quote:Op zondag 22 januari 2012 13:08 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
De andere heren op de parkeerplaats waar hij op zaterdagavond altijd heen gaat, die hebben dat ook.
Echt wel mooie wimpers. Ik heb een mannelijke collega die van zichzelf zulke sexy wimpers heeft.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:07 schreef rosepetals het volgende:
Het werkt wel, mooie verleidelijke wimpers en alles. Maar mijn broer is een getrouwd man dus waarom zo sexy
Hoe weet je of je mooie wimpers hebt?quote:Op zondag 22 januari 2012 13:10 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Echt wel mooie wimpers. Ik heb een mannelijke collega die van zichzelf zulke sexy wimpers heeft.
quote:Op zondag 22 januari 2012 13:08 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
De andere heren op de parkeerplaats waar hij op zaterdagavond altijd heen gaat, die hebben dat ook.
Hij is getrouwd met 1 van mijn beste vriendinnen, zou ik haar hier over moeten inlichten?quote:
Stuur maar een foto. Korte kleine wimpers zijn niet zo mooi.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:11 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Hoe weet je of je mooie wimpers hebt?
quote:Op zondag 22 januari 2012 13:01 schreef Piye het volgende:
[..]
En zo leer je altijd leuke nieuwe feitjes op FOK!
quote:
Niemand die grap zietquote:
Nee alleen speciale mensen mogen mijn foto zienquote:Op zondag 22 januari 2012 13:12 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Stuur maar een foto. Korte kleine wimpers zijn niet zo mooi.
Lang, donker alsof dat door die persoon gedaan is dus.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:12 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Stuur maar een foto. Korte kleine wimpers zijn niet zo mooi.
Je hebt hele mooie wimpers, wauw.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:13 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Nee alleen speciale mensen mogen mijn foto zien
Hoe naief. Zij heeft dat ding gewoon gepikt en geforceerd hem 't te laten gebruiken.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:11 schreef rosepetals het volgende:
Hij is getrouwd met 1 van mijn beste vriendinnen, zou ik haar hier over moeten inlichten?
Ja van zichzelf. Dat zeggen ze allemaal.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:10 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Echt wel mooie wimpers. Ik heb een mannelijke collega die van zichzelf zulke sexy wimpers heeft.
Ja dat weet ik toch van hem. Of ben ik nu weer eens naïef.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:15 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja van zichzelf. Dat zeggen ze allemaal.
Ik denk dat hij alleen maar trots is dat ook hij zijn eigen topic heeft op FOK!quote:Op zondag 22 januari 2012 13:00 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nah kan ik niet echt doen, want mijn moeder leest af en toe mee op FOK! (op eigen houtje) en dan word ze vast boos en verteld ze het hem
Mannen met oorbellenquote:Op zondag 22 januari 2012 13:19 schreef esperanza93 het volgende:
Een man die als metroseksueel wordt gezien voor dit topic.
[ afbeelding ]
Dat denk ik nietquote:Op zondag 22 januari 2012 13:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik denk dat hij alleen maar trots is dat ook hij zijn eigen topic heeft op FOK!
Pretty little girlquote:Op zondag 22 januari 2012 13:19 schreef esperanza93 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja het zal inderdaad ook wel weer zo'n aandachtshoer zijn, dat zijn die 'metroseksuelen' allemaal.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:18 schreef Dven het volgende:
Ik denk dat hij alleen maar trots is dat ook hij zijn eigen topic heeft op FOK!
quote:Op zondag 22 januari 2012 13:19 schreef esperanza93 het volgende:
[ afbeelding ]
Kan ik niet met zekerheid zeggen, maar ja ik denk niet dat een man die zijn wimpers krult dit snel toe zal geven.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:17 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik toch van hem. Of ben ik nu weer eens naïef.
Hij is niet metroseksueel, hij is gewoon een homo'tje, met zijn gejank.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:19 schreef esperanza93 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |