Nah kan ik niet echt doen, want mijn moeder leest af en toe mee op FOK! (op eigen houtjequote:
En zo leer je altijd leuke nieuwe feitjes op FOK!quote:Op zondag 22 januari 2012 13:00 schreef Garisson72 het volgende:
Een wat? Wimperkrultang?
Ik wist niet eens dat er zoiets bestond. Klinkt ongelooflijk homofiel iig..
Ik wil er nu ook een.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:01 schreef Piye het volgende:
En zo leer je altijd leuke nieuwe feitjes op FOK!
Moeders op FOK!?quote:Op zondag 22 januari 2012 13:00 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nah kan ik niet echt doen, want mijn moeder leest af en toe mee op FOK! (op eigen houtje) en dan word ze vast boos en verteld ze het hem
Feitquote:
quote:Hoe komt het dat als je op een spijkerbed ligt dat je er niks van voelt?
Er bestaan mensen die op een spijkerbed kunnen liggen. Fakirs bijvoorbeeld, dat zijn (Indische) mensen die bijzondere trucjes kunnen.
Je zou denken dat dat ontzettend veel pijn doet. Eén spijker kan al pijnlijk prikken (in je vinger bijvoorbeeld). Toch valt het mee. De fakir ligt op een heleboel spijkers. De spijkers drukken maar zachtjes in zijn rug, omdat zijn gewicht wordt verdeeld over al die spijkers. Bovendien is onze rug niet zo heel gevoelig. Er zitten niet zoveel tastzintuigen in de huid van de rug, daarom voelt de fakir niet alle spijkers apart. Hij voelt een groot prikkelend oppervlak.
Je kunt het uittesten met spijkers en een appel. Als je een appel op een enkele spijker laat vallen, wordt de appel op de spijker gespietst. Als je de appel op een heleboel spijkers laat vallen, als ze dicht bij elkaar staan, blijft de appel op de spijkers liggen.
Kijk, das nou echt helemaal duidelijk nu!quote:Op zondag 22 januari 2012 13:05 schreef baashaaskaas het volgende:
[..]
Hoe komt het dat als je op een spijkerbed ligt dat je er niks van voelt?
Er bestaan mensen die op een spijkerbed kunnen liggen. Fakirs bijvoorbeeld, dat zijn (Indische) mensen die bijzondere trucjes kunnen.
Je zou denken dat dat ontzettend veel pijn doet. Eén spijker kan al pijnlijk prikken (in je vinger bijvoorbeeld). Toch valt het mee. De fakir ligt op een heleboel spijkers. De spijkers drukken maar zachtjes in zijn rug, omdat zijn gewicht wordt verdeeld over al die spijkers. Bovendien is onze rug niet zo heel gevoelig. Er zitten niet zoveel tastzintuigen in de huid van de rug, daarom voelt de fakir niet alle spijkers apart. Hij voelt een groot prikkelend oppervlak.
Je kunt het uittesten met spijkers en een appel. Als je een appel op een enkele spijker laat vallen, wordt de appel op de spijker gespietst. Als je de appel op een heleboel spijkers laat vallen, als ze dicht bij elkaar staan, blijft de appel op de spijkers liggen.
Ditquote:Op zondag 22 januari 2012 13:00 schreef Splutje het volgende:
Dat heeft niks met metroseksueel te maken. Dat is gewoon gay
Vrouwenquote:
Wat is dezequote:Op zondag 22 januari 2012 13:05 schreef baashaaskaas het volgende:
[..]
Hoe komt het dat als je op een spijkerbed ligt dat je er niks van voelt?
quote:Wist u dat er niet vier, maar vijf smaken bestaan?!
Umami is de vijfde smaak, naast zoet, zuur, zout en bitter.
Naast de standaard vier smaken bestaat er ook nog een vijfde; Umami. Umami benadrukt de volheid en rijkheid van de andere smaakstoffen. Omdat de smaak de andere vier smaken ondersteund, kennen mensen het bestaan van deze vijfde smaak vaak niet.
Umami is een Japans wordt, en betekent 'vlezig' of 'pikant'.
Zo naïefquote:Op zondag 22 januari 2012 13:07 schreef rosepetals het volgende:
Het werkt wel, mooie verleidelijke wimpers en alles. Maar mijn broer is een getrouwd man dus waarom zo sexy
De andere heren op de parkeerplaats waar hij op zaterdagavond altijd heen gaat, die hebben dat ook.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:07 schreef rosepetals het volgende:
Het werkt wel, mooie verleidelijke wimpers en alles. Maar mijn broer is een getrouwd man dus waarom zo sexy
quote:Op zondag 22 januari 2012 13:08 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
De andere heren op de parkeerplaats waar hij op zaterdagavond altijd heen gaat, die hebben dat ook.
Echt wel mooie wimpers. Ik heb een mannelijke collega die van zichzelf zulke sexy wimpers heeft.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:07 schreef rosepetals het volgende:
Hoe weet je of je mooie wimpers hebt?quote:Op zondag 22 januari 2012 13:10 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Echt wel mooie wimpers. Ik heb een mannelijke collega die van zichzelf zulke sexy wimpers heeft.
quote:Op zondag 22 januari 2012 13:08 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
De andere heren op de parkeerplaats waar hij op zaterdagavond altijd heen gaat, die hebben dat ook.
Hij is getrouwd met 1 van mijn beste vriendinnen, zou ik haar hier over moeten inlichten?quote:
Stuur maar een foto. Korte kleine wimpers zijn niet zo mooi.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:11 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Hoe weet je of je mooie wimpers hebt?
quote:Op zondag 22 januari 2012 13:01 schreef Piye het volgende:
[..]
En zo leer je altijd leuke nieuwe feitjes op FOK!
quote:
Niemand die grap zietquote:
Nee alleen speciale mensen mogen mijn foto zienquote:Op zondag 22 januari 2012 13:12 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Stuur maar een foto. Korte kleine wimpers zijn niet zo mooi.
Lang, donker alsof dat door die persoon gedaan is dus.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:12 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Stuur maar een foto. Korte kleine wimpers zijn niet zo mooi.
Je hebt hele mooie wimpers, wauw.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:13 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Nee alleen speciale mensen mogen mijn foto zien
Hoe naief. Zij heeft dat ding gewoon gepikt en geforceerd hem 't te laten gebruiken.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:11 schreef rosepetals het volgende:
Hij is getrouwd met 1 van mijn beste vriendinnen, zou ik haar hier over moeten inlichten?
Ja van zichzelf. Dat zeggen ze allemaal.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:10 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Echt wel mooie wimpers. Ik heb een mannelijke collega die van zichzelf zulke sexy wimpers heeft.
Ja dat weet ik toch van hem. Of ben ik nu weer eens naïef.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:15 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja van zichzelf. Dat zeggen ze allemaal.
Ik denk dat hij alleen maar trots is dat ook hij zijn eigen topic heeft op FOK!quote:Op zondag 22 januari 2012 13:00 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nah kan ik niet echt doen, want mijn moeder leest af en toe mee op FOK! (op eigen houtje) en dan word ze vast boos en verteld ze het hem
Mannen met oorbellenquote:Op zondag 22 januari 2012 13:19 schreef esperanza93 het volgende:
Een man die als metroseksueel wordt gezien voor dit topic.
[ afbeelding ]
Dat denk ik nietquote:Op zondag 22 januari 2012 13:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik denk dat hij alleen maar trots is dat ook hij zijn eigen topic heeft op FOK!
Pretty little girlquote:Op zondag 22 januari 2012 13:19 schreef esperanza93 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja het zal inderdaad ook wel weer zo'n aandachtshoer zijn, dat zijn die 'metroseksuelen' allemaal.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:18 schreef Dven het volgende:
Ik denk dat hij alleen maar trots is dat ook hij zijn eigen topic heeft op FOK!
quote:Op zondag 22 januari 2012 13:19 schreef esperanza93 het volgende:
[ afbeelding ]
Kan ik niet met zekerheid zeggen, maar ja ik denk niet dat een man die zijn wimpers krult dit snel toe zal geven.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:17 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik toch van hem. Of ben ik nu weer eens naïef.
Hij is niet metroseksueel, hij is gewoon een homo'tje, met zijn gejank.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:19 schreef esperanza93 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Leuke draagmoeder.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:23 schreef esperanza93 het volgende:
Hij krijgt wel mooie vrouwen anders.
[ afbeelding ]
Ja die kreeg Ricky Martin ook.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:23 schreef esperanza93 het volgende:
[ afbeelding ]
heeft ook niks met zijn salaris van 10 miljoen per jaar te makenquote:Op zondag 22 januari 2012 13:23 schreef esperanza93 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja ik ben nu toevallig zelf bezig met mijn nagelsquote:Op zondag 22 januari 2012 13:50 schreef sinepedraap het volgende:
TS mag ik van jou nog een potje nagellak lenen?
Jaquote:Op zondag 22 januari 2012 13:52 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja ik ben nu toevallig zelf bezig met mijn nagelsFrench manicure, interesse?
Zie maar. Zolang je maar niet mijn vijl jatquote:
Volgens mij ging jij er vorige keer met mijn eyeliner vandoor jij smiecht!quote:Op zondag 22 januari 2012 14:10 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Zie maar. Zolang je maar niet mijn vijl jat
quote:Op zondag 22 januari 2012 13:00 schreef Splutje het volgende:
Dat heeft niks met metroseksueel te maken. Dat is gewoon gay
Dit!quote:Op zondag 22 januari 2012 14:16 schreef o.us het volgende:
Niet mis mee, ben er zelf ook een. Die skinny jeans zitten zo lekker strak om je kontje, vrouwen diggen dat.
Deze man weetquote:Op zondag 22 januari 2012 14:16 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Dit!
En gewoon als de dag erop zit een gezichtsmasker op en een voetenbandje + plakjes komkommer op je ogen
Dat sowieso.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:37 schreef o.us het volgende:
Een dikke kont hebben als manzijnde is een zegen.
Het is algemene kennis uiteraard maar wilt u, als vrouwzijnde, kunnen toelichten waarom?quote:
Zou overbodig zijn want lijkt me duidelijk.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:42 schreef o.us het volgende:
[..]
Het is algemene kennis uiteraard maar wilt u, als vrouwzijnde, kunnen toelichten waarom?
Picsquote:Op zondag 22 januari 2012 15:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Kerels die niet van zichzelf mooi krullende wimpers hebben (no homo).
Ervoor, en ik maakte hem wel altijd even warm, 60 sec vasthouden zoiets.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:36 schreef Sinosappel het volgende:
Ik faal altijd met wimpelkrullers. Weet ook nooit of je nou eerst mascara moet gebruiken of niet, en sommige mensen doen 3 x krullen op verschillende plekken van je wimpers, of ze maken dat ding warm vantevoren. En weet ook nooit hoe lang je het moet vasthouden enzo.
Moeilijk.
Deze man weet dat ookquote:Op zondag 22 januari 2012 15:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Kerels die niet van zichzelf mooi krullende wimpers hebben (no homo).
quote:
Prima! (no homo)quote:Op zondag 22 januari 2012 15:55 schreef o.us het volgende:
[..]
Deze man weet dat ook. Trouwen? (no homo).
Homo.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Prima! (no homo)
quote:Op zondag 22 januari 2012 15:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Prima! (no homo)
Mooiquote:Op zondag 22 januari 2012 15:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Prima! (no homo)
Hoe kan je dat moeilijk vindenquote:Op zondag 22 januari 2012 15:36 schreef Sinosappel het volgende:
Ik faal altijd met wimpelkrullers. Weet ook nooit of je nou eerst mascara moet gebruiken of niet, en sommige mensen doen 3 x krullen op verschillende plekken van je wimpers, of ze maken dat ding warm vantevoren. En weet ook nooit hoe lang je het moet vasthouden enzo.
Moeilijk.
Ik weet niet, ik faal altijd, ziet er nooit heel mooi uit. De uiterste wimpers worden nooit meegenomen, ik weet niet hoe ik dat beter moet doen. Misschien heb ik gewoon een rare vorm ogen of...misschien gebruik ik geen goeie wimperkruller.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:14 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hoe kan je dat moeilijk vinden? Gewoon die wimperkruller op het begin van je wimpers zetten en dat 10sec. vasthouden, en daarna hetzelfde doen maar dan een stukje verder. Op het laatst pas mascara aanbrengen, want anders zit die wimperkruller vast aan je wimpers en dat is pijnlijk
Ah, oke. Dan ligt het inderdaad aan de vorm van je ogen denk ik. Met een goede mascara krijg je dat effect ook wel tho, en ik merk eigenlijk nooit heel veel verschil als ik m'n wimpers heb gekruld of nietquote:Op zondag 22 januari 2012 16:17 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik faal altijd, ziet er nooit heel mooi uit. De uiterste wimpers worden nooit meegenomen, ik weet niet hoe ik dat beter moet doen. Misschien heb ik gewoon een rare vorm ogen of...misschien gebruik ik geen goeie wimperkruller.
hier zo eenquote:Op zondag 22 januari 2012 15:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Prima! (no homo)
quote:Op zondag 22 januari 2012 13:00 schreef Nober het volgende:
Wimperkrultang? Wist niet van het bestaan. Is 'ie al uit de kast eigenlijk?
Als je ooit een vriendin hebt gehad, dan weet je toch wel wat zo'n ding is?quote:Op zondag 22 januari 2012 13:00 schreef Garisson72 het volgende:
Een wat? Wimperkrultang?
Ik wist niet eens dat er zoiets bestond. Klinkt ongelooflijk homofiel iig..
Ja, daarom.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:17 schreef Kroc het volgende:
[..]
[..]
Als je ooit een vriendin hebt gehad, dan weet je toch wel wat zo'n ding is?
Weet heel goed wat zo´n ding is.. Doodeng!quote:Op zondag 22 januari 2012 17:17 schreef Kroc het volgende:
[..]
[..]
Als je ooit een vriendin hebt gehad, dan weet je toch wel wat zo'n ding is?
Als je een wimperkrultang mee neemt in de trein in ben je niet goed bezig.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:49 schreef FreckleSs het volgende:
Ik moet altijd lachen als er van van die troela's zichzelf gaan opmaken in de trein en dan gaan ze ook in de weer met zo'n wimperkrullerziet er belachelijk uit
Had hij een ongemakkelijke houding? Of kwam het geloofwaardig over?quote:Op zondag 22 januari 2012 17:53 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Als je een wimperkrultang mee neemt in de trein in ben je niet goed bezig.
Mijn broer ontkent alles, maar ik weet het wel zeker. Die wimpers zijn gekruld.
Ik zei dat ik hem ervan verdenk de wimperkrultang te hebben gestolen om hem te gebruiken voor zijn sexy metroseksuele facebook-shoot. En hij moest lachen en zei nee. Dus.. Het was aan de telefoon. En hij klonk gewoon debiel als altijd dus ik weet het niet.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:56 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Had hij een ongemakkelijke houding? Of kwam het geloofwaardig over?
Lijkt me een heterdaadjequote:Op zondag 22 januari 2012 18:03 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik zei dat ik hem ervan verdenk de wimperkrultang te hebben gestolen om hem te gebruiken voor zijn sexy metroseksuele facebook-shoot. En hij moest lachen en zei nee. Dus.. Het was aan de telefoon. En hij klonk gewoon debiel als altijd dus ik weet het niet.
Ja hij is wel erg knap.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:04 schreef Sinosappel het volgende:
Is jouw broer een lekkertje eigenlijk rosepetals?
Kuch, dan ik, kuch.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:06 schreef Meloewa het volgende:
Wimperkrultang bij mij gaat dat inderdaad ook echt niet of ik kan het niet.
Daarbij hebben sommige mannen nog gewoon lange wimpers dan mij
Ik meld mij bij deze aan om, door middel van een foto van jouw broer in mijn PM-inbox, als onafhankelijk persoon te kijken of hij echt een wimperkruller gebruikt of niet.quote:
Ja geef ze dan aan mij potverdorieee, Ja is ook wel mooi alleen als man maakt het nog niet zo veel uit maar ik had ze graag wel wat langer. Ik snap het wel niet.. mijn haar groeit echt heel snel en mijn wimpers nietquote:Op zondag 22 januari 2012 18:13 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Kuch, dan ik, kuch.
Ik vind mijn wimpers te lang.Al schijnen vrouwen het wel mooi te vinden. Krijg ook altijd te horen dat ik mooie dikke wenkbrauwen heb.
![]()
Dit maakt mij best onzeker.
Wimperkrultangen zijn wel geniale dingen. Net alsof je er ogen mee uit kan scheppen.
Schatje ben jij ookquote:Op zondag 22 januari 2012 18:22 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Het is jouw famillie dus het moet haas wel dat hij knap is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |