SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En natuurlijk ook epic fails:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leipe fans:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Falers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boze managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Falende managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sexy managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een heleboel idioten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actuele stand:
Nederlanders actief in de Premier League:
Rafaël van der Vaart, Tottenham Hotspur
John Heitinga, Everton
Nigel de Jong, Manchester City
Dirk Kuijt, Liverpool
Robin van Persie, Arsenal
Royston Drenthe, Everton
Michel Vorm, Swansea City
Tim Krul, Newcastle United
Patrick van Aanholt, Wigan Athletic
Kemy Augustien, Swansea City
Ferrie Bode, Swansea City
Ronnie Stam, Wigan Wigan Athletic
Dorus de Vries, Wolverhampton Wanderers![]()
Ik zie graag beide....quote:
Dus zowel Spurs als Arsenal winnenDit account is niet meer in gebruik.![]()
Die zal Wolves wel winnen .quote:Op zondag 22 januari 2012 15:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
31 januari ben ik bij de wedstrijd Wolves vs Liverpool![]()
Zelfde stream?quote:Op zondag 22 januari 2012 15:53 schreef CaptainObvious39 het volgende:
4 goals in minder dan 10 minuten![]()
![]()
United team - Lindegaard; Smalling Jones Evans Evra; Valencia Carrick Giggs Nani; Welbeck Rooney
Subs: De Gea, Rafael Fabio, Park, Scholes, Berbatov, Hernandez
Arsenal team - Szczesny, Djourou, Mertesacker, Koscielny, Vermaelen, Ramsey, Song, Rosicky, Walcott, Van Persie, Oxlade-Chamberlain
Subs: Almunia, Park, Squillaci, Arshavin, Benayoun, Miquel, Yennaris.![]()
Balotelli mag wel voor het leven geschorst worden... Wat een debiel.
Lescott mag ook wel schorsing krijgen... City
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
quote:Op zondag 22 januari 2012 16:11 schreef Banaanensuiker het volgende:
United team - Lindegaard; Smalling Jones Evans Evra; Valencia Carrick Giggs Nani; Welbeck Rooney
United bench: De Gea, Rafael Fabio, Park, Scholes, Berbatov, Hernandez
Arsenal team - Szczesny, Djourou, Mertesacker, Koscielny, Vermaelen, Ramsey, Song, Rosicky, Walcott, Van Persie, Oxlade-Chamberlain
quote:Op zondag 22 januari 2012 16:12 schreef Spezza19 het volgende:
Lescott mag ook wel schorsing krijgen... City
![]()
![]()
quote:Op zondag 22 januari 2012 16:14 schreef Monopoly_Man het volgende:
Lijk mij gewoon een ongelukje dat Balotelli incident.![]()
![]()
Die van Lescott was inderdaad helemaal niet normaal meer. Wat een gekken.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:12 schreef Spezza19 het volgende:
Lescott mag ook wel schorsing krijgen... City![]()
Ik denk dat hij viel en dat been gewoon een reflex was. Het is niet vergelijkbaar met Pepe vorige week of die gele kaart gisteren voor die Wolves(?) speler.quote:![]()
Mmm misschien toch niet.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:18 schreef macca728 het volgende:
AZ en City hun 100% score thuis kwijt, allen Benfica nog nu in Europa![]()
![]()
Ik vind het toch echt een schoppende beweging. Maakt toch niet uit, want is al gezien en kan dus geen extra straf worden opgelegd.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:17 schreef Monopoly_Man het volgende:
[..]
Ik denk dat hij viel en dat been gewoon een reflex was. Het is niet vergelijkbaar met Pepe vorige week of die gele kaart gisteren voor die Wolves(?) speler.![]()
3-2 door balotelli, die gast had al lang rood moeten hebben na die schop in 't gezicht.mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Dit dus.. En dan zeggen ze dat United lucky is..quote:Op zondag 22 januari 2012 16:23 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
3-2 door balotelli, die gast had al lang rood moeten hebben na die schop in 't gezicht.
Zijn de opstelling van Arsenal-ManU al bekend?Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
wat een 2e helft zeg
Time was so long ago
And things come back you see
To where they don't belong
And every drop of sea is the whole ocean![]()
quote:Op zondag 22 januari 2012 16:11 schreef Banaanensuiker het volgende:
Subs: De Gea, Rafael Fabio, Park, Scholes, Berbatov, Hernandez
Hij's nog maar 19 ofzo, in ieder geval jong.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:48 schreef Mercurial het volgende:
Wat blijft die Savic toch slecht. Net ook dat moment met Defoe waar niets aan de hand was.Ik heb iemand gehoord die zei dat het Webb was die vat 't WK.quote:![]()
Was elke wedstrijd die hij speelde man of the match.quote:
Elke wedstrijd die hij meespeelde speelden ze fantastisch, elke wedstrijd dat hij er niet was speelden ze bagger.Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
quote:Op zondag 22 januari 2012 16:26 schreef Thas het volgende:
[..]
Was elke wedstrijd die hij speelde man of the match![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle 78?![]()
Die was inderdaad ook dramatisch, Ik dacht dat ie al zat maar nee hoor..quote:mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Jawel, hij verliest net die paar centimeter omdat je ziet dat hij eerst even naar links en dan weer naar rechts loopt. Als hij in een rechte lijn had gelopen was hij erin geweest.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:28 schreef PunkAap het volgende:
[..]
Kon hij niks aan doen, Bale gaf die bal iets te ver naar voren.Natuurlijk ben ik subjectief als de pest, maar ik meen het echt als ik zeg dat ik hem in elke PL wedstrijd dit seizoen die hij speelde, de beste man op het veld vond. Nja, behalve misschien Young bij de 8-2, maar zelfs dat vind ik twijfelachtig.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:29 schreef kilozout het volgende:
[..]
Bijzonder, wist ik niet.
Weet wel dat hij goede speler is.Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
quote:Op zondag 22 januari 2012 16:28 schreef Banaanensuiker het volgende:
Wie is de ref bij Arsenal tegen man utd?![]()
![]()
Ik kan echt niet kijken, want ik moet leren, maar als Arse voorstaat, pak ik misschien de tweede helft nog wel mee. Zo weinig vertrouwen heb ik erin dat dat gebeurt
know'm sayin?
word? word.![]()
ja ik snapte niet wat hij met @ bedoelde maar toen snapte ik dat hij 5 uur bedoelde.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:30 schreef kilozout het volgende:
[..]
Je hebt toch internet. Google anders.![]()
quote:Op zondag 22 januari 2012 16:31 schreef PunkAap het volgende:
[..]
ja ik snapte niet wat hij met @ bedoelde maar toen snapte ik dat hij 5 uur bedoelde.![]()
![]()
Oh dat werkt niet (tweet plaatsen) maar Redknapp weg bij de Spurs volgens Sky News.
BREAKING; Harry Redknapp resigns as Tottenham manager following defeat to Manchester City. Stay tuned for updates.![]()
Hoezo dat? Het gaat toch beter dan ooit sinds tijden nu daar?quote:Op zondag 22 januari 2012 16:35 schreef Lily1987 het volgende:
Oh dat werkt niet (tweet plaatsen) maar Redknapp weg bij de Spurs volgens Sky News.
BREAKING; Harry Redknapp resigns as Tottenham manager following defeat to Manchester City. Stay tuned for updates.know'm sayin?
word? word.![]()
Ik zie niks op Skynews.comquote:Op zondag 22 januari 2012 16:35 schreef Lily1987 het volgende:
BREAKING; Harry Redknapp resigns as Tottenham manager following defeat to Manchester City. Stay tuned for updates.![]()
Volgens mij kan redknapp het intern niet zo vinden met een paar gasten, maar dat hij nu weg gaat lijkt me echt niet.mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Donkerrode kaart had dit moeten zijn. Damn gewoon natrappen op het hoofd.quote:Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
http://www.lshunter.tv/quote:Op zondag 22 januari 2012 16:50 schreef Slomy het volgende:
iemand al een sopcast voor de wedstrijd zometeen?
Ook goed?![]()
quote:Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4![]()
Kuit blessure.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:59 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Wat is er eigenlijk met Henry?![]()
quote:
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Volgens AW moest hij aan zijn 'defensive side' werken.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:28 schreef vaasinbloem het volgende:
Ox speelt goed zeg, vraag me af waarom die niet meer wedstrijden heeft gekregen![]()
Whehehe, volgens mij kan de gehele verdediging exc keeper daar beter eens aan gaan werkenquote:Op zondag 22 januari 2012 17:28 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Volgens AW moest hij aan zijn 'defensive side' werken.
know'm sayin?
word? word.![]()
Moet je nagaan hoe het met Chamberlain gesteld was, dat hij niet eens Wenger's standaard haalde.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:30 schreef alors het volgende:
[..]
Whehehe, volgens mij kan de gehele verdediging exc keeper daar beter eens aan gaan werken![]()
![]()
prachtige beeldkwaliteit!quote:Op zondag 22 januari 2012 16:52 schreef Banaanensuiker het volgende:
106723. Wel Engels, dus weet niet of je dat aan kan?so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea![]()
1-0so get yourself a car and drive it all alone
Vroegah.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:49 schreef Luckypenguin het volgende:
Ik snap niet dat er zo vaak gezegd word dat Arsenal het `mooiste` voetbal speelt ...VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dat is ook echt verleden tijd. Wordt tegenwoordig ook niet meer gezegd.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:49 schreef Luckypenguin het volgende:
Ik snap niet dat er zo vaak gezegd word dat Arsenal het `mooiste` voetbal speelt ...![]()
quote:Op zondag 22 januari 2012 17:49 schreef Luckypenguin het volgende:
Ik snap niet dat er zo vaak gezegd word dat Arsenal het `mooiste` voetbal speelde ...![]()
kankerOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Arsenal moet eens zoeken naar verdedigers en keepers.
Maar nee, Arsène heeft liever aanvallertjes van 15 en 16 jaar die met geld gelokt worden.so get yourself a car and drive it all alone
Dat is ook niet helemaal waar.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:50 schreef Confetti het volgende:
Inderdaad. Arsenal speelt nu al zo'n 2-3 jaar waardeloos voetbal. Alle ballen op RVP.![]()
Arsène is gewoon een kinderlokker.
so get yourself a car and drive it all alone
Wat wil je, als je 15 en 16 jarige aanvallertjes haalt met geld, goede mensen laat vertrekken en helemaal niks aan keeper en defensie doet..quote:so get yourself a car and drive it all alone
Jij hebt verstand van zaken.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:53 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Wat wil je, als je 15 en 16 jarige aanvallertjes haalt met geld, goede mensen laat vertrekken en helemaal niks aan keeper en defensie doet..![]()
![]()
Dit!quote:Op zondag 22 januari 2012 17:53 schreef Confetti het volgende:
Willem van Hanegem zegt even waar het op staat. Helemaal mee eens.
![]()
ramsey wijst naar de open plek, en toch blijft djourou op zijn eigen plek, wtf man, teringzooi, ik wil sagna terug![]()
die viespeukquote:Op zondag 22 januari 2012 17:52 schreef Glijdt_licht het volgende:
Arsène is gewoon een kinderlokker.
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Garrigues, Clijsters, Jones... je linker enkel verzwikken is een trend aan het worden!
Dacht even dat hetzelfde zou gaan gebeuren als vanmiddag, één bal voor langs en een save maar Valencia was niet te stoppen!
Rafael![]()
Giggs![]()
United![]()
![]()
Dus jij vindt dat er na Seaman wel een goede keeper is geweest? Alhoewel Seaman ook niet fantastisch was...quote:Op zondag 22 januari 2012 17:53 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Jij hebt verstand van zaken.
Jij vindt dat er echte opvolgers van Campbell in zijn goede periode en Adams zijn geweest?
nee, die verdediging en keeper zijn al jaren prut.
Wat vind jij dan van al die 15-jarigen die door Arsenal worden gehaald, maar daarna wegkwijnen in de first division.. terwijl, als ze gewoon in hun eigen land waren gebleven mogelijk gewoon door haddden kunnen breken.so get yourself a car and drive it all alone
Had je anders verwacht?quote:Op zondag 22 januari 2012 17:58 schreef Kreupeldicht het volgende:
ze lopen er doorheen als zoete koek![]()
koscielny, vermaelen en szczesny is gewoon prima hoor. ligt meer dat er geen fullbacks zijnquote:Op zondag 22 januari 2012 17:58 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Dus jij vindt dat er na Seaman wel een goede keeper is geweest? Alhoewel Seaman ook niet fantastisch was...
Jij vindt dat er echte opvolgers van Campbell in zijn goede periode en Adams zijn geweest?
nee, die verdediging en keeper zijn al jaren prut.![]()
Is gewoon pech voor arsenal dat alle 4 de fullbacks geblesseerd zijn. Hopelijk is sagna volgende wedstrijd eindelijk weer terug![]()
Zelfs als iedereen fit is bij Arsenal zijn ze nog niet goed genoeg voor de titel.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:04 schreef lordteddybeer het volgende:
Is gewoon pech voor arsenal dat alle 4 de fullbacks geblesseerd zijn. Hopelijk is sagna volgende wedstrijd eindelijk weer terug
Er moeteten gewoon een keer kwaliteitsaankopen gedaan worden die er meteen staan, niet elke keer die twijfelaars of jonge gastjes![]()
wat een kans
Time was so long ago
hoeveel kansen hebben ze nodig geak
Time was so long ago
Waarom zit Henry op de tribune dan?Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
blessurequote:Op zondag 22 januari 2012 18:22 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Waarom zit Henry op de tribune dan?know'm sayin?
word? word.![]()
Sczcesny is een waardige vervanger.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:58 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Dus jij vindt dat er na Seaman wel een goede keeper is geweest? Alhoewel Seaman ook niet fantastisch was...
nee, die verdediging en keeper zijn al jaren prut.
Wat vind jij dan van al die 15-jarigen die door Arsenal worden gehaald, maar daarna wegkwijnen in de first division.. terwijl, als ze gewoon in hun eigen land waren gebleven mogelijk gewoon door haddden kunnen breken.
Koscielny en Vermaelen zijn ook arsenal-waardig. En het is vrijwel onmogelijk om het team van 2003/2004 te vervangen, dat moet zelfs jij weten.
Je moet toch ook talent kopen? Het is altijd een gok als ze zo jong zijn, dus niet elke aankoop wordt een succes. Maar sommige worden ook steengoed, denk bijvoorbeeld aan Cesc.![]()
Opa Wim!Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Zonder Opa Wim was deze held er nooit geweest.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Echt ongelofelijk, in Oranje speelt Van Persie niet half zo goed als bij Arsenal. Het heeft zeker niet alleen met het spelsysteem of de spelers om zich heen te maken. Bij Arsenal scoort hij van elke positie en gaat elke grote kans er in. Bij Oranje schiet hij altijd naast, over, of tegen iemand op.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
idd
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Laten we het niet overdrijven. Hij heeft 1 WK niet goed gespeeld nee. Hij heeft zat wedstrijden gehad dat hij wel goed speelde bij Oranje.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:34 schreef Shreyas het volgende:
Echt ongelofelijk, in Oranje speelt Van Persie niet half zo goed als bij Arsenal. Het heeft zeker niet alleen met het spelsysteem of de spelers om zich heen te maken. Bij Arsenal scoort hij van elke positie en gaat elke grote kans er in. Bij Oranje schiet hij altijd naast, over, of tegen iemand op.
Gewoon in de basis zetten het komende EK![]()
![]()
echt, als ik geld had zou ik em kopen, al was het alleen maar om hem nooit meer voor Arse te hoeven zien spelen.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:36 schreef Sasman het volgende:
Arshavin gaat het winnende doelpunt maken...know'm sayin?
word? word.![]()
quote:Op zondag 22 januari 2012 18:37 schreef alors het volgende:
[..]
echt, als ik geld had zou ik em kopen, al was het alleen maar om hem nooit meer voor Arse te hoeven zien spelen.
Hopelijk begint Chamberlain volgende wedstrijd ook gewoon in de basis. Hij heeft echt ontzettend veel talent.![]()
Ai..If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Dat kan toch nietOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Fuck heIf you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
GODVERDEGODVERDOMME WAT EEN KANKERDAGOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Werkt vast goed op je zelfvertrouwen als je meteen door het hele publiek wordt uitgefloten als je erin gebracht wordtquote:Op zondag 22 januari 2012 18:43 schreef Banaanensuiker het volgende:
was wel een goede tackle van onze Rus
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
Robben speelde toen z'n eerste wedstrijd na een lange blessureperiode...er was dus iets voor te zeggen om hem na uur te wisselen.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:42 schreef Ambrosius het volgende:
Wordt een beetje zo'n Robben-wissel van Advocaat zo.![]()
Ik snap niet wat die Koreaan doet bij Arsenal, hij kan niet eens voetballen.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Misschien kan ie wel lekker kokenquote:Op zondag 22 januari 2012 18:45 schreef Shreyas het volgende:
Ik snap niet wat die Koreaan doet bij Arsenal, hij kan niet eens voetballen.
know'm sayin?
word? word.![]()
Is Koreaans eten lekker?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zondag 22 januari 2012 18:45 schreef Shreyas het volgende:
Ik snap niet wat die Koreaan doet bij Arsenal, hij kan niet eens voetballen.quote:![]()
Bibimbap, Bulgogi, Kimchi![]()
![]()
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
Inderdaadquote:
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Nee "Hutspot" of "Andijviestamppot" klinkt lekkerquote:Tsja, ze moeten scoren hequote:Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
Jaaaquote:Op zondag 22 januari 2012 18:50 schreef Thas het volgende:
[..]
Nee "Hutspot" of "Andijviestamppot" klinkt lekker
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
zuur zuur zuur ditOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
RVp moet daar zsm wegwezen, Arsenal word nooit meer iets zo. Zeker niet als ze Wenger de hand boven de hoofd houden.![]()
![]()
vs
![]()
so get yourself a car and drive it all alone
Godver, alleen de eerste helft van City-Tot gekeken.
MOTD maar terugkijken dan. Of wordt Arsenal-United daar geanalyseerd?![]()
Snippet uit Wenger's persconferentie:Wat ben je toch diep gezakt..quote:on the fans calls to spend some money…
Spending the money is not the target, to buy good players is the target. We need our players back. People are not conscious that we miss 10 players. When you see what we created in the second half without [those injured] players, it is important to get the players back.![]()
Als het je target is om goede spelers te kopen heb je toch aardig gefaalt de afgelopen seizoenenquote:Op zondag 22 januari 2012 20:48 schreef Banaanensuiker het volgende:
Snippet uit Wenger's persconferentie:
[..]
Wat ben je toch diep gezakt..![]()
![]()
Benitez was wel succesvoller dan Wenger.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan is het leuke voetbal dus helemaal voorbij![]()
Ik heb de statistieken niet zo bij de hand maar dat zou best kunnen (in Europa zeker) maar zijn teams speelden niet wat je zegt aantrekkelijk voetbalquote:Op zondag 22 januari 2012 21:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Benitez was wel succesvoller dan Wenger.![]()
Ja goede coachquote:Op zondag 22 januari 2012 21:41 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Bielsa lijkt me wel geschikt, (als hij de engelse taal tenminste machtig is).![]()
Heb me kapot geërgerd aan zijn persconferentie. Hij probeert alles goed te praten. Hij stapt echt niet uit zichzelf op. Die man is alle realiteitszin verloren.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:48 schreef Banaanensuiker het volgende:
Snippet uit Wenger's persconferentie:
[..]
Wat ben je toch diep gezakt..
En niemand zal hem ook ontslaan.
Titel is al lang uit zicht. Champions League plek zijn ze ook niet meer zeker van en zie Van Persie deze zomer ook vertrekken.![]()
Ik heb hetzelfde gevoel van frustratie. Helaas zit hij daar tot juni 2014. Nog twee hele seizoenen met toenemende mate gepijnigd worden door zijn leugens en incapabele manier van managen.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:44 schreef Lily1987 het volgende:
[..]
Heb me kapot geërgerd aan zijn persconferentie. Hij probeert alles goed te praten. Hij stapt echt niet uit zichzelf op. Die man is alle realiteitszin verloren.
Titel is al lang uit zicht. Champions League plek zijn ze ook niet meer zeker van en zie Van Persie deze zomer ook vertrekken.
We staan nu nota bene met 18 punten achter op nummer 1. Ongekend. Elke andere manager zou allang ontslagen zijn.
Overigens heeft Wenger al zijn voorkeur uitgesproken over zijn opvolging.En dat moet Dragan Stojković worden.
[ Bericht 2% gewijzigd door Banaanensuiker op 23-01-2012 14:55:38 ]![]()
Nouja in ieder geval iemand die het voetbal heeft gespeeld waar Arsenal groot door is geworden. Maar heb verder geen inzicht in zijn trainerskwaliteiten.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:47 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde gevoel van frustratie. Helaas zit hij daar tot juni 2014. Nog twee hele seizoenen met toenemende mate gepijnigd worden door zijn leugens en incapabele manier van managen.
We staan nu nota bene met 18 punten achter op nummer 1. Ongekend. Elke andere manager zou allang ontslagen zijn.
Overigens heeft Wenger al zijn voorkeur uitgesproken over zijn opvolging.En dat moet Stoichkov worden.
2014...pfff.![]()
Ik mag toch hopen dat Van Persie eindelijk eens vertrekt zeg, begin het bijna zielig te vinden...quote:Op zondag 22 januari 2012 21:44 schreef Lily1987 het volgende:
[..]
Heb me kapot geërgerd aan zijn persconferentie. Hij probeert alles goed te praten. Hij stapt echt niet uit zichzelf op. Die man is alle realiteitszin verloren.
Titel is al lang uit zicht. Champions League plek zijn ze ook niet meer zeker van en zie Van Persie deze zomer ook vertrekken.![]()
Ze kunnen beter met spoed Arshavin verkopen.... Man man man, wat een faalhaas is dat toch zeg....Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Top kenner van de BBC Lee Dixon vond de actie van Balotelli op Parker 'unintentional', en Balotelli zou het voordeel van de twijfel moeten krijgen..
Als ik iemand nou niet in het voordeel van de twijfel zou willen geven is hij het wel.![]()
Bielsa lijkt me heel interessant, ik ben benieuwd hoe hij Arsenal zal laten spelen. Wenger zelf heeft een voorkeur voor Stojkovic als zijn opvolger.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:41 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Bielsa lijkt me wel geschikt, (als hij de engelse taal tenminste machtig is).![]()
Park werd volgens mij ook alleen ingebracht om commerciele redenen... dat voegde toch erg weinig toe. Die wisselWaarom Benayoun niet?? Dat leek mij de beste optie die nog op de bank zat.
Treurige wedstrijd. Ik geef Wenger gelijk dat hij een goed team heeft als al z'n spelers fit zijn, maar op het moment dat dat duidelijk NIET zo is en ook maandenlang niet zo zal zijn (zoals nu het geval was) dan moet je ingrijpen. Ik heb Wenger voor de rest heel lang gesteund maar het is gewoon niet meer goed te praten
all your heroes are whores![]()
Maar Wenger moet onderhand wel weten dat hij nooit al zijn spelers beschikbaar zijn, dus moet je de kwaliteit in je team verbreden. En ja, de bank was gewoon droevig.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:40 schreef sylvietjoo het volgende:
Park werd volgens mij ook alleen ingebracht om commerciele redenen... dat voegde toch erg weinig toe. Die wisselWaarom Benayoun niet?? Dat leek mij de beste optie die nog op de bank zat.
Treurige wedstrijd. Ik geef Wenger gelijk dat hij een goed team heeft als al z'n spelers fit zijn, maar op het moment dat dat duidelijk NIET zo is en ook maandenlang niet zo zal zijn (zoals nu het geval was) dan moet je ingrijpen. Ik heb Wenger voor de rest heel lang gesteund maar het is gewoon niet meer goed te praten
Hierdoor hebben we verloren:![]()
![]()
Wat een mafkees die Raiolaquote:MARIO BALOTELLI could quit Manchester City after his four-game ban for violent conduct.
The striker was given the retrospective punishment for a stamp on Tottenham's Scott Parker in Sunday's 3-2 Premier League win.
His agent Mino Raiola said: "The FA must defend Mario, otherwise he may think of leaving England.
"Mario can't be banned for four games. It was not an intentional foul.
"Mario doesn't want to hurt anyone, he didn't see Parker, that's all.
"I'm worried because when English players are involved in more serious things, nothing happens.
"Whereas when foreigners are involved, such as Balotelli or Kompany, they are treated harder.
"If I find that there is something strange against Balotelli, my duty is to protect and take him away.
"In this case, I'd speak with City, ask them his price and look for the best team for him, as there are only six or seven clubs he can play for.
"I talked to Mario, he is happy to stay but he doesn't understand certain things, they sadden him."
City will not appeal against the ban. But Raiola hit out at ref Howard Webb for claiming he did not see the clash, prompting the FA to look at it.
He added: This referee must be banned for life as he didn't tell the truth.
"The TV images show he is really close, how can he say he didn't see it?
"It's only to defend himself. The ref was a coward. In the Premier League there are absurd rules."
City assistant boss David Platt said: "Whichever way you look at the incident, it doesn't look good."
Balotelli misses tonight's Carling Cup tie at Liverpool and league games with Everton, Fulham and Aston Villa.
http://www.thesun.co.uk/s(...)telli-quit-fear.html![]()
![]()
Ach die heeft wel weer zin in een transfertje$$$$, zo werkt hij nu eenmaal een beetje ruzie creeren en weg is de speler, zie Ibra, die heeft hij toch bijna voor noppes naar Milan gekregenquote:![]()
Nu moeten ze de dvd van zijn city goal(s) opnieuw gaan uitbrengenquote:
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
hoop het wat een lekker goaltjequote:Op woensdag 25 januari 2012 21:18 schreef YazooW het volgende:
Eens kijken of we een gifje kunnen vinden.![]()
Maar die wedstrijd is dus vorige week al gespeeld?![]()
Echt compleet gemist.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Gisteren die andere halve finale gekeken op de beeb, winnaar van deze pot heeft dus sowieso een prijs dit seizoen. Wat was dat waardeloos voetbal zeg
It Never Hurts To Help!![]()
Vind die hele handsregel sowieso maar dubieus. Maar zie er ook niet echt een goede oplossing voor.quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:26 schreef YazooW het volgende:
Wel overdreven om daar een pingel voor te geven.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/![]()
Die moet in mijn sig.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/![]()
Humor uit Liverpool
'Liverpool probeerde Carroll te ruilen voor Tevez'
Gepubliceerd op zondag 29 januari 2012 om 10:52
Liverpool heeft Andy Carroll proberen te ruilen voor Carlos Tevez, melden meerdere Engelse media zondag. Manchester City had geen interesse in de Engelse spits, die sinds zijn komst voor veertig miljoen euro slechts vier keer scoorde in 27 Premier League-wedstrijden.
Manchester City wil Tevez graag lozen, waarop Liverpool probeerde van de dure miskoop af te komen. City wees het aanbod direct van de hand. De Argentijnse spits zag eerder een overgang naar AC Milan afketsen. Naar verluidt zijn Internazionale en Paris Saint-Germain nog in de race voor de sterke aanvaller, die in Manchester overhoop ligt met de clubleiding en trainer Roberto Mancini.
Carroll werd een jaar geleden voor het recordbedrag van 35 miljoen pond overgenomen van Newcastle United. De 23-jarige international van Engeland werd gepresenteerd als de nieuwe aanvalsleider voor de komende jaren, maar heeft vooralsnog erg weinig indruk gemaakt.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
quote:Op zondag 29 januari 2012 11:16 schreef Wilskracht het volgende:
Humor uit Liverpool
'Liverpool probeerde Carroll te ruilen voor Tevez'
Gepubliceerd op zondag 29 januari 2012 om 10:52
Liverpool heeft Andy Carroll proberen te ruilen voor Carlos Tevez, melden meerdere Engelse media zondag. Manchester City had geen interesse in de Engelse spits, die sinds zijn komst voor veertig miljoen euro slechts vier keer scoorde in 27 Premier League-wedstrijden.
Manchester City wil Tevez graag lozen, waarop Liverpool probeerde van de dure miskoop af te komen. City wees het aanbod direct van de hand. De Argentijnse spits zag eerder een overgang naar AC Milan afketsen. Naar verluidt zijn Internazionale en Paris Saint-Germain nog in de race voor de sterke aanvaller, die in Manchester overhoop ligt met de clubleiding en trainer Roberto Mancini.
Carroll werd een jaar geleden voor het recordbedrag van 35 miljoen pond overgenomen van Newcastle United. De 23-jarige international van Engeland werd gepresenteerd als de nieuwe aanvalsleider voor de komende jaren, maar heeft vooralsnog erg weinig indruk gemaakt.![]()
40 miljoen voor een eenvoudige spits van Newcastle kopen. Dat moet toch wel de ergste miskoop uit de historie van het voetbal zijn. Ik kan me geen ergere miskoop herinneren iig.![]()
Fernando Torres?quote:Op zondag 29 januari 2012 11:21 schreef tech4u het volgende:
[..]![]()
40 miljoen voor een eenvoudige spits van Newcastle kopen. Dat moet toch wel de ergste miskoop uit de historie van het voetbal zijn. Ik kan me geen ergere miskoop herinneren iig.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: