SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En natuurlijk ook epic fails:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leipe fans:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Falers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boze managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Falende managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sexy managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een heleboel idioten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actuele stand:
Nederlanders actief in de Premier League:
Rafaël van der Vaart, Tottenham Hotspur
John Heitinga, Everton
Nigel de Jong, Manchester City
Dirk Kuijt, Liverpool
Robin van Persie, Arsenal
Royston Drenthe, Everton
Michel Vorm, Swansea City
Tim Krul, Newcastle United
Patrick van Aanholt, Wigan Athletic
Kemy Augustien, Swansea City
Ferrie Bode, Swansea City
Ronnie Stam, Wigan Wigan Athletic
Dorus de Vries, Wolverhampton Wanderers![]()
Ik zie graag beide....quote:
Dus zowel Spurs als Arsenal winnenDit account is niet meer in gebruik.![]()
Die zal Wolves wel winnen .quote:Op zondag 22 januari 2012 15:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
31 januari ben ik bij de wedstrijd Wolves vs Liverpool![]()
Zelfde stream?quote:Op zondag 22 januari 2012 15:53 schreef CaptainObvious39 het volgende:
4 goals in minder dan 10 minuten![]()
![]()
United team - Lindegaard; Smalling Jones Evans Evra; Valencia Carrick Giggs Nani; Welbeck Rooney
Subs: De Gea, Rafael Fabio, Park, Scholes, Berbatov, Hernandez
Arsenal team - Szczesny, Djourou, Mertesacker, Koscielny, Vermaelen, Ramsey, Song, Rosicky, Walcott, Van Persie, Oxlade-Chamberlain
Subs: Almunia, Park, Squillaci, Arshavin, Benayoun, Miquel, Yennaris.![]()
Balotelli mag wel voor het leven geschorst worden... Wat een debiel.
Lescott mag ook wel schorsing krijgen... City
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
quote:Op zondag 22 januari 2012 16:11 schreef Banaanensuiker het volgende:
United team - Lindegaard; Smalling Jones Evans Evra; Valencia Carrick Giggs Nani; Welbeck Rooney
United bench: De Gea, Rafael Fabio, Park, Scholes, Berbatov, Hernandez
Arsenal team - Szczesny, Djourou, Mertesacker, Koscielny, Vermaelen, Ramsey, Song, Rosicky, Walcott, Van Persie, Oxlade-Chamberlain
Subs: Almunia, Park, Squillaci, Arshavin, Benayoun, Miquel, Yennaris.![]()
quote:Op zondag 22 januari 2012 16:12 schreef Spezza19 het volgende:
Lescott mag ook wel schorsing krijgen... City
![]()
![]()
quote:Op zondag 22 januari 2012 16:14 schreef Monopoly_Man het volgende:
Lijk mij gewoon een ongelukje dat Balotelli incident.![]()
![]()
Die van Lescott was inderdaad helemaal niet normaal meer. Wat een gekken.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:12 schreef Spezza19 het volgende:
Lescott mag ook wel schorsing krijgen... City![]()
Ik denk dat hij viel en dat been gewoon een reflex was. Het is niet vergelijkbaar met Pepe vorige week of die gele kaart gisteren voor die Wolves(?) speler.quote:![]()
Mmm misschien toch niet.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:18 schreef macca728 het volgende:
AZ en City hun 100% score thuis kwijt, allen Benfica nog nu in Europa![]()
![]()
Ik vind het toch echt een schoppende beweging. Maakt toch niet uit, want is al gezien en kan dus geen extra straf worden opgelegd.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:17 schreef Monopoly_Man het volgende:
[..]
Ik denk dat hij viel en dat been gewoon een reflex was. Het is niet vergelijkbaar met Pepe vorige week of die gele kaart gisteren voor die Wolves(?) speler.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: