Nee, ik begrijp dat het niet zo'n herrie maakt als een een grote zaal. Maar ook op andere filmpjes o you tube hoor je toch wel behoorlijk wat geluid.quote:Op zondag 22 januari 2012 12:04 schreef Zeroku het volgende:
In dat eerste filmpje staan ze in een grote lege zaal, tuurlijk echoot dat. Het maakt wel geluid, maar niet zo overdreven veel. Denk dat je buren er niet eens wat van merken.
quote:Op zondag 22 januari 2012 12:13 schreef Jahr00n het volgende:
Hoe vaak sta je nou tegen zo'n zak te meppen? 5 keer per week een uurtje ofzo? Lekker belangrijk wat de buren daar van vinden.
Ok, ik zal eens gaan googlen.quote:Op zondag 22 januari 2012 12:16 schreef Daywalk3r het volgende:
Zoek eens op rippetoe en HIIT.
Krachttraining voor thuis en HIIT is korte maar fanatieke cardio
Nee, daar zat ik ook al aan te denken inderdaad.quote:Op zondag 22 januari 2012 12:20 schreef drumstickNL het volgende:
Denk maar niet dat je er gelijk zulke klappen uit knalt hoor.
Ook alleen maar omdat de buren denken dat hun de functie van bokszak net zo goed kunnen beoefenen als een bokszak zelfquote:Op zondag 22 januari 2012 12:08 schreef DutchDude27 het volgende:
Dat merken ze niet, ik heb hier zelf een bokszak hangen en heb nog nooit klagende buren gehad
Ik heb gelukkig geen onderburen, dus dat scheelt al.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:36 schreef Naamah het volgende:
Ik denk dat het heel erg afhangt van de huizen. Ik denk dat het lawaai van die klappen wel meevalt, maar er zijn huizen waar dingen echt enorm door kunnen trillen. En in dat soort huizen kan dat terugkomen van die voet op de grond best wel eens heel veel lawaai veroorzaken.
Scheelt inderdaad, maar kan ook bij naastburen. Als mijn buurkindjes binnen met een bal spelen hoor ik dat bijvoorbeeld echt heel hard, hun wasmachine ook, terwijl ik gewoon geluid in de ruimte, zoals muziek of stemmen eigenlijk nooit hoor.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:42 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig geen onderburen, dus dat scheelt al.
Ik denk ook dat wanneer ik de voet verzwaar met iets anders dan water dat hij ook al een stuk minder makkelijk van de grond zal komen.
Ik heb echt een beroerde conditie, dus een half uur zal al een hele opgave zijn.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:44 schreef Kandijfijn het volgende:
Dat half uurtje per dag? Ik denk niet dat je 2 uur non-stop vol gaat houden nml.
Mjah, mijn buurman drumtquote:Op zondag 22 januari 2012 13:46 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ik heb echt een beroerde conditie, dus een half uur zal al een hele opgave zijn.
Maar dan nog, als het een half uur lang flink wat overlast geeft is het toch erg vervelend.
Hoe bedoel je? Die gast in dat filmpje uit de OP lijkt voluit de stoten toch?quote:Op zondag 22 januari 2012 14:52 schreef Craptacular het volgende:
Zo'n staande zak is niks. Daar zal je nooit voluit tegen kunnen meppen.
Maar hoe verklaar je dat filmpje dan?quote:Op zondag 22 januari 2012 15:19 schreef Craptacular het volgende:
Ik heb exact zo'n ding zien staan in de sportwinkel. Geloof me als je voluit gaat meppen blijft het ding echt niet staan.
Ja, maar dat is een andere kracht. Ik kan dat ding op mijn gemak omduwen/trekken. Maar omslaan is een ander verhaal.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:42 schreef Craptacular het volgende:
Check op 0:47 doet hij een paar back kicks. Je ziet dat hij erg weinig kracht gebruikt en dat ding toch bijna omflikkert.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |