Ik heb hier uber geile duitse slagersquote:Op zondag 22 januari 2012 11:24 schreef Stormqueen het volgende:
prins carnaval special op omroep brabant
met bijzondere prinsen! Een blinde prins, en een prinses carnaval
Jij blij!quote:Op zondag 22 januari 2012 11:30 schreef Stormqueen het volgende:
we hebben alweer naar discovery gezapt
ik had woensdag al super veel last van hart weer, normaal is dat zo over maar heb nu echt een uur super pijn gehad, en werd vanochtend wakker van de pijn in been en hij doet bijna niets meer, kan er ook niet meer op staan of ietsquote:
Eensch!quote:Op zondag 22 januari 2012 12:04 schreef BBQ-kip het volgende:
Huisartsenpost bellen Sjaan, echt doen!
En als je afgewimpeld wordt, doordrammen en je diagnoses goed uitleggen want meestal heb en ze er nog nooit van gehoord. Zeker niet de ernst die jij hebt.
Het kan door een neuropathie bij Sjögren horen, weet niet wat je verder op je diagnosebingo-boekje hebt dus het kan wellicht ook daarbij horen.
echt voor jezelf opkomen hoor, niet afwachten
Schiet het al een beetje op?quote:Op zondag 22 januari 2012 12:32 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn man hier probeert me nu wijs te maken dat The Human Centipede een documentaire is en gebaseerd op een waargebeurd verhaal, de faalhaas... hij onderschat me enigszins![]()
Koffie en middaghap, dan weer lekker verder timmeren
Nouja, vind ik dus wel. Ik vind 16 euro best veel voor iets wat ik ongeveer 4 keer in een jaar gebruik. Ik zeg niet dat ik het zonde vind omdat het niet genoeg product is voor de prijs, maar juist omdat ik het gewoon erg weinig zal gebruiken.quote:Op zondag 22 januari 2012 12:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh bambi een goede oogschaduwbasis kost 16 euro en daar doe ik nu al zo'n anderhalf jaar mee, dus dat vind ik geen excuus lol.
goeden tip!quote:Op zondag 22 januari 2012 12:52 schreef Puckzzz het volgende:
Basis als in primer? Want die heeft Catrice ook enik ben er wel tevreden over.
Oh de beste afvaltip van de week:
Een verbroken relatie!!
Bijna 2 kilo eraf in 6 dagen
Nee niet echt, familieissues bij mijn mans familie dus dat houdt de boel enorm op. Maar komt wel goedquote:Op zondag 22 januari 2012 12:35 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Schiet het al een beetje op?
Ik ga dan juist alleen maar meer vretenquote:Op zondag 22 januari 2012 12:52 schreef Puckzzz het volgende:
Een verbroken relatie!!
wanneer heb jij voor het laatst een verbroken relatie gehad? Want volgens mij ben je al vanaf je zestiende bij je huidige hubbiequote:Op zondag 22 januari 2012 12:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ga dan juist alleen maar meer vreten
Dan is er tenminste nog iets positiefquote:Op zondag 22 januari 2012 12:52 schreef Puckzzz het volgende:
Een verbroken relatie!!
Die van Catrice schijnt beter te zijn.quote:Op zondag 22 januari 2012 12:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik heb de Etos versie, die schijnt wel goed te zijn, maar heb best wel vette oogleden dus die helpt bij mij niet (genoeg).
Maar bedankt voor het meedenken!
Dat is toch goed??? Gemiddeld zou je 1 kilo per week af moeten vallen wil je niet teveel gaan jojo-en naderhand. Dus eik is het best veelquote:Op zondag 22 januari 2012 12:54 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben nu 4,2 kilo afgevallen in 16 dagen![]()
Hubbiequote:Op zondag 22 januari 2012 12:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wanneer heb jij voor het laatst een verbroken relatie gehad? Want volgens mij ben je al vanaf je zestiende bij je huidige hubbie
Ligt natuurlijk wel aan je begin gewicht.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat is toch goed??? Gemiddeld zou je 1 kilo per week af moeten vallen wil je niet teveel gaan jojo-en naderhand. Dus eik is het best veel![]()
ik zeg toch ook niet dat het weinig is?quote:Op zondag 22 januari 2012 13:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat is toch goed??? Gemiddeld zou je 1 kilo per week af moeten vallen wil je niet teveel gaan jojo-en naderhand. Dus eik is het best veel![]()
Wie weet.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Die van Catrice schijnt beter te zijn.
Catrice/Essence gelliner. Sleek oogeschaduwpaletje. Paar basis kwastjes van de Hema, als in een eyelinerkwastje, blendingkwast en oogschaduwkwastje om de oogschaduw goed mee op je ooglid te 'patten/drukken'.
Mascaraatje erbij (maar die had je al toch?) And your done als het gaat om de ogen
![]()
Beetje verleidelijk knipperen met je oogleden en wapperen met je wimpers en de mannen stoooooormen op je af![]()
Qat!!quote:Op zondag 22 januari 2012 13:13 schreef BBQ-kip het volgende:
Godver ik stoor me aan wordfeud...
Punt 1, ik verlies van iedereen dus voel ik me dom
Punt 2, ik speel allemaal bazenwoorden als hoeren, neuken, ebola en zulks en dan komen mensen weer aan met hun lame ass 'yen' enzo
Mijn familie is al onderweg hierheenquote:Op zondag 22 januari 2012 12:04 schreef BBQ-kip het volgende:
Huisartsenpost bellen Sjaan, echt doen!
En als je afgewimpeld wordt, doordrammen en je diagnoses goed uitleggen want meestal heb en ze er nog nooit van gehoord. Zeker niet de ernst die jij hebt.
Het kan door een neuropathie bij Sjögren horen, weet niet wat je verder op je diagnosebingo-boekje hebt dus het kan wellicht ook daarbij horen.
echt voor jezelf opkomen hoor, niet afwachten
En die ook jaquote:
Goed zo, fijn! Sterkte meissie! Alle steun en beterschap vanuit hier toegewenst!quote:Op zondag 22 januari 2012 13:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mijn familie is al onderweg hierheenkomt goed
Yaayquote:Op zondag 22 januari 2012 13:32 schreef Debsterr het volgende:
Gisteravond personeelsfeest gehad, supergezellig. En iedereen complimentjes geven over m'n haar
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
doe ikquote:Op zondag 22 januari 2012 14:06 schreef princess-a het volgende:
@Sjaan: Fijn dat je familie onderweg ishoud je ons hier op de hoogte?
quote:Op zondag 22 januari 2012 14:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
Morning
Sjaan beterschap meissie!
Menn wat een nacht heb ik gehad.Sorry ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb tijdens die 2 uur ook keihard zitten lachen, en natuurlijk miste ik mijn telefoon om het tafereel te filmenquote:
Wat voor game is dat Sjaan? Ik moest eigenlijk meteen denken dat een heftige game nu misschien even niet zo 'n goed idee is vanwege de opwindingquote:Op zondag 22 januari 2012 14:25 schreef Sharana_LV het volgende:
wel handig trouwens, ik was al vroeg bed uit, gister game van iemand geleend, en ik heb hem nu al bijna uitgespeeld omdat ik toch nergens heen kan lopen
Ik moet altijd meteen aan die film Hostel denkenquote:Op zondag 22 januari 2012 14:55 schreef Diconnected het volgende:
De jacht naar een hostel voor Londen is nog steeds niet voorbij, waarom zijn er zoveel hostels?
Mwehehequote:Op zondag 22 januari 2012 14:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik moet altijd meteen aan die film Hostel denken
Ik denk ook dat het een beetje aan je budget ligtquote:Op zondag 22 januari 2012 15:00 schreef Diconnected het volgende:
[..]
MweheheIk heb eerder in Londen in een hostel gezeten met een vriendin, maar daar serveren ze nu geen ontbijt meer en het was toch een beetje aan de shabby kant
Maakt het je uit met hoveel man je op een kamer zit? Of gaat het vooral om lage kosten?quote:Op zondag 22 januari 2012 15:00 schreef Diconnected het volgende:
[..]
MweheheIk heb eerder in Londen in een hostel gezeten met een vriendin, maar daar serveren ze nu geen ontbijt meer en het was toch een beetje aan de shabby kant
quote:Op zondag 22 januari 2012 15:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het een beetje aan je budget ligtOf aan je wensen qua slaapplek. Als je er echt alleen maar slaapt en verder 16 uur op pad bent, tsja.
Naja budget is rond de 20 euro per nacht, en de ligging moet ook een beetje handig zijnquote:Op zondag 22 januari 2012 15:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Maakt het je uit met hoveel man je op een kamer zit? Of gaat het vooral om lage kosten?
http://www.st-christophers.co.uk/london-hostelsquote:Op zondag 22 januari 2012 15:10 schreef Diconnected het volgende:
[..]
[..]
Naja budget is rond de 20 euro per nacht, en de ligging moet ook een beetje handig zijn![]()
En naja qua mensen op een kamer maakt me niet zo heel veel uit, ben er voornamelijk om te slapen indeed
speel nu portal 1, had 2MP ook al uitgspeeld en owu 1 nog doenquote:Op zondag 22 januari 2012 14:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Wat voor game is dat Sjaan? Ik moest eigenlijk meteen denken dat een heftige game nu misschien even niet zo 'n goed idee is vanwege de opwinding
Ja maar jij voorziet overal al rampenquote:Op zondag 22 januari 2012 15:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zou dus echt nooit met meerdere mensen op een kamer willen. Dan zie ik al hele rampscenario's voor me
Ik zou het gewoon niet doen mwehehequote:Op zondag 22 januari 2012 15:17 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja maar jij voorziet overal al rampen
En in Jip en Janneke taal??quote:Op zondag 22 januari 2012 15:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
speel nu portal 1, had 2MP ook al uitgspeeld en owu 1 nog doen
En ook nog 3 voor de prijs van 2quote:Op zondag 22 januari 2012 15:25 schreef Debsterr het volgende:
Trouwens iemand nog op zoek naar die W7's? Fragrancemad.com
Vet duur? 3.50 pondquote:Op zondag 22 januari 2012 15:25 schreef Debsterr het volgende:
Trouwens iemand nog op zoek naar die W7's? Fragrancemad.com
Of tijdens college, mongolenquote:Op zondag 22 januari 2012 15:28 schreef Pietverdriet het volgende:
Vrouwen die hun nagels in trein of vliegtuig zitten te lakken, dat is vreselijk
Ah tof! Die zag ik vaker voorbijkomen idd, die in Camden ziet er wel tof uitquote:Op zondag 22 januari 2012 15:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
http://www.st-christophers.co.uk/london-hostels
Hier ben ik met school geweest. Ze hebben 3 locaties vlak bij London Bridge, in 1 van die sliepen wij terwijl we in die 200 meter verderop konden ontbijten. Beviel goed, zou ik zo weer doen!
ik heb portal 2 multiplayer uitgespeeld, wil nu portal 1 single player nog doen, maar hoef nu nog maar 1 level en dan de eindbaas, en daarna portal 2 single player nogquote:
Camden is leukquote:Op zondag 22 januari 2012 15:39 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ah tof! Die zag ik vaker voorbijkomen idd, die in Camden ziet er wel tof uitthanks Bambi!
Ja ik hou van Camdenquote:Op zondag 22 januari 2012 15:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Camden is leuk
Is bijna 23 jaar geleden dat ik daar was tho
.quote:Order Completed
Thank you, we have verified your details and confirmed your order. Click here to view your receipt
Kudt, nu wil ik ook! En dat terwijl ik moet sparen voor vakantiequote:Op zondag 22 januari 2012 15:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Total:
£13.96
voor al die 'metallic planet' dingen![]()
![]()
![]()
Falerd.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
.
Debs enabler
Nu morgen nog die unicorn pee max factor halen. Of is die precies hetzelfde als die Beyu?
Oh is die er nog niet?quote:Op zondag 22 januari 2012 15:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Falerd.
Neee, duochrome effect van de shimmer is veel duidelijker. Maar het is nog niet zeker dat ze hier verkocht worden toch?
Waar kan je die maxfactor kopen?quote:Op zondag 22 januari 2012 15:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
.
Debs enabler
Nu morgen nog die unicorn pee max factor halen. Of is die precies hetzelfde als die Beyu?
Totaal was iets minder dan 16 pond incl shippingquote:Op zondag 22 januari 2012 15:48 schreef afivi het volgende:
[..]
Kudt, nu wil ik ook! En dat terwijl ik moet sparen voor vakantie
Hoeveel heb je er nu dan? 5?quote:Op zondag 22 januari 2012 15:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Totaal was iets minder dan 16 pond incl shipping
6quote:Op zondag 22 januari 2012 15:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er nu dan? 5?
quote:Op zondag 22 januari 2012 15:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
6, dus 2 gratis
laten we uitgaan van 20 euro dan is het 3.33 per lakje
Hm dat is wel duurder dan in de winkel. Maar nu heb je ze wel allemaalquote:Op zondag 22 januari 2012 15:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
6, dus 2 gratis
laten we uitgaan van 20 euro dan is het 3.33 per lakje
En thuis zonder dat ik ze hoef te zoeken in de winkolquote:Op zondag 22 januari 2012 15:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hm dat is wel duurder dan in de winkel. Maar nu heb je ze wel allemaal
2,75 per stuk of 2 voor 5.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En thuis zonder dat ik ze hoef te zoeken in de winkol![]()
Wat heb jij er voor betaald dan?
quote:
quote:Op zondag 22 januari 2012 15:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Waar vinden jullie het trouwens om lipgloss/lipstick bij te werken? Ik voel me altijd zo mongol als ik dat doe maar ik heb zoveel dat ik het wel op moet maken
Ohquote:
gewoon als je wilquote:Op zondag 22 januari 2012 15:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar ik ga niet 10x per dag naar de plee.![]()
Andere opties nog?
Okquote:Op zondag 22 januari 2012 15:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
OhIk d8 bijbaantjewerk. Maar indd, wat Skjoe zegt. Of gewoon ff snel onderweg, aan mijn bureau, zelfs in de klas boeit me niet
Ik merkte juist bij mijn vriendinnen dat zij het ook ineens vaker gingen doenquote:Op zondag 22 januari 2012 15:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga namelijk met mensen om die zulke dingen niet gebruiken dus dan voel ik me meteen zo'n trutje dat heel de dag aan dr lipgloss denkt![]()
Maar ik ga het gewoon overal doen
Ik ben geen jong meisje meerquote:Op zondag 22 januari 2012 15:59 schreef Stormqueen het volgende:
het valt mij tegenwoordig echt op dat veel vrouwen van mijn leeftijd of ouder echt amper make up gebruiken, en de jonge meisjes juist veel te veel. Terwijl ik het liever meer in balans zou zien
Of bedoel je 13 jarige breezerhoertjes?quote:Op zondag 22 januari 2012 15:59 schreef Stormqueen het volgende:
het valt mij tegenwoordig echt op dat veel vrouwen van mijn leeftijd of ouder echt amper make up gebruiken, en de jonge meisjes juist veel te veel. Terwijl ik het liever meer in balans zou zien
13 jarige cakeface snooki look a likes?quote:Op zondag 22 januari 2012 16:00 schreef Stormqueen het volgende:
ik had het ook niet over jou dacht ik.
ja, die vuilniszakjassen met twintig lagen mascaraquote:Op zondag 22 januari 2012 16:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Of bedoel je 13 jarige breezerhoertjes?
Piet nu ook in het nagellaktopicquote:Op zondag 22 januari 2012 15:28 schreef Pietverdriet het volgende:
Vrouwen die hun nagels in trein of vliegtuig zitten te lakken, dat is vreselijk
Vuilniszakjassenquote:Op zondag 22 januari 2012 16:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, die vuilniszakjassen met twintig lagen mascara
Als ik werk gebruik ik geen lipstick, ik heb er serieus geen tijd voor om te checken of bij te werken tussendoor, dus dan ben ik bang dat het er niet uit ziet dus dan maar niet.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:54 schreef Stormqueen het volgende:
ik doe het zelf ook gewoon aan mijn bureau op het werk
Ik ben dat 9gag plaatje kwijt die een vergelijking maakt tussen dor vuilniszakjas en een vuilniszak met een kat die erboven ligt, bij wijze van bontkraag, met eronder "close enough"quote:
Ja diequote:Op zondag 22 januari 2012 16:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ben dat 9gag plaatje kwijt die een vergelijking maakt tussen dor vuilniszakjas en een vuilniszak met een kat die erboven ligt, bij wijze van bontkraag, met eronder "close enough"
Zo jammer want die is zo briljant
Weet jij waar die staat? Dan sla ik hem even op op mijn computerquote:
quote:Op zondag 22 januari 2012 15:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
.
Debs enabler
Op 9gagquote:Op zondag 22 januari 2012 16:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Weet jij waar die staat? Dan sla ik hem even op op mijn computer
goeden tipquote:
Omfg stfu ik haat jullie allemaal met die legendsquote:Op zondag 22 januari 2012 16:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]. En die Max factor unicorn pee heb ik nog niet gespot hier.
Morgen wel The Legends halen op het postkantoor
Ik heb er lekker 2 gratiesquote:Op zondag 22 januari 2012 16:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Omfg stfu ik haat jullie allemaal met die legends
Die ga ik bestellen als ik bij de xenos mag werken
Xenosquote:Op zondag 22 januari 2012 16:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Omfg stfu ik haat jullie allemaal met die legends
Die ga ik bestellen als ik bij de xenos mag werken
Nee, maar net alsof ik ergens anders 20euro per uur krijgquote:Op zondag 22 januari 2012 16:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Xenos![]()
Kun je goed doorsparen eer je het geld voor die Legends bij elkaar hebt
Weet je al wat je daar zou gaan verdienen mocht je aangenomen worden?
Ik neem je meeeeee, neem je mee op reisquote:Op zondag 22 januari 2012 16:08 schreef BBQ-kip het volgende:
Die Legends zijn wel seriously pretty trouwens!
En nu wil ik trouwens ook naar Londen
da's wel waar, maar is er echt niks anders dan? Daar ga je echt geen aars verdienen denk ik.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee, maar net alsof ik ergens anders 20euro per uur krijg
Ik moet toch iets.
Naar Rome of Parijs zekerquote:Op zondag 22 januari 2012 16:11 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik neem je meeeeee, neem je mee op reis
Ik in de thuiszorg, no thnxquote:Op zondag 22 januari 2012 16:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
da's wel waar, maar is er echt niks anders dan? Daar ga je echt geen aars verdienen denk ik.
Ik werkte in de thuiszorg, was leuk werk en verdiende prima
Want?quote:
quote:Op zondag 22 januari 2012 16:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ben jij dr zoeen?!
Jij was het zeker die bubs vroeg om rekjes![]()
Naja als ze 4 euro per uur ofzo verdiend valt het toch wel mee? En dan misschien op donderdagavond en zaterdag, 10 uurtjes per week?quote:Op zondag 22 januari 2012 16:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
da's wel waar, maar is er echt niks anders dan? Daar ga je echt geen aars verdienen denk ik.
Ik werkte in de thuiszorg, was leuk werk en verdiende prima
Niet eng of naar, maar ik ben daar het type niet voorquote:Op zondag 22 januari 2012 16:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Alles is vies, naar en eng voor Spees.
Dat geldt toch ook voor de Xenos?quote:Op zondag 22 januari 2012 16:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Alles is vies, naar en eng voor Spees.
Het heeft enige gelijkenis welquote:Op zondag 22 januari 2012 16:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
Als ik trouwens aan kips werkplek denk, zie ik de set van scrubs voor me
quote:Op zondag 22 januari 2012 16:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Het heeft enige gelijkenis wel![]()
Al kom ik meestal niet al radslagdraaiend de gang door om op mijn behandelplek te komen![]()
(collega van me heeft dat overigens wel eens een keer gedaan)
Stinkende en graaiende Turken in lange gewaden met jattende Mocro's, Nederlandse pauper tokkies die gaan zeiken dat spullen stuk zijn, collega's met een IQ van gemiddeld 65, overal stof en vunzigheid. Overal glas en meuk die jij mag gaan opvegen en opruimen. En dan voor 4 euro per uur of zoiets.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is toch iets heel anders dan thuiszorg
Ook een keer iemands kat mee naar binnen genomen onder het mom van blinde geleide kat, en de bewaking trapte er nog in ookquote:
Don't sugarcoat itquote:Op zondag 22 januari 2012 16:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Stinkende en graaiende Turken in lange gewaden met jattende Mocro's, Nederlandse pauper tokkies die gaan zeiken dat spullen stuk zijn, collega's met een IQ van gemiddeld 65, overal stof en vunzigheid. Overal glas en meuk die jij mag gaan opvegen en opruimen. En dan voor 4 euro per uur of zoiets.
Dan vond ik thuiszorg leuker
Maar goed, ieder zijn ding he
Rot op!quote:Op zondag 22 januari 2012 16:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ook een keer iemands kat mee naar binnen genomen onder het mom van blinde geleide kat, en de bewaking trapte er nog in ook
ik deed geen hulp bij toiletgang/wassen/aankleden, dat scheelt enormquote:
Lijkt mij ook niks eerlijk gezegd maar he je moet toch wat op een gegeven momentquote:Op zondag 22 januari 2012 16:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik deed geen hulp bij toiletgang/wassen/aankleden, dat scheelt enorm
En ik werkte met dementerende en psychiatrische mensen, vond ik erg leuk
Huishoudelijk stukje was er wel, maar niet het enige ofzo, gelukkig.
En het was een bijbaantje he, moet er niet aan denken om dat full time te doen.
Nah, denk meer dat het lag aan het feit dat we die gasten elke dag wel een paar keer tegen komen, dus dat ze ons wel kennenquote:Op zondag 22 januari 2012 16:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Rot op!Die laten dan ook vast een terrorist met een bom om zn middel naar binnen onder het mom van zelfbescherming
paar jaartjes gedaan, verdiende 11 euro per uur ofzo en daarna lekker iets leukers met mijn leven gedaanquote:Op zondag 22 januari 2012 16:25 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niks eerlijk gezegd maar he je moet toch wat op een gegeven moment
Ja maar zoals je zeg, jou interesseert het. Ik moet er niet aan denkenquote:Op zondag 22 januari 2012 16:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik deed geen hulp bij toiletgang/wassen/aankleden, dat scheelt enorm
En ik werkte met dementerende en psychiatrische mensen, vond ik erg leuk
Huishoudelijk stukje was er wel, maar niet het enige ofzo, gelukkig.
En het was een bijbaantje he, moet er niet aan denken om dat full time te doen.
Lijkt me wel apart, ineens een kat binnenquote:Op zondag 22 januari 2012 16:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nah, denk meer dat het lag aan het feit dat we die gasten elke dag wel een paar keer tegen komen, dus dat ze ons wel kennen
Meestal zijn ze ietsjes alerter endezo
Ik loop ook weleens met een kerstboom, fiets, vishengel, taart en dat soort idiote spullen door het pand heen te sjouwenquote:Op zondag 22 januari 2012 16:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Lijkt me wel apart, ineens een kat binnen
quote:Op zondag 22 januari 2012 16:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
Bij ons op het werk hadden we donderdag keuringen voor het buitenpersoneel. Komt dat vrouwtje van die keuring aan het einde van de dag met 2 enveloppes of die met de post mee mochten. Dus ik zeg ja hoor prima, maar het gaat wel gewoon in de bus. Wat zit er in? Zegt ze: Bloed.![]()
Zo keek ik toen.
ja, daar heb je ook helemaal gelijk in hoor, dat scheelt heel ergquote:Op zondag 22 januari 2012 16:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja maar zoals je zeg, jou interesseert het. Ik moet er niet aan denkenIk zou me denk ik superongemakkelijk voelen omdat ik niet weet hoe te reageren. Ik denk wel dat het anders is als je opleiding of je interesse daar ligt.
quote:Op zondag 22 januari 2012 16:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik loop ook weleens met een kerstboom, fiets, vishengel, taart en dat soort idiote spullen door het pand heen te sjouwen
Succes, met die windquote:Op zondag 22 januari 2012 16:29 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga die vuilniszakken maar even opruimen
Waaien ze niet gewoon verder?quote:Op zondag 22 januari 2012 16:29 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga die vuilniszakken maar even opruimen
Oh shit ik ben vergeten te reageren op je pm, maar is goed!quote:
Geeft niks joh, je gaat dinsdag bestellen dan toch? heb je er al 9?quote:Op zondag 22 januari 2012 16:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh shit ik ben vergeten te reageren op je pm, maar is goed!
OHNEINZ EEN ALIEN ZOEK DEKKINGquote:Op zondag 22 januari 2012 16:32 schreef AmyGrace het volgende:
Zal ik me hier weer eens een xtje laten zien?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja en jaquote:Op zondag 22 januari 2012 16:31 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Geeft niks joh, je gaat dinsdag bestellen dan toch? heb je er al 9?
Hai!quote:Op zondag 22 januari 2012 16:32 schreef AmyGrace het volgende:
Zal ik me hier weer eens een xtje laten zien?![]()
quote:Op zondag 22 januari 2012 16:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja en ja2 voor jou toch? Die sunshine en fuchsia? Mijn laptop was gisteren uitgevallen
dus alles was weg.
quote:Op zondag 22 januari 2012 16:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
OHNEINZ EEN ALIEN ZOEK DEKKING
WATCH YOUR BACKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hee-hee![]()
Mja, ik weet dus niet alles meer van BGT maar ik pm dr strakjes wel evenquote:Op zondag 22 januari 2012 16:34 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]even lekker knallen
ennuh das mooi klote zeg
Absurd mooi ja. Moet hebben.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:35 schreef Mirjam het volgende:
hebben jullie max factor fantasy fire al voorbij zien komen op blogs?
zo vreselijk mooi...
quote:Op zondag 22 januari 2012 16:35 schreef Mirjam het volgende:
zo vreselijk mooi...
quote:Op zondag 22 januari 2012 16:35 schreef Mirjam het volgende:
zo vreselijk mooi...
jaaaaaaaaaaquote:
Doodlopende straat en ze waren precies tussen 2 hoge heggen in gewaaid, maar ze zijn weg.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:29 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Waaien ze niet gewoon verder?
WAATTTquote:Op zondag 22 januari 2012 16:37 schreef Mirjam het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaa
alleen jammer, ik had max factor al gemaild, maar volgens max factor komt hij niet hier
quote:Op zondag 22 januari 2012 16:37 schreef Mirjam het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaa
alleen jammer, ik had max factor al gemaild, maar volgens max factor komt hij niet hier
mja, ik vraag het me af hoor, want bibi en ik waren net hier bij de etos, en die specifieke lijn van flesjes en formaat hebben ze hier wel, dus wie weet..?quote:
Ja die hebben ze al een tijdjequote:Op zondag 22 januari 2012 16:38 schreef Mirjam het volgende:
[..]
mja, ik vraag het me af hoor, want bibi en ik waren net hier bij de etos, en die specifieke lijn van flesjes en formaat hebben ze hier wel, dus wie weet..?
Dat hebben ze wel idd, dus we kunnen blijven hopen.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:38 schreef Mirjam het volgende:
[..]
mja, ik vraag het me af hoor, want bibi en ik waren net hier bij de etos, en die specifieke lijn van flesjes en formaat hebben ze hier wel, dus wie weet..?
Waarsch niet. Ik las ergens dat ie alleen in de UK uitgebracht wordt.quote:
quote:Op zondag 22 januari 2012 16:38 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga wel shopping list makenAangezien ik met de trein ga en dus geen ristricties heb geloof ik voor gewicht van koffert
Jaaaa! Alle Fantasy Fire's die je ziet: inslaan!quote:Op zondag 22 januari 2012 16:38 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga wel shopping list makenAangezien ik met de trein ga en dus geen ristricties heb geloof ik voor gewicht van koffert
boodschappenlijst:quote:Op zondag 22 januari 2012 16:38 schreef Diconnected het volgende:
Doen! Wij willen wel met z'n allen falen.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jaaaa! Alle Fantasy Fire's die je ziet: inslaan!![]()
quote:Op zondag 22 januari 2012 16:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jaaaa! Alle Fantasy Fire's die je ziet: inslaan!![]()
QFT!quote:Op zondag 22 januari 2012 16:40 schreef Mirjam het volgende:
[..]
boodschappenlijst:
honderdmiljoenmiljard flesjes fantasy fire
.....................
Heel het merk Max Factor daar niet meer verkrijgbaar? Apartquote:Op zondag 22 januari 2012 16:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat hebben ze wel idd, dus we kunnen blijven hopen.
Maar USA zal ze in principe niet krijgen, want daar wordt het merk niet meer verkocht ofzo.
Ja, in één winkel nog ofzo, maar voor de rest dus niet.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Heel het merk Max Factor daar niet meer verkrijgbaar? Apart
Dus ook de mascara's enzo niet?
Zal wel te duur zijn daar, voor een drugstore brand.
Maar dat boeit niet want ze zijn mooooooiiiiiiiiquote:Op zondag 22 januari 2012 16:42 schreef AmyGrace het volgende:
't Zit wel weer in zo'n rottig klein flesje.
Hoard!quote:
Serieus, zo mooi!quote:
Ik wil ook graag 2 flesjesquote:Op zondag 22 januari 2012 16:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Serieus, zo mooi!
Dico, zet je ons op volgorde?
1. Dico zelf: 3 flesjes
2. Bambi: 2 flesjes
3. ....
Hebberd!quote:Op zondag 22 januari 2012 16:46 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ik wil ook graag 2 flesjes
quote:Op zondag 22 januari 2012 16:46 schreef milka82 het volgende:
Milka 1 flesje! Hahaha!
Ohai trouwens...
quote:
quote:De levensduur van een fiets in Manhattan: 270 dagen
door Lex Boon
Eigenlijk is het best netjes. De hele fiets, mét bidon, blijft 157 dagen intact. Daarna gaat het echter snel met het verval van de fiets die Hudson Urban Bicycles bij wijze van stedelijk experiment in een straat in Manhattan parkeerde. Binnen 270 dagen is de fiets helemaal weg. Onderstaande video laat het verval van dag tot dag zien.
van tevoren geld laten overmaken en terug storten als je ze niet kunt bemachtigen?quote:Op zondag 22 januari 2012 16:47 schreef Diconnected het volgende:
Zoveel geld heb ik niet he voor 20 lakjes
I'll pay you in advancequote:Op zondag 22 januari 2012 16:47 schreef Diconnected het volgende:
Met haar Speescard?quote:Op zondag 22 januari 2012 16:48 schreef Diconnected het volgende:
En speesje krijgt sowieso lakje want die heeft net mijn hostel geboekt
Zoiets ja. Ik lust er ook wel 2.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
van tevoren geld laten overmaken en terug storten als je ze niet kunt bemachtigen?
van tevoren geld laten overmaken en terug storten als je ze niet kunt bemachtigen?quote:Op zondag 22 januari 2012 16:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
[quote]Op zondag 22 januari 2012 16:48 schreef milka82 het volgende:
[..]
I'll pay you in advance
Daar zorgen we wel voorquote:Op zondag 22 januari 2012 16:47 schreef Diconnected het volgende:
No freaking way, ik heb net voor dr geboektquote:Op zondag 22 januari 2012 16:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Serieus, zo mooi!
Dico, zet je ons op volgorde?
1. Dico zelf: 3 flesjes
2. Bambi: 2 flesjes
3. ....
Goeden ideequote:Op zondag 22 januari 2012 16:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
van tevoren geld laten overmaken en terug storten als je ze niet kunt bemachtigen?
Yesquote:
hoe is het nu met je?quote:Op zondag 22 januari 2012 16:50 schreef Sharana_LV het volgende:
familie is weg nu verder met game
ik ga denk ik toch ook mar die a-england lakjes falen, ze zijn zo mooi!
Hoe ging het bij de dokterswacht of ben je niet geweest?quote:Op zondag 22 januari 2012 16:50 schreef Sharana_LV het volgende:
familie is weg nu verder met game
ik ga denk ik toch ook mar die a-england lakjes falen, ze zijn zo mooi!
There are 18 different shades in the collection and Max Factor’s Colour Effect Mini Nail Polishes priced at £3.99 each and will all be available in Boots nationwide from 18th January 2012.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:50 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Goeden idee
Wat kosten die krengen eig? En heeft iemand een linkje van het lakje in kwestie? Weet ik ook waar het over gaat
[..]
Yes
Degen die ik gelinkt had zeker?quote:Op zondag 22 januari 2012 16:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
No freaking way, ik heb net voor dr geboekt
en ik wil er 2![]()
hobbelt een beetje heen en weer, als het morgen niet over is moet ik naar HA, het was net even minder maar wordt nu weer erger, ik denk dat het toen was vanwege de meds die ik net had ingenomen wat nu weer uitwerkt ofzoquote:
DICO IK WIL EM OOK!quote:Op zondag 22 januari 2012 16:50 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Goeden idee
Wat kosten die krengen eig? En heeft iemand een linkje van het lakje in kwestie? Weet ik ook waar het over gaat
[..]
Yes
Teeering, zo vroeg al?quote:
Tuurlijk. Elk een druppeltje.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:53 schreef Debsterr het volgende:
En als Dico er maar een paar vindt dan verdelen we ze eerlijk he ladies!
Dat dus.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:53 schreef Debsterr het volgende:
Bitchfightquote:Op zondag 22 januari 2012 16:53 schreef Debsterr het volgende:
he bah zeg...quote:Op zondag 22 januari 2012 16:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hobbelt een beetje heen en weer, als het morgen niet over is moet ik naar HA, het was net even minder maar wordt nu weer erger, ik denk dat het toen was vanwege de meds die ik net had ingenomen wat nu weer uitwerkt ofzo
quote:Op zondag 22 januari 2012 16:55 schreef AmyGrace het volgende:
Stelletje rare wijven zijn we ook. Hysterisch doen om 1 nagellakje.
jaar of 70 nog, moet er niet aan denkenquote:Op zondag 22 januari 2012 16:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
he bah zeg...
pas wel een beetje op jezelf hoor, je moet nog een jaar of 70 mee he!
Jawel joh, zo'n ouwe cougar met je LV spullen om/aan/rond je, nageltjes keurig gelakt en dan zo'n lekkere gozer van een jaar of 25 aan je voetenquote:Op zondag 22 januari 2012 16:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
jaar of 70 nog, moet er niet aan denken
Friesland om 5 uur aan tafelquote:Op zondag 22 januari 2012 16:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Teeering, zo vroeg al?
Why, for the love of god???
Dit.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Jawel joh, zo'n ouwe cougar met je LV spullen om/aan/rond je, nageltjes keurig gelakt en dan zo'n lekkere gozer van een jaar of 25 aan je voeten
tegen die tijd game ik wel nog steeds, net als mijn omaquote:Op zondag 22 januari 2012 16:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Jawel joh, zo'n ouwe cougar met je LV spullen om/aan/rond je, nageltjes keurig gelakt en dan zo'n lekkere gozer van een jaar of 25 aan je voeten
Eg nie!quote:Op zondag 22 januari 2012 16:58 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Friesland om 5 uur aan tafel
maar nee dat ga ik niet redden hoor met mijn verrotte lichaamquote:Op zondag 22 januari 2012 16:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Is dat gewoonte ofzo? Ik heb er nog nooit van gehoord in ieder gevalquote:Op zondag 22 januari 2012 16:58 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Friesland om 5 uur aan tafel
Vroegah bij jullie thuis anders welquote:
quote:Op zondag 22 januari 2012 17:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
maar nee dat ga ik niet redden hoor met mijn verrotte lichaam
Jawel man, gewoon met je ganz neues iBody tegen die tijdquote:Op zondag 22 januari 2012 17:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
maar nee dat ga ik niet redden hoor met mijn verrotte lichaam
Zouden wel beter kunnen doen jaquote:Op zondag 22 januari 2012 17:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Is dat gewoonte ofzo? Ik heb er nog nooit van gehoord in ieder geval
Ik ken alleen bejaarden die zo vroeg eten en zelfs die zijn vrijwel uitgestorven
dan kan die gozer mooi je spullen aangeven en je voeten masseren tijdens het gamenquote:Op zondag 22 januari 2012 16:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
tegen die tijd game ik wel nog steeds, net als mijn oma
Kan Dico ze niet bij haar Chav vriendje laten bezorgen???quote:Op zondag 22 januari 2012 17:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk nou!
Maar winkels krijgen ze dus ook maar per 3 ofzo, dus je kan er sowieso in 1 winkel niet veel kopen.
Wie heeft dat op z'n geweten?!quote:Op zondag 22 januari 2012 17:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk nou!
Maar winkels krijgen ze dus ook maar per 3 ofzo, dus je kan er sowieso in 1 winkel niet veel kopen.
Maar door de weeks ook zo vroeg?quote:Op zondag 22 januari 2012 17:01 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Zouden wel beter kunnen doen ja
Jij wordt oud, EINZ!!!1111!!!!quote:Op zondag 22 januari 2012 17:03 schreef milka82 het volgende:
*pakt kaak van de grond*
Mini zit op de bank, pakt afstandsbediening en zoekt even bij 'recordings' Teletubbies op en drukt dan op OK... Jaaa roept ze, en daar gaan die poppen weer heen. Nog geen twee en effe teletubbies aanzetten
Als het maart is kan ze mooi ook haar eigen belastingaangifte gaan doenquote:Op zondag 22 januari 2012 17:05 schreef milka82 het volgende:
[..]
Mijn opvoeding zit er op! My job here is done....
Zij koopt ze voor de Amerikanen in die Facebook groep.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:03 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Wie heeft dat op z'n geweten?!Ook nog wat voor anderen laten staan.
Zo'n vermoeden had ik al.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Zij koopt ze voor de Amerikanen in die Facebook groep.
Dico, Boots en Superdrug!
nog in der broek schijten maar wel weten hoe de afstandbediening werktquote:Op zondag 22 januari 2012 17:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Als het maart is kan ze mooi ook haar eigen belastingaangifte gaan doen
u hungry?quote:Op zondag 22 januari 2012 17:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
HALF UURTJE DRIE KWARTIER EN DAN NOOOMM
Okay *schrijft op bij to-do lijst*quote:Op zondag 22 januari 2012 17:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Zij koopt ze voor de Amerikanen in die Facebook groep.
Dico, Boots en Superdrug!
En schijnbaar ook bij sommige supermarkten? Maar daar is niet iedereen het over eens volgensmij, die 2 iig.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:09 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Okay *schrijft op bij to-do lijst*
quote:Thank you all for your enthusiasm towards THE LEGEND! ♥ I remind you that it is now available to be shipped if you email me your choice: hello@a-england.co.uk (while my website will be updated) Love Adina ♥
Dat is blijkbaar niet háár prioriteitquote:Op zondag 22 januari 2012 17:08 schreef milka82 het volgende:
[..]
nog in der broek schijten maar wel weten hoe de afstandbediening werkt*ergens doe ik het verkeerd*
Nee dan gelukkig niet nu zit ik bij mijn schoonouders leest niks te willenquote:Op zondag 22 januari 2012 17:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Maar door de weeks ook zo vroeg?
Hoe doe je dat in godesnaam met je werk en reistijd en koken enzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |