Ik heb hier uber geile duitse slagersquote:Op zondag 22 januari 2012 11:24 schreef Stormqueen het volgende:
prins carnaval special op omroep brabant
met bijzondere prinsen! Een blinde prins, en een prinses carnaval
Jij blij!quote:Op zondag 22 januari 2012 11:30 schreef Stormqueen het volgende:
we hebben alweer naar discovery gezapt
ik had woensdag al super veel last van hart weer, normaal is dat zo over maar heb nu echt een uur super pijn gehad, en werd vanochtend wakker van de pijn in been en hij doet bijna niets meer, kan er ook niet meer op staan of ietsquote:
Eensch!quote:Op zondag 22 januari 2012 12:04 schreef BBQ-kip het volgende:
Huisartsenpost bellen Sjaan, echt doen!
En als je afgewimpeld wordt, doordrammen en je diagnoses goed uitleggen want meestal heb en ze er nog nooit van gehoord. Zeker niet de ernst die jij hebt.
Het kan door een neuropathie bij Sjögren horen, weet niet wat je verder op je diagnosebingo-boekje hebt dus het kan wellicht ook daarbij horen.
echt voor jezelf opkomen hoor, niet afwachten
Schiet het al een beetje op?quote:Op zondag 22 januari 2012 12:32 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn man hier probeert me nu wijs te maken dat The Human Centipede een documentaire is en gebaseerd op een waargebeurd verhaal, de faalhaas... hij onderschat me enigszins![]()
Koffie en middaghap, dan weer lekker verder timmeren
Nouja, vind ik dus wel. Ik vind 16 euro best veel voor iets wat ik ongeveer 4 keer in een jaar gebruik. Ik zeg niet dat ik het zonde vind omdat het niet genoeg product is voor de prijs, maar juist omdat ik het gewoon erg weinig zal gebruiken.quote:Op zondag 22 januari 2012 12:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh bambi een goede oogschaduwbasis kost 16 euro en daar doe ik nu al zo'n anderhalf jaar mee, dus dat vind ik geen excuus lol.
goeden tip!quote:Op zondag 22 januari 2012 12:52 schreef Puckzzz het volgende:
Basis als in primer? Want die heeft Catrice ook enik ben er wel tevreden over.
Oh de beste afvaltip van de week:
Een verbroken relatie!!
Bijna 2 kilo eraf in 6 dagen
Nee niet echt, familieissues bij mijn mans familie dus dat houdt de boel enorm op. Maar komt wel goedquote:Op zondag 22 januari 2012 12:35 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Schiet het al een beetje op?
Ik ga dan juist alleen maar meer vretenquote:Op zondag 22 januari 2012 12:52 schreef Puckzzz het volgende:
Een verbroken relatie!!
wanneer heb jij voor het laatst een verbroken relatie gehad? Want volgens mij ben je al vanaf je zestiende bij je huidige hubbiequote:Op zondag 22 januari 2012 12:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ga dan juist alleen maar meer vreten
Dan is er tenminste nog iets positiefquote:Op zondag 22 januari 2012 12:52 schreef Puckzzz het volgende:
Een verbroken relatie!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |