De vecht- en loopmentaliteit van Hewitt vergelijken met die bij het damestennis. Damestennis blijft het lachertje, en er zit zo nu en dan een aardige partij tussen, maar niet meer dan dat. Hoogstaand damestennis is een zeldzaamheid.quote:Op maandag 23 januari 2012 12:28 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ja en als Hewitt nog wat harder zou lopen, zou ie ook alle ballen van Djokovic kunnen belopen.
Je moet ook wel kunnen. En je kan fysiek van vrouwen niet hetzelfde als van de mannen verwachten. Iemand als Lisicki heeft echt een meer dan goed voetenwerk.
Je begrijpt het dus gewoon niet. Jammer dat je in je persoonlijke vete met het damestennis zo blind blijft.quote:Op maandag 23 januari 2012 12:32 schreef tja77 het volgende:
[..]
De vecht- en loopmentaliteit van Hewitt vergelijken met die bij het damestennis. Damestennis blijft het lachertje, en er zit zo nu en dan een aardige partij tussen, maar niet meer dan dat. Hoogstaand damestennis is een zeldzaamheid.
Djokovic is gewoon een klasse appart op dit moment.
Maar goede challengerstreams zijn zo moeilijk te vinden..quote:Op maandag 23 januari 2012 12:34 schreef Morthill het volgende:
Jaja, jullie voelen je te goed voor damestennisik kan gelukkig nog wel genieten van tennis dat niet altijd op het beste niveau is dat de wereld te bieden heeft
Eens. Mensen als tja77 zijn ook geen tennisfans. Alleen bij de Grand Slams je eens melden en alleen als de toppers eens spelenquote:Op maandag 23 januari 2012 12:34 schreef Morthill het volgende:
Jaja, jullie voelen je te goed voor damestennisik kan gelukkig nog wel genieten van tennis dat niet altijd op het beste niveau is dat de wereld te bieden heeft
Ik begrijp het niet? Grappig, dat jij denkt te weten of ik het wel of niet begrijp. Wat begrijp ik dan niet? Vertel het me eens. Dames slaan de ballen minder hard, lopen minder hard, maken meer errors en minder winners. Kortom, het enige dat nog iets bijdraagt aan het tennis, is de eventuele spanning.quote:Op maandag 23 januari 2012 12:35 schreef TheArt het volgende:
[..]
Je begrijpt het dus gewoon niet. Jammer dat je in je persoonlijke vete met het damestennis zo blind blijft.
Overigens, er zit een knop op je tv hè. Waarom zet je dat ding in godsnaam niet uit als je je er schijnbaar zo aan irriteert.
Ik meld me hier ook alleen bij de slamsquote:Op maandag 23 januari 2012 12:36 schreef TheArt het volgende:
[..]
Eens. Mensen als tja77 zijn ook geen tennisfans. Alleen bij de Grand Slams je eens melden en alleen als de toppers eens spelen
whutquote:Op maandag 23 januari 2012 12:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hewitt gaat wel een keer 4 games pakken in een set. Op vechtlust.
Maar ze verwachten op hun beurt wel hetzelfde prijzengeld en even veel erkenning. Waarom mag je ze dan niet gelijk beoordelen?quote:Op maandag 23 januari 2012 12:28 schreef TheArt het volgende:
Je moet ook wel kunnen. En je kan fysiek van vrouwen niet hetzelfde als van de mannen verwachten.
Posten op FOK! gelijkstellen aan tennisfan zijn. Muahaha laat me niet lachen.quote:Op maandag 23 januari 2012 12:36 schreef TheArt het volgende:
[..]
Eens. Mensen als tja77 zijn ook geen tennisfans. Alleen bij de Grand Slams je eens melden en alleen als de toppers eens spelen
Ah, dus alles wat iemand zegt in een discussie is onzin, omdat 1 aspect onzin is. Je zou de politiek in moeten met die debatinstellingquote:Op maandag 23 januari 2012 12:40 schreef tja77 het volgende:
[..]
Posten op FOK! gelijkstellen aan tennisfan zijn. Muahaha laat me niet lachen.
Omdat ik een andere visie heb dan jij, ben ik meteen geen tennisfan? Ongeacht wat je nu nog zegt, ik kan niks meer serieus nemen van wat je nog meer uitkraamt. Lachwekkend dit.
Klopt, maar ik zie veel liever een gelijke wedstrijd waar de winnaar dmv winners bepaald wordt, ipv dat het aankomt op wie de minste unforced errors maakte. En laat dat laatste nou net het geval zijn bij vrouwentennis, waar een winner/fouten-ratio vaker wel dan niet ruim 1-4 is.quote:Op maandag 23 januari 2012 12:38 schreef Morthill het volgende:
[..]
Niveau is niet allesbepalend voor hoe leuk tennis is.
Dat bedoel ik. Ik zeg net dat je van de dames niet hetzelfde moet verwachten als van de mannen en je blijft het maar doenquote:Op maandag 23 januari 2012 12:37 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik begrijp het niet? Grappig, dat jij denkt te weten of ik het wel of niet begrijp. Wat begrijp ik dan niet? Vertel het me eens. Dames slaan de ballen minder hard, lopen minder hard, maken meer errors en minder winners. Kortom, het enige dat nog iets bijdraagt aan het tennis, is de eventuele spanning.
Waarom ik kijk? Ik moet toch wat tijdens mijn werk.
Het gaat me er niet om dat je een andere visie hebt. Het gaat erom dat je maar kansloos blijft doordraven. Post na post, elke post weer moet het gaan over dat dramatische damestennis.quote:Op maandag 23 januari 2012 12:40 schreef tja77 het volgende:
[..]
Posten op FOK! gelijkstellen aan tennisfan zijn. Muahaha laat me niet lachen.
Omdat ik een andere visie heb dan jij, ben ik meteen geen tennisfan? Ongeacht wat je nu nog zegt, ik kan niks meer serieus nemen van wat je nog meer uitkraamt. Lachwekkend dit.
Als je iemand "geen tennisfan" noemt omdat diegene hier alleen post tijdens grand slams, dan kun je die persoon toch niet meer serieus nemen. Puur omdat ik een andere visie heb dan diegene, ben ik geen tennisfan. Well that makes sense....quote:Op maandag 23 januari 2012 12:42 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ah, dus alles wat iemand zegt in een discussie is onzin, omdat 1 aspect onzin is. Je zou de politiek in moeten met die debatinstelling![]()
Ik ga denk ik maar de bib in, want die partij van Hewitt is geen klap aanMaar goed, was te verwachten.
Klopt, maar dat heeft er vaak genoeg, zoals net ook weer, mee te maken dat dames veel meer forced errors maken. Maar dat is een statistiekje dat nooit wordt meegenomen.quote:Op maandag 23 januari 2012 12:42 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik zie veel liever een gelijke wedstrijd waar de winnaar dmv winners bepaald wordt, ipv dat het aankomt op wie de minste unforced errors maakte. En laat dat laatste nou net het geval zijn bij vrouwentennis, waar een winner/fouten-ratio vaker wel dan niet ruim 1-4 is.
Ik ging ook al in op dat aspectquote:Op maandag 23 januari 2012 12:43 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als je iemand "geen tennisfan" noemt omdat diegene hier alleen post tijdens grand slams, dan kun je die persoon toch niet meer serieus nemen. Puur omdat ik een andere visie heb dan diegene, ben ik geen tennisfan. Well that makes sense....
Voorbeelden die niet kloppen, zoals wat dan?quote:Op maandag 23 januari 2012 12:43 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Ik zeg net dat je van de dames niet hetzelfde moet verwachten als van de mannen en je blijft het maar doen
Overigens, kan je mij eens uitleggen wat je hier zo interessant aan vindt? De partij tussen Lisicki en Sharapova was vele malen interessanter.
[..]
Het gaat me er niet om dat je een andere visie hebt. Het gaat erom dat je maar kansloos blijft doordraven. Post na post, elke post weer moet het gaan over dat dramatische damestennis.
Daarnaast haal je nog eens voorbeelden aan die gewoon niet kloppen. Gaan lopen klagen over de smashes bij de dames, terwijl ik ze bij de heren ook heel regelmatig mis zie gaan omdat ze kanonnen slecht voor die bal staan (dat geweldige voetenwerk????).
Ik heb anders toch echt genoeg briljante ballen, winners en rally's gezien, paar winners die je zelfs weinig bij de mannen ziet. Maar ik zal wel door een roze bril kijken of zo.quote:Op maandag 23 januari 2012 12:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
Voorbeelden die niet kloppen, zoals wat dan?
Ik had me juist voorgenomen om alleen het uiterlijk van de dames te becommentariseren, juist omdat dat het enige boeiende aan de partij was. Ja het was spannend, maar nee, het was niet hoogstaand.
Als je je irriteert aan het feit dat ik kritiek heb op damestennis, dan lees je mijn posts toch niet. Het betreft hier nou eenmaal tennis, tijdens de australian open, dus ik zit in het goede topic toch?
Denk dat het probleem meer is dat Djokovic gewoon asociaal goed is. Hij is in de vorm van zijn leven, vrijwel op de top van zijn kunnen en Hewitt zit in de nadagen van zijn carrière met een hoop blessures achter de rug.quote:Op maandag 23 januari 2012 12:48 schreef TheGeneral het volgende:
6-1 *1-0 Djokovic.
Hewitt is wel erg slecht. Djoko hoeft er vrij weinig voor te doen.
Misschien kijk jij met andere ogen, of heb je een ander verwachtingspatroon van tennis. Prima dat jij je daarmee kan vermaken, maar ik let misschien op andere facetten dan jij. Ik vermaak me meer met het oogstrelende tennis van Djokovic, (ook al heeft hij amper tegenstand) dan met menig damespartij.quote:Op maandag 23 januari 2012 12:50 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik heb anders toch echt genoeg briljante ballen, winners en rally's gezien, paar winners die je zelfs weinig bij de mannen ziet. Maar ik zal wel door een roze bril kijken of zo.
Uhm, nee hoor. Dames hebben vaak redelijk slecht voetenwerk waardoor het slaan van cleane winners een stuk makkelijker is voor de dames. Van de helft van de speelster zijn de 2e services afmaakballetjes voor returnwinners.quote:Op maandag 23 januari 2012 12:47 schreef Morthill het volgende:
[..]
Klopt, maar dat heeft er vaak genoeg, zoals net ook weer, mee te maken dat dames veel meer forced errors maken. Maar dat is een statistiekje dat nooit wordt meegenomen.
[..]
Ik ging ook al in op dat aspectik kom hier namelijk ook alleen met de slams en zelfs dan zelden. Onderwijl ga bezoek ik regelmatig toernooien en ook vaak genoeg naar een Slam geweest. Dat is een investering die je alleen als fan maakt.
Maar los daarvan, de rest wat iemand zegt is geen onzin, omdat die redenering krom is. Want dan kraamde elke politicus, debater, columnist, enz. louter onzin uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |