Pareltje?quote:Op maandag 23 januari 2012 11:53 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat een haat, jegens dit pareltje voor het damestennis...
Echt spelers waar Roger wakker van ligtquote:Op maandag 23 januari 2012 11:54 schreef Salamando het volgende:
Oh god, ze hebben de WTT reclame aangepast. Nu moet Federer afrekenen met topspelers als Del Potro, Berdych, Haase én Thiemo de Bakker.
Zag haar een paar jaar terug in Parijs spelen, op moment dat ze het meest in de problemen was, was ze plots muisstilquote:Op maandag 23 januari 2012 11:55 schreef TheArt het volgende:
[..]
Pareltje?
Pareltje qua kreunniveau misschien. Ze kan natuurlijk heel goed tennissen, daar heb ik het dan ook niet over. Blijf dit gelazer altijd zo onsportief vinden. Elke keer als ze maar iets in de problemen komt, vliegen ze decibellen gigantisch de hoogte in. Bah, moet er niets van hebben.
Ga er nou niet op in...Tis maar vrouwentennis....quote:Op maandag 23 januari 2012 11:55 schreef TheArt het volgende:
[..]
Pareltje?
Pareltje qua kreunniveau misschien. Ze kan natuurlijk heel goed tennissen, daar heb ik het dan ook niet over. Blijf dit gelazer altijd zo onsportief vinden. Elke keer als ze maar iets in de problemen komt, vliegen ze decibellen gigantisch de hoogte in. Bah, moet er niets van hebben.
Mwoah, in deze partij zegt dat weinig. Ze moest op het randje spelen, omdat Lisicki anders de bal wel weer terugsloeg. Dan maak je logischerwijs ook legio aan fouten en weinig winners omdat je tegenstander de bal toch wel raakt.quote:Op maandag 23 januari 2012 11:56 schreef tja77 het volgende:
47 UE tegenover 23 winners, en 8 dubbele fouten, en dan nog winnen....
Welkom bij het damestennis.
Zegt geen fuck..er waren zo bizar veel forced errors omdat de bal nog net werd geraakt. Dit was gewoon een prima partij.quote:Op maandag 23 januari 2012 11:56 schreef tja77 het volgende:
47 UE tegenover 23 winners, en 8 dubbele fouten, en dan nog winnen....
Welkom bij het damestennis.
Ze spelen desnoods tot 01.00 wel doorquote:Op maandag 23 januari 2012 12:05 schreef Splackavellie02 het volgende:
Nu Djokovic, of wordt dat naar morgen verplaatst?
Ze spelen desnoods tot 05.00 door.quote:Op maandag 23 januari 2012 12:06 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ze spelen desnoods tot 01.00 wel door
Mag ik bepalen waar ik op in ga?quote:Op maandag 23 januari 2012 11:57 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ga er nou niet op in...Tis maar vrouwentennis....
Op je pik getrapt jochie...???quote:Op maandag 23 januari 2012 12:19 schreef TheArt het volgende:
[..]
Mag ik bepalen waar ik op in ga?
Geen dank.
Ja en nee, als die dames wat harder zouden lopen, zouden ze die ballen nog makkelijk kunnen halen. Het voetenwerk is soms bijzonder slecht, kijk alleen al naar die smash van Sharapova bijna aan het einde van de wedstrijd. Zo'n bal moet je gewoon zo kunnen slaan, dat de tegenstander er bij lange na niet bij kan.quote:Op maandag 23 januari 2012 11:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zegt geen fuck..er waren zo bizar veel forced errors omdat de bal nog net werd geraakt. Dit was gewoon een prima partij.
Ik ben niet op mijn pik getrapt. Ik werd een beetje moe van het in elke post maar het damestennis belachelijk maken. Dat kan je best doen, want het niveau is regelmatig niet best, maar juist bij deze wedstrijd was het compleet onterecht. Daarnaast, na 2x smalend doen over het damestennis weten we het wel.quote:Op maandag 23 januari 2012 12:22 schreef tja77 het volgende:
[..]
Op je pik getrapt jochie...???
Ik reageerde puur sarcastische met mijn "pareltje" Sorry dat je het zo aantrok.
Ja en als Hewitt nog wat harder zou lopen, zou ie ook alle ballen van Djokovic kunnen belopen.quote:Op maandag 23 januari 2012 12:25 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja en nee, als die dames wat harder zouden lopen, zouden ze die ballen nog makkelijk kunnen halen. Het voetenwerk is soms bijzonder slecht, kijk alleen al naar die smash van Sharapova bijna aan het einde van de wedstrijd. Zo'n bal moet je gewoon zo kunnen slaan, dat de tegenstander er bij lange na niet bij kan.
Bij herentennis zie je dat ook met enige regelmaat niet gebeuren.quote:Op maandag 23 januari 2012 12:25 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja en nee, als die dames wat harder zouden lopen, zouden ze die ballen nog makkelijk kunnen halen. Het voetenwerk is soms bijzonder slecht, kijk alleen al naar die smash van Sharapova bijna aan het einde van de wedstrijd. Zo'n bal moet je gewoon zo kunnen slaan, dat de tegenstander er bij lange na niet bij kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |