Ik mis een PostNL klantnummer, om die aan tevragen moet je een bedrijf zijn, ik ben een consument.quote:Op maandag 13 augustus 2012 06:56 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Je maakt gewoon een MijnPakket-account aan met o.a. je naam en adres, en als het goed is worden pakketjes die voor jou bestemd zijn automatisch aan dat account gekoppeld. Zo hoef je geen Track&Trace-code meer in te vullen.
Het gebeurt bij mij echter nog wel eens dat ik pakketjes toch handmatig moet toevoegen, dus helemaal perfect is het systeem (nog?) niet.
Dan kijk je op de verkeerde website. Je moet niet bij MijnPost maar MijnPakket kijken: https://mijnpakket.postnl.nlquote:Op maandag 13 augustus 2012 15:01 schreef mootje026 het volgende:
[..]
Ik mis een PostNL klantnummer, om die aan tevragen moet je een bedrijf zijn, ik ben een consument.
Dit is me al 2x gebeurd zonet: Dit kan een eenmalige fout zijn. Probeer het daarom nogmaals. Als het probleem blijft bestaan, is er sprake van een storing en kun je helaas op dit moment geen gebruik maken van MijnPakket. Probeer het dan op een later moment nog eens. Onze excuses voor het ongemak.quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:05 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Dan kijk je op de verkeerde website. Je moet niet bij MijnPost maar MijnPakket kijken: https://mijnpakket.postnl.nl
Dan lijkt het me vrij duidelijk dat het een storing is.quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:09 schreef mootje026 het volgende:
[..]
Dit is me al 2x gebeurd zonet: Dit kan een eenmalige fout zijn. Probeer het daarom nogmaals. Als het probleem blijft bestaan, is er sprake van een storing en kun je helaas op dit moment geen gebruik maken van MijnPakket. Probeer het dan op een later moment nog eens. Onze excuses voor het ongemak.
13-8-2012 15:09:29
Ik heb tot nu toe één keer meegemaakt dat iets automatisch werd toegevoegd. Verder heb ik alles handmatig moeten doen. Maar dat komt volgens mij doordat het om pakjes uit het buitenland ging (al zouden die zodra ze een 3S-nr krijgen toch ook moeten worden toegevoegd... maar nee).quote:Op maandag 13 augustus 2012 06:56 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Je maakt gewoon een MijnPakket-account aan met o.a. je naam en adres, en als het goed is worden pakketjes die voor jou bestemd zijn automatisch aan dat account gekoppeld. Zo hoef je geen Track&Trace-code meer in te vullen.
Het gebeurt bij mij echter nog wel eens dat ik pakketjes toch handmatig moet toevoegen, dus helemaal perfect is het systeem (nog?) niet.
Tja. Ik heb zojuist ook alweer wat besteld en die stond direct bij MijnPakket. Ikzelf heb ook vaak genoeg iets handmatig moeten toevoegen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:41 schreef Sosha het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe één keer meegemaakt dat iets automatisch werd toegevoegd. Verder heb ik alles handmatig moeten doen. Maar dat komt volgens mij doordat het om pakjes uit het buitenland ging (al zouden die zodra ze een 3S-nr krijgen toch ook moeten worden toegevoegd... maar nee).
Nu welquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:18 schreef Sosha het volgende:
Ik zit ook weer eens ergens mee... vandaag drie pakketjes gepost om 15:00 's middags, en alle drie de trackingnummers werken nog niet. Niet tof
Dat snap ik ook wel, maar dit beantwoordt mijn vraag totaal niet. Wordt 't dan automatisch een express-zending in tegenstelling tot reguliere post? Dat is eigenlijk de belangrijkste vraag..?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:08 schreef Snoepje5 het volgende:
PostNL=TNT automatisch als het naar het buitenland gaat enzo.
PostNL NL bestaat echt niet in Rusland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |