abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107086515

Welkom in het FIFA 12 topic!

FIFA Ultimate Team(FUT)
In deze modus voor PS3 en Xbox360 kan je zelf je ultieme team samen stellen met spelerskaarten die je in pakjes kan vinden. Je begint met een team van bronzen spelers en door pakjes te kopen of in kaarten te handelen kan je uiteindelijk je eigen ultieme team samenstellen met de gouden sterren uit de echte wereld.

Elke jaar wordt de OPchick van het jaar gekozen! Meer informatie is in dit topic te vinden.

http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team
FUT handleiding: http://forum.ea.com/uk/posts/list/76513.page
FUT info over de huidige marktprijzen: http://ultimatedb.nl/
FUT Forum: http://forum.ea.com/uk/categories/show/15.page
Web App: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app
Alternatief Ultimatedb: http://www.futhead.com/

Trading tip voor FUT:

quote:
Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)
quote:
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)
quote:
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/997271.page

Hippe filmpjes met goede muziek
http://www.youtube.com/user/FiFAskillerZz#p/search/0/VRk453JvTTw

Fapvoer

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:

https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html
OSM competitie inschrijvingen
quote:
Vandermar (steef91)
Dudeweiser (Kevin Guardiola)
Kamikazie (????)
StijnDa??? (???)
Reemi (???)
GJE (????)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-01-2012 01:33:31 ]
  zondag 22 januari 2012 @ 01:29:12 #2
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_107086532
Danilinho is getransferd naar de Liga do Brasil...
pi_107086696
"you won from little brother that never played before"

Tuurlijk, daarom al die perfecte rabona's enzo
_O-

Edit: rainbow bedoel ik

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 22-01-2012 01:35:35 ]
pi_107086722
billen
pi_107086813
Tieten
Hier schreef Maver24:
Opgetyft met je grafkop. Zal ik hem een koppie kleiner maken, mongool
Hier schreef Roypsv:
stoer, kom hierdan beuk ik je gezicht naar de tering
pi_107086960
Tetten
pi_107087234
Finale met 7-1 gewonnen

2x castagnios
5x Ricky

Had wel het gevoel dat ik handicap had, maar gelukkig zat het mee. :)
pi_107087318
Welke opstelling speel je Double?
pi_107087397
Castagnios--vwolf
---------barazite
Vicento-------beerens
-----------fer
Vhol-vlaar-donk-if boulah
--------krul

Met if dost op de bank :7
pi_107087488
Leuk team maar heb je El Kabir wel eens uitgeprobeerd? Vind ik lekkerder spelen dan je beide spitsen
pi_107087489
Ik zit nog steeds te twijfelen welke opstelling ik nou het fijnst vind, het gaat nu tussen 4-3-2-1/4-3-3/4-1-2-1-2....
pi_107087529
Net mijn meest vervelende wedstrijd ooit gespeeld...in dat driesterrentoernooi tegen een kerel met
bronze-Bent-bronze
Wilshere-bronze-milner
bronze-EPL gold-EPL gold-bronze
Hart

Hij kwam na 10 minuten op 1-0 nadat Bent mijn verdediger wegbeukte en hij lucky kon scoren vanuit een doeltrap..toen zette hij zijn lagswitch om en ging hij achterin rondtikken :')

Uiteindelijk lukte het me om hem bij hem achterin af te pakken voor 1-1 (laat in de 2e helft ofzo pas..Hart ook weer wat zieke reddingen gehad), waarna hij met geluk overeind bleef. Na de 1-1 was de lag ineens weg :')

In de verlenging scoorde hij ineens met een vrije trap van 35 meter ofzo en toen ging de switch weer om en ging hij weer rondtikken..nu pakte ik hem alleen al snel af en scoorde ik met een cutback like a baws :7

Uiteindelijk penalties en ik wist al dat hij sowieso de eerste door het midden zou schieten en dus won ik :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_107087545
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 02:09 schreef Doublepain het volgende:
Castagnios--vwolf
---------barazite
Vicento-------beerens
-----------fer
Vhol-vlaar-donk-if boulah
--------krul

Met if dost op de bank :7
Puur mijn eigen mening, maar: El Kabir is beter dan Wolf, Overtoom is beter dan Barazite, Drenthe is beter dan Vicento, Sarpong en Emnes zijn op RM fijner dan Beerens imo (terwijl Beerens op RW juist een held is).
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_107087602
oh die mongool heeft me ook nog 3 fucking blessures meegegeven voor de finale :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_107087638
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 02:17 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Puur mijn eigen mening, maar: El Kabir is beter dan Wolf, Overtoom is beter dan Barazite, Drenthe is beter dan Vicento, Sarpong en Emnes zijn op RM fijner dan Beerens imo (terwijl Beerens op RW juist een held is).
Nee, vwolf zijn schot is gewoon te erg om hem te wisselen.

Beerens kan geweldige vrije trappen nemen, barazite is een kunstenaar met een geweldig afmaken.

Vicento heeft 4 sterren, drenthe helaas niet ;(
pi_107087684
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 02:16 schreef Tim86 het volgende:
Net mijn meest vervelende wedstrijd ooit gespeeld...in dat driesterrentoernooi tegen een kerel met
bronze-Bent-bronze
Wilshere-bronze-milner
bronze-EPL gold-EPL gold-bronze
Hart

Hij kwam na 10 minuten op 1-0 nadat Bent mijn verdediger wegbeukte en hij lucky kon scoren vanuit een doeltrap..toen zette hij zijn lagswitch om en ging hij achterin rondtikken :')

Uiteindelijk lukte het me om hem bij hem achterin af te pakken voor 1-1 (laat in de 2e helft ofzo pas..Hart ook weer wat zieke reddingen gehad), waarna hij met geluk overeind bleef. Na de 1-1 was de lag ineens weg :')

In de verlenging scoorde hij ineens met een vrije trap van 35 meter ofzo en toen ging de switch weer om en ging hij weer rondtikken..nu pakte ik hem alleen al snel af en scoorde ik met een cutback like a baws :7

Uiteindelijk penalties en ik wist al dat hij sowieso de eerste door het midden zou schieten en dus won ik :')
Alle retards spelen met Bent in de spits lijkt het wel. Ze spelen allemaal even sweaty en vervelend :')
pi_107087729
quote:
6s.gif Op zondag 22 januari 2012 02:24 schreef laucas het volgende:

[..]

Alle retards spelen met Bent in de spits lijkt het wel. Ze spelen allemaal even sweaty en vervelend :')
Dit was een Griek overigens..was er vanuit gegaan dat het wel een Brit moest zijn :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zondag 22 januari 2012 @ 02:28:09 #18
284871 DarkSonic2
#Sommigemensenlettenechtnietop
pi_107087742
Ik heb best wel veel gemist zie ik.. ik vroeg me dus af of Marlos nog in packs zat, en ik opende mijn eerste silver pack vandaag (2.5k) en daar zat hij in en ik heb hem verkocht voor 208k ofzo. Hij is nu meteen de duurste speler die ik deze FUT in een pack heb gekregen. :)
Hier schreef Tim86 het volgende:
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
  zondag 22 januari 2012 @ 02:31:10 #19
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_107087777
Al die lucky n00bs. :r
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_107087790
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 02:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb best wel veel gemist zie ik.. ik vroeg me dus af of Marlos nog in packs zat, en ik opende mijn eerste silver pack vandaag (2.5k) en daar zat hij in en ik heb hem verkocht voor 208k ofzo. Hij is nu meteen de duurste speler die ik deze FUT in een pack heb gekregen. :)
nice _O_
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zondag 22 januari 2012 @ 02:35:55 #21
284871 DarkSonic2
pi_107087831
Zoveel geluk als ik met packs heb heb ik dus niet in FUT. Ik heb de laatste dagen op de meest belachelijke manieren wedstrijden verloren. Maar ik heb nu een Liga BBVA silver team gemaakt en dat speelt best redelijk.
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
pi_107087856
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 02:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zoveel geluk als ik met packs heb heb ik dus niet in FUT. Ik heb de laatste dagen op de meest belachelijke manieren wedstrijden verloren. Maar ik heb nu een Liga BBVA silver team gemaakt en dat speelt best redelijk.
Met Vela mag ik hopen. ~O>
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
  zondag 22 januari 2012 @ 02:38:29 #23
284871 DarkSonic2
pi_107087866
Ja, hij is de beste silver ST die ik tot nu toe heb gebruikt. Voor de rest Romaric (85 FKA 88 CRV ofzo) Jonathan Pereira, Shojaei en nog een paar bazen.
pi_107088029
Mooi, finale gewonnen, weer 4K erbij :)

Dit keer tegen een pace abuser die na de aftrap direct 3 bronzes wisselde voor 3 gouden Brazilianen..ze vinden altijd wel iets om de 3* limiet te omzeilen..trieste figuren. Geen wedstrijd verloren vanavond, maar ook geen leuke wedstrijd gespeeld :{w
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zondag 22 januari 2012 @ 03:03:24 #25
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_107088120
4k? Dat toernooi is af toch?
hallo dus dit noemen ze nou twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')