Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OSM competitie inschrijvingenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=htmlquote:Vandermar (steef91)
Dudeweiser (Kevin Guardiola)
Kamikazie (????)
StijnDa??? (???)
Reemi (???)
GJE (????)
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-01-2012 01:33:31 ]
Puur mijn eigen mening, maar: El Kabir is beter dan Wolf, Overtoom is beter dan Barazite, Drenthe is beter dan Vicento, Sarpong en Emnes zijn op RM fijner dan Beerens imo (terwijl Beerens op RW juist een held is).quote:Op zondag 22 januari 2012 02:09 schreef Doublepain het volgende:
Castagnios--vwolf
---------barazite
Vicento-------beerens
-----------fer
Vhol-vlaar-donk-if boulah
--------krul
Met if dost op de bank
Nee, vwolf zijn schot is gewoon te erg om hem te wisselen.quote:Op zondag 22 januari 2012 02:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Puur mijn eigen mening, maar: El Kabir is beter dan Wolf, Overtoom is beter dan Barazite, Drenthe is beter dan Vicento, Sarpong en Emnes zijn op RM fijner dan Beerens imo (terwijl Beerens op RW juist een held is).
Alle retards spelen met Bent in de spits lijkt het wel. Ze spelen allemaal even sweaty en vervelendquote:Op zondag 22 januari 2012 02:16 schreef Tim86 het volgende:
Net mijn meest vervelende wedstrijd ooit gespeeld...in dat driesterrentoernooi tegen een kerel met
bronze-Bent-bronze
Wilshere-bronze-milner
bronze-EPL gold-EPL gold-bronze
Hart
Hij kwam na 10 minuten op 1-0 nadat Bent mijn verdediger wegbeukte en hij lucky kon scoren vanuit een doeltrap..toen zette hij zijn lagswitch om en ging hij achterin rondtikken
Uiteindelijk lukte het me om hem bij hem achterin af te pakken voor 1-1 (laat in de 2e helft ofzo pas..Hart ook weer wat zieke reddingen gehad), waarna hij met geluk overeind bleef. Na de 1-1 was de lag ineens weg
In de verlenging scoorde hij ineens met een vrije trap van 35 meter ofzo en toen ging de switch weer om en ging hij weer rondtikken..nu pakte ik hem alleen al snel af en scoorde ik met een cutback like a baws![]()
Uiteindelijk penalties en ik wist al dat hij sowieso de eerste door het midden zou schieten en dus won ik
Dit was een Griek overigens..was er vanuit gegaan dat het wel een Brit moest zijnquote:Op zondag 22 januari 2012 02:24 schreef laucas het volgende:
[..]
Alle retards spelen met Bent in de spits lijkt het wel. Ze spelen allemaal even sweaty en vervelend
nicequote:Op zondag 22 januari 2012 02:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb best wel veel gemist zie ik.. ik vroeg me dus af of Marlos nog in packs zat, en ik opende mijn eerste silver pack vandaag (2.5k) en daar zat hij in en ik heb hem verkocht voor 208k ofzo. Hij is nu meteen de duurste speler die ik deze FUT in een pack heb gekregen.
Met Vela mag ik hopen.quote:Op zondag 22 januari 2012 02:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zoveel geluk als ik met packs heb heb ik dus niet in FUT. Ik heb de laatste dagen op de meest belachelijke manieren wedstrijden verloren. Maar ik heb nu een Liga BBVA silver team gemaakt en dat speelt best redelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |