zelfs in Grunn wordt het gevierd. in Kloosterburen en Ter Apel geloof ik...quote:Op zondag 22 januari 2012 13:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik had nooit verwacht dat ze in Zwolle carnaval zouden vieren
We hadden hier op het dorp zelfs een vereniging... Elk jaar een optocht waar niemand kwam kijken, heel wat huwelijken op de klippen wegens vreemdgaan en ze hebben zelfs 2x dezelfde prins gekozen vanwege het gebrek aan deelnemersquote:Op zondag 22 januari 2012 13:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik had nooit verwacht dat ze in Zwolle carnaval zouden vieren
De optocht in Zwolle is één grote verkapte reclame-uiting. Verder houd ik me er ver vanquote:Op zondag 22 januari 2012 14:01 schreef minthy het volgende:
[..]
We hadden hier op het dorp zelfs een vereniging... Elk jaar een optocht waar niemand kwam kijken, heel wat huwelijken op de klippen wegens vreemdgaan en ze hebben zelfs 2x dezelfde prins gekozen vanwege het gebrek aan deelnemers![]()
Gelukkig failliet gegaan
Ik ook hoor, boel aanstellerij, vind er niets aanquote:Op zondag 22 januari 2012 14:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
De optocht in Zwolle is één grote verkapte reclame-uiting. Verder houd ik me er ver van
she blocked him on facebook and now she is going to die!quote:Op zondag 22 januari 2012 14:14 schreef CindieY het volgende:
Dus op de dag dat je 6 jaar samen bent vraag je deze plaat aan...
Gezellig toekomstperspectief heb je danquote:Op zondag 22 januari 2012 14:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
she blocked him on facebook and now she is going to die!
ik vind het anders een geldige reden voor moordquote:Op zondag 22 januari 2012 14:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gezellig toekomstperspectief heb je dan
Lekker labiel.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vind het anders een geldige reden voor moord
vandaagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |