SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geef hem dan ook even de tijd om te reagerenquote:Op woensdag 25 januari 2012 02:26 schreef vosss het volgende:
GOH VOSSS BEDANKT MAN DIT SCHEELDE MIJ 10 SECONDEN GOOGLEN!!!!
THANKS!!!!!
Komt regelrecht uit de wasstraat! Een of andere onverlaat had modder op de weg achtergelaten..quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:12 schreef lst128 het volgende:
Verbruikt schommelt tussen 1:18 (als je echt je best doet) en 1:14 als je gaat trappen. Heb zelf een 1.1i Volcane
Het zijn geniale wagentjes! En als het stuk gaat is het voor een prikkie te repareren.
Kon je er trouwens niet even een emmer water overheen gooien voor de foto's?
Kut, helemaal dit topic vergetenquote:Op woensdag 25 januari 2012 02:30 schreef vosss het volgende:
24 minuten en 30 seconden is meer dan zat tijd.
Er is altijd wel wat te regelen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:35 schreef classpc het volgende:
[..]
Kut, helemaal dit topic vergeten.
Alleen jammer van de afstand, TS woont voor mij nogal uit de buurt.
Jahoor PB maar als je weet wanneer je komt.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:02 schreef piepkuiken21 het volgende:
Volgend weekend kan ik naar Rotterdam, kan je zo lang wachten?
Geen idee, ze heeft m al jaren.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:56 schreef 2cv het volgende:
Ja, dat heb ik gelezen. Mijn vraag was dus hoeveel de moeder van TS er mee gereden heeft.
Nog een vraag: hoe ver woont je moeder van haar werk af ?
Wil je dat ding verkopen dan moet je met info op de proppen komen of de prijs omlaag doen. Ik heb in elk geval al geen interesse meer.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:37 schreef mista het volgende:
[..]
Geen idee, ze heeft m al jaren.
Ze ging nauwelijks met de auto naar t werk. Auto werd af en toe gebruikt als het slecht weer was (20 km?) en verder regelmatig naar Frankrijk gereden (vakantiehuisje) 300 km heen, 300 terug.
Ja man, zeikerd! Succes met de verkoop van dit karretje TS!quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:48 schreef 2cv het volgende:
[..]
Wil je dat ding verkopen dan moet je met info op de proppen komen of de prijs omlaag doen. Ik heb in elk geval al geen interesse meer.
Staat anders al 3 weken te koop, 650 euro is niet heel goedkoop met deze km stand. Al zijn het fijne karretjes, heb er twee gehad.quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:56 schreef YoshiBignose het volgende:
Jij moet gewoon niet zo janken en van die domme vragen stellen, dat autootje is zo weg hoor voor jou 10 anderen.
Net alsof mijn ma dat weetquote:Op woensdag 15 februari 2012 22:35 schreef drdoofenshmirtz het volgende:
[..]
Staat anders al 3 weken te koop, 650 euro is niet heel goedkoop met deze km stand. Al zijn het fijne karretjes, heb er twee gehad.
Maar zoals 2cv zegt, zo lastig is het niet om even ma te vragen voor die dingen.
Dit weekend kan ik niet. Na t weekend?quote:Op donderdag 16 februari 2012 09:16 schreef piepkuiken21 het volgende:
ik wil je best je de auto afhelpen, maar dan wil ik wel het antwoord over de distributieriem weten.
Ik kan zaterdag komen kijken :-)
Dacht ik al: je hebt niet eens geprobeerd die info te achterhalen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:15 schreef mista het volgende:
[..]
Net alsof mijn ma dat weet![]()
Maar zal t vragen.
ik woon in Weesp, ik denk dat ik dan pas begin maart kan. Tis niet zo dichtbij zegmaarquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:16 schreef mista het volgende:
[..]
Dit weekend kan ik niet. Na t weekend?
Kloptquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:49 schreef piepkuiken21 het volgende:
[..]
ik woon in Weesp, ik denk dat ik dan pas begin maart kan. Tis niet zo dichtbij zegmaar
Dan koop je die toch die van 100 euro meer???quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:04 schreef piepkuiken21 het volgende:
oke, wie weet volgend weekend.
Weet je al wat van de distributieriem? En vanaf hoeveel kilometer heeft je moeder 'm in bezit? hoe is de onderhoudshistorie? (ik kan voor 100 euro meer een auto met een volledig dealeronderhoud kopen)
Beter kan je geen reactie plaatsen??quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:44 schreef sharam het volgende:
dure vraagprijs voor een auto met zoveeeeeeel km erop
Ja of niet, alleen maar prijsgezeik.....quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:00 schreef YoshiBignose het volgende:
Echt van die reacties hier word je toch niet goed, wat een stelletje sloebers...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |