Als al die verhalen die hij hier op du foks post waar zijn, dan verslaat hij jullie ja.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als KS de afgelopen jaren een fatsoenlijke student is geweest zou ie ons er in principe uit moeten drinken.
Ik kreeg vroeger bier in plaats van melk, zo gaat dat hier in het dorp.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:48 schreef Dastan het volgende:
Tenzij we al dronken als studenten voor we in de puberteit kwamen rrrrr
Ik cognac in de fles. Was een lastig kind.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik kreeg vroeger bier in plaats van melk, zo gaat dat hier in het dorp.
Dommeluuuh.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik kreeg vroeger bier in plaats van melk, zo gaat dat hier in het dorp.
Jij bent altijd vrolijk.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:50 schreef Ezell het volgende:
Potverdorie, ik ben vanavond echt zó vrolijk.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:50 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik cognac in de fles. Was een lastig kind.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:50 schreef Ezell het volgende:
Potverdorie, ik ben vanavond echt zó vrolijk.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:52 schreef ThaTim het volgende:
Limbo's drinken iedereen onder de tafel, als jullie dat maar weten.
quote:
De zatste.quote:
Nou, dan ben ik vanavond helemaal vrolijk!quote:
Calimero doet het niet.quote:
Neen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:00 schreef Kutstudent het volgende:
Ik doe wel mee hoor. Als KB het allemaal betaald voor ons.
Het is allemaal wat.quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
TETEREEEEEE TETEREEEEEEE
Ik hou een F.A.P. vanavond.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Yo, KS, waarom bende niet aan het zuipen?
Nou, leg die ongetwijfeld dolkomische afkorting maar uit.quote:
Wat?quote:Op zondag 22 januari 2012 00:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nou RR vrij goed nog alles verlopen.
Forever alone party.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nou, leg die ongetwijfeld dolkomische afkorting maar uit.
Het is officieel al geen F.A.P. meer want ik heb net even gruwelijk m'n huisgenoot in de pan gehakt met fifa.quote:
Nu Forever Alone Party 2.0?quote:Op zondag 22 januari 2012 01:01 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Het is officieel al geen F.A.P. meer want ik heb net even gruwelijk m'n huisgenoot in de pan gehakt met fifa.
Ja, tenzij jij ff de trein naar Delft pakt?quote:
Denk dat je d'r toch iets meer moeite voor zal moeten doen.quote:
Ja maar als ezell niet wilt meeten, dan kan dat nauwelijks.quote:Op zondag 22 januari 2012 01:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Denk dat je d'r toch iets meer moeite voor zal moeten doen.
Wat vond je van m'n vriendenboekje post?quote:
Ja, dat maakt het wel wat lastiger ja.quote:Op zondag 22 januari 2012 01:06 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja maar als ezell niet wilt meeten, dan kan dat nauwelijks.
dastan leukquote:Op zondag 22 januari 2012 01:06 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wat vond je van m'n vriendenboekje post?
Ferme streep door de rekening.quote:Op zondag 22 januari 2012 01:13 schreef Kutstudent het volgende:
Dat is wel een behoorlijke deceptie.
quote:Op zondag 22 januari 2012 01:17 schreef Kutstudent het volgende:
Melanie Iglesias met hoeven zou ik alsnog keihard raken. Ezell, daten?
Mij serieus nemen. Daar ga jij de mist in.quote:Op zondag 22 januari 2012 01:20 schreef Kutstudent het volgende:
En daar, mijn beste, ga je de mist in.
Oh, dus je doet wel aan meets. Dat biedt weer perspectieven, KS.quote:Op zondag 22 januari 2012 01:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mij serieus nemen. Daar ga jij de mist in.
Ik zou je best serieus nemen hoor.quote:Op zondag 22 januari 2012 01:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mij serieus nemen. Daar ga jij de mist in.
Hmm, ja, we gaan binnenkort toch zuipen, nemen we Ezell gewoon mee.quote:Op zondag 22 januari 2012 01:24 schreef Kutstudent het volgende:
Ik zeg, towerbridge. KS-->Ezell<--R_R
Wel je handen wassen vantevoren, anders kan ik je niet fatsoenlijk een high five geven tijdens het towerbridgen.quote:Op zondag 22 januari 2012 01:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hmm, ja, we gaan binnenkort toch zuipen, nemen we Ezell gewoon mee.
Dat moet wel lukken.quote:Op zondag 22 januari 2012 01:26 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wel je handen wassen vantevoren, anders kan ik je niet fatsoenlijk een high five geven tijdens het towerbridgen.
Klopt, maar dat is bij deze SC wel vaker.quote:
Juist wel, we zijn zojuist bij de crux van het verhaal gekomen.quote:
oke sorry echtquote:Op zondag 22 januari 2012 18:20 schreef Dastan het volgende:
Flikker toch op met dat soort oude zooi.
quote:Op zondag 22 januari 2012 18:20 schreef Dastan het volgende:
Flikker toch op met dat soort oude zooi.
Heineken gedronken.quote:
Genot.quote:
Chill he.quote:
Alleen in het gevalquote:Op maandag 23 januari 2012 00:15 schreef Heroinjunk het volgende:
Moeilijk doen over welk merk bier je drinkt.Geen echte man.
Ruzie met RR in 3, 2, 1...quote:Op maandag 23 januari 2012 14:52 schreef yosander het volgende:
[..]
Alleen in het gevalDommelsch
is het gerechtvaardigd
.
Ach, als je uit een Grolschdrinkend gebied komt kun je er verder niet veel aan doen. Slecht ontwikkelde smaakpapillen zijn aan de orde van de dag daar.quote:
Zwolle =/= Twentequote:Op maandag 23 januari 2012 15:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ach, als je uit een Grolschdrinkend gebied komt kun je er verder niet veel aan doen. Slecht ontwikkelde smaakpapillen zijn aan de orde van de dag daar.
Maar hoort wel bij het Grolschdrinkende gebied.quote:
In principe wel ja.quote:
quote:Op maandag 23 januari 2012 15:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar hoort wel bij het Grolschdrinkende gebied.
Neen, dan zou ook 'Brabant = Maaskantje' gelden.quote:
Nee.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:18 schreef yosander het volgende:
[..]
[..]
Neen, dan zou ook 'Brabant = Maaskantje' gelden.
Dat is Twente en de Achterhoek.quote:Op maandag 23 januari 2012 15:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar hoort wel bij het Grolschdrinkende gebied.
Nog zo'n halve Duitser.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is Twente en de Achterhoek.
In Ijsselland is het lang zo erg niet.
Nog zo'n nep Belgquote:
Dus is Zwolle ook geen Twente.quote:
Ga ik doen zodra ik SOG-neigingen krijgquote:Op maandag 23 januari 2012 21:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
HEROINJUNK SANDER JULLIE MOTTEN OOOK IN MN VRIENDENBOEKJE SCHRIJVEN WE ZIJN TOCH VRIENDJES?!
Ja een halve. Jullie hebben de slechte helft te pakken.quote:
Afgaande op die foto kan dat maar één ding betekenenquote:
Pics or it didn't happen. Al heb ik van jou volgens mij al wel eens een foto gezien.quote:
Geen metafoor?quote:Op maandag 23 januari 2012 22:12 schreef Chai het volgende:
Oh dat was eigenlijk maar gewoon een grapje hoor, omdat die er hier nogal groot op staat.
Hij is tamelijk aanwezig ja.quote:
quote:Op maandag 23 januari 2012 22:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij is tamelijk aanwezig ja.
Snap ik.quote:
Fijn.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:20 schreef Kutstudent het volgende:
Maar ik zou je wss wel geven hoor chai.
Ofnie? Jij kan dat tenminste waarderen, in tegenstelling tot Ezell.quote:
Zwijgen is toestemmenquote:
Timing.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:31 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ofnie? Jij kan dat tenminste waarderen, in tegenstelling tot Ezell.
Lurklurklurkquote:
Wil je Ezell ook geven dan?quote:Op maandag 23 januari 2012 22:31 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ofnie? Jij kan dat tenminste waarderen, in tegenstelling tot Ezell.
Nee, ik ben net thuis...quote:
quote:Op maandag 23 januari 2012 22:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hey, Ezell, ben je weer een ijsje aan het eten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee, maar afgaande op wat ze tot nu toe van zichzelf heeft blootgegeven (haha, blootgegeven) is het toch echt wel een meisje. Of een hele vreemde jongen anders.quote:
Eng.quote:
Pics ter bewijs.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 23 januari 2012 22:50 schreef Ezell het volgende:
Speciaal voor R_R:Genot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
ah, een kenner!quote:Op maandag 23 januari 2012 23:20 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
''HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHA''
jij ook ofniet, Hans ?!
Zie me shinen dan.quote:
Coke is voor watjes, echte mannen gebruik krokodilquote:
Genot, met carnaval les.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Genot, met carnaval vrij.
Met een kater in de collegebanken zitten.quote:
Ik vier geen carnaval, dus ik zit niet met een kater in de les.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Met een kater in de collegebanken zitten.
Succes HJ.
Hoezo vier je geen carnaval?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:33 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik vier geen carnaval, dus ik zit niet met een kater in de les.
Ik haat carnaval.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hoezo vier je geen carnaval?
Kut voor je.quote:
Nogmaals kut voor je.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:37 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee hoor, daarom studeer ik in Utrecht.
Oke bedankt.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nogmaals kut voor je.
Graag gedaan.quote:
In tegenstelling tot jou plas ik niet in m'n bed.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:43 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ga je bed een verschonen verdomme
Omdat verkloot ritme en dat moet weer op orde komen. Kan ik misschien eens wel om half 12 gaan slapen.quote:
Jep.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:36 schreef Splutje het volgende:
Hebben jullie ook weleens het gevoel dat je fucking dom wordt van zuipen
Moet je eens een paar maanden lang dagelijks gaan blowen, dan voel je je pas dom. Je kan dan echt niks maar dan ook niks meer onthouden, concentratie permanent weg, etcetera etcetera.quote:
Daar hou ik echt totaal niet van. Ik ben wel serieus benieuwd hoe mijn hersenen eraan toe zijn. Of mijn leverquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:45 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Moet je eens een paar maanden lang dagelijks gaan blowen, dan voel je je pas dom. Je kan dan echt niks maar dan ook niks meer onthouden, concentratie permanent weg, etcetera etcetera.
Ervaring mee?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:45 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Moet je eens een paar maanden lang dagelijks gaan blowen, dan voel je je pas dom. Je kan dan echt niks maar dan ook niks meer onthouden, concentratie permanent weg, etcetera etcetera.
Slimmer in ieder geval niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:36 schreef Splutje het volgende:
Doet het weer!quote:
Tijdelijk ja.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:36 schreef Splutje het volgende:
ff proberenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:45 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |