quote:
Best zielig als je het zo bekijkt, én op den duur verwarrend. Al aanwezige kinderen van toekomstige partners van mams ga je op den duur ook min of meer als broertjes/zusjes zien (vermoedelijk).quote:Op zondag 22 januari 2012 23:09 schreef Nadine26 het volgende:
Als die scheiding tussen Heidi Klum en Seal ervan gaat komen, heeft de jongste dochter van Heidi Klum al in haar balboekje staan: 1) een biologische vader die volledig uit beeld is verdwenen, 2) een adoptievader - tevens de vader van haar halfbroers en -zusje - die zij nog maar af en toe ziet, en dan mag ze zich gaan voorbereiden op wéér een nieuwe surrogaatvader (of twee, of zes), want Heidi blijft vast niet alleen. Ze zal het vast allemaal wel overleven, maar je moet niet onderschatten hoe gehecht kinderen zijn aan hun ouders.
Leni heeft nooit anders geweten dan Seal als "vader", hij was nota bene bij de bevalling aanwezig, terwijl Flavio Briatore zich nooit met haar bemoeid heeft.quote:Op maandag 23 januari 2012 12:15 schreef Muis006 het volgende:
Arme Leni :/
De andere 3 ook natuurlijk, maar dat meisje wordt zo wel van hot naar her geslingerd.
Ja? Oh wist ik niet. Maar dan nog is het, zoals iemand hier eerder postte, geen leuke geschiedenis voor haar natuurlijk.quote:Op maandag 23 januari 2012 12:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Leni heeft nooit anders geweten dan Seal als "vader", hij was nota bene bij de bevalling aanwezig, terwijl Flavio Briatore zich nooit met haar bemoeid heeft.
Leni heeft net als de andere kinderen alleen dit gezin maar gekend.
Nee, maar dat is het leven van een kind van een beroemdheid sowieso niet, je privacy is nul komma nul.quote:Op maandag 23 januari 2012 12:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja? Oh wist ik niet. Maar dan nog is het, zoals iemand hier eerder postte, geen leuke geschiedenis voor haar natuurlijk.
Echt he. Laat die kinderen een weekje logeren bij opa en oma en besteed dan die week volledig aan elkaar.quote:Op maandag 23 januari 2012 08:13 schreef erik666 het volgende:
Ja en de kinderen hebben weer het nakijken. 3 kinderen krijgen in een korte periode, en dan er achter komen dat je uit elkaar bent gegroeid. Ze hebben geen hekel aan elkaar dus zou ik dan voorstellen, ga het nog maar eens proberen in belang van de kinderen. Stelletje egoïsten zijn het.
En dan zeggen 'we houden nog zielsveel van elkaar, maar zijn uit elkaar gegroeid'. Ik denk dan altijd: wtf?! Als je nog zielsveel van elkaar houdt (en nog een berg kleine kinderen hebt ook), dan doe je er alles aan om bij elkaar te blijven en zorg je er gewoon voor dat je weer naar elkaar toegroeit en elkaar weer goed leert kennen. Bijv. door samen veel tijd door te brengen. Zomaar een ideetje hoorquote:Op maandag 23 januari 2012 08:13 schreef erik666 het volgende:
Ja en de kinderen hebben weer het nakijken. 3 kinderen krijgen in een korte periode, en dan er achter komen dat je uit elkaar bent gegroeid. Ze hebben geen hekel aan elkaar dus zou ik dan voorstellen, ga het nog maar eens proberen in belang van de kinderen. Stelletje egoïsten zijn het.
quote:´Heidi klaar met driftbuien Seal´
Heidi Klum verlaat Seal, omdat ze het gehad heeft met zijn temperament. Dat schrijft TMZ. De 48-jarige Britse zanger verklaarde zondag dat het stel na bijna zeven jaar huwelijk de handdoek in de ring gooit.
De Britse zanger zou zijn woede niet onder controle kunnen houden, zeggen bronnen. Heidi zou er niet meer tegen kunnen, omdat ook de kinderen er last van kregen. Ook de carrières van de twee zouden een rol hebben gespeeld bij de scheiding. Sinds het Duitse fotomodel extreem rijk is, is er een afstand tussen de ex-geliefden.
Heidi en Seal zouden nog steeds onder een dak wonen, maar niet meer voor lange tijd.
(Bron: ANP)
Ik geloof dat :"we houden nog zielsveel van elkaar etc" geklets dan ook nooitquote:Op maandag 23 januari 2012 16:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En dan zeggen 'we houden nog zielsveel van elkaar, maar zijn uit elkaar gegroeid'. Ik denk dan altijd: wtf?! Als je nog zielsveel van elkaar houdt (en nog een berg kleine kinderen hebt ook), dan doe je er alles aan om bij elkaar te blijven en zorg je er gewoon voor dat je weer naar elkaar toegroeit en elkaar weer goed leert kennen. Bijv. door samen veel tijd door te brengen. Zomaar een ideetje hoor![]()
Anders hou je niet nog zielsveel van elkaar. Dan is dat bullshit richting pers en publiek.
Als de vonk weg is, dan is die weg. Soms werkt de een aan de relatie, en de ander niet, dan kun je toch niks anders?quote:Op maandag 23 januari 2012 16:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En dan zeggen 'we houden nog zielsveel van elkaar, maar zijn uit elkaar gegroeid'. Ik denk dan altijd: wtf?! Als je nog zielsveel van elkaar houdt (en nog een berg kleine kinderen hebt ook), dan doe je er alles aan om bij elkaar te blijven en zorg je er gewoon voor dat je weer naar elkaar toegroeit en elkaar weer goed leert kennen. Bijv. door samen veel tijd door te brengen. Zomaar een ideetje hoor![]()
Anders hou je niet nog zielsveel van elkaar. Dan is dat bullshit richting pers en publiek.
Als ze dat vol kunnen houden over elkaar, dan is dat heel mooi voor de kinderen.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:17 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik geloof dat :"we houden nog zielsveel van elkaar etc" geklets dan ook nooit
kloptquote:Op maandag 23 januari 2012 16:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als ze dat vol kunnen houden over elkaar, dan is dat heel mooi voor de kinderen.![]()
Nou ja als je de verwijten hier al leest dat ze bij elkaar moeten blijven want "ze houden toch van elkaar", dan kan ik me nog best voorstellen dat je zelfs iets eruit flapt, om van het geneuzel af te zijn.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:21 schreef DarkElf het volgende:
zoals zo vaak, blijkbaar kunnen mensen nooit hun mond houden.
dat ze uit elkaar gaan is op zich niet vreemd idd, maar ik snap dat elkaar in de pers daarna verwijten maken nooit zo, of de mensen t nu zelf doen of "Goede vrienden"quote:Op maandag 23 januari 2012 16:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou ja als je de verwijten hier al leest dat ze bij elkaar moeten blijven want "ze houden toch van elkaar", dan kan ik me nog best voorstellen dat je zelfs iets eruit flapt, om van het geneuzel af te zijn.
We leven niet meer in 1920. Hoeveel stellen gaan uit elkaar, 1 op 3?
Je verkijkt je op de behoefte aan modder van buitenstaanders.quote:Op maandag 23 januari 2012 16:38 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dat ze uit elkaar gaan is op zich niet vreemd idd, maar ik snap dat elkaar in de pers daarna verwijten maken nooit zo, of de mensen t nu zelf doen of "Goede vrienden"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |