abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107122775
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 23:15 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja hoor, dat mag ze :+
_O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_107122952
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 23:15 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja hoor, dat mag ze :+
En dan toch twee alinea's vullen waarom ze het niet mag.
pi_107123229
Ja natuurlijk.
  maandag 23 januari 2012 @ 07:28:49 #29
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_107128541
Heidi Klum en Seal gaan toch scheiden. De 48-jarige Britse zanger verklaarde zondag tegenover People Magazine dat het stel na bijna zeven jaar huwelijk de handdoek in de ring gooit.

De geruchten over een aanstaande scheiding gingen al langer rond.

‘Na zeven gelukkige jaren hebben Heidi en ik besloten te scheiden. We hebben het diepste respect voor elkaar en we houden nog steeds zielsveel van elkaar, maar we zijn uiteen gegroeid. We hebben deze beslissing samen genomen en doen er alles aan om onze kinderen te beschermen in deze moeilijke periode’, aldus Seal.

Hij vervolgt: ‘We danken onze families, vrienden en fans voor alle steunbetuigingen. We hopen dat de media onze privacy zullen respecteren’.

Het 38-jarige Duitse topmodel en de zanger hebben samen vier kinderen: Leni (7), Henry (6) Johan (5) en Lou (2). Het koppel is sinds 2003 samen nadat Klum haar relatie met de Italiaanse F1-teambaas Flavio Briatore beëindigde. Seal en Klum gaven elkaar in mei 2005 het ja-woord in Mexico.

bron:nu.nl
pi_107128583
:'(

Oh noeeeeeeees.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_107128638
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 23:09 schreef Nadine26 het volgende:
Als die scheiding tussen Heidi Klum en Seal ervan gaat komen, heeft de jongste dochter van Heidi Klum al in haar balboekje staan: 1) een biologische vader die volledig uit beeld is verdwenen, 2) een adoptievader - tevens de vader van haar halfbroers en -zusje - die zij nog maar af en toe ziet, en dan mag ze zich gaan voorbereiden op wéér een nieuwe surrogaatvader (of twee, of zes), want Heidi blijft vast niet alleen. Ze zal het vast allemaal wel overleven, maar je moet niet onderschatten hoe gehecht kinderen zijn aan hun ouders.
Best zielig als je het zo bekijkt, én op den duur verwarrend. Al aanwezige kinderen van toekomstige partners van mams ga je op den duur ook min of meer als broertjes/zusjes zien (vermoedelijk).

Jammer, ik vond het zo'n mooi koppel. :{

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2012 07:47:46 ]
pi_107128842
Ja en de kinderen hebben weer het nakijken. 3 kinderen krijgen in een korte periode, en dan er achter komen dat je uit elkaar bent gegroeid. Ze hebben geen hekel aan elkaar dus zou ik dan voorstellen, ga het nog maar eens proberen in belang van de kinderen. Stelletje egoïsten zijn het.
  maandag 23 januari 2012 @ 12:15:49 #33
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_107134173
Arme Leni :/

De andere 3 ook natuurlijk, maar dat meisje wordt zo wel van hot naar her geslingerd.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  maandag 23 januari 2012 @ 12:19:36 #34
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_107134273
Leni kent alleen Seal als vader. Heidi was in verwachting van haar toen ze wat kreeg met Seal.
  maandag 23 januari 2012 @ 12:21:52 #35
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_107134348
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 12:15 schreef Muis006 het volgende:
Arme Leni :/

De andere 3 ook natuurlijk, maar dat meisje wordt zo wel van hot naar her geslingerd.
Leni heeft nooit anders geweten dan Seal als "vader", hij was nota bene bij de bevalling aanwezig, terwijl Flavio Briatore zich nooit met haar bemoeid heeft.
Leni heeft net als de andere kinderen alleen dit gezin maar gekend.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 23 januari 2012 @ 12:23:10 #36
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_107134382
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 12:21 schreef Leandra het volgende:

[..]

Leni heeft nooit anders geweten dan Seal als "vader", hij was nota bene bij de bevalling aanwezig, terwijl Flavio Briatore zich nooit met haar bemoeid heeft.
Leni heeft net als de andere kinderen alleen dit gezin maar gekend.
Ja? Oh wist ik niet. Maar dan nog is het, zoals iemand hier eerder postte, geen leuke geschiedenis voor haar natuurlijk.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  maandag 23 januari 2012 @ 12:37:02 #37
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_107134752
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2012 12:23 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ja? Oh wist ik niet. Maar dan nog is het, zoals iemand hier eerder postte, geen leuke geschiedenis voor haar natuurlijk.
Nee, maar dat is het leven van een kind van een beroemdheid sowieso niet, je privacy is nul komma nul.
Ik zie niemand roepen dat het zielig is dat de oudste van de adoptiekinderen van Angelina Jolie eerst Billy Bob Thornton als adoptievader had, er daarna nog een paar adoptiebrusjes bijkreeg, en vervolgens een eigen kind van Jolie en Pitt, waarna Pitt de officiele adoptievader van alle kinderen werd en er nog een eigen tweeling kwam.
Als Jolie en Pitt uit elkaar gaan, is het dan ook nog veel zieliger voor de oudste dan voor de rest?

Mensen gaan uit elkaar, en als er kinderen zijn dan krijgen die een surrogaat ouder als de ouder weer een nieuwe relatie begint, ik geloof niet dat Leni "zieliger" is dan de andere kinderen omdat zij een andere vader heeft, de hele wereld weet wie haar vader is, dus het is niet alsof het een groot geheim is wat nu bekend wordt. Het gebeuren bevestigt vooral wat voor eikel Briatore is, en ik denk dat een kind beter af is zonder vader dan met een vader die het kind niet wil.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_107135021
In het nieuwe jaar (of eind 2011) zijn al een hoop beroemde koppels uit elkaar gegaan zeg. Ook degene waar je het juist niet zo van verwacht. Zonde hoor. -O-
pi_107136841
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 08:13 schreef erik666 het volgende:
Ja en de kinderen hebben weer het nakijken. 3 kinderen krijgen in een korte periode, en dan er achter komen dat je uit elkaar bent gegroeid. Ze hebben geen hekel aan elkaar dus zou ik dan voorstellen, ga het nog maar eens proberen in belang van de kinderen. Stelletje egoïsten zijn het.
Echt he. Laat die kinderen een weekje logeren bij opa en oma en besteed dan die week volledig aan elkaar.

Tja, misschien ben ik wel raar omdat ik vind dat je voor een huwelijk moet vechten, zeker wanneer je kinderen hebt.
pi_107141963
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 08:13 schreef erik666 het volgende:
En dan zeggen 'we houden nog zielsveel van elkaar, maar zijn uit elkaar gegroeid'. Ik denk dan altijd: wtf?! Als je nog zielsveel van elkaar houdt (en nog een berg kleine kinderen hebt ook), dan doe je er alles aan om bij elkaar te blijven en zorg je er gewoon voor dat je weer naar elkaar toegroeit en elkaar weer goed leert kennen. Bijv. door samen veel tijd door te brengen. Zomaar een ideetje hoor 8)7

Anders hou je niet nog zielsveel van elkaar. Dan is dat bullshit richting pers en publiek.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_107142158
o jee.....

quote:
´Heidi klaar met driftbuien Seal´
Heidi Klum verlaat Seal, omdat ze het gehad heeft met zijn temperament. Dat schrijft TMZ. De 48-jarige Britse zanger verklaarde zondag dat het stel na bijna zeven jaar huwelijk de handdoek in de ring gooit.

De Britse zanger zou zijn woede niet onder controle kunnen houden, zeggen bronnen. Heidi zou er niet meer tegen kunnen, omdat ook de kinderen er last van kregen. Ook de carrières van de twee zouden een rol hebben gespeeld bij de scheiding. Sinds het Duitse fotomodel extreem rijk is, is er een afstand tussen de ex-geliefden.

Heidi en Seal zouden nog steeds onder een dak wonen, maar niet meer voor lange tijd.

(Bron: ANP)
Is dat zo?
pi_107142163
The 7 years itch? Heidi en Seal 7 jaar samen, Johnny Depp en vanessa Paradis 14 jaar samen, Ashton en Demi 6 jaar getrouwd maar 7 jaar samen.. toch?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_107142202
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 16:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En dan zeggen 'we houden nog zielsveel van elkaar, maar zijn uit elkaar gegroeid'. Ik denk dan altijd: wtf?! Als je nog zielsveel van elkaar houdt (en nog een berg kleine kinderen hebt ook), dan doe je er alles aan om bij elkaar te blijven en zorg je er gewoon voor dat je weer naar elkaar toegroeit en elkaar weer goed leert kennen. Bijv. door samen veel tijd door te brengen. Zomaar een ideetje hoor 8)7

Anders hou je niet nog zielsveel van elkaar. Dan is dat bullshit richting pers en publiek.
Ik geloof dat :"we houden nog zielsveel van elkaar etc" geklets dan ook nooit :+
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_107142252
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 16:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als de vonk weg is, dan is die weg. Soms werkt de een aan de relatie, en de ander niet, dan kun je toch niks anders?
Of wat te bedenken van vertrouwen dat weg is, en zo zijn er nog wel 100 dingen.
Alsof 'houden van' een oplossing is voor álles, echt niet...
  maandag 23 januari 2012 @ 16:19:06 #45
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_107142253
Tuurlijk is dat BS richting het publiek.... als gewone mensen heb je geen kans om in de pers met modder te gaan gooien, en toch zullen er vaak zat mensen in de omgeving zijn die toch proberen jou met modder te laten gooien.

Als iedere stap in de relatie al in de bladen staat voor je voet weer op de grond staat, dan heb eigenlijk maar 2 opties: of voor het publiek als goede vrienden uit elkaar, gaan of de ander de zwarte piet toespelen, men wil immers informatie, ongeacht waarover.
Zelfs het feit dat je het niet meer kunt handelen dat hij z'n sokken altijd binnenstebuiten in de wasmand gooit zal gebruikt worden in de bladen.

Als je samen kinderen hebt, en je wilt het beste voor die kinderen, dan ga je dus voor de pers als vrienden uit elkaar.... want de pers maakt er altijd een groter drama van dan het werkelijk is.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_107142291
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 16:17 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Ik geloof dat :"we houden nog zielsveel van elkaar etc" geklets dan ook nooit :+
Als ze dat vol kunnen houden over elkaar, dan is dat heel mooi voor de kinderen. :)
Helaas zijn er al andere berichten.
pi_107142335
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 16:20 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Als ze dat vol kunnen houden over elkaar, dan is dat heel mooi voor de kinderen. :)
klopt :)[/q]
Helaas zijn er al andere berichten.
[/quote]
zoals zo vaak, blijkbaar kunnen mensen nooit hun mond houden.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_107142409
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 16:21 schreef DarkElf het volgende:

zoals zo vaak, blijkbaar kunnen mensen nooit hun mond houden.
Nou ja als je de verwijten hier al leest dat ze bij elkaar moeten blijven want "ze houden toch van elkaar", dan kan ik me nog best voorstellen dat je zelfs iets eruit flapt, om van het geneuzel af te zijn. :D
We leven niet meer in 1920. Hoeveel stellen gaan uit elkaar, 1 op 3?
pi_107143049
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 16:23 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Nou ja als je de verwijten hier al leest dat ze bij elkaar moeten blijven want "ze houden toch van elkaar", dan kan ik me nog best voorstellen dat je zelfs iets eruit flapt, om van het geneuzel af te zijn. :D
We leven niet meer in 1920. Hoeveel stellen gaan uit elkaar, 1 op 3?
dat ze uit elkaar gaan is op zich niet vreemd idd, maar ik snap dat elkaar in de pers daarna verwijten maken nooit zo, of de mensen t nu zelf doen of "Goede vrienden" :P
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 23 januari 2012 @ 16:43:16 #50
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_107143218
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 16:38 schreef DarkElf het volgende:

[..]

dat ze uit elkaar gaan is op zich niet vreemd idd, maar ik snap dat elkaar in de pers daarna verwijten maken nooit zo, of de mensen t nu zelf doen of "Goede vrienden" :P
Je verkijkt je op de behoefte aan modder van buitenstaanders.
Ik heb ook een relatie in goed overleg en met blijvend normaal contact beëindigd, en we gingen ook nog heel gewoon met elkaar om en dat trokken mensen niet, ze willen dat je lelijk doet over de ander, anders komt hun drang naar ramptoerisme in gevaar.

Mensen willen niet dat je nog normaal met elkaar omgaat als je uit elkaar bent, en al helemaal niet als je samen geen kinderen hebt, dan moet je van geliefden over naar vijanden, anders klopt het niet dat je niet meer samen bent.... stel je toch eens voor dat je nog normaal vriendschappelijk met de ander omgaat. Teh horror.
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')