Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OSM competitie inschrijvingenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=htmlquote:Vandermar (steef91)
Dudeweiser (Kevin Guardiola)
Kamikazie (????)
StijnDa??? (???)
Reemi (???)
GJE (????)RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Zit gewoon half te slapenquote:
Jij bent zeker je pro aan het trainen?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:45 schreef Dudeweiser het volgende:
wat de fuck, win je 33-0, maak je 29 doelpunten en 3 assists. Wordt je eigen keeper man of the match________________! wat is deze man, hij heeft geen enkele bal aangeraakt
nee, ik speel FUT.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij bent zeker je pro aan het trainen?
Via creation centre BYA zoeken en daartegen spelenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:46 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Oke hoe moet ik mijn VP boosten?
Is afleggen gelukt?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:49 schreef Fuszy het volgende:
Ik maak net 26 doelpunten en 1 assist. Biseswar maakt er 0 en geeft 5 assist. Rapportcijfer voor mij 9,8 en voor hem een 9,9.
Nee, ik ga op de keeper af met een andere speler. Leg af op mijn VP, maak een doelpunt en geen achievementquote:
Invite me maarquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:51 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee, ik ga op de keeper af met een andere speler. Leg af op mijn VP, maak een doelpunt en geen achievement
Gewoon het team waar je VP in zit mee spelenquote:
Dankjequote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Via creation centre BYA zoeken en daartegen spelen
Laat hem mij eens voordoen, dan snap je wat ik bedoelquote:
Stop nou met sliden manquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Laat hem mij eens voordoen, dan snap je wat ik bedoel
1-13quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:57 schreef Reemi het volgende:
1-13 gewonnen van GJE en dan nog is z'n keeper MOTM
Was niet echt aan het spelen, vorige wedstrijd was 4-3 en het was MLS bronze tegen een fakking goed goud teamquote:
In het begin was je wel echt aan het spelen hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Was niet echt aan het spelen, vorige wedstrijd was 4-3 en het was MLS bronze tegen een fakking goed goud team
Niet verder op in gaan , zijn slechts smoesjes van de verliezers.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:00 schreef Reemi het volgende:
[..]
In het begin was je wel echt aan het spelen hoor
Hoezo zou ik smoesjes gaan verzinnnen?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Niet verder op in gaan , zijn slechts smoesjes van de verliezers.
Daarom, doe maar opnieuw, doe ik um als BYAquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:03 schreef Fuszy het volgende:
Die keeper is te goed
ik snap iig wat je bedoeld.
Hebbie?quote:
Op jouw niveau van VP unlock je voor elk dingetje wel watquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:09 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Volgens mij kreeg ik er net een voor een rebound van de paal.
Zal ik eens een foto posten van mijn verdienstenschermpje?quote:
Kan jij me trouwens zometeen misschien helpen?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:12 schreef Fuszy het volgende:
Heb al best veel qua passing.
Ik ga wel verder met de AI. Dank je.
Vast wel. waarmee?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kan jij me trouwens zometeen misschien helpen?
Ik moet 2x een redding op de doellijn makenquote:
Is goed, doen we straks wel evenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik moet 2x een redding op de doellijn maken
Dan heb ik 50/50 Fysiek
Joo, bedankt alvastquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:23 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Is goed, doen we straks wel even. Ben even gestopt met fifa.
speel je met heel het team of alleen je VP?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:31 schreef Dudeweiser het volgende:
47-0, netjes. 30 doelpunten, 11 assists. En weer is fucking Valdés man of the match
Nogmaals, waarom hack je niet gewoonquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:31 schreef Dudeweiser het volgende:
47-0, netjes. 30 doelpunten, 11 assists. En weer is fucking Valdés man of the match
alleen VP.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:32 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
speel je met heel het team of alleen je VP?
geen zin in al dat gedonder.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nogmaals, waarom hack je niet gewoon
Je weet dat boosten zo een 39827% meer tijd vereist dan hacken?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
alleen VP.
[..]
geen zin in al dat gedonder.
lekker boeiend.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je weet dat boosten zo een 39827% meer tijd vereist dan hacken?
Ook gelezen op blameyourany?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:39 schreef poker4lifee het volgende:
man van de match is niet zo moeilijk. gewoon wat eigen goals maken met je keeper en eventueel iemand anders, en zorgen dat je vp er een hoop scoort.
Nice, potje FUT?quote:
Hoe hack je hem danquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je weet dat boosten zo een 39827% meer tijd vereist dan hacken?
Kan alleen op xboxquote:
Die hele rechtse lijkt op gerard jolingquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:52 schreef zerokil het volgende:
Kom ik net terug van voetbal, log ik effe op de web app in, zie ik dit![]()
[ afbeelding ]
niet haten op Drummondquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die hele rechtse lijkt op gerard joling
Haha nu je het zegt,quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die hele rechtse lijkt op gerard joling
Ga hackenquote:
Pro hacken is voor kneusjesquote:
Im inquote:
Ik denk het niet. Ze fixen die disconnects ook niet. Je mag geluk hebben als het in fifa 13 gefixed is.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:20 schreef Pino0 het volgende:
komt er ooit nog is een update zodat ie niet blijft hangen bij ultimate team als je weer een wedstrijd begint?
erg slordig ook weer maar who cares denkt ea iedereen koopt het toch wle
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:20 schreef Pino0 het volgende:
komt er ooit nog is een update zodat ie niet blijft hangen bij ultimate team als je weer een wedstrijd begint?
GJE, dit is nou Pino.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:20 schreef Pino0 het volgende:
hoe kan je het best op IF spelers zoeken? Een bepaalde max-minimum prijs instellen?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:28 schreef FUT123 het volgende:
Net IF Bell gekocht voor 18k er staan er nu 6 op met als laagste 34k. PROFIT
Als die verkocht worden wel jaquote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:28 schreef FUT123 het volgende:
Net IF Bell gekocht voor 18k er staan er nu 6 op met als laagste 34k. PROFIT
Jup, gewoon de discard waarde als minimumprijs instellenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:29 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
hoe kan je het best op IF spelers zoeken? Een bepaalde max-minimum prijs instellen?
ik begon met 500 posts ongeveer. Nu heb ik er meer dan 7000 in een jaarquote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:27 schreef Fuszy het volgende:
Jezus voordat ik met FUT begon had ik 200 posts vanaf 2008. Nu heb ik er bijna 1400.
Ik heb daar nooit meer last van.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:20 schreef Pino0 het volgende:
Rage je ook zo hard dan?:oquote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hallo Pino!
Ze noemen me Pino 2.0
Gebeurt vooral als je vorige tegenstander ragequitte... Log daarna in en uit van FUT, dan zul je het niet hebbenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:20 schreef Pino0 het volgende:
Nog clubs vanavond? Was wel leuk gisteren met zoveel manquote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hallo Pino!
Ze noemen me Pino 2.0
Hoe heb je het gefixt?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:55 schreef Lindgren. het volgende:
Ja, heb m'n interwebs waarschijnlijk gefixt, geen disconnects meer. Heb Torres en IF Fabiano verkocht en voor
28k () Azevedo gekocht.
hoe?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:55 schreef Lindgren. het volgende:
Ja, heb m'n interwebs waarschijnlijk gefixt, geen disconnects meer. Heb Torres en IF Fabiano verkocht en voor
28k () Azevedo gekocht.
Ja manquote:
Ja als het aan mij ligt welquote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:48 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nog clubs vanavond? Was wel leuk gisteren met zoveel man
Prima, ik hoor het welquote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja als het aan mij ligt wel
Ik kom denk ik ook wel straks. Eerst even mijn internet fixenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja als het aan mij ligt wel
Lol, GJE vergeleken met Pino rage je als een kind van 2 jaar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je me op mic gehoord?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:07 schreef zerokil het volgende:
[..]
Lol, GJE vergeleken met Pino rage je als een kind van 2 jaar.
Nee, ik gooi alleen tegen m'n tapijt, m'n muur is laatst opnieuw gedaanquote:
Speel je op ps3 of xbox?quote:
Haha, maar heb jij nooit zo'n gevoel van dat je iets helemaal kapot wil maken?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:13 schreef Lindgren. het volgende:
Gooien met controllers. Jullie zijn niet goed.
ik word soms wel erg boos tijdens fifa, maar ik kan me gelukkig vrij goed inhoudenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:14 schreef zerokil het volgende:
[..]
Haha, maar heb jij nooit zo'n gevoel van dat je iets helemaal kapot wil maken?
Ik heb ook nog nooit met een controller gegooid en ben het ook niet van plan maar soms dan heb je daar toch echt wel behoeften aan.
Tuurlijk, soms rage ik wel een beetje, maar gooien met controllers.. dat gaat mij wel iets te verquote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:14 schreef zerokil het volgende:
[..]
Haha, maar heb jij nooit zo'n gevoel van dat je iets helemaal kapot wil maken?
Ik heb ook nog nooit met een controller gegooid en ben het ook niet van plan maar soms dan heb je daar toch echt wel behoeften aan.
Ik denk altijd na over hoeveel me het erna gaat kosten, daarom zie ik er meestal van af. Alleen mn headset heeft wel een aantal meters gevlogenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Tuurlijk, soms rage ik wel een beetje, maar gooien met controllers.. dat gaat mij wel iets te ver
Ik kom nu wel?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:17 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Maar jongens wanner gaan we clubs
maar daar kijken we niet meer van opquote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:27 schreef Fuszy het volgende:
Torres heeft weer eens gefaald met zijn Chelsea
Nee jonge hij heeft een nieuw record!!!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:27 schreef Fuszy het volgende:
Eens even kijken wat Liverpool tegen Bolton gaat doen.
Ik faal nooitquote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:27 schreef Fuszy het volgende:
Eens even kijken wat Liverpool tegen Bolton gaat doen.
quote:
Kom je niet clubben?quote:
liverpool is ook wel erg matig dit jaar hoor, zit echt totaal geen creativiteit in.quote:
Stuur me ff een psn berichtje als jullie huidige wedstrijd is afgelopen aubquote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:01 schreef Thorb het volgende:
2-0 lekker hoor Bolton
Vanavond nog mensen club op xbox, heb mijn pro ff getraind tot 85 spits
Die vraag stel ik me dus al jaren.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:07 schreef Fuszy het volgende:
Waarom hebben wij in Nederland altijd één saaie commentator en hebben ze in Engeland toffe koppels die commentaar geven.
Jep, reboot ander sevenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hebben jullie al een disconnect?
Ik nietquote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:43 schreef GekkeGerrit- het volgende:
zitten jullie eigenlijk op IRC ofzo?
Ik was er na de vorige wedstrijd wel klaar mee. En we hadden daarvoor zelfs nog een verzoek van jou gehad om in het teambelang te spelenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:26 schreef Lindgren. het volgende:
Ja, had 't wel eventjes gehad zeg.Criminelen, die wedstrijd ervoor vond ik nog erger.
We missen een goeie verdediging en killerquote:
Wou ik net zeggenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:32 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik was er na de vorige wedstrijd wel klaar mee. En we hadden daarvoor zelfs nog een verzoek van jou gehad om in het teambelang te spelen
Ik heb wel headset, als ik morgen de verbinding fix doe ik wel x mee (:quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wat vinden de PS3 clubbers van een headset dan?
Is ineens bijster stil
Eenschquote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:54 schreef Dudeweiser het volgende:
Dat geld dat je uitspaart door het gratis netwerk kan je mooi investeren in een headset
Had je ziggo nog gebeld?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:55 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Ik heb wel headset, als ik morgen de verbinding fix doe ik wel x mee (:
Wachten tot de tegenstander er mee stopt , kan lang durenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:00 schreef zerokil het volgende:
Ik wil dus mijn bronze toernooi hervatten, is die freeze bug er... Is er een manier om te leaven zonder iets te verliezen
Nope, staat erop voor 200BINquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:15 schreef Afhaalchinees het volgende:
Is het port vale logo iets waard op ps3? Hij ziet er wel leuk uit namelijk :p
Check ultimatedb en je weet hetquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:15 schreef Afhaalchinees het volgende:
Is het port vale logo iets waard op ps3? Hij ziet er wel leuk uit namelijk :p
25 euro heb je toch wel mag ik hopenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:23 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Headsets lijkt me een goed idee. Maar dat kost geld![]()
We kunnen iig met z'n allen op een chat-kanaal gaan.
:pquote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:45 schreef Dudeweiser het volgende:
Niet alles in koek en ei bij FC Leverworst. Er hangen spanningen binnen de spelersgroep, en dat is niet bevorderend voor de teamprestatie.
Just kidding, ik haal er misschien deze week wel eentje, m'n vrienden lopen er ook altijd over te zeurenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
25 euro heb je toch wel mag ik hopen
Krijg jij zoveel zakgeld?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
25 euro heb je toch wel mag ik hopen
Ik ga m'n pro ook nog ff trainen denk ikquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:27 schreef Vijf_voor het volgende:
Twee potjes niks gedaan: Aanval +2 Stamina +3 en Sprint +1
In de aanval ben ik nu 84 en Mid/Ver 76
quote:
Ahahahahahaha mijne is 90quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:34 schreef Dudeweiser het volgende:
Mijn pro is nu 83 op CAM trouwens, en hij heeft een pegel waar je u tegen zegt
quote:
Succes met je brein verneuken stoere jongenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
stoooooeeeeeer. Ik ga een biertje drinken.
Ssssstquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:36 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Jammer dat het hosselen van een kusje gisteren wat moeizamer ging
Weetzelf tochquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:36 schreef Santello het volgende:
Die GeeftJeEnergie, wat een noob is dat zeg.
celreparatie en celvernieuwing FTW.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Succes met je brein verneuken stoere jongen
ik denk, ooh hij doet huiswerk, hij is aan het leren. Is ie the horde aan het overhoop knallenquote:
Succesquote:
Alweer? TIF dan maar?quote:
Zelf er maar eens een biertje bij gepaktquote:Ok doei. Ik ga zuipen!
Potje spelen?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:52 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Alweer? TIF dan maar?
[..]
Zelf er maar eens een biertje bij gepakt.
Sure, zolang je maar zo dronken bent dat je niet eens meer de controls weetquote:
Laatste keer dat ik dronken fifa wilde spelen kreeg ik Fifa niet eens aan, dus dan is de lol er ook zo vanaf. Ben gewoon voordat mijn playstation opgestart was in slaap gevallen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Sure, zolang je maar zo dronken bent dat je niet eens meer de controls weet
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:57 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik dronken fifa wilde spelen kreeg ik Fifa niet eens aan, dus dan is de lol er ook zo vanaf. Ben gewoon voordat mijn playstation opgestart was in slaap gevallen.
Je zou jouw USB-headset eens moeten proberen op je PSquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:01 schreef Fuszy het volgende:
[TK]O.a. PS3 spellen + accesoires, Samsung MP4 speler en meer
die verkoopt een officiele bluetooth headset voor de ps3. Voor de clubbers onder ons.
Sure PS3, wat is je PSN?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:39 schreef Longcat. het volgende:
Diegeeftjeenergie potje? Ik ben ook een noob
Inderdaad jammer maarja, mijn overwinning stond toch al vastquote:
Mijn bronze neger team nakt jou.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Inderdaad jammer maarja, mijn overwinning stond toch al vast
Ik raad je de Giotek EX-01 aanquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:45 schreef GuRBuH het volgende:
Super coole headset! http://tweakers.net/price(...)on-3.html#tab:prices
Ik rol ook MLSquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:46 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Mijn bronze neger team nakt jou.
Als je ze ziet ben je al te laat.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik raad je de Giotek EX-01 aan
quote:Really poor.
I bought this headset for online gaming with friends and it says in the description that that the headset stays on the ear but it doesn't it just wobbles on to the floor. Also I like playing games such as call of duty but my friends couldn't hear me And I couldn't either so I returned re product two hours later.
Ach, iedereen waar ik mee speel vraagt naar m'n headset omdat ie zo scherp klinkt.quote:
Heb geen geluid op mn PS3 :squote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ach, iedereen waar ik mee speel vraagt naar m'n headset omdat ie zo scherp klinkt.
Moet je morgen maar even luisteren
Speakers zijn teveel gevraagd?quote:
Ik verstond er anders geen flikker vanquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ach, iedereen waar ik mee speel vraagt naar m'n headset omdat ie zo scherp klinkt.
Moet je morgen maar even luisteren
In wat voor opzicht dan?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:54 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik verstond er anders geen flikker van. Het kan ook aan mijn instellingen liggen hoor.
PS3 via DVI aangesloten op mn monitor... DVI geeft geen geluid door.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Speakers zijn teveel gevraagd?
M'n microfoon niveau staat op z'n allerhoogstequote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:56 schreef Fuszy het volgende:
Niet stotterig, eerder laag volume. Klonk af en toe ver weg.
Maar je gaat wel een headset halen dus?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:56 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
PS3 via DVI aangesloten op mn monitor... DVI geeft geen geluid door.
Moet je even instellen dat headset hoger volume krijgt, want voetbalgeluid overstemt m'n headsetquote:
Meh, not sure. Ik zou hem dan puur en alleen voor clubs hebben.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Maar je gaat wel een headset halen dus?
Ach, voor die 20 euro vind ik hem handigquote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:03 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Meh, not sure. Ik zou hem dan puur en alleen voor clubs hebben.
Bist du al dronken?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:04 schreef Fuszy het volgende:
Bah. mijn mic van mijn headset ligt ergens anders. Geen zin om hem nu te zoeken
.
Dat duurt nog wel even hoor. Heb net pas mijn tweede biertje gepakt. Dus dat zou over een biertje of 8-10 misschien wel kunnen. We kunnen wel ff een match spelen. Invite me maar.quote:
Jij doet lang met een pilsje zegquote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:07 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat duurt nog wel even hoor. Heb net pas mijn tweede biertje gepakt. Dus dat zou over een biertje of 8-10 misschien wel kunnen. We kunnen wel ff een match spelen. Invite me maar.
Nope, jij gaf een Okugoquote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:19 schreef Fuszy het volgende:
Was dat de oduro die ik je vanmiddag gaf?
Doe anders maar je goudjes weer tegen m'n bronzequote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:32 schreef Fuszy het volgende:
Juist wel. Ging niet echt lekker, zeker gezien het feit dat mijn team 100x kleiner is. Ach shit happens. Leuke pot hoor
Invite me even aub, ben ondertussen me iphone aant jailbreakenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:33 schreef Fuszy het volgende:
Vorige keer hadden we een h2h gedaan. Kunnen we ook doen.
Is goedquote:
Gaat gelijk op, mooi spel wat je speeltquote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:47 schreef Fuszy het volgende:
Oh ik ben niet boos, maar niets lukt en dat is wel frustrerend.Het gaat wel echt slecht. Je loopt me telkens omver en dat vind ik wel vaag.
Qua rating is realisme ver te zoekenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:55 schreef Fuszy het volgende:
Kut keeper. Het slaat toch eigenlijk nergens op. Qua spel is het gelijk op, maar mijn spelers horen er toch gewoon doorheen te lopen
#GNquote:
Hij is op PS3quote:
Hahaquote:Op zondag 22 januari 2012 00:34 schreef Doublepain het volgende:
Gewoon een perfecte tackle op de bal, ik raakte die kk homo niet eens.. Penal tegen rood, wat is dit voor een kk zooi!!
Pics na afloopquote:
quote:Op zondag 22 januari 2012 00:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoeft niet, heb alleen een fles cola naar buiten gegooit.
Homo's eten, echte bazen vreten. Alles met handen, ook soepquote:Op zondag 22 januari 2012 00:47 schreef Kamikazie het volgende:
Je eet ook pindakaas, dat vreet je nooit!
quote:
Wynne is ook een baggerverdediger, maar die pace is wel ziek. Als je door bent gebroken staat hij ineens weer voor jequote:Op zondag 22 januari 2012 01:00 schreef Doublepain het volgende:
Castagnios vs wynne, castagnios hattrick
Hii is ook zo standaard, hij had full bpl, met wynnequote:Op zondag 22 januari 2012 01:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wynne is ook een baggerverdediger, maar die pace is wel ziek. Als je door bent gebroken staat hij ineens weer voor je
Tof team. Had vorig jaar ook Zwitsers, toen ze nog betere silvers hadden.quote:Op zondag 22 januari 2012 00:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel een geinig teampje denk ik. Kostte geen zak. Stats van IF Derdiyok zijn echt goed en ik ben sowieso fan van de beide Napolitanen + Behrami en Djourou
Shakira lijkt me ook wel een held![]()
Het is wel mogelijk. Net afhankelijk van in welke mood EA is. Kijk maar naar Danilinho die 74 is gebleven.quote:Op zondag 22 januari 2012 01:05 schreef Doublepain het volgende:
Jammer dat ricky 74 is, een silver if zou ziek zijn bij hem
Prijsfix gok ik?quote:Op zondag 22 januari 2012 01:23 schreef dion_v_k het volgende:
Ik ben een paar dagen niet met FUT bezig geweest, weet iemand wtf er aan de hand is met Danilinho zijn prijs?? is in 3 dagen van 35K-40K naar 90K-110K gestegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |