Elfstedentocht?quote:Op zondag 5 februari 2012 18:35 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ondertussen nog niet gelukt hier (moest werken) maar ik ga morgen maar eens op een slootje proberenen als dat bevalt oefen ik 2 daagjes door en dan waag ik me donderdag aan een tochtje
Omdat de trams een update/renovatie hebben gehad...quote:Op maandag 6 februari 2012 20:24 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
Zeg, weet hier iemand waarom ik ineens gele trams met andere stoeltjes rond zie rijden?
Zag ze daarstraks iig op het singel schaatsen toen we daar langskwamen met lijn 12. Wilhelminapark kan ook al en het Julianapark iig ook. Verder zou ik het niet weten (Vechtsebanen niet meegeteld danquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:26 schreef zlakto het volgende:
Weet hier iemand toevallig waar je kan schaatsen in Utrecht? Ergens een ondergespoten wielerbaan ofzo?
Hier wordt bij fort aan de klop ook al dagen geschaatst.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:26 schreef zlakto het volgende:
Weet hier iemand toevallig waar je kan schaatsen in Utrecht? Ergens een ondergespoten wielerbaan ofzo?
Bij lunetten is ook een hoop schaatsbaar water. Morgenavond waarschijnlijk ff een rondje op de singel. Gracht denk ik dat niet gaat lukken, teveel stroming.quote:Op zondag 5 februari 2012 18:42 schreef Nielsch het volgende:
Er werd vanochtend geschaatst op de Catharijnesingel. En volop op de Loosdrechtse Plassen...
Ik zou Café Van Wegen proberen in Wijk C, mooie kroeg met een aardige ouderwetse kastelein. Als dat niet bevalt kunnen ze altijd nog naar Oudaen aan de Oudegracht. Of anders O'Leary's, al ligt dat wat uit het centrum.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:09 schreef Fackel het volgende:
Aangezien ik in Utrecht woon werd ik opgezadeld met de volgende vraag: "Wat is leuk (café/kroeg) om heen te gaan in Utrecht op zaterdagavond voor een groep 65-jarigen (allen man)"....
Ik weet het niet, iemand een suggestie (Kafé België? Jan de Winter?)?
Ja plaats dan een goede link man.quote:
quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:58 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja plaats dan een goede link man.
quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:13 schreef Nielsch het volgende:
Het boeit mij niet dat jullie het niet zien.
Dat begon al bij die 'verkiezingen'.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 08:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Hij heeft al jaren geen gram geloofwaardigheid meer.
"Ik ben democratisch gekozen tot burgemeester, wel 2% van de bevolking heeft op mij gestemd!!!111!!!! Ik ga echt niet weg want Utrecht wil mij!"quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat begon al bij die 'verkiezingen'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |