daar zat ik ook al aan te denken, of door Hoog Catharijne heen!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:50 schreef Q. het volgende:
Alhoewel je natuurlijk ook via de Mariaplaats kan fietsen uiteraard.
Dat plan ligt er nog steeds maar dat gaat nog wel een paar jaar duren. Net als alles in Utrecht.quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:50 schreef utrecht1970 het volgende:
Weet iemand of er bij het winkelcentrum op de groeneweg (Lombok) nog meer winkels zitten dan de Aldi en de Nettorama. Het gebied is helemaal opgeknapt en er zouden meer winkels komen.
Wel apart dat ik gisteren alweer een verhaal hoorde van een goede vriend van me waar ingebroken was. (Blauwkapelsweg)quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:08 schreef speknek het volgende:
Fieuw, vannacht gelukkig weer niet ingebroken.
er zit ook een surinaamse supermarkt.quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:50 schreef utrecht1970 het volgende:
Weet iemand of er bij het winkelcentrum op de groeneweg (Lombok) nog meer winkels zitten dan de Aldi en de Nettorama. Het gebied is helemaal opgeknapt en er zouden meer winkels komen.
note to self: even alle foto's back-uppenquote:Op woensdag 25 januari 2012 11:32 schreef Silenus het volgende:
[..]
Wel apart dat ik gisteren alweer een verhaal hoorde van een goede vriend van me waar ingebroken was. (Blauwkapelsweg)
Hij was op vakantie, maar zijn vriendin lag gewoon in de slaapkamer te slapen. In de huiskamer alles van waarde meegenomen. Laptop, harde schijf, alles. Ze zijn nu al hun foto's kwijt, op die paar die ze op facebook hebben staan na. Daar balen ze nog het meest van, buiten dat zij het mega freaky vindt dat er gasten in hun huis zijn geweest terwijl zij een paar meter verderop lag te slapen..
Ik reageer ook nooit op de bel als ik niemand verwacht.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Gewoon je laptop mee naar bed nemen en je losse HD ergens veilig opbergen
Mijn buurjongen was ook thuis toen er ingebroken werd, hij had niet gereageerd op de bel, dus ze dachten dat er niemand in huis was
M'n pc sjouwt zo lastig.quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Gewoon je laptop mee naar bed nemen en je losse HD ergens veilig opbergen
Mijn buurjongen was ook thuis toen er ingebroken werd, hij had niet gereageerd op de bel, dus ze dachten dat er niemand in huis was
quote:MAARSSENBROEK - Op een schoolplein in Maarssenbroek is een kind ernstig gewond geraakt. Het slachtoffer viel uit een klimrek bij basisschool De Triangel in Zwanenkamp en was buiten kennis toen het werd overgebracht naar het ziekenhuis.
Slachtofferhulp is aanwezig op de school om kinderen, leerkrachten of ouders op te vangen die getuige zijn geweest van het ongeluk.
Het letsel was dusdanig ernstig dat medisch personeel van de traumahelikopter werd ingevlogen.
Er is ook een aziaat/surinaamse winkel dacht ik.quote:Op woensdag 25 januari 2012 10:50 schreef utrecht1970 het volgende:
Dat zou voor sommige delen van Utrecht wel een verbetering zijn.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:03 schreef Undergod het volgende:
[..]
Volgens mij wordt daar gekraakt en overnachten er oostblokkers in busjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |