Woon er naast en zag wat mensen om dat kind heen staan, verder heb ik al het actie (incl traumaheli) gemistquote:Op woensdag 25 januari 2012 13:53 schreef Ireth het volgende:
[..]Gerucht gaat dat het om een kindje van 5 jaar oud is, wat met een springtouw uit een klimrek is gevallen... zie dan gelijk een halve verstikking voor me
Al die kinderen op het plein die dit gezien hebben, als juf de ouders moeten bellen met deze mededeling, als ouder dit telefoontje krijgen.. ppfff.....
Bron
Er zijn wel wat andere wijken die ik eerder af zou sluiten dan Lunetten.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:26 schreef Specularium het volgende:
Hopelijk wordt heel Lunetten afgesloten.
quote:Vrouw bekneld tussen perron en trein
Laatste update: 31 januari 2012 11:37
UTRECHT - Op Utrecht Centraal is dinsdagmorgen een 55-jarige vrouw uit Zwolle tussen het perron en een trein bekneld geraakt.
Wat er precies is gebeurd is nog niet duidelijk, maar het KLPD spreekt van een ongeval. Hulpdiensten moesten de trein verplaatsen om de vrouw te bevrijden.
De vrouw is met letsel aan armen, benen en gezicht naar een ziekenhuis gebracht.
Wat zijn ze toch slim he, bij het KLPD.quote:Wat er precies is gebeurd is nog niet duidelijk, maar het KLPD spreekt van een ongeval.
Je bedoelt dat stukje net na het waterliniewegviaduct neem ik aan? Dat is nog afgesloten, maar je kunt wel naar links langs het fort over het bruggetje.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:44 schreef Neelix het volgende:
Hoe zit het tegenwoordig met dat fietspad langs het spoor richting Lunetten? Is dat nog afgesloten?
NEEEE!!quote:Op maandag 30 januari 2012 21:26 schreef Specularium het volgende:
Hopelijk wordt heel Lunetten afgesloten.
Kan wel dicht, er komt nu een zeer nuttig nieuw station aan: Vaartsche Rijn. Recht voor m'n huis, jeej! En terecht, want het is echt ondoenlijk om op die plek naar het centraal station te komen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou ok, het station mag openblijven, uit praktisch oogpunt.
Gaat ook vooral dienen als overstap station vanuit de stoptreinen vanuit het zuiden en oosten op de tram naar de Uithof, scheelt weer een boel verkeer op CS.quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:53 schreef Silenus het volgende:
[..]
Kan wel dicht, er komt nu een zeer nuttig nieuw station aan: Vaartsche Rijn. Recht voor m'n huis, jeej! En terecht, want het is echt ondoenlijk om op die plek naar het centraal station te komen.
Het gaat er ook niet zozeer om dat je vanaf daar naar CS gaat (kan wel natuurlijk), maar het wordt meer een station waarop studenten uit het zuiden en oosten (Den Bosch, Eindhoven, Nijmegen enzovoorts) gaan gebruiken om over te stappen op de tram naar de Uithof. Hierdoor wordt CS ontzien.quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:53 schreef Silenus het volgende:
[..]
Kan wel dicht, er komt nu een zeer nuttig nieuw station aan: Vaartsche Rijn. Recht voor m'n huis, jeej! En terecht, want het is echt ondoenlijk om op die plek naar het centraal station te komen.
Jemig, gaan al die treinen daar stoppen? Of komen daar weer speciale sprinters voor?quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:14 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Het gaat er ook niet zozeer om dat je vanaf daar naar CS gaat (kan wel natuurlijk), maar het wordt meer een station waarop studenten uit het zuiden en oosten (Den Bosch, Eindhoven, Nijmegen enzovoorts) gaan gebruiken om over te stappen op de tram naar de Uithof. Hierdoor wordt CS ontzien.
PS: Ik had eerst mijn reactie al gegeven voordat ik de reactie van Q. las...
De Ooster- en Westerkade worden booming de komende jaren!quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:18 schreef Nielsch het volgende:
Daarnaast is Vaartsche Rijn natuurlijk ook een goede manier om het zuiden van het centrum te ontsluiten. Je ziet steeds meer initiatieven op de Ooster- en Westerkade en dat zal met de komst van dat station alleen nog maar meer worden. Zelfs Rotsoord aan de andere kant van het toekomstige station is druk in ontwikkeling (Tivoli de Helling en LE:EN zitter er nu, in de toekomst een theehuis bij de kinderboerderij en een café-restaurant in de watertoren).
De stoptreinen allemaal ja.quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jemig, gaan al die treinen daar stoppen? Of komen daar weer speciale sprinters voor?
Oké, dus vanuit Nijmegen komt er dan ook weer een sprinter?quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:20 schreef Q. het volgende:
[..]
De stoptreinen allemaal ja.Komen vier perronsporen plus nog twee perronsporen voor de tram.
Heel erg mooi, want daar woon ik vlakbij... Het is ook echt een heel mooi stukje Utrecht. Doet me altijd een beetje aan Leiden denken.quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:19 schreef Q. het volgende:
[..]
De Ooster- en Westerkade worden booming de komende jaren!
Oww shit...quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:18 schreef Nielsch het volgende:
Daarnaast is Vaartsche Rijn natuurlijk ook een goede manier om het zuiden van het centrum te ontsluiten. Je ziet steeds meer initiatieven op de Ooster- en Westerkade en dat zal met de komst van dat station alleen nog maar meer worden. Zelfs Rotsoord aan de andere kant van het toekomstige station is druk in ontwikkeling (Tivoli de Helling en LE:EN zitter er nu, in de toekomst een theehuis bij de kinderboerderij en een café-restaurant in de watertoren).
Haha, nee een Nederlands theehuis met high tea, sandwiches, chai latte en wijn enzo...quote:
Ik mis het o zo gezellige multiculturele koffiehuis bij mij om de hoek nog elke dag.quote:
Nou ja, vanaf Ede-Wageningen iig volgens mij. Zoals nu toch ook? Of rijdt er tussen Maarn en E-W niets? Geen idee wat de NS daar verder van plan is, ze zitten daar nogal krap in de capaciteit.quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oké, dus vanuit Nijmegen komt er dan ook weer een sprinter?
Het klinkt echt heel erg chaotisch allemaal
Nee, er gaat een stoptrein tussen Arnhem en Ede-W, en stoptreinen tussen Rhenen/Veenendaal en Utrecht. Dan moet je vanuit Arnhem dus altijd overstappen op Driebergen-Z.quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Nou ja, vanaf Ede-Wageningen iig volgens mij. Zoals nu toch ook? Of rijdt er tussen Maarn en E-W niets? Geen idee wat de NS daar verder van plan is, ze zitten daar nogal krap in de capaciteit.
Volgens mij zijn ze ooit wel weer van plan dat te gaan veranderen, volgens mij zodra de verbouwing van Driebergen-Zeist is afgerond, in 2018 ergens.quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, er gaat een stoptrein tussen Arnhem en Ede-W, en stoptreinen tussen Rhenen/Veenendaal en Utrecht. Dan moet je vanuit Arnhem dus altijd overstappen op Driebergen-Z.
Volgens mij moeten ze dan nog beginnen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze ooit wel weer van plan dat te gaan veranderen, volgens mij zodra de verbouwing van Driebergen-Zeist is afgerond, in 2018 ergens.
Dat houdt ze van de straat.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij moeten ze dan nog beginnen.
ow, wanneer?quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:50 schreef lost95 het volgende:
En de restaurantwek gaat weer beginnen
Zouden ze 24/7 open gaan?quote:Binnenkort groot nieuws. Uniek in Utrecht en omstreken
Dat is Limburg, dat is niet relevant.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:07 schreef Silenus het volgende:
En voor die mensen zijn er vast evenzoveel 'vrouwen uit de stad' die in de eerste de beste heuvel in Zuid-Limburg de Sint-Pietersberg zien.
Zou kunnen maar neem aan dat dat wel.bekend geweest zou zijn omdat vergunning moet worden afgegeven.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:45 schreef Naamah het volgende:
De AH aan de ASW adverteert op de lichtkrant met:
[..]
Zouden ze 24/7 open gaan?
Op zich klopt het wel. Op de plek waar nu het voormalige hoofdpostkantoor staat stond vroeger De Munt. Het pannenkoekenrestaurant dat er onder zit in de werfkelder heeft niet voor niets De Oude Muntkelder.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:49 schreef okiokinl het volgende:
ik hoorde van de week 2 oude dametjes met zachte g, wijzend naar het postkantoor;
' dat is toch de munt?' jaja, die stond daar in 1915..
is ook meer de st. pietersheuvel..quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:07 schreef Silenus het volgende:
En voor die mensen zijn er vast evenzoveel 'vrouwen uit de stad' die in de eerste de beste heuvel in Zuid-Limburg de Sint-Pietersberg zien.
jepquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:04 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Op zich klopt het wel. Op de plek waar nu het voormalige hoofdpostkantoor staat stond vroeger De Munt. Het pannenkoekenrestaurant dat er onder zit in de werfkelder heeft niet voor niets De Oude Muntkelder.
Het gaafst vind ik nog die helm van die verkeersagent. Veel beter dan die platte petten van tegenwoordig.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:46 schreef Q. het volgende:
Nog eentje dan:
http://www.hetutrechtsarc(...)eld/1920-1930/140011
Echt allemaal toffe oude voertuigen op plekken die inmiddels compleet onherkenbaar zijn.
Snap ik ook niet zo. Woon er weliswaar niet maar kom er wel eens en lijkt me toch een redelijke prima wijk verder. Dan eerder bommen op Kanaleneiland.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:43 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
Waarom die haat op Lunetten?
Net als bus 2 tot een jaar of 5 geleden...quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:41 schreef Q. het volgende:
En hier zelfs een filmpje waarbij je een tram onder de Dom door ziet rijden!
http://www.hetutrechtsarc(...)eld/1920-1930/140001
[ afbeelding ]
Bussen zijn toch minder tof.quote:Op donderdag 2 februari 2012 06:39 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Net als bus 2 tot een jaar of 5 geleden...
De Vechtsebanenquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:49 schreef MissHobje het volgende:
Kunnen we al ergens (veilig) schaatsen in Utrecht?
ADquote:'Utrecht kreunt en steunt onder bewind Wolfsen'
Burgemeester Aleid Wolfsen. © ANP
Utrecht gaat gebukt onder de reeks incidenten die de afgelopen jaren de revue zijn gepasseerd. Het imago van de Domstad heeft ernstig schade opgelopen, menen politieke partijen en onder de oppositie neemt de ergernis met de dag toe.
Onder het bewind van PvdA-burgemeester Aleid Wolfsen lijkt alles wat mis kan gaan, mis te gaan. Van het laten vernietigen van 132.000 huis-aan-huis-kranten tot het laten wegpesten van een homostel en Marokkaans gezin. Tel daarbij de aantijgingen over oplichting en het maken van dure reizen op. Wolfsen blijft niets bespaard. Ondertussen klaagt en zucht de bevolking van Utrecht, schrijft Spits.
Probleemgezin
Vanavond is er weer in spoeddebat in het stadhuis vanwege een asociaal probleemgezin, dat nergens inpasbaar is. De gemeenteraad voelt zich weer op een zijspoor gezet wat informatievoorziening betreft en dat wordt het college verweten. Het zou een 'politieke doodzonde' zijn.
Ook coalitiepartij D66 erkent dat het stadsbestuur van Utrecht steken laat vallen. De partij diende eerder een motie van Treurnis tegen burgemeester Wolfsen. Nu zegt fractievoorzitter Klaas Verschuure in de krant: 'Wij zijn ook niet blij met al die negatieve aandacht voor Utrecht. Maar ik vind ook dat Wolfsen wel erg wordt gezocht door journalisten en raadsleden. Dat is hun goed recht, begrijp me niet verkeerd. Maar ik heb niet het gevoel dat Wolfsen deze keer fouten heeft gemaakt.'
(Redactie)
Is dat rondom Fort aan de Klop? Want dat zou mijn eerste gedachte zijnquote:Op donderdag 2 februari 2012 13:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
De Klopvaart is vaak wel snel dichtgevroren.
Nee, maar dat stukje is nog beter.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:20 schreef Blik het volgende:
[..]
Is dat rondom Fort aan de Klop? Want dat zou mijn eerste gedachte zijn
quote:Aanstaande zaterdag is er om 12 uur een optreden van Gerard Joling en aansluitend een signeersessie ism de Free Record Shop.
Gerard heeft rond de feestdagen niet stil gezeten. In zijn vakantie is hij de opnamestudio ingedoken om zijn nieuwste hit op te nemen Dan Voel Je Me Beter.
Het is Gerard's versie van de hit "Ai se eu te Pego"en daarme dé Après Ski Hit van 2012.
En bent u toch op het Shoppingcenter haal dan meteen uw Voordeelpas op bij Dierenspeciaalzaak Froon, De Rode Winkel of Bloembinderij Blossom om direct gebruik te kunnen maken van de "exclusieve aanbiedingen".
quote:En bent u toch op het Shoppingcenter haal dan meteen uw Voordeelpas op bij Dierenspeciaalzaak Froon, De Rode Winkel of Bloembinderij Blossom om direct gebruik te kunnen maken van de "exclusieve aanbiedingen".
Ik wil ook schaatsen!quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:49 schreef MissHobje het volgende:
Kunnen we al ergens (veilig) schaatsen in Utrecht?
Kut zegquote:Op donderdag 2 februari 2012 13:45 schreef Naamah het volgende:
Laatst verkondigde ik hier nog hoe goed ik altijd oplette met niks in m'n auto laten liggen en zo. Nou, dat doe ik natuurlijk nog steeds, maar als ze gewoon je hele auto proberen te jatten, tja, daar doe je dus vrij weinig aan.![]()
![]()
Check hoe zielig: Geforceerd autoslot
Waar woon je? En wat voor auto?quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:45 schreef Naamah het volgende:
Laatst verkondigde ik hier nog hoe goed ik altijd oplette met niks in m'n auto laten liggen en zo. Nou, dat doe ik natuurlijk nog steeds, maar als ze gewoon je hele auto proberen te jatten, tja, daar doe je dus vrij weinig aan.![]()
![]()
Check hoe zielig: Geforceerd autoslot
Toyota Starlet, ergens tussen de Acaciastraat en het spoor. En jup, echt een naar idee dat mensen eraan hebben gezeten en het gaat nog niet zo makkelijk zijn om het te repareren/vervangen, dus echt wel balen.quote:
Toch irritant dat ik m'n auto daar wel redelijk veilig vind staanquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:19 schreef Naamah het volgende:
[..]
Toyota Starlet, ergens tussen de Acaciastraat en het spoor. En jup, echt een naar idee dat mensen eraan hebben gezeten en het gaat nog niet zo makkelijk zijn om het te repareren/vervangen, dus echt wel balen.
Daar liepen vanmiddag 10 jarige knaapjes op rond te rennen en met bakstenen wakken te gooienquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:09 schreef okiokinl het volgende:
julianapark vijver ligt nog niet dicht in ieder geval..
hihi, nu moet ik aan die reclame denkenquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:19 schreef Naamah het volgende:
[..]
Toyota Starlet, ergens tussen de Acaciastraat en het spoor. En jup, echt een naar idee dat mensen eraan hebben gezeten en het gaat nog niet zo makkelijk zijn om het te repareren/vervangen, dus echt wel balen.
Het was een tijdje beter, sinds er langzaamaan betaald parkeren werd ingevoerd een paar jaar geleden, maar de laatste tijd is echt weer regelmatig raak.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:25 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Toch irritant dat ik m'n auto daar wel redelijk veilig vind staanIk zie vooral in de Acaciastraat vernielingen, maar in de zijstraten juist niet. Naja blijft pech hebben natuurlijk.
Haha, moet ik ook vaak aan denken hoor: heb je haar weer met d'r Stárletquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:33 schreef Nielsch het volgende:
[..]
hihi, nu moet ik aan die reclame denken
Godverdomme zeg, ze gedragen zich als een stelletje jongeren.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
Daar liepen vanmiddag 10 jarige knaapjes op rond te rennen en met bakstenen wakken te gooien
Het ons kent ons gehalte in die zijstraten is relatief hoog, iedereen let wel een beetje op.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:25 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Ik zie vooral in de Acaciastraat vernielingen, maar in de zijstraten juist niet.
Een van de meest populaire auto's voor autohandelaren.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:26 schreef Blik het volgende:
Waarom zou iemand een Starlet willen stelen?
5 uur vertrokken, half tien thuis....met de bus.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 02:30 schreef zatoichi het volgende:
En? Nog thuisgekomen? Mijn vrouw had geluk en had de enige trein ron 18u uit amsterdam. Vrienden uit amsterdam die later vertrokken hadden pech; 3,5u over een rit van normaal een half uur...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |