quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:54 schreef Anne het volgende:
Wat leeell zegt vooral niet doen in ieder geval.
Wtf is peurschuim anyway.
Bij mij heet dat purschuimquote:Op donderdag 2 februari 2012 13:55 schreef leeell het volgende:
[..]sorry
peurschuim is dat schuim waar oude zadels van gemaakt zijn, die gele troep
o, spreektaal wellicht.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Bij mij heet dat purschuim.
En gebruik je editknop eens, ipv 2 posts achter mekaar steeds.
...en vergeet het plastic niet goed dicht te plakken voor je je deurbekleding erop monteert .quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:08 schreef zuigmarmot het volgende:
Dat gat naast het slot is waarschijnlijk met een dunne schroevendraaier of priem geslagen, (met de hand achter op het handvat slaan) . net naast het slot, als je weet waar loopt nl een gewoon stalen stangetje welke het "deursluitmechanisme bedient welke op een andere plek zit dan het slot.
hiervoor hoef je met je schroevendraaier dus alleen het stangetje omhoog te wippen. blijkbaar hebben ze het niet op de juiste plek gedaan.
Dit tegenhouden kun je toch niet, dus repareren kun je doen door het deurpaneel er uit te halen, dan het slotje eruit halen, en met eerst een tangetje het naar binnen geslagen staal wat terug te buigen en dit met een deukhamer weer plat te slaan, hierna heel lichtjes scheuren, en met een lakstift bijwerken.
laten drogen, en het slotje weer monteren, en dan zul je er niet veel meer van zien
Ik zou hem in ieder geval dichtmaken, anders loopt je deur vol met vocht
dit wel ff behandelen met anti roest middelenquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:27 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Slot eruit, gaatje weer mooi rondmaken met een lassapparaat en een plaatje, strak maken, spuitbusje eroverheen en slot er weer in. Zal geen schoonheidsprijs winnen maar dan functioneert het weer.
dan doen ze het verkeerdquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:40 schreef Naamah het volgende:
En T42, zou ook kunnen dat ze 'm daarvoor wilden, maar deze autootjes doen het erg goed op de tweedehandsmarkt en brengen nog aardig wat op, dus dat is ook niet helemaal onwaarschijnlijk.
helemaal dicht lassen en via AB je deuren openen. wel een oplaad punt onder de bumper maken voor geval je accu stuk is.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:44 schreef CafeRoker het volgende:
is dat een stukje 206?
Ik zou toch nog eens heel goed over die 180 euro nadenken. Dat valt in het niet bij een verdwenen auto, en het is nu wel heel makkelijk om hem open te wippen. Voor dieven is het niet eens een auto maar gewoon een stapel verkoopbare onderdelen op wielen.
Trouwens, het is de bijrijderskant. Als je toch geld wil besparen zou je ook een nieuw gebruikt portier kunnen kopen, je huidige slot onbruikbaar maken door er metaallijm oid in te spuiten en dat in die nieuwe deur te zetten. Dan zit het tenminste goed dicht.
edit: of haalt je huidige slot er helemaal uit en laat er een plaatje achter lassen. Beetje plamuur eroverheen, spuitbusje en het ziet er voor 5 tientjes weer aardig uit.
AB als in afstandsbediening? Die heb ik niet, oud autootje. Of AB als in achterbak? Dat zou wel hilarische taferelen opleverenquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:50 schreef T42 het volgende:
[..]
helemaal dicht lassen en via AB je deuren openen. wel een oplaad punt onder de bumper maken voor geval je accu stuk is.
afstandsbedieningquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:51 schreef Naamah het volgende:
[..]
AB als in afstandsbediening? Die heb ik niet, oud autootje. Of AB als in achterbak? Dat zou wel hilarische taferelen opleveren![]()
probeer FHF eens, als je de spullen hebt stelt het heel weinig voor.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:50 schreef Naamah het volgende:
Tsja, er er zal uiteindelijk wel iets aan moeten gebeuren inderdaad. Ik hoop dat voor nu het stuurslot even voldoende is.
En de foto is de bestuurderskant, de bijrijderskant is eerder al geforceerd, daarvan doet het slot het helemaal niet meer. Plaatje erachter zou ook nog kunnen, maar bij de garage doen ze dat niet, denk ik, en zelf kan ik het niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |