Als je in zo'n "After-zware-operatie" staat bent, dan krijg je niet zo snel een harde, dat kan ik je wel vertellen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:21 schreef cvboer het volgende:
[..]
Pijnlijk, als je een harde krijgt terwijl dat slangetje er in zit.
Echte mannen hebben zelfs nog een hoog libido na het zien van een scharende henny Huisman.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:38 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Als je in zo'n "After-zware-operatie" staat bent, dan krijg je niet zo snel een harde, dat kan ik je wel vertellen.
Ik zie liever een scharende Henny Huisman dan nog een keer een acute buikvliesontsteking mee te maken.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echte mannen hebben zelfs nog een hoog libido na het zien van een scharende henny Huisman.
kanker wat een geile UIquote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:12 schreef dopfles1 het volgende:
Heb je ook gehad dat ze je piemol moesten wassen terwijl je nog aan de monitor lag en dat die dan ging piepen omdat je hartslag te hoog werd?
Dat was mij overkomen
Daar zeg ik niks vanquote:Op maandag 23 januari 2012 12:48 schreef Eldiablo het volgende:
[..]
Woordkeus, ja... grammatica is een heel ander verhaal...
Zorg jij ervoor dat de 2 wederhelften tot elkaar komen, ja?quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:06 schreef L0t.. het volgende:
Achja Linda van C4 thoracale chirurgie, ik zal haar even doorlinken naar dit topic
Ik mis trouwens de 'voor' en 'na' foto's in dit topic.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:54 schreef ikjijallebei het volgende:
Linda je zou me nu eens moeten zien, ik steel de show met mn nieuwe borst, maar je mist het
Tot ooit, lieve Linda
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |