SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je aanpassen.
Bing en Sjors allebei dood volgende week. Dat zou dit seizoen echt top makenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:24 schreef JanPiraat het volgende:
Ebola virus @ GTSTwie zal de volgende zijn Omfg wat is er gaaaande 2012
Het is allemaal begonnen bij meneer Harmsen die ebolaquote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:40 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Bing en Sjors allebei dood volgende week. Dat zou dit seizoen echt top maken
Ik betwijfel het. Die man bleef altijd lekker thuis in Nederland, veilig van alle buitenlandse ziektes. Ik denk dat het Arnie was. Hij heeft een tijd in de jungle rondgelopen omdat hij met een vliegtuigje was gecrasht. Het stoffelijk overschot dat later is teruggevonden heeft het virus met zich meegebracht.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:28 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Het is allemaal begonnen bij meneer Harmsen die ebola
wie ben jijquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:11 schreef JanPiraat het volgende:
Ik kwam nooit meer in jullie titels voor dus ik dacht laat dit even een wakeup call zijn
Ja klopt ik dacht ik doe maar een sneetje brood en een plakje kaas erop...quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:45 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je kaas steekt er een beetje uit
Gewoon de randjes eraf snoepenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja klopt ik dacht ik doe maar een sneetje brood en een plakje kaas erop...
Noh! Ik vind gebraden kaas bijna het lekkerste van de tosti.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:58 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gewoon de randjes eraf snoepenOf eraf scheuren en in het midden leggen zodat dat het lekkerste stukje wordt
Rustig tegen Jan hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zie je mij lachen?!![]()
Dit vind ik niet kunnen!
Klinker en ik zijn wel de zusters van de straat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |