Let op dat golden circle al is uitverkocht.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:36 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
WTF? Metallica daar?
* Metalfreak gaat het eens ernstig overwegen
Let op, komen naar RiP.quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:24 schreef MissSpooky het volgende:
Valt mij ook behoorlijk tegen moet ik zeggen. The Cure moet ik sowieso zien, maar de rest....
Geen Florence and machine
Die programmering van Pinkpop is eigenlijk nooit van deze tijd. Moss, School is Cool of Blaudzun hadden makkelijk erbij gekund. Ook Mark Lanegan of Noel Gallagher's High Flying Birds hadden hier eigenlijk moeten staan.quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:54 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Mwah slap, er komen onwijs veel leuke rockplaten uit, jammer dat die bands nooit meer doorbreken naar een groter publiek (Black Keys is dan nog een positieve uitzondering denk ik), omdat ze stelselmatig genegeerd worden door 3FM en dergelijken.
Blijkbaar mis ik inderdaad ietsquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:28 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Dude, prima, maar Kyuss is een van de belangrijkste jaren 90 rockbands
Ja, maar ik ga sowieso geen 110 euro uitgeven voor een ticket en ik hoef ook niet zonodig in het voorste vak te staanquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:55 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Let op dat golden circle al is uitverkocht.
Ik werk niet mee aan die praktijken van golden circle, dus ik gaat niet heen.
Het is net alsof ik mijn eigen gedachtengang leesquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:23 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat is toch wel een beetje de rock voor beginners (met uitzondering van Mastodon) Hives kan me niet boeien. Springsteen al gezien, wel leuk, maar niet zo boeiend om nog een keer te zien. Kyuss ken ik niet, Blood Red Shoes is ook maar matig, Afghan Wings heb ik ook nog nooit van gehoord en Soundgarden: wel leuk, maar niet de enige reden om een kaartje te kopen. Kasabian heeft me bijvoorbeeld ook nog nooit voor langer dan 3 minuten kunnen boeien.
Ze zeiden dus dat die op 4 stond in de Gouden Tip. Echt, wtf?quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:32 schreef indiaantje89 het volgende:
Maar wel jammer dat Linkin Park headliner is zeg. Heb ook niet echt het idee dat er heel veel mensen zijn die hier om staan te springen? Of zie ik iets over hoofd?
Een jaar of 6/7 geleden had ik het nog wel ok gevonden als headliner. Maar zo groots zijn ze toch vandaag de dag
Dan is t makkelijk idd. Heb je een leuke dag. (leuker iig dan Pinkpop maandagquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:08 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Blijkbaar mis ik inderdaad ietsZal het straks thuis eens gaan beluisteren. Maar in mijn kennissenkring is het wel al zo dat als ik ze niet ken, de rest ze al helemaal niet kent. Dus een publiekstrekker kan ik het niet noemen.
[..]
Ja, maar ik ga sowieso geen 110 euro uitgeven voor een ticket en ik hoef ook niet zonodig in het voorste vak te staan
Als The Cure en Springsteen helemaal je ding zijn, dan vind je dit programma ook geweldig. Het zijn alleen nét niet helemaal de bands waar ik flauw van val. Ik zou ze bijvoorbeeld wel willen zien, als er andere bands op die dagen zouden staan die me zouden trekken. Helaas is dat niet het geval.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:27 schreef peaceman het volgende:
Ik vind met name de zaterdag en maandag heel aantrekkelijk om eerlijk te zijn. Ik snap die huilerij ook niet.
vel mensen moeten ieder jaar toch weer even zeggen hoe slecht het niet allemaal is, gewoon om het voor zichzelf te goed te pratenquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:27 schreef peaceman het volgende:
Ik vind met name de zaterdag en maandag heel aantrekkelijk om eerlijk te zijn. Ik snap die huilerij ook niet.
Ach, op een festival met meerdere podia is het onmogelijk om alles te kunnen zien, dus misschien moet je juist blij zijn als er wat mindere acts bijzitten. Helaas is ontevredenheid algemeen gemeengoed geworden en ben je voor sommigen ook een zeikerd als je wel positief bent.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:30 schreef tdrone het volgende:
[..]
vel mensen moeten ieder jaar toch weer even zeggen hoe slecht het niet allemaal is, gewoon om het voor zichzelf te goed te praten.
stiekem vind ik het wel fijn als er niet veel mensen komen dan is het ook niet zo verschrikkelijk druk zoals afgelopen jaarquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ach, op een festival met meerdere podia is het onmogelijk om alles te kunnen zien, dus misschien moet je juist blij zijn als er wat mindere acts bijzitten. Helaas is ontevredenheid algemeen gemeengoed geworden en ben je voor sommigen ook een zeikerd als je wel positief bent.
De zeikerds blijven sowieso wegquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:41 schreef tdrone het volgende:
[..]
stiekem vind ik het wel fijn als er niet veel mensen komen dan is het ook niet zo verschrikkelijk druk zoals afgelopen jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |