Pinkpop Maandag lekker naar Werchter Boutiquequote:Op woensdag 29 februari 2012 13:33 schreef chansadres het volgende:
Weten we dus ook dat we voor de overige namen niet veel hoeven te verwachten
Werchter, Lowlands, I Love Techno, was het allemaal goed te doenquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:31 schreef robuust89 het volgende:
Chase & Status lijkt me wel vet, heeft iemand hier die wel eens live gezien?
WTF? Metallica daar?quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Pinkpop Maandag lekker naar Werchter Boutique
GHOSTquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:36 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
WTF? Metallica daar?
* Metalfreak gaat het eens ernstig overwegen
quote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:32 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Ja, heel tof. Lowlands vorig jaar.
Uitstekend!quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Werchter, Lowlands, I Love Techno, was het allemaal goed te doen
Dat dacht ik!quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
GHOST
GOJIRA
CHANNEL ZERO
MASTODON
SOUNDGARDEN
METALLICA
Prima dagje
quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
GHOST
GOJIRA
CHANNEL ZERO
MASTODON
SOUNDGARDEN
METALLICA
Prima dagje
Chase & Status is gekkenhuis live. Heb ze afgelopen jaar op Lowlands gezien en daarna nog in de Melkweg. Echt een aanradertje.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:31 schreef robuust89 het volgende:
Chase & Status lijkt me wel vet, heeft iemand hier die wel eens live gezien?
als ik moet kiezen tussen Pinkpop of dit, dan weet ik het welquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
GHOST
GOJIRA
CHANNEL ZERO
MASTODON
SOUNDGARDEN
METALLICA
Prima dagje
Oh soundgarden had ik over het hoofd gezien. En Kuyss lives komt toch, zo'n halve tributeband met ook originele leden. Beetje turn-off.quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:09 schreef ralfseltje het volgende:
Als je van rock houdt is dit best een aardige line-up toch? Hives, Springsteen, Mastodon, Kyuss, Blood Red Shoes, Afghan Whigs, Soundgarden. Heb wel eens kuttere programma's van pinkpop gezien. En dan nog wat dertien in een dozijn-bandjes. Vind het altijd zo opvallend dat mensen dan gaan lopen roepen dat ze weeeeeer Metallica of Foo Fighters willen.
Alleen Homme ontbreekt, dus valt mee. Al is die wel vrij essentieel in mijn beleving.quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:14 schreef starla het volgende:
[..]
Oh soundgarden had ik over het hoofd gezien. En Kuyss lives komt toch, zo'n halve tributeband met ook originele leden. Beetje turn-off.
Waarom geen Homme?quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:16 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Alleen Homme ontbreekt, dus valt mee. Al is die wel vrij essentieel in mijn beleving.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |