Ploegen als levante, valencia, sevilla, Mallorca kunnen nog weleens punten pakken tegen teams als madrid of barca. Ajax, de trotse kampioen van deze ijzersterke eredivisie, heeft wel laten zien dat ze tegen Madrid niet eens het veld op hoeven te komen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Terwijl villar nu anaal genomen wordt door elke club. Waar hebben we het over?
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:22 schreef kilozout het volgende:
[..]
Omdat ik totaal geen interesse heb in het amateurvoetbal wat zich op de Nederlandse velden afspeelt?
Ja joh.
Voor welke club ben je straks als Barcelona een paar jaar geen kampioen is geworden? Real? City?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:02 schreef kilozout het volgende:
[..]
Leg eens uit, waarom ben ik een gloryhunter? Omdat ik graag naar Barcelona kijk?
Ik ben echt heel benieuwd naar je argumenten.
En dat zeg jij?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:08 schreef kilozout het volgende:
[..]
Omdat ik bepaalde clubs in bepaalde competitie volg ben ik een gloryhunter? Wat?
Kom eens met argumenten, laat eens zien waarom je een grote bek hebt.
Inhoudelijk heb je nog niks nuttigs te melden gehad, constant vragen ontwijken en alleen maar dingen roepen.
Dus nogmaals, kom eens met argumenten.
Voor welke club? Voor welke club ben ik nu dan?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:09 schreef inZanity het volgende:
Voor welke club ben je straks als Barcelona een paar jaar geen kampioen is geworden? Real? City?
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:09 schreef inZanity het volgende:
[..]
Maar ik weet al weer genoeg. Niet meer serieus te nemen jij.
[..]
Voor welke club ben je straks als Barcelona een paar jaar geen kampioen is geworden? Real? City?
Soms hebben ze wel een offday, zo wint utd 8-2 van arsenal maar verliest van basel. Zo kan je wel doorgaan. Bbva stelt gewoon niks meer voor. Real en barca houden die competitie omhoog, geen wonder dat real en barca hun eigen rechten willen verkopen ipv verdelen over de hele competitiequote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:09 schreef Serko het volgende:
[..]
Ploegen als levante, valencia, sevilla, Mallorca kunnen nog weleens punten pakken tegen teams als madrid of barca. Ajax, de trotse kampioen van deze ijzersterke eredivisie, heeft wel laten zien dat ze tegen Madrid niet eens het veld op hoeven te komen.
Barca toch? Want dat is de enige club waar je een hard plassertje van krijgt toch?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:12 schreef kilozout het volgende:
[..]
Voor welke club? Voor welke club ben ik nu dan?
Binnenkort cityquote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:14 schreef inZanity het volgende:
[..]
Barca toch? Want dat is de enige club waar je een hard plassertje van krijgt toch?
Jammer inderdaad.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:11 schreef Serko het volgende:
Jammer dat die topics hier gehijacked worden door een stel trollen die oneindige trol stamina hebben.
Junkfood en euroshopper energiedrink als dieet heeft blijkbaar toch zijn voordelen.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:14 schreef inZanity het volgende:
[..]
Barca toch? Want dat is de enige club waar je een hard plassertje van krijgt toch?
Precies, en daarna Anzhi. Of gewoon de club die de CL gewonnen heeft.quote:
Psg kan ook wel, pastore, menez en binnenkort tevezquote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:17 schreef inZanity het volgende:
[..]
Precies, en daarna Anzhi. Of gewoon de club die de CL gewonnen heeft.
Oh nee! De club die het mooiste voetbal speelt..![]()
Zullen ook vast wel prijzen gaan pakken inderdaad. Word nog lastig voor gloryhuntend Nederland..quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Psg kan ook wel, pastore, menez en binnenkort tevez
Jammer idd, garantie voor fouten in de verdediging.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:24 schreef Doublepain het volgende:
Helaas is deze baas er niet bij
[ afbeelding ]
Hij is een middenvelder, wat nou verdedigingquote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:25 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jammer idd, garantie voor fouten in de verdediging.
HHAHAAHAH xD xPquote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij is een middenvelder, wat nou verdediging
Maar zodra hij achterin mee gaat helpen gaat het al fout.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij is een middenvelder, wat nou verdediging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |