quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:45 schreef eight het volgende:
[..]
Sinds wanneer is er een verband tussen voetbalkennis en clubliefde
Ook niet naar dat van Barcelona.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:48 schreef kilozout het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, je gaat niet voor je lol naar dat voetbal van Feyenoord kijken.
Hoe kan je dan van lelijk voetbal houden? Want Barcelona speelt prachtig voetbal.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:51 schreef inZanity het volgende:
[..]
[..]
Ook niet naar dat van Barcelona.
Ik heb het!!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:52 schreef kilozout het volgende:
[..]
Hoe kan je dan van lelijk voetbal houden? Want Barcelona speelt prachtig voetbal.
Mijn reactie was puur op inZanity's aandacht te krijgen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:51 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik wel hoor, aardig wat leuke potjes gespeeld eerste competitiehelft.
Wat jammer. Je hebt mij door.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb het!!
Jij bent Firefox1
Duidelijk
En ik ben de pausquote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:53 schreef kilozout het volgende:
[..]
Mijn reactie was puur op inZanity's aandacht te krijgen.
Ik volg de Nederlandse competitie niet eens.
Ik volg de Nederlandse competitie niet omdat het bagger voetbal is, een tussenstation voor potentieel grote voetballers.quote:
Zoals Ebecilio, Manolev en Vlaarquote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:02 schreef kilozout het volgende:
[..]
Ik volg de Nederlandse competitie niet omdat het bagger voetbal is, een tussenstation voor potentieel grote voetballers.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:52 schreef kilozout het volgende:
[..]
Hoe kan je dan van lelijk voetbal houden? Want Barcelona speelt prachtig voetbal.
Gloryhunter dusquote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:02 schreef kilozout het volgende:
[..]
Ik volg de Nederlandse competitie niet omdat het bagger voetbal is, een tussenstation voor potentieel grote voetballers.
Anti voetbal? Het is juist erg knap om op dit niveau 70% balbezit te hebben, niet dat jij dat verder ziet natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:21 schreef inZanity het volgende:
Is dit het grote verzameltopic voor trollende Barca-fappers geworden?
Ot: Ben bang dat het anti-voetbal van Barcelona weer beloond zal worden..Maar ik houd hoop. Duurt niet lang meer voor het voetbal eindelijk zal overwinnen! Overigens is het ook weer geen ramp als Real niet wint, belangrijkste is namelijk dat die titel(en als t even kan de CL) gepakt word. Nog altijd 5 punten..
Welke competities volg je wel dan? Want als je niet van bagger voetbal houdt, blijft er er niet over.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:02 schreef kilozout het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het niet ziet. Want het is toch wel echt anti-voetbal.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Anti voetbal? Het is juist erg knap om op dit niveau 70% balbezit te hebben, niet dat jij dat verder ziet natuurlijk.
Omdat ik totaal geen interesse heb in het amateurvoetbal wat zich op de Nederlandse velden afspeelt?quote:
Misschien voor jou maar de algemene definitie van anti-voetbal is voor de goal liggen zonder druk te zetten en met een 1 of 2 goede moment voetballers eruit komen enkele malen per wedstrijd.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het niet ziet. Want het is toch wel echt anti-voetbal.
Klopt, Barca dus.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:22 schreef gniffie het volgende:
[..]
Misschien voor jou maar de algemene definitie van anti-voetbal is voor de goal liggen zonder druk te zetten en met een 1 of 2 goede moment voetballers eruit komen enkele malen per wedstrijd.
G tot de loryhunterquote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:22 schreef kilozout het volgende:
[..]
Omdat ik totaal geen interesse heb in het amateurvoetbal wat zich op de Nederlandse velden afspeelt?
Ja joh.
Ditquote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:26 schreef gniffie het volgende:
Primera Division is toch een saaie kut competitie met matig voetbal
Ik drink Heineken omdat ik Euroshopper of Schultenbrau niet te zuipen acht, ben ik nu ook een gloryhunter?quote:
Dat hebben we gezien vorig jaar toen Villareal over Twente heen ging als een goedkope slet onder de brug achter het treinstation.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit
Alleen bara en real zijn goed. De rest is gewoon hoofdklasse niveau en dan nog durven te zeggen dat de eredivisie niks is
Leg eens uit, waarom ben ik een gloryhunter? Omdat ik graag naar Barcelona kijk?quote:
Terwijl villar nu anaal genomen wordt door elke club. Waar hebben we het over?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:56 schreef Serko het volgende:
[..]
Dat hebben we gezien vorig jaar toen Villareal over Twente heen ging als een goedkope slet onder de brug achter het treinstation.
Je hebt al genoeg gezegd.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:02 schreef kilozout het volgende:
[..]
Leg eens uit, waarom ben ik een gloryhunter? Omdat ik graag naar Barcelona kijk?
Ik ben echt heel benieuwd naar je argumenten.
Omdat ik bepaalde clubs in bepaalde competitie volg ben ik een gloryhunter? Wat?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je hebt al genoeg gezegd.
Prettige dag verder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |