Ploegen als levante, valencia, sevilla, Mallorca kunnen nog weleens punten pakken tegen teams als madrid of barca. Ajax, de trotse kampioen van deze ijzersterke eredivisie, heeft wel laten zien dat ze tegen Madrid niet eens het veld op hoeven te komen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Terwijl villar nu anaal genomen wordt door elke club. Waar hebben we het over?
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:22 schreef kilozout het volgende:
[..]
Omdat ik totaal geen interesse heb in het amateurvoetbal wat zich op de Nederlandse velden afspeelt?
Ja joh.
Voor welke club ben je straks als Barcelona een paar jaar geen kampioen is geworden? Real? City?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:02 schreef kilozout het volgende:
[..]
Leg eens uit, waarom ben ik een gloryhunter? Omdat ik graag naar Barcelona kijk?
Ik ben echt heel benieuwd naar je argumenten.
En dat zeg jij?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:08 schreef kilozout het volgende:
[..]
Omdat ik bepaalde clubs in bepaalde competitie volg ben ik een gloryhunter? Wat?
Kom eens met argumenten, laat eens zien waarom je een grote bek hebt.
Inhoudelijk heb je nog niks nuttigs te melden gehad, constant vragen ontwijken en alleen maar dingen roepen.
Dus nogmaals, kom eens met argumenten.
Voor welke club? Voor welke club ben ik nu dan?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:09 schreef inZanity het volgende:
Voor welke club ben je straks als Barcelona een paar jaar geen kampioen is geworden? Real? City?
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:09 schreef inZanity het volgende:
[..]
Maar ik weet al weer genoeg. Niet meer serieus te nemen jij.
[..]
Voor welke club ben je straks als Barcelona een paar jaar geen kampioen is geworden? Real? City?
Soms hebben ze wel een offday, zo wint utd 8-2 van arsenal maar verliest van basel. Zo kan je wel doorgaan. Bbva stelt gewoon niks meer voor. Real en barca houden die competitie omhoog, geen wonder dat real en barca hun eigen rechten willen verkopen ipv verdelen over de hele competitiequote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:09 schreef Serko het volgende:
[..]
Ploegen als levante, valencia, sevilla, Mallorca kunnen nog weleens punten pakken tegen teams als madrid of barca. Ajax, de trotse kampioen van deze ijzersterke eredivisie, heeft wel laten zien dat ze tegen Madrid niet eens het veld op hoeven te komen.
Barca toch? Want dat is de enige club waar je een hard plassertje van krijgt toch?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:12 schreef kilozout het volgende:
[..]
Voor welke club? Voor welke club ben ik nu dan?
Binnenkort cityquote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:14 schreef inZanity het volgende:
[..]
Barca toch? Want dat is de enige club waar je een hard plassertje van krijgt toch?
Jammer inderdaad.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:11 schreef Serko het volgende:
Jammer dat die topics hier gehijacked worden door een stel trollen die oneindige trol stamina hebben.
Junkfood en euroshopper energiedrink als dieet heeft blijkbaar toch zijn voordelen.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:14 schreef inZanity het volgende:
[..]
Barca toch? Want dat is de enige club waar je een hard plassertje van krijgt toch?
Precies, en daarna Anzhi. Of gewoon de club die de CL gewonnen heeft.quote:
Psg kan ook wel, pastore, menez en binnenkort tevezquote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:17 schreef inZanity het volgende:
[..]
Precies, en daarna Anzhi. Of gewoon de club die de CL gewonnen heeft.
Oh nee! De club die het mooiste voetbal speelt..![]()
Zullen ook vast wel prijzen gaan pakken inderdaad. Word nog lastig voor gloryhuntend Nederland..quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Psg kan ook wel, pastore, menez en binnenkort tevez
Jammer idd, garantie voor fouten in de verdediging.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:24 schreef Doublepain het volgende:
Helaas is deze baas er niet bij
[ afbeelding ]
Hij is een middenvelder, wat nou verdedigingquote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:25 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jammer idd, garantie voor fouten in de verdediging.
HHAHAAHAH xD xPquote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij is een middenvelder, wat nou verdediging
Maar zodra hij achterin mee gaat helpen gaat het al fout.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij is een middenvelder, wat nou verdediging
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:55 schreef kilozout het volgende:
[..]
Het perfecte voetbal wat de club Barcelona speelt.
Dat ik zelden zoveel domheid heb gezien.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:55 schreef kilozout het volgende:
[..]
Het perfecte voetbal wat de club Barcelona speelt.
Barcelona speelt per definitie beter voetbal dan Real Madrid.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:03 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dat ik zelden zoveel domheid heb gezien.
Kleine kans?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:32 schreef DP026 het volgende:
Had voor de heenmatch een 1-2 voorspeld, en voor a.s woensdag zeg ik 4-0.
Kleine kans dat Madrid kampioen word. Maar dat zou ook wel een keer tijd voor ze worden.
Vandaar die 5 punten?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:51 schreef kilozout het volgende:
[..]
Barcelona speelt per definitie beter voetbal dan Real Madrid.
De kans dat je over 38 wedstrijden Barcelona verslaat is het grootst.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:52 schreef inZanity het volgende:
[..]
Kleine kans?
[..]
Vandaar die 5 punten?
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:48 schreef Nober het volgende:
[..]
De kans dat je over 38 wedstrijden Barcelona verslaat is het grootst.
Ik denk inderdaad ook dat de kansen van Madrid zeer klein zijn. Ze zijn eigenlijk 100% afhankelijk van de resultaten van Barca, omdat ze zelf tegen hen eigenlijk nooit potten kunnen breken.quote:
Zeer klein nog wel?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad ook dat de kansen van Madrid zeer klein zijn. Ze zijn eigenlijk 100% afhankelijk van de resultaten van Barca, omdat ze zelf tegen hen eigenlijk nooit potten kunnen breken.
Dat denk ik, ja. De motivering staat erachter. Ik vind Madrid nog te afhankelijk van slechte resultaten voor Barca.quote:
Ze staan 5 punten voor hoor.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat denk ik, ja. De motivering staat erachter. Ik vind Madrid nog te afhankelijk van slechte resultaten voor Barca.
Daar ben ik van op de hoogte, doet verder niets af aan mijn punt. Ze zijn te afhankelijk.quote:
Hoe kunnen ze dan in hemelsnaam afhankelijk van Barcelona zijn? Ze hebben alles in eigen hand..quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Daar ben ik van op de hoogte, doet verder niets af aan mijn punt. Ze zijn te afhankelijk.
Nou, dat lijkt me nogal logisch. Ten eerste omdat ik aangaf dat zij tegen Barcelona geen potten kunnen breken, daar zeg ik indirect mee dat ik denk dat Barca de aankomende wedstrijd thuis zal winnen. En 2 punten met nog een half seizoen voorsprong zie ik Madrid niet volhouden. Daarvoor moet Barca teveel punten laten liggen en dat zie ik niet gebeuren.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:26 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze dan in hemelsnaam afhankelijk van Barcelona zijn? Ze hebben alles in eigen hand..
Kortom, je lult gewoon zware onzin.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nou, dat lijkt me nogal logisch. Ten eerste omdat ik aangaf dat zij tegen Barcelona geen potten kunnen breken, daar zeg ik indirect mee dat ik denk dat Barca de aankomende wedstrijd thuis zal winnen. En 2 punten met nog een half seizoen voorsprong zie ik Madrid niet volhouden. Daarvoor moet Barca teveel punten laten liggen en dat zie ik niet gebeuren.
Welk gedeelte? 5 punten, ik zie Barca winnen = 2 punten en nog een half seizoenshelft te gaan. Je kunt het er niet mee eens zijn, maar als ik dat een onmogelijke taak denk te vinden lijkt me dat niet per definitie onzin. Ik denk zelfs dat er behoorlijk wat mensen die mening met me zullen delen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:37 schreef inZanity het volgende:
[..]
Kortom, je lult gewoon zware onzin.
Ga er nou niet serieus op in jonge.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Welk gedeelte? 5 punten, ik zie Barca winnen = 2 punten en nog een half seizoenshelft te gaan. Je kunt het er niet mee eens zijn, maar als ik dat een onmogelijke taak denk te vinden lijkt me dat niet per definitie onzin. Ik denk zelfs dat er behoorlijk wat mensen die mening met me zullen delen.
De tweede Clasico voor de competitie is pas in april. Tot die tijd kunnen beide teams nog punten verspelen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Welk gedeelte? 5 punten, ik zie Barca winnen = 2 punten en nog een half seizoenshelft te gaan. Je kunt het er niet mee eens zijn, maar als ik dat een onmogelijke taak denk te vinden lijkt me dat niet per definitie onzin. Ik denk zelfs dat er behoorlijk wat mensen die mening met me zullen delen.
Het gedeelte dat Real volgens jou van Barcelona afhankelijk zou zijnquote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als ik denk dat Madrid nog punten gaat laten liggen, dan zijn ze toch afhankelijk van Barcelona? Ik acht de kans groter dat Barca blijft winnen en Madrid niet, dus acht ik ook de kans op een kampioenschap van Madrid zeer klein. Dat is dus helemaal geen onzin, da's een mening die jij niet deelt, maar in de praktijk heel realistisch is.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:47 schreef inZanity het volgende:
[..]
Het gedeelte dat Real volgens jou van Barcelona afhankelijk zou zijnHeeft niks met wel of niet er mee eens zijn te maken, het is gewoon niet waar. Nogmaals: je lult gewoon onzin.
Ben je nou echt zó dom?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als ik denk dat Madrid nog punten gaat laten liggen, dan zijn ze toch afhankelijk van Barcelona? Ik acht de kans groter dat Barca blijft winnen en Madrid niet, dus acht ik ook de kans op een kampioenschap van Madrid zeer klein. Dat is dus helemaal geen onzin, da's een mening die jij niet deelt, maar in de praktijk heel realistisch is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |