Oh maar dat zeg ik ook niet.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:12 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Jammer genoeg verschillen we niet veel van de "imperialistische racistische westen" die we in ons hoofd gecreeërd hebben. Racisme heb je overal, ook bij Turken, alleen jammer dat vooral hier op Fok, als het over Turkije gaat, mensen meteen weer onze "trots" en racisme erbij trekken.
Ik heb veel te maken met derde wereldlanden uit Afrika waar ik nu stage loop, je wilt niet weten wat voor racistische leuzen ik hoor van Hollanders over die "zwarte sukkeltjes" daar in "de put".
Dus dit is niet kenmerkend voor Turken alleen.
Ja weet ik ,ik geef je ook volledig gelijk. "Ermeni" wordt als scheldwoord gebruikt door "internetturken".quote:
Mijn favonummer van hun, vlak voor FTWDAquote:
Liet dit een keer aan mijn moeder horen, om te laten zien dat er voor iedereen wel metal te vinden isquote:
Ik zie 't zelf nu pasquote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:35 schreef Julis het volgende:
[..]
Oh. Er heet zelfs een plek Kangal. Sivas kangali.
Turkse Superman:quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:48 schreef Levolution het volgende:
[..]
Die kaak, die laagschedeligheid, die wenkbrauw, die snor, die grijze waas aan stoppelbaard.
Dit is hoe een Turkse Superman eruit zou zien.
Sümer Tilmaçquote:Op zaterdag 21 januari 2012 02:19 schreef Turquaz52 het volgende:
En de turkse Rambo niet te vergeten:
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:46 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]
Krachtige snor, gewoon Bir
Nuff said.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:48 schreef Levolution het volgende:
Die kaak, die laagschedeligheid, die wenkbrauw, die snor, die grijze waas aan stoppelbaard.
Dit is hoe een Turkse Superman eruit zou zien.
Dit is echt zo een plaatje waardoor je laat zien dat je echt 15 bent ofzo.quote:
Eckte bazen wetenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:55 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]
Compensatie voor de rechtsheid in dit topic
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:59 schreef Levolution het volgende:
Sowieso, politieke jongeren.
Echt typisch. Turkjes met hun bozkurt. Of van die vwo rijkeluiszoontjes met hun VVD net zo goed. Zo voorspelbaar, 'ik ben rechts' en 'ik ben links'. Want de gulden middenweg bestaat niet.
De hele tijd als een kleuter 'Bir' zeggen, nee dat is volwassen..quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:54 schreef Weissman het volgende:
Dit is echt zo een plaatje waardoor je laat zien dat je echt 15 bent ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |