quote:
Duuuuuudequote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:51 schreef WammesWaggel het volgende:
Megan Fox : I thought Istanbul was a town
Megan Fox revealed in an interview at a Tv show in Turkey, she believed Istanbul was a town.
http://www.nationalturk.c(...)bul-was-a-town-16010
Ik snap die jongeren echt niet hè.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:51 schreef Julis het volgende:
[..]. Ik weet nog dat we een foto gingen maken met een groep Turkse meisjes. Ze maakten allemaal zo'n gebaar. Ik deed maar niets.
Ja.. Ik snap dat ook niet.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:53 schreef msnk het volgende:
[..]
Duuuuuude...
[..]
Ik snap die jongeren echt niet hè.
Waarom smeedt die wolf de Koerdische vlag? Rechts maakt Koerdistan!quote:
Van die typisch laag opgeleide jongeren die zonder het te beseffen erg veel gemeen hebben met Wilders en zijn aanhang. De één verdedigd een Nederland van vreemde smetten vrij, de ander een Turkije van vreemde smetten vrij. Maar hier dan wel gaan huilen als ze zich gediscrimineerd voelen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:53 schreef msnk het volgende:
[..]
Duuuuuude...
[..]
Ik snap die jongeren echt niet hè.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:54 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
[..]
Leuk, ook nog wat te melden?
Hypocriet jaquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Van die typisch laag opgeleide jongeren die zonder het te beseffen erg veel gemeen hebben met Wilders en zijn aanhang. De één verdedigd een Nederland van vreemden smetten vrij, de ander een Turkije van vreemden smetten vrij. Maar hier dan wel gaan huilen als ze zich gediscrimineerd voelen.
Sowieso, politieke jongeren.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Van die typisch laag opgeleide jongeren die zonder het te beseffen erg veel gemeen hebben met Wilders en zijn aanhang. De één verdedigd een Nederland van vreemden smetten vrij, de ander een Turkije van vreemden smetten vrij. Maar hier dan wel gaan huilen als ze zich gediscrimineerd voelen.
Beetje van dit kaliber.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:01 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Woef woef
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:01 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Woef woef
Als hij een fakewannabemeeloper is, maakt dat hem dan een echte meeloper?quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:06 schreef Levolution het volgende:
[..]
Als hij een fakewannabemeeloper is, maakt dat hem dan een echte meeloper?
[ afbeelding ]
Het is maar goed dat ik geen rechtse Turk ben, dan zou ik uit fustratie aan mijn snor pulken nuquote:
Hahahaquote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:09 schreef WammesWaggel het volgende:
Denken dat wolven woef woef doen![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:06 schreef Levolution het volgende:
[..]
Als hij een fakewannabemeeloper is, maakt dat hem dan een echte meeloper?
[ afbeelding ]
Jammer genoeg verschillen we niet veel van de "imperialistische racistische westen" die we in ons hoofd gecreeërd hebben. Racisme heb je overal, ook bij Turken, alleen jammer dat vooral hier op Fok, als het over Turkije gaat, mensen meteen weer onze "trots" en racisme erbij trekken.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:02 schreef msnk het volgende:
Ik weet niet of dat bij heel veel jongeren zo is of dat ik steeds de verkeerde tref, maar als ik dan 's een keer met zo'n gast praat die zich op en top Turks voelt zegt 'ie gelijk "ja ik haat Armenen en Koerden niet hoor"....
Maar als er dan iets voorbij komt in het nieuws of een serieus onderwerp besproken wordt wel gelijk "Ermenilerin aq"
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 01:10 schreef Julis het volgende:
Welk hond lijkt het meeste op een grijze wolf? Ga je een hond kopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |