Gast, jij denkt nog steeds dat dit Ajax landskampioen wordt. Als er iemand een psycholoog nodig heeft ben jij hetquote:Op zondag 22 januari 2012 17:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Even bezoekje bij de psycholoog denk ik.
Ik denk dat Feyenoord, Ajax gaat overklassen. 4-0.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gast, jij denkt nog steeds dat dit Ajax landskampioen wordt. Als er iemand een psycholoog nodig heeft ben jij het.
Ik ben gewoon Feijenoord-moe omdat ik vandaag een Been-wedstrijd zag.
Kap nou met jezelf indekkenquote:Op zondag 22 januari 2012 17:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik denk dat Feyenoord, Ajax gaat overklassen. 4-0.
Dat zal best.quote:En jij neemt teveel dingen serieus
kroketquote:
een friet super is > grote friet?quote:Op zondag 22 januari 2012 18:24 schreef Caland het volgende:
Straks ook maar eens een friet super oorlog (met pinda en mayo dus, paupers) verorberen denk ik.
Volgens mij is dat in Hengelo gefaald. Was 1 tent die dat ging verkopen en dat zag er niet uit en was ook niet te vreten, dus nu staat het niet meer op het menu.quote:
Ziet er ook niet uit. Beetje op elkaar gegooid allemaal.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Volgens mij is dat in Hengelo gefaald. Was 1 tent die dat ging verkopen en dat zag er niet uit en was ook niet te vreten, dus nu staat het niet meer op het menu.
Heb het nog nooit gehad
Ik weiger het ook te eten. Net een stap te ver. Dan maar een patatje of een pizza.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Volgens mij is dat in Hengelo gefaald. Was 1 tent die dat ging verkopen en dat zag er niet uit en was ook niet te vreten, dus nu staat het niet meer op het menu.
Heb het nog nooit gehad
Niet aan beginnen. Het is verslavendquote:Op zondag 22 januari 2012 18:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik weiger het ook te eten. Net een stap te ver. Dan maar een patatje of een pizza.
Kip donerquote:Op zondag 22 januari 2012 18:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik weiger het ook te eten. Net een stap te ver. Dan maar een patatje of een pizza.
quote:Op zondag 22 januari 2012 17:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik denk dat Feyenoord, Ajax gaat overklassen. 4-0.
En jij neemt teveel dingen serieus
Goed he dat ik het wist.quote:
Nee heel veel knoflookquote:
Gewoon bellen joh dan brengen ze het langsquote:Op zondag 22 januari 2012 18:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hou je mond! Het is koud en het waait. Heb geen zin om op de fiets te moeten stappen.
Uhhh ok.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:34 schreef Muto het volgende:
[..]
Goed he dat ik het wist.
Heeft het vreemdgaan van jou toch nog zin.
'Vanaf bedrag X'quote:Op zondag 22 januari 2012 18:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee heel veel knoflook
[..]
Gewoon bellen joh dan brengen ze het langs
Je weet best waar ik het over heb.quote:
Jojoortje is 24. De blits maken met je Feyenoord-broodtrommel werkt helaas niet meer bij haar.quote:
Grote friet speciaal met een frikandel onder in de bak.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
een friet super is > grote friet?
Dat was toch een patatje catamaran?quote:Op zondag 22 januari 2012 18:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Grote friet speciaal met een frikandel onder in de bak.
Friet waterfiets = met 2 frikandellen.
Geen idee wat voor achterlijke term jij gewend bent.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat was toch een patatje catamaran?
Ik ga hier niet voor 10 euro in m'n eentje lopen vreten. Straks pas ik niet meer in m'n catsuit.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Gewoon patat er bij bestellen. Niet zo moeilijk doen.
twitter:aIbertheijn twitterde op woensdag 11-01-2012 om 14:34:24WAARSCHUWING! Er zijn momenteel valse bingokaarten in omloop. Staan er op uw bingokaart ipv. hamsters dikke wijven van de Plus, meld 't ons. reageer retweet
Patatje roeiboot: Met 2 kipknotsen half eruit hangend.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee wat voor achterlijke term jij gewend bent.
Dat je die grap ook zelf zó leuk vindt dat je er een speciaal twitter-account voor gaat aanmaken. Soms schrik ik wel eens van de treurnis die ik tegenkom.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:44 schreef Caland het volgende:
twitter:aIbertheijn twitterde op woensdag 11-01-2012 om 14:34:24WAARSCHUWING! Er zijn momenteel valse bingokaarten in omloop. Staan er op uw bingokaart ipv. hamsters dikke wijven van de Plus, meld 't ons. reageer retweet
Friet vluchtelingenboot. Verbrande friet met die overloopt van de satésaus?quote:Op zondag 22 januari 2012 18:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Patatje roeiboot: Met 2 kipknotsen half eruit hangend.
Ze zit ook op een ander forum.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jojoortje is 24. De blits maken met je Feyenoord-broodtrommel werkt helaas niet meer bij haar.
Jaahaaquote:Op zondag 22 januari 2012 18:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Het forum dat niet genoemd mag worden hier?
Voldermort.nlquote:Op zondag 22 januari 2012 18:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Het forum dat niet genoemd mag worden hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |