quote:NO LIMIT
NO ADVERTISING
100% FREE
100% ANONYMOUS
We will use Russian servers, FUCK FBI, SOPA & PIPA
Ik hoop wel dat er gecontroleerd gaat worden wat er geüpload wordt. Een plek waar iedereen gewoon kan uploaden zonder controle lijkt me niet echt fijn...quote:Op zondag 22 januari 2012 18:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
http://www.anonyupload.com/
[..]
Ik hoop wel dat ze op het postkantoor alle brieven open maken en grondig doorlezen, een systeem waarmee iedereen maar van alles kan versturen zonder controle lijkt mij echt niet fijn.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:08 schreef Darksiders440 het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat er gecontroleerd gaat worden wat er geüpload wordt. Een plek waar iedereen gewoon kan uploaden zonder controle lijkt me niet echt fijn...
Hoezo?quote:Op zondag 22 januari 2012 19:08 schreef Darksiders440 het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat er gecontroleerd gaat worden wat er geüpload wordt. Een plek waar iedereen gewoon kan uploaden zonder controle lijkt me niet echt fijn...
De FBI wrijft in zijn handjesquote:Op zondag 22 januari 2012 22:48 schreef k_man het volgende:
Filesonic is nu ook gestopt met sharing. Al dan niet vrijwillig.
Verstandige jongens. Sometimes it's best to quit while you're ahead.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:48 schreef k_man het volgende:
Filesonic is nu ook gestopt met sharing. Al dan niet vrijwillig.
quote:Op zondag 22 januari 2012 23:02 schreef NotYou het volgende:
[ afbeelding ]
In your fraking face(s) FBI!![]()
![]()
Shit, mijn account loopt pas over 2 maanden af.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:52 schreef NotYou het volgende:
[..]
Verstandige jongens. Sometimes it's best to quit while you're ahead.![]()
Treurig maar waar.quote:Op maandag 23 januari 2012 01:22 schreef Waffle het volgende:
Het is gedaan met het internet zoals wij het kennen, helaas...
quote:Op maandag 23 januari 2012 01:39 schreef dikkebroekzak het volgende:
Allemaal lafaards. Het soort mensen dat zich vast aan de kant van de Nazi's geschaard zou hebben tijdens WO 2 uit vrees voor represailles.
Gewoon alles verhuizen naar Rusland. Zwicht niet voor de grote boef USA. Geef hun geen cm!
Ook het internet is waarschijnlijk een schurkenstaat waar Amerika denkt te moeten ingrijpen.quote:Op maandag 23 januari 2012 01:31 schreef ZaZoe het volgende:
De harde aanpak van de feds heeft schijnbaar indruk gemaakt.
Megaupload en Filesonic waren grote jongens. The end of filesharing?
Vrees voor een domino effect nu.
Maak je geen zorgen, youtube heeft hier helemaal niets mee te maken. De bedrijfsvoering alsook de werking van het platform dat filesonic bood zal wel sterk geleken hebben op die van megaupload. Om zelf niet het risico te lopen vervolgd te worden als Kim Tim Jim Vestor zullen ze dit aanpassen. Zou mij niet verbazen als ze binnenkort gewoon weer up zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |