OMG als ik naar www.politie.nl ga dan hebben ze ook mijn IP adresquote:Op zondag 22 januari 2012 05:44 schreef dikkebroekzak het volgende:
Jullie onnozelen snappen niet dat door die website te bezoeken je je ip adres aan de FBI doorgeeft
klopt. Daarom proxy.quote:Op zondag 22 januari 2012 05:47 schreef vosss het volgende:
[..]
OMG als ik naar www.politie.nl ga dan hebben ze ook mijn IP adres!!!!!
quote:Op zondag 22 januari 2012 05:54 schreef Dawnbreaker het volgende:
nou nou... mijn ip adres... zal de fbi wat boeien, voor de rest ben ik op mn werk, dus dubbel funmaar dan nog, wat is er mis met die site bezoeken? niets illegaals aan of wat dan ook
Het is allang geen 1984 meer!quote:Op zondag 22 januari 2012 05:49 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
klopt. Daarom proxy.
Ik was zelf ooit een website beheerder. Elke keer die je een website bezoekt laat je je stempel (ip) achter.
waar heb je het over? ik heb die site pas bezocht toen hij al down was..quote:Op zondag 22 januari 2012 05:55 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Iedereen die downloadt is net zo schuldig als diegenen die uploadt. Alleen weet de FBI niet wie ze zijn.
maakt voor de FBI niet uit.quote:Op zondag 22 januari 2012 05:58 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
waar heb je het over? ik heb die site pas bezocht toen hij al down was..
ja kloptquote:
Binnenkort is het hebben van een IP adres strafbaarquote:Op zondag 22 januari 2012 05:44 schreef dikkebroekzak het volgende:
Jullie onnozelen snappen niet dat door die website te bezoeken je je ip adres aan de FBI doorgeeft
Die mensen die hun leven waagden waren gewoon criminelen en terroristen hoor, vraag maar aan de Nazi's.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:26 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Jij vergelijkt meneer de zelfverrijker, de oplichter, de handelaar in voorkennis, de heler van gestolen goederen, de landgoedeigenaar, rolls royce rijdende, shotgun in een bunker hebbende veroordeelde crimineel met mensen die hun leven waagden tegen een militaire overheerser die willekeurig mensen doodden op gruwelijke wijze?
Echt?
Alsof elke nerd als Tony Montana leefdquote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:26 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Jij vergelijkt meneer de zelfverrijker, de oplichter, de handelaar in voorkennis, de heler van gestolen goederen, de landgoedeigenaar, rolls royce rijdende, shotgun in een bunker hebbende veroordeelde crimineel met mensen die hun leven waagden tegen een militaire overheerser die willekeurig mensen doodden op gruwelijke wijze?
Echt?
Hoezo, waarom faal?quote:
quote:Since the core function of copyright is to incentivize the production of creative works, it’s also worth looking for signs of declining output associated with filesharing. Empirically, it’s surprisingly hard to find an effect. Rather, a recent survey study by Felix Oberholzer-Gee of the Harvard Business School concluded that “data on the supply of new works are consistent with the argument that file sharing did not discourage authors and publishers” from producing more works, at least in the US market.
Ha die afbeelding in die post is een directe link van megaupload.com, dus doordat jouw browser dat plaatje heeft opgehaald hebben ze nu ook jouw ipquote:Op zondag 22 januari 2012 05:44 schreef dikkebroekzak het volgende:
Damn, wat een klein zwembad voor zo'n kasteel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
quote:Op zondag 22 januari 2012 12:20 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Damn, wat een klein zwembad voor zo'n kasteel.Ja, voor een huisje van 20 miljoen zou je wel meer verwachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nutteloos.quote:Op zondag 22 januari 2012 10:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Does Online Piracy Hurt The Economy? A Look At The Numbers
[..]
Nee dat bepaald de markt. Het is niet netjes auto's te verbieden omdat jij recht meent te hebben op inkomsten van een koetsen fabriek.quote:Op zondag 22 januari 2012 12:47 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nutteloos.
Jij maakt een product. Jij bepaalt hoe je dat product vermarkt.
Niemand verbied innovatie, hoe kom je daarbij.quote:Op zondag 22 januari 2012 12:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee dat bepaald de markt. Het is niet netjes auto's te verbieden omdat jij recht meent te hebben op inkomsten van een koetsen fabriek.
Nee, ze maken het gewoon onmogelijk met fascistische wettenquote:Op zondag 22 januari 2012 16:14 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Niemand verbied innovatie, hoe kom je daarbij.
Ze hebben geen product.quote:Ze geven je alleen géén toestemming om dat met hun product te doen.
Geen argument aangezien ik tegen (het misbruiken van) auteursrechten ben.quote:Als megaupload miljoenen en miljoenen en miljoenen had verdient zonder het faciliteren van uitwisselen van materiaal waarvan zij noch de uploader de rechten bezitten dan had iedereen ze al het geluk van de wereld gewenst.
Ja. Bayer zal geld moeten verdienen met het maken van een goed product waar mensen geld voor willen betalen, niet met het tegenhouden van informatie, niet met fascistische wetten om inkomsten te garanderen.quote:Bayer steekt 2 miljard in het maken van een medicijn. Mag een concurrent dan het recept overnemen en hetzelfde medicijn goedkoper op de markt brengen en toch gigantische winsten maken? Er is immers niets gestolen, Bayer heeft het recept toch nog? Het is alleen gekopieerd.
Het faciliteren van is niet zozeer het probleem - dit doen reguliere internetproviders ook - daar hadden ze zich uit kunnen redden als ze strict volgens de DMCA gehandeld hadden, en daarbij zelf niet gerotzooid hadden met auteursrechtelijk beschermd materiaal op eigen servers.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:14 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Niemand verbied innovatie, hoe kom je daarbij.
Ze geven je alleen géén toestemming om dat met hun product te doen.
Als megaupload miljoenen en miljoenen en miljoenen had verdient zonder het faciliteren van uitwisselen van materiaal waarvan zij noch de uploader de rechten bezitten dan had iedereen ze al het geluk van de wereld gewenst.
Bayer steekt 2 miljard in het maken van een medicijn. Mag een concurrent dan het recept overnemen en hetzelfde medicijn goedkoper op de markt brengen en toch gigantische winsten maken? Er is immers niets gestolen, Bayer heeft het recept toch nog? Het is alleen gekopieerd.
De thuiskopie is een huidig burgerrecht ongeacht wat Dagonet hier van vindt en welke (melo)dramatische zinnen hij hierover het net op slingert.quote:Op zondag 22 januari 2012 12:47 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nutteloos.
Jij maakt een product. Jij bepaalt hoe je dat product vermarkt.
Niemand anders heeft het recht om voor jou te bepalen hou jij je product te gelde maakt.
En dat is wel het recht dat men nu opeist omdat films en muziek blijkbaar een primaire levensbehoefte zijn geworden zonder welke men een gruwelijke dood zou sterven. In stilte.
In Nederland wellicht. In andere landen ligt het toch net effe wat anders. En je kan met geen mogelijkheid beweren dat het in het geval Megaupload ging om het maken van thuiskopieën. Een thuiskopie impliceert trouwens ook dat je het origineel thuis hebt. Het is namelijk een kopie die je maakt om je aankoop te beschermen tegen beschadigingen.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:24 schreef NotYou het volgende:
[..]
De thuiskopie is een huidig burgerrecht ongeacht wat Dagonet hier van vindt en welke (melo)dramatische zinnen hij hierover het net op slingert.
Ah, dus Bayer mag wel de miljarden pompen in een nieuw medicijn maar moet dat dan delen met de rest van de wereld.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ja. Bayer zal geld moeten verdienen met het maken van een goed product waar mensen geld voor willen betalen, niet met het tegenhouden van informatie, niet met fascistische wetten om inkomsten te garanderen.
Van mij hoeft Bayer nergens geld in te stoppen. Als ze maar van mijn grondrechten afblijven.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:31 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ah, dus Bayer mag wel de miljarden pompen in een nieuw medicijn maar moet dat dan delen met de rest van de wereld..
En hoe komen ze aan jouw grondrechten als zij geld verdienen aan hun medicijn?quote:Op zondag 22 januari 2012 16:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Van mij hoeft Bayer nergens geld in te stoppen. Als ze maar van mijn grondrechten afblijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |