lolfaalquote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:20 schreef banaantjeEE het volgende:
Had ik net een premium MU-account
Daarvan gaat direct een kopietje naar m'n youtube folder, leuk voor bij de Megaupload Megasong.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:57 schreef Dagonet het volgende:
[ afbeelding ]
De zielige Kim Dotcom..
OMG als ik naar www.politie.nl ga dan hebben ze ook mijn IP adresquote:Op zondag 22 januari 2012 05:44 schreef dikkebroekzak het volgende:
Jullie onnozelen snappen niet dat door die website te bezoeken je je ip adres aan de FBI doorgeeft
klopt. Daarom proxy.quote:Op zondag 22 januari 2012 05:47 schreef vosss het volgende:
[..]
OMG als ik naar www.politie.nl ga dan hebben ze ook mijn IP adres!!!!!
quote:Op zondag 22 januari 2012 05:54 schreef Dawnbreaker het volgende:
nou nou... mijn ip adres... zal de fbi wat boeien, voor de rest ben ik op mn werk, dus dubbel funmaar dan nog, wat is er mis met die site bezoeken? niets illegaals aan of wat dan ook
Het is allang geen 1984 meer!quote:Op zondag 22 januari 2012 05:49 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
klopt. Daarom proxy.
Ik was zelf ooit een website beheerder. Elke keer die je een website bezoekt laat je je stempel (ip) achter.
waar heb je het over? ik heb die site pas bezocht toen hij al down was..quote:Op zondag 22 januari 2012 05:55 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Iedereen die downloadt is net zo schuldig als diegenen die uploadt. Alleen weet de FBI niet wie ze zijn.
maakt voor de FBI niet uit.quote:Op zondag 22 januari 2012 05:58 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
waar heb je het over? ik heb die site pas bezocht toen hij al down was..
ja kloptquote:
Binnenkort is het hebben van een IP adres strafbaarquote:Op zondag 22 januari 2012 05:44 schreef dikkebroekzak het volgende:
Jullie onnozelen snappen niet dat door die website te bezoeken je je ip adres aan de FBI doorgeeft
Die mensen die hun leven waagden waren gewoon criminelen en terroristen hoor, vraag maar aan de Nazi's.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:26 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Jij vergelijkt meneer de zelfverrijker, de oplichter, de handelaar in voorkennis, de heler van gestolen goederen, de landgoedeigenaar, rolls royce rijdende, shotgun in een bunker hebbende veroordeelde crimineel met mensen die hun leven waagden tegen een militaire overheerser die willekeurig mensen doodden op gruwelijke wijze?
Echt?
Alsof elke nerd als Tony Montana leefdquote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:26 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Jij vergelijkt meneer de zelfverrijker, de oplichter, de handelaar in voorkennis, de heler van gestolen goederen, de landgoedeigenaar, rolls royce rijdende, shotgun in een bunker hebbende veroordeelde crimineel met mensen die hun leven waagden tegen een militaire overheerser die willekeurig mensen doodden op gruwelijke wijze?
Echt?
Hoezo, waarom faal?quote:
quote:Since the core function of copyright is to incentivize the production of creative works, it’s also worth looking for signs of declining output associated with filesharing. Empirically, it’s surprisingly hard to find an effect. Rather, a recent survey study by Felix Oberholzer-Gee of the Harvard Business School concluded that “data on the supply of new works are consistent with the argument that file sharing did not discourage authors and publishers” from producing more works, at least in the US market.
Ha die afbeelding in die post is een directe link van megaupload.com, dus doordat jouw browser dat plaatje heeft opgehaald hebben ze nu ook jouw ipquote:Op zondag 22 januari 2012 05:44 schreef dikkebroekzak het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |