Ik weiger om vrijwillig iets te bezoeken dat met geenstijl/powned te maken heeft...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:41 schreef hole1988 het volgende:
[..]
[..]
regelmatig dumpert checken en je blijft op de hoogte. Alles wat daar een hype wordt word misbruikt in pownews.
zijn die 2 geile hotchelleraeimitatrices met die dikke koter daar ook bij geweest?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:41 schreef hole1988 het volgende:
[..]
[..]
regelmatig dumpert checken en je blijft op de hoogte. Alles wat daar een hype wordt word misbruikt in pownews.
jup.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zijn die 2 geile hotchelleraeimitatrices met die dikke koter daar ook bij geweest?
dankzij Powned is Stenders nog op 3fm en dat is imho zo'n beetje het enige goedequote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik weiger om vrijwillig iets te bezoeken dat met geenstijl/powned te maken heeft...
Oh, ik zal de radio uitzetten
dat had ik willen zien. 1 van de beste filmpjes everquote:
Ben ook blij dat Stenders zich niet gedraagt als één of andere random sukkel van Powned, maar gewoon zichzelf is.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dankzij Powned is Stenders nog op 3fm en dat is imho zo'n beetje het enige goede
Stenders kan ook niets anders volgens mij....quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ben ook blij dat Stenders zich niet gedraagt als één of andere random sukkel van Powned, maar gewoon zichzelf is.
Net een bakje Lays paprika achter de kiezenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:47 schreef 3rdRock het volgende:
iemand een chipje? ik eet Perfekt Streetmix Kruidig.
mmm, deze koop ik niet nog een keer. niet helemaal mijn stijl helaaschquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Net een bakje Lays paprika achter de kiezen
vergeet Bert niet verbruikt de meest uren bij PowNed.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:49 schreef naatje_1 het volgende:
De radioafdeling van powned is echt topTV is wat minder, maar echt: Echte Jannen en Rob Stenders en co.
Rob Stenders en co.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:53 schreef hole1988 het volgende:
[..]
vergeet Bert niet verbruikt de meest uren bij PowNed.
Oh!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:57 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Nee, Jojanneke!
Snap niet dat bijna niemand het weet...
Ik mag helaas niet meedoen![]()
Waarom mag je niet mee doen?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:57 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Nee, Jojanneke!
Ik hoorde het, mafkeesquote:
Ach, vandaarquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:58 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Ik heb pas de imitatie al goed geraden, en kort daarvoor ook nog een keer The Voicelift goed.
ik wist het ook. maar ik ben dan ook Godquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:57 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Nee, Jojanneke!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |