+ De sfeer, de kleuren. Apart beeldquote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:25 schreef Mirel het volgende:
+minimaal! Geen sterren
+detail op het maanoppervlak
- niks
[ afbeelding ]
Ik vind het een beetje jammer van de tegels rechts maar wil het niet kroppen. Anderzijds zit er wel een verdeling in, maarrrrrr de tegels moeten dan misschien meer in beeld.
+ De kleurenquote:Op zondag 1 april 2012 22:16 schreef oviedeee86 het volgende:
- vrij donker
- struik trekt veel aandacht
+ leuke sfeer
[ link | afbeelding ]
RIng-tailed Dragon by stefanamsterdam, on Flickr
Ja, die beer heeft nou 1maal die kleurquote:Op dinsdag 3 april 2012 10:32 schreef Mirel het volgende:
+mooi moment, net voor het springen
+water
-mag ietsjes meer kleur in, de beer heeft dezelfde kleur als de rots links
[ afbeelding ]
Misschien wordt de korreligheid bedoelt, welke ik terug kan vinden in het jasje en het bankje. Echt onscherpte zie ik eerlijk gezegd ook niet. Leuke foto trouwens, echt weer zo'n foto waar je een verhaal bij kan bedenken wat daar gaande is.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:49 schreef Mirel het volgende:
Nog even, waar is m'n foto onscherp dan? Ik zie het serieus niet.
+ ik vind het heel gemeen van mezelf, maar ik zie geen plus. Sorry.quote:
Op mijn tv zag ik het wel. op mijn computer niet. Misschien heeft het te maken met de resolutie van mijn tv.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:49 schreef Mirel het volgende:
Nog even, waar is m'n foto onscherp dan? Ik zie het serieus niet.
+ De opstelling. Ik wil meer zien, het is een uitnodigend plaatje.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:09 schreef jack4ya het volgende:
[..]
+ ik vind het heel gemeen van mezelf, maar ik zie geen plus. Sorry.
- Wellicht loopt het strand af, maar ik zou 'm 'recht' zetten
- Onderwerp... Als je rommel als thema/onderwerp hebt, benadruk het dan. Maak het zo rommel/smerig mogelijk. Dichtbij misschien, hop! er vol in duiken. Closeup zelfs misschien![]()
edit: Maar...! In je photostream (Spring!) zie ik een paar hele aardige platen!! Voel me gelijk minder schuldig.
Mijn oudere (Op Java, bij Kawa Ijen (vulkaan))
Klikken voor vergroting indien gewenst.
[ link | afbeelding ]
Leuke foto!quote:Op woensdag 4 april 2012 16:27 schreef Mirel het volgende:
Ik vind de onderste kwa licht heel erg tof. Het glanst mooi om hem heen. Speel met de instellingen in Lightroom of Photoshop achteraf ermee. Met de RAW edit functie. Misschien kan dat licht net iets anders want op sommige plekken van de vacht is het prima en op andere is het weer te fel, eventueel kan je het ook meer gelig maken ipv wit. Of dat mooier/lelijker is moet je maar even kijken
Da's bij de bovenste op veel punten het geval, het is gewoon spelen. Kies je een gevoeligere ISO en dus een kleiner diafragma of sluitertijd? Of Kies je een korte sluitertijd met een supergevoelige ISO?
Het is wel een lieve kat en hij/zij staat leuk tussen de plantjesMet de plantjes en andere voorwerpen kan je misschien een leuke kadrering bedenken. Het stukje bed bij de onderste foto stoort dus misschien een beetje. Z'n staart staat er ook niet volledig/goed op, we zien er in ieder geval weinig van.
Maar ik maak slechts 1 jaar foto's, wat vinden andere users ervan?
[ afbeelding ]
Thnx! Photoshop moet ik nog even onder de knie krijgen inderdaad. Kun je toelichten wat het effect zou zijn van bovenstaande verschillen in instellingen?quote:Op woensdag 4 april 2012 16:27 schreef Mirel het volgende:
Da's bij de bovenste foto op een stuk vacht van de kat het geval, want daar is het te vel. Het is gewoon spelen. Kies je een gevoeligere ISO en dus een kleiner diafragma of sluitertijd? Of Kies je een korte sluitertijd met een supergevoelige ISO? Of ISO niet aan zitten en enkel met sluitertijd en diafragma spelen?
+ Mooie kleurenquote:Op woensdag 4 april 2012 16:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Leuke foto!![]()
+ goed scherp
+ ziet er gezellig uit
- De schouder links
- Ik zou de uitsnede anders doen. Meer van de hand laten zien. Minder aan de bovenkant.
mijn foto: [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |