Mwa, het was de auto van m'n moeder en ik heb nu nog steeds geen eigen autoquote:Op zondag 22 januari 2012 21:08 schreef ajaxcruijff het volgende:
[..]
Maar dan was je ook waarschijnlijk ook wat meer benzine kwijt dan nu:P
Ik blijf hoop koesteren.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:12 schreef Mallet het volgende:
[..]
Wie weet komt ook voor jou ooit nog de dag. Wát een fijne auto is die 309 zeg.
Ik vind het verbruik van stad autootjes op de snelweg maar ruk. Die van m'n moeder, ook buiten de snelweg. Loopt ongeveer 1 op 13 op die buiten weggetjes. Op de snelweg wil je liever niet naar het actuele verbruik kijkenquote:Op zondag 22 januari 2012 21:16 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Mwa, het was de auto van m'n moeder en ik heb nu nog steeds geen eigen auto
Maar ik tank wel eens en het scheelt niet heel veel. Die Twingo was behoorlijk zuinig, nu rijdt ze een Swift 1.5 en die schommelt rond de 1 op 11.
heb 2 records staan waar k trots op ben. centrum rotterdam- maastricht in 1,12 uur, en ring a'dam tot maastricht in 1,17 uur.. diezelfde klant moest ik een tijd geleden in groningen ophalen, en toen zei hij 'op de heenweg heb ik er 2.5 uur over gedaan.. probeer dat maar eens te verslaan'. maar dat lukte niet. te druk op te weg..quote:Op zondag 22 januari 2012 20:59 schreef Franknfurter het volgende:
Ik ben ooit van centrum Weert naar centrum Eindhoven (inclusief parkeren) gereden in een kwartier. En dat is pakweg 30 km.
Carisma
Ik ook niet hoor. Alleen morgen wss wel als ik op locatie werk, daar rijden ze allemaal als idiotenquote:Op zondag 22 januari 2012 22:07 schreef MuurStraat het volgende:
Rij onder werktijd eigenlijk nooit echt te hard. Werkdagen worden er alleen maar korter van en de boetes moet ik toch zelf betalen
Vreselijk ! Prima auto's over het algemeen, die Citroëns, maar doe mij maar gewoon een handgeschakelde. Zoals de handgeschakelde C5, nog steeds een van de fijnste auto's die ik gereden heb tot dusver.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:23 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ook zo'n semiautomaat met zo'n "mooie" stengel achter het stuur?
qftquote:Op zondag 22 januari 2012 22:07 schreef MuurStraat het volgende:
Rij onder werktijd eigenlijk nooit echt te hard. Werkdagen worden er alleen maar korter van en de boetes moet ik toch zelf betalen
Ik wist dat je een luie vent was maar 48 minuten van het UMCG naar Zernike zou toch sneller moeten kunnen!quote:Op zondag 22 januari 2012 22:01 schreef S-RS het volgende:
Oh recordjes?
Van de woonkamer naar de college zaal in 48 minuten![]()
85km rijden, op het eind ring waar je 70 mag en veel stoplichten. En het is ook nog een stukje lopen van de parkeerplaats naar school.
Een week later lag er een boete op de mat![]()
Maar dat was op de terug weg gelukkig
Haha, dat was niet vanaf het UMCGquote:Op zondag 22 januari 2012 22:38 schreef RTS91 het volgende:
[..]
Ik wist dat je een luie vent was maar 48 minuten van het UMCG naar Zernike zou toch sneller moeten kunnen!Vond die 210 op het 70 stuk in Delft anders ook wel pittig
Ik stel vaak m'n navigatie in bij het eerste stoplicht, of als dat er niet is op de snelweg. Klinkt moeilijker dan het is overigens, meestal staat het adres al in Google maps van het checken van de route de dag ervoor.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:29 schreef S-RS het volgende:
[..]
Hehe, jij was er idd ook bij toen ik die rotzooi niet kon vinden
[..]
Hehe, ik moest laatst ook een auto bij een particulier ophalen. Dus ik neem mooi de tijd, en die kerel blijft maar staan kijken. Ik stel rustig m'n navi enzo in. Zegt die ineens, nou 't lukt wel hè? Ik ga weer naar binnen
Zet mijn cruise control op de snelweg meestal op 128, dan haal je net ff wat mensen in en je wordt niet geflitst in principequote:Op zondag 22 januari 2012 22:38 schreef RTS91 het volgende:
[..]
Ik rij meestal wel iets te hard, beetje auto's inhalen, heb je tenminste wat te doen en rij ik ook geconcentreerder.
Één tikkie tegen de rem en hij reed weer 70quote:Op zondag 22 januari 2012 23:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Toch niet op de Provincialeweg in Delft hoop ik? Dat is de enige weg in Delft die ik ken waar je 70 mag, maar daar staan flitspalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |