Die 508 heeft gewoon geen lekkere automaat bij hoge toeren, je moet eerst gas terug nemen. Dat heb een dsg totaal niet, dat is heerlijk.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:45 schreef S-RS het volgende:
[..]
In de 508 liggen allemaal automaat 6-bakken. Die bakken werken gewoon perfect. Dan heb ik het niet over de 1.6 e-hdi met hakkie takkie bak, dat is ook geen automaat, maar een gerobotiseerde handbak.
Ik herken dat probleem ook, de Vivaro's (en ook Trafic's) die geen elektrische spiegels hebben, hebben namelijk ook niet zo'n stokje om ze te verstellenquote:Op zondag 22 januari 2012 20:47 schreef RTS91 het volgende:
In sommige Vivaro's is het alleen mogelijk met handenarbeid inderdaad!
Dat is triest, die flippertjes, pure nep en je moet niet gegeten hebben.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:45 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik had laatst een C4 Grand Picasso 1.6HDI, 0-100 in 15 seconden ofzo en die had van die schakelflippers
Heb nog liever zo'n stokkie dan dat je zelf moet gaan zitten porren op een spiegel.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:48 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik herken dat probleem ook, de Vivaro's (en ook Trafic's) die geen elektrische spiegels hebben, hebben namelijk ook niet zo'n stokje om ze te verstellen
Hoe bedoel je? Wat voor blokkie lag daar in dan? Die 1.6 diesel is idd ruk als je het enigszins wil vergelijken met dsg.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:47 schreef ajaxcruijff het volgende:
Bij opel moet je ook geen zafira semi automaat hebben, dat rijdt nog 3 keer erger dan een 508/c5/c4.
[..]
Die 508 heeft gewoon geen lekkere automaat bij hoge toeren, je moet eerst gas terug nemen. Dat heb een dsg totaal niet, dat is heerlijk.
Ik ben er ook geen fan van. Nooit trouwens, ik heb ook een keer een Audi A3 1.8TFSI met 160pk gereden, 7.5s naar de 100, dus "iets" sportiever dan zo'n C4. Die had ook een DSG-bak met van die flippers. Heb het geprobeerd, maar ook in zo'n bak vind ik het niks.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:48 schreef ajaxcruijff het volgende:
[..]
Dat is triest, die flippertjes, pure nep en je moet niet gegeten hebben.
Lag dat inderdaad in ja:Pquote:Op zondag 22 januari 2012 20:49 schreef S-RS het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Wat voor blokkie lag daar in dan? Die 1.6 diesel is idd ruk als je het enigszins wil vergelijken met dsg.
Maar jij bent een vrouw, dan mag je Aygo's leuk vinden.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:51 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Echt wel. Ik rij er behoorlijk vaak in en het is best te doen.
Noemen ze het schattig:)quote:Op zondag 22 januari 2012 20:53 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Maar jij bent een vrouw, dan mag je Aygo's leuk vinden.
Hmmhmm.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:46 schreef Franknfurter het volgende:
Aygo: binnen 10 seconden op de 100.
Die Passat CC had ook flippers, drama was dat. Eén keer geprobeerd en nooit weerquote:Op zondag 22 januari 2012 20:50 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik ben er ook geen fan van. Nooit trouwens, ik heb ook een keer een Audi A3 1.8TFSI met 160pk gereden, 7.5s naar de 100, dus "iets" sportiever dan zo'n C4. Die had ook een DSG-bak met van die flippers. Heb het geprobeerd, maar ook in zo'n bak vind ik het niks.
Mijn eerste auto waar ik reed was een Twingo uit 2002. Eigenlijk een ontzettende kutbak, maar heb er veel lol meegehad. Best afgetrapt ook dat dingquote:Op zondag 22 januari 2012 20:55 schreef Franknfurter het volgende:
Hahaha. Het is makkelijk rijden in de stad. Maar anders prefereer ik de afgeragde Charisma. Lekker autootje is dat.
Berg afwaarts lukt het mijn 309 dan ook wel in 7 secondenquote:Op zondag 22 januari 2012 20:56 schreef Franknfurter het volgende:
Met een dikzak achter het stuur ja. Tsk. Nee oke, ik ben eerlijk en geef toe dat het bergafwaarts was
Dat is inderdaad rommelquote:Op zondag 22 januari 2012 20:51 schreef ajaxcruijff het volgende:
[..]
Lag dat inderdaad in ja:P
Dacht eerst benzine, maar blijkt diesel te zijn geweest.
Ik ben zooo trots.quote:Maar ja, ik heb ook gewoon een bazenauto, en een paar fokkers van hier hebben er al in mogen zitten
Maar dan was je ook waarschijnlijk ook wat meer benzine kwijt dan nu:Pquote:Op zondag 22 januari 2012 21:06 schreef Irritatie100 het volgende:
Invoegen is gewoon een kwestie van lekker doorhalen. Ik ging met die Twingo ook altijd 100 in z'n 2 enzo.
Maar toen ik net m'n rijbewijs had reed ik ook best als een idioot, ik ben nu ouder en wijzer geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |