Dat is jammerquote:Op woensdag 25 januari 2012 11:43 schreef Viezze het volgende:
Ik heb maar even gereageerd op de mail van net, ben namelijk tot september niet beschikbaar. Ze gaat me uitschrijven en moet in september maar weer contact opnemen. Wel jammer, heb het altijd met veel plezier gedaan
Ik heb net alleen mijn jaaropgave gehad.quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:45 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat is jammerTerugkomen zal op zich wel kunnen, maar ik geloof alleen als privechauffeur als je te oud bent.
Maar mail van net? Ik heb niks gehad
Die had ik gisteren al.quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:47 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ik heb net alleen mijn jaaropgave gehad.
Het was een verzoek om te reageren als je een tijdje niet beschikbaar bent geweest of je beschikbaarheid lange tijd niet hebt ingevuld.quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:45 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat is jammerTerugkomen zal op zich wel kunnen, maar ik geloof alleen als privechauffeur als je te oud bent.
Maar mail van net? Ik heb niks gehad
Moet je gewoon dan bekijken. Het is mij ook gelukt.quote:Op woensdag 25 januari 2012 11:49 schreef Viezze het volgende:
Misschien dat jullie hem nog krijgen zo, ging over beschikbaarheid komende tijd.
Ik ben in september net 21, dus privé chauffeur zal dan wel de enige mogelijkheid zijn..
Ga ik ook zeker doen, heb in oktober/november geen vakken of tentamens dus weer wat ritjes doen zou fijn zijnquote:Op woensdag 25 januari 2012 11:50 schreef Mallet het volgende:
[..]
Moet je gewoon dan bekijken. Het is mij ook gelukt.
same here voor rit van morgen. jammer. kost me weer 6 uurquote:Op woensdag 25 januari 2012 12:06 schreef Pizzabodem het volgende:
Auto is kwijt. Rit geannuleerd. Helaas
zon hilux heb ik altijd al eens willen rijden. door een weiland trekken dan, maar dat zal ew wel niet zo grappig vinden. heb ik ooit 1x met een klant gedaan, offroaden met een landrover door het limburgse heuvelland. kost best veel moeite om hem dan weer schoon te krijgen..quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:50 schreef Kevindinhinho het volgende:
Mijn rit was ook geannuleerd. Maar kreeg direct nieuwe, dus morgen weer 8.5 uur maken. Een Toyota Hi-lux van Schoonebeek naar Barneveld en dan een V70 van zeist naar de grote in Almere. Lang dagje!
Moest laatst een auto weg brengen naar Barneveld(LM, dus niet die veilig ofzo). Zie ik later de foto weer van die auto, dikke schade over het hoofd gezien die ik zelfs op de foto kon zienquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:00 schreef joppie_saus het volgende:
Ach ja, als hiker kan je dat best doen met auto's die naar Almere of Barneveld etc. gaan.
In Amsterdam is genoeg te doenquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:52 schreef Irritatie100 het volgende:
Morgen tweemaal Rotterdam - Amsterdam. Om 8.30 moet ik een Passat ophalen, om 13.00 een Polo. Dus ik heb nog wel wat tijd te doden gok ik zo.
Waar zag je die foto?quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:55 schreef S-RS het volgende:
[..]
Moest laatst een auto weg brengen naar Barneveld(LM, dus niet die veilig ofzo). Zie ik later de foto weer van die auto, dikke schade over het hoofd gezien die ik zelfs op de foto kon zien
Had dus net zo goed gekund dat ik hem er op had gereden. Bewijst maar weer eens dat ze geen ruk doen met die schade formulieren, want hij had hem wel ingescand.
Alleen die particulieren doen helemaal panisch over die dingen, schijtsbenauwd dat ze zelf wat moeten dokken. Begin er dan eerst eens mee dat kreng fatsoenlijk in te leveren
Duur hotel op AA-locatie.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:31 schreef joppie_saus het volgende:
Jezus, wat voor gierig hotel zit je dan...
Op m'n telefoonquote:
Ah oké, dat dacht ik al. Maar goed dat ik het zeker weet, mochten ze een keer gaan zeuren ofzo.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:55 schreef joppie_saus het volgende:
Wat ze ermee doen hangt echt van het bedrijf af. Maar na ondertekening door hun zijn later geconstateerde schade's niet meer voor ons risico.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |