Direct?quote:Op zondag 26 februari 2012 21:50 schreef koemleit het volgende:
ik heb ook sinds een week een prime... super dingetje..
maar als de accu van de tab onder hoeveel procent komt begint ie te laden vanuit de doc iemand die dit weet?
Ah, ik miste een paginaquote:
Zodra je tablet onder de 70% komt, word hij bijgeladen tot 100%. Dat kan dus 3x ofzo.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:13 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Direct?
Als de tablet aan het dock zit wordt eerst het dock leeg getrokken daarna pas de tablet. (tenminste dat is met de TF101 zo)
[..]
Ah, ik miste een pagina, Zal dat wat met de batterydrain van TF101 te maken hebben? Waarom zou de tablet niet meteen laden zodat je tablet altijd vol is. Nu pak je je tablet dus altijd met 70% van je dock
?
Dat ja, maar op zich vind ik de batterij duur dus prima.. En ook op deze manier van bijladen geen commentaarquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:23 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Zodra je tablet onder de 70% komt, word hij bijgeladen tot 100%. Dat kan dus 3x ofzo.
Toch ga ik t proberenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:44 schreef DemonRage het volgende:
Wachten op de Transformer Pad Infinity wordt ook nog een hele opgave
http://tweakers.net/nieuw(...)al-naar-benelux.html
Overkill lijkt het mij zeker niet:quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:17 schreef Geralt het volgende:
Mij lijkt de schermresolutie van 1920x1200 voor zo een klein schermpje compleet en volledig overkill.
Als er verder geen/weinig verschillen zijn zou ik daar zeer zeker niet op wachten
Mwha, weet niet of Tegra 3 nu zo geweldig is het doet nog niet 100% wat beloofd is (o.a. door te weinig bandbreedte). Qualcomm maakt ook prima processoren die het zelfde doen (of beter)quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:22 schreef FL_Freak het volgende:
http://www.asus.com/Mobile/PadFone/
Deze zou ik bijna gekocht hebben en toen las ik dat er een qualcomm processor in zit in plaats van tegra 3
Zou je mij dan kunnen uitleggen hoe die proc het doet tegenover de tegra 3?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 23:29 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Overkill lijkt het mij zeker niet:
- meer ruimte op je scherm (later mischien handig icm 2 apps naast elkaar te hebben staan)? bestaat al een ''app''/aanpassing voor.
- Beter leesbaar, minder ''blur''
Lijkt niet een groot verschil maar denk dat het in werkelijkheid veel beter werkt
[..]
Mwha, weet niet of Tegra 3 nu zo geweldig is het doet nog niet 100% wat beloofd is (o.a. door te weinig bandbreedte). Qualcomm maakt ook prima processoren die het zelfde doen (of beter)
Die metal case is wel heel cool hoor... Hij voelt gewoon koud aan ... Soms zelfs te koudquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:45 schreef DemonRage het volgende:
Bij nader inzien denk ik dat ik ga wachten op de Transformer Pad 300, vanwege de prijs/specs verhouding en de volledig kunststof achterkant die mijn voorkeur geniet na de vele berichten over wifi problemen met de Prime.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |