Ik kan me dit niet voorstellen. Gewoon een gerucht?quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:57 schreef delano.888 het volgende:
Ok, na de TF700T is nu ook de TF300T aangekondigd.
http://www.engadget.com/2(...)-in-leaked-pictures/
Ik vind dit echt niet tof, over een paar maanden is de prime gewoon ouderwets en achterhaald. Dacht dat ik wat moderns in huis haalde..
De foto ziet er anders toch echt uit als een prime met plastic achterkant, en zeker niet als een tf700tquote:Op vrijdag 3 februari 2012 07:05 schreef Koen. het volgende:
Ik heb die van mij verkocht :-)!
[..]
Ik kan me dit niet voorstellen. Gewoon een gerucht?
Heb je niet per ongeluk toch iets naar Picasa geüpload? Ik heb ook een aantal van die albums in mijn Gallery, maar die heb ik bewust op Picasa gezet...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:43 schreef delano.888 het volgende:
Meer mensen hier die in hun gallery een folder "Drop Box" hebben die niet verwijderd kan worden?
Ik heb ooit drop box gemaakt, maar er staat geen android app op mijn tab daar voor, en de map heeft een logo van google picasa er bij, maar dat gebruik ik niet...
DE KLEUR ZEVEN, WAT VIND JE VAN DE KLEUR!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:17 schreef Seven. het volgende:
Trouwens, de camera van dit dingetje is echt superieur, evenals batterijduur.
Ben er achter, het plaatje wat je op je google.nl als achtergrond in stelt komt automatisch in je picasa album, en dat word dus weer gesynct. Wel beetje vaag mjaquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:50 schreef Visitor.Q het volgende:
[..]
Heb je niet per ongeluk toch iets naar Picasa geüpload? Ik heb ook een aantal van die albums in mijn Gallery, maar die heb ik bewust op Picasa gezet...
Ja mooiquote:Op zondag 5 februari 2012 12:32 schreef Northside het volgende:
[..]
DE KLEUR ZEVEN, WAT VIND JE VAN DE KLEUR!
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:37 schreef Northside het volgende:
Nou, heeft even geduurd maar ik heb er dan ook 1. Champi-kleurig... M'n eerste android-apparaat, zijn er nog must-have apps die je 'moet' hebben?
Wut? Waarom shazam, soundhound is op alle vlakken beter.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:25 schreef Seven. het volgende:
[..]gefeliciteerd!
-Angrybirds
-Shazam
-weerapplicatie zit er al op
-dropbox om documenten te delen en backups te bewaren
-google skymaps (heb ik op mijn telefoon, richten op de nachtelijke hemel en google wijst wat je ziet)
-nu.nl
-QR droid
-Wordfeud
-Spotify
-Zombiebooth
Ga ik eens testenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:59 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wut? Waarom shazam, soundhound is op alle vlakken beter.
Whatsapp doet het niet op de primequote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:25 schreef Seven. het volgende:
[..]gefeliciteerd!
-Angrybirds
-Shazam
-weerapplicatie zit er al op
-dropbox om documenten te delen en backups te bewaren
-google skymaps (heb ik op mijn telefoon, richten op de nachtelijke hemel en google wijst wat je ziet)
-nu.nl
-QR droid
-Wordfeud
-Spotify
-Zombiebooth
Komt omdat whatsapp alleen met een telefoonnummer werkt.quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:06 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Whatsapp doet het niet op de prime
Dat moet toch te omzeilen zijn?quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:46 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Komt omdat whatsapp alleen met een telefoonnummer werkt.
Nee, hoe de fuck wil je contact leggen met andere mensen als je alleen contact kan leggen door t nummer te weten. Als in, op moment dat jij een bericht stuurt, stuur je je nummer mee. Een TFP heeft geen simkaart, dus geen nummer. Onmogelijk.quote:
Whatsapp laten denken dat je wel een telefoonnummer hebt?quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:32 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee, hoe de fuck wil je contact leggen met andere mensen als je alleen contact kan leggen door t nummer te weten. Als in, op moment dat jij een bericht stuurt, stuur je je nummer mee. Een TFP heeft geen simkaart, dus geen nummer. Onmogelijk.
Whatsapp stuurt een sms naar het nummer wat je invult. Goed luck.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:08 schreef Eierbal het volgende:
[..]
Whatsapp laten denken dat je wel een telefoonnummer hebt?Moet vast wel mogelijk zijn op een of andere manier
En als je al een werkende Whatsapp hebt op je telefoon?quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:09 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Whatsapp stuurt een sms naar het nummer wat je invult. Goed luck.
Als t zou kunnen was t al lang gedaan op xda.
Ja dan maakt het toch allemaal niets meer uitquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:14 schreef Eierbal het volgende:
[..]
En als je al een werkende Whatsapp hebt op je telefoon?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |