Staat er wel op: http://www.bcc.nl/product/asus-tf2011b071quote:Op donderdag 26 januari 2012 08:21 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wel vaag dat de grijze niet eens op de site staat..
Heb ik de post gemist waar je belastingcenten binnenkwamen?quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:43 schreef Seven. het volgende:
Ik heb besteld!![]()
Ik ben volgende week in Engeland dus dan laat ik 'm daar afleveren. 3 tot 8 werkdagen maar als ik de reviews mag geloven doen ze aan 'lightning fast shipping' .
Oh, toch maar champagne gekozen.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:03 schreef Koen. het volgende:
Jullie alvast lekker maken:
[ afbeelding ]
Ik had geen zin meer om te wachten.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:34 schreef Northside het volgende:
[..]
Heb ik de post gemist waar je belastingcenten binnenkwamen?
Ha! Dat doe ik al drie weken.quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:03 schreef Koen. het volgende:
Jullie alvast lekker maken:
[ afbeelding ]
Hmm, problemen ben ik ook nog niet tegen gekomen. Wel vind ik dat het WiFi signaal vrij zwak oogt. Snelheid is op zich best aardig. GPS doet het niet, maar mis ik nog niet. Ik heb ook bijna geen last van backlight bleeding (heel klein beetje maar absoluut niet storend). Ook ik ben er super blij meequote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:43 schreef Klonterpot het volgende:
[..]
Ha! Dat doe ik al drie weken.
Nog steeds geen problemen tegen gekomen overigens!
Hmm ik heb hem 12 januari gekocht, zou ik het verschil nog terug kunnen krijgenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:43 schreef Goverman het volgende:
Ik heb mijn Champagne Asus Transformer Prime (32 GB + dock) sinds 14 januari. Ik heb hem gekocht bij de MediaMarkt in Zoetermeer.
Afgelopen woensdagavond (25 januari), rond een uur of zeven ben ik teruggereden naar de Mediamarkt in Zoetermeer en heb de bon overlegd: of ik nog geld terug kon krijgen i.v.m. de BTW-weg-er-mee-actie. Dat kon: de bon werd ingenomen en ik kreeg een nieuwe bon mee en het verschil (¤ 599 -/-¤ 503,36 = ¤ 95,36) kreeg ik contant terug...
Dat is dus alle voordelen:
- rustiger in de winkel tijdens aanschaf
- keuze in de winkel tijdens aanschaf
- profiteren van de BTW-weg-er-mee-actie
- hapje en drankje tijdens de BTW-weg-er-mee-actie
- 11 dagen meer garantie
Ohwja, nog steeds geen GPS. Ik twijfel of ik mee moet werken met de RMA, aangezien de ophaalservice niet flexibel is, de Prime in Tsjechië moet worden gefikst en ik hem twee weken kwijt ben...
Kreeg ik ookniet. Zelfs geen track n trace.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:58 schreef Seven. het volgende:
Hmm, ik krijg maar geen bevestiging dat het verzonden is.
Maar ik heb niet bij BCC besteld, bij Comet en die spreken wel over een bevestiging per mail.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:22 schreef Koen. het volgende:
[..]
Kreeg ik ookniet. Zelfs geen track n trace.
Nee, daar doe je niet moeilijk over, die ¤¤¤ heb jij gewoon.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb hem al een aantal weken, vind het echt een topding!
Ik ga echt niet zo moeilijk doen om overal langs te gaan en op elke website kijken en weet ik veel wat voor 15% kortingmaar goed.
Maar je bent wél zo cheap dat je niet gaat betalen voor appsquote:Hoe kan ik het apparaat jailbreaken, maar dan voor Android zeg maar ?
Dat ik gratis apps kan downloaden
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:35 schreef Visitor.Q het volgende:
[..]
Nee, daar doe je niet moeilijk over, die ¤¤¤ heb jij gewoon.
[..]
Maar je bent wél zo cheap dat je niet gaat betalen voor apps
Met mijn iPhone en iMac heb ik alles gekocht ja, gewoon via giftcards.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:35 schreef Visitor.Q het volgende:
[..]
Nee, daar doe je niet moeilijk over, die ¤¤¤ heb jij gewoon.
[..]
Maar je bent wél zo cheap dat je niet gaat betalen voor apps
Koop je toch een prepaid creditcard, zelfde idee. Ik zou ook het geld terughalen als ik jou was.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Met mijn iPhone en iMac heb ik alles gekocht ja, gewoon via giftcards.
Naar mijn weten kan dat hier niet mee, en heb niet dat internet betalen met dat blauwe icoontje waar ik de naam van kwijt ben.
Edit: paypal
Er mag hier natuurlijk niet gesproken worden over hoe je gratis betaalde apps kunt downloaden, slimpie.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Met mijn iPhone en iMac heb ik alles gekocht ja, gewoon via giftcards.
Naar mijn weten kan dat hier niet mee, en heb niet dat internet betalen met dat blauwe icoontje waar ik de naam van kwijt ben.
Edit: paypal
En dat ik overal ga lopen zoeken voor die korting bedoel ik gewoon omdat ik hem direct wilde hebben voor mijn studie
Had geen zin om er voor ¤100-, op te moeten wachten.
Maar loop er straks toch langs vanuit mijn werk, dus ga even bij Mediamarkt langs
Ja... onderhandel met ons of je je geld terug kan krijgen...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm ik heb hem 12 januari gekocht, zou ik het verschil nog terug kunnen krijgen?
Vast niet, aangezien hij nu uitgesloten is
En heb gisteren een koptelefoon van ¤300-, gekocht bij MediaMarkt, denk je dat ik dat verschil nog terug kan krijgen?
Ik zou de TF201 eerst wel even 8 uur aan de oplader leggen ;-).quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:41 schreef Joran-Joran het volgende:
Wow ik heb hem gewoon al! Gisterochtend op de BCC site besteld (voor 503 euro), en vandaag bij de buren afgeleverd. Had n.a.v. de berichten op Tweakers verwacht dat het nog wel 2 weken kon duren
Straks maar ff mee klooien
Kan t gewoon nauwelijks geloven hoeveel mazzel ik heb gehad, nu heeft bcc EN mm hem dus niet meer voor die prijsquote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:45 schreef D3ft0n3 het volgende:
Blijkbaar merken ze de run op de Prime
[ http://img26.imageshack.us/img26/3306/eeeprime.jpg (copy/paste deze link) ]
Vooral voordat je gaat upgraden naar 4.0.3quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:30 schreef Koen. het volgende:
[..]
Ik zou de TF201 eerst wel even 8 uur aan de oplader leggen ;-).
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:04 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Kan t gewoon nauwelijks geloven hoeveel mazzel ik heb gehad, nu heeft bcc EN mm hem dus niet meer voor die prijs
Je had toch besteld?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:51 schreef Seven. het volgende:
[..]
Maar ik heb niet bij BCC besteld, bij Comet en die spreken wel over een bevestiging per mail.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:43 schreef Seven. het volgende:
Ik heb besteld!![]()
Ik ben volgende week in Engeland dus dan laat ik 'm daar afleveren. 3 tot 8 werkdagen maar als ik de reviews mag geloven doen ze aan 'lightning fast shipping' .
Oh, toch maar champagne gekozen.
Eerst uit laten staan en volledig opladen of kun je hem alvast gaan gebruiken tijdens het opladen?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:30 schreef Koen. het volgende:
[..]
Ik zou de TF201 eerst wel even 8 uur aan de oplader leggen ;-).
Ja, maar nog steeds geen bevestiging, mijn lief heeft gebeld maar ze wilden hem niets vertellen en ze kunnen op hun website wel vrolijk vermelden aflevering 28 januari maar in Engeland zijn de toevoerproblemen veel groter dan in Nederland. Belgie is ook kut op dat gebied.quote:
Nee, ik ga afzien tot eind van de maand. En als het echt niet wil, dan boor ik mijn spaarcentjes aan.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:31 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Centen van de belasting al binnen?
Ik heb 'm maar uit laten staan.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:52 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
Eerst uit laten staan en volledig opladen of kun je hem alvast gaan gebruiken tijdens het opladen?
Maar je krijgt nu geen Azerty dock?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:54 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja, maar nog steeds geen bevestiging, mijn lief heeft gebeld maar ze wilden hem niets vertellen en ze kunnen op hun website wel vrolijk vermelden aflevering 28 januari maar in Engeland zijn de toevoerproblemen veel groter dan in Nederland. Belgie is ook kut op dat gebied.
Nee, azerty sucks en daarom wil ik niet eens in BE bestellen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:59 schreef Koen. het volgende:
[..]
Ik heb 'm maar uit laten staan.
[..]
Maar je krijgt nu geen Azerty dock?
Wacht, je hebt er 5 besteld?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:08 schreef Dimens het volgende:
De tering zeg.
Vandaag in de winkel iets van 5 van die dingen moeten bestellen omdat er zoveel vraag naar was. Ding is overal uitverkocht nu maar staat gelukkig nog wel in bestelling.
Hij werkt in een winkelquote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:14 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nee, azerty sucks en daarom wil ik niet eens in BE bestellen.
[..]
Wacht, je hebt er 5 besteld?
Nee, zoveel heb ik er niet nodig.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:14 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nee, azerty sucks en daarom wil ik niet eens in BE bestellen.
[..]
Wacht, je hebt er 5 besteld?
Ik heb er op tweakers wel positieve reacties over gelezen.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:12 schreef Craptacular het volgende:
http://www.computer-howto(...)e-wifi-fix-surfaces/
Iemand dit getest?
Nee. Dat verkloot de rest...quote:Op zondag 29 januari 2012 17:39 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Hadden ze niet gewoon die hele aluminium backplate als antenne kunnen gebruiken?
Zit er geen Polaris Office op dan?quote:Op zondag 29 januari 2012 20:06 schreef Visitor.Q het volgende:
Ok, dit apparaat is natuurlijk erg mooi maar mijn vrouw wil er ook graag spreadsheetjes op bewerken. Google docs is een ramp (de app is gewoon kut, je kunt namelijk alleen per cel aanklikken, dan een getal intikken, bevestigen, etc.). De webinterface is hetzelfde, bij de webinterface kun je ook kiezen om een desktop versie te gebruiken (die werkt op mijn gewone laptop namelijk geheel naar behoren), maar deze is niet compatible met de Android browser. Polaris is al niet veel beter. Probeer maar eens 1,2,3 onder elkaar in cellen te zetten en ze dan op te tellen dmv =A1+A2+A3. Dat kan dus niet met de pijltjestoetsen. Verder zijn open office documenten nog niet echt te lezen, dat is ook wel een gemis.
Iemand een idee?
Jawel, maar tenzij je graag alles typt werkt het niet heel handig. Optellen door cellen te selecteren gaat dus niet.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:44 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Zit er geen Polaris Office op dan?
Inderdaad. Je wilt gewoon '=' tikken en dan met de pijltjes naar de cel gaan (of hem aantikken), maar dat werkt dus niet. Ook niet in Kings office, Google docs, OfficeSuite Pro, …quote:Op zondag 29 januari 2012 22:50 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Jawel, maar tenzij je graag alles typt werkt het niet heel handig. Optellen door cellen te selecteren gaat dus niet.
Als iemand iets vind hou ik me zeker aanbevolen, heb tot nu toe nog niet een app gezien die in de buurt kwam van de echte excel.
Nice, kan dat? *googled*quote:
Wij zijn niet zo van de Windows, dus nee, bedankt…quote:Op zondag 29 januari 2012 22:39 schreef Eierbal het volgende:
[..]
Of wachten op een (on)officiële Windows 8 voor de Prime
Had je dat gebeuren dat bij de Archostabs komt al geproobt?quote:Op zondag 29 januari 2012 22:50 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Jawel, maar tenzij je graag alles typt werkt het niet heel handig. Optellen door cellen te selecteren gaat dus niet.
Als iemand iets vind hou ik me zeker aanbevolen, heb tot nu toe nog niet een app gezien die in de buurt kwam van de echte excel.
Nee ga hem straks eens even 15 min proberenquote:Op zondag 29 januari 2012 23:21 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Had je dat gebeuren dat bij de Archostabs komt al geproobt?
Zal ook niks zijn zeker? Begrijp niet waarom er nog niets is dat gewoon écht zoals Office is.
Das wel een van de grote nadelen van tablets/mobile devices en iets wat ervoor zorgt dat een tablet dus een toevoeging blijft en geen vervanging is.
Ik zou zeggen, zet 'm aan en gebruik de battery geheel en laadt hem dan volledig opquote:Op maandag 30 januari 2012 12:51 schreef delano.888 het volgende:
Zou het echt uitmaken of ik 8 uur laad voordat ik m aan zet? Kan eigenlijk niet wachten..
Mwa, heb hem gewoon aangezet, begon met 5% ofzo. Nu terwijl hij aan staat aan t laden tot 100%. T zal me allemaal een worst wezen ding is veel te vet om uit te laten staanquote:Op maandag 30 januari 2012 15:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, zet 'm aan en gebruik de battery geheel en laadt hem dan volledig op
I knowquote:Op maandag 30 januari 2012 15:35 schreef Catch22- het volgende:
Klein kind.
Maar het kan geen kwaad, Hou er alleen rekening mee dat de accu na een paar volle cycles pas op volle kracht is.
Dacht dat je bij ipad enz altijd eerst die 2 knopjes in moet houden voordat hij er uit kan?quote:Op maandag 30 januari 2012 15:38 schreef Catch22- het volgende:
gelockt met knopjes? Die gaat er zo uit hoor. Bij Macbooks is het zelfs zo dat de laadplug met magneten vast zit.
Dat zijn volgens mij de niet Apple oplaadsnoertjesquote:Op maandag 30 januari 2012 15:45 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dacht dat je bij ipad enz altijd eerst die 2 knopjes in moet houden voordat hij er uit kan?
Nee, de opvolger de 700t heeft ook geen 3g.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:49 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Rete vet tablet wel, maar geen 3g is toch wel een rede om 'm niet te kopen. Weet iemand wanneer er een met 3g komt?
Hou er toch maar rekening mee dat de T700 3g krijgt.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:22 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee, de opvolger de 700t heeft ook geen 3g.
Ik zie ook echt t nut niet, overal waar ik kom is wifi (zelfs in de trein tegenwoordig)
quote:Asus zegt dat er geen 3g-versie van de Prime op de roadmap staat, ondanks rondzingende geruchten. Wel laat het bedrijf weten dat in de toekomst high-end tablets uit de Transformer-familie voorzien zullen worden van 3g-connectiviteit. Het bedrijf doelt daarmee hoogstwaarschijnlijk op een 3g-versie van de Transformer 700.
Ik kom echt alleen thuis Wifi tegen, op sommige stations is WIFI, maar dat is dan van een provider of zo en dan moet je eerst registreren en allerlei bullshit uithalen, en dan doet ie het vaak nog niet omdat een of andere beperking voor niet "kpners/tmobilers"quote:Op maandag 30 januari 2012 23:22 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee, de opvolger de 700t heeft ook geen 3g.
Ik zie ook echt t nut niet, overal waar ik kom is wifi (zelfs in de trein tegenwoordig)
Hoeveel?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:39 schreef Koen. het volgende:
Mwah, ik vind de TF201 een prachtig apparaat maar bij nader inzien is het toch niks voor mij. Ik verkoop 'm. iPad 3.
Misschien had ze het over de bijboeking van de belastingteruggave.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:58 schreef Northside het volgende:
[..]
En de hamvraag; wat vind je van de kleur?
Ik kan me dit niet voorstellen. Gewoon een gerucht?quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:57 schreef delano.888 het volgende:
Ok, na de TF700T is nu ook de TF300T aangekondigd.
http://www.engadget.com/2(...)-in-leaked-pictures/
Ik vind dit echt niet tof, over een paar maanden is de prime gewoon ouderwets en achterhaald. Dacht dat ik wat moderns in huis haalde..
De foto ziet er anders toch echt uit als een prime met plastic achterkant, en zeker niet als een tf700tquote:Op vrijdag 3 februari 2012 07:05 schreef Koen. het volgende:
Ik heb die van mij verkocht :-)!
[..]
Ik kan me dit niet voorstellen. Gewoon een gerucht?
Heb je niet per ongeluk toch iets naar Picasa geüpload? Ik heb ook een aantal van die albums in mijn Gallery, maar die heb ik bewust op Picasa gezet...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:43 schreef delano.888 het volgende:
Meer mensen hier die in hun gallery een folder "Drop Box" hebben die niet verwijderd kan worden?
Ik heb ooit drop box gemaakt, maar er staat geen android app op mijn tab daar voor, en de map heeft een logo van google picasa er bij, maar dat gebruik ik niet...
DE KLEUR ZEVEN, WAT VIND JE VAN DE KLEUR!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:17 schreef Seven. het volgende:
Trouwens, de camera van dit dingetje is echt superieur, evenals batterijduur.
Ben er achter, het plaatje wat je op je google.nl als achtergrond in stelt komt automatisch in je picasa album, en dat word dus weer gesynct. Wel beetje vaag mjaquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:50 schreef Visitor.Q het volgende:
[..]
Heb je niet per ongeluk toch iets naar Picasa geüpload? Ik heb ook een aantal van die albums in mijn Gallery, maar die heb ik bewust op Picasa gezet...
Ja mooiquote:Op zondag 5 februari 2012 12:32 schreef Northside het volgende:
[..]
DE KLEUR ZEVEN, WAT VIND JE VAN DE KLEUR!
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:37 schreef Northside het volgende:
Nou, heeft even geduurd maar ik heb er dan ook 1. Champi-kleurig... M'n eerste android-apparaat, zijn er nog must-have apps die je 'moet' hebben?
Wut? Waarom shazam, soundhound is op alle vlakken beter.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:25 schreef Seven. het volgende:
[..]gefeliciteerd!
-Angrybirds
-Shazam
-weerapplicatie zit er al op
-dropbox om documenten te delen en backups te bewaren
-google skymaps (heb ik op mijn telefoon, richten op de nachtelijke hemel en google wijst wat je ziet)
-nu.nl
-QR droid
-Wordfeud
-Spotify
-Zombiebooth
Ga ik eens testenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:59 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wut? Waarom shazam, soundhound is op alle vlakken beter.
Whatsapp doet het niet op de primequote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:25 schreef Seven. het volgende:
[..]gefeliciteerd!
-Angrybirds
-Shazam
-weerapplicatie zit er al op
-dropbox om documenten te delen en backups te bewaren
-google skymaps (heb ik op mijn telefoon, richten op de nachtelijke hemel en google wijst wat je ziet)
-nu.nl
-QR droid
-Wordfeud
-Spotify
-Zombiebooth
Komt omdat whatsapp alleen met een telefoonnummer werkt.quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:06 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Whatsapp doet het niet op de prime
Dat moet toch te omzeilen zijn?quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:46 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Komt omdat whatsapp alleen met een telefoonnummer werkt.
Nee, hoe de fuck wil je contact leggen met andere mensen als je alleen contact kan leggen door t nummer te weten. Als in, op moment dat jij een bericht stuurt, stuur je je nummer mee. Een TFP heeft geen simkaart, dus geen nummer. Onmogelijk.quote:
Whatsapp laten denken dat je wel een telefoonnummer hebt?quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:32 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee, hoe de fuck wil je contact leggen met andere mensen als je alleen contact kan leggen door t nummer te weten. Als in, op moment dat jij een bericht stuurt, stuur je je nummer mee. Een TFP heeft geen simkaart, dus geen nummer. Onmogelijk.
Whatsapp stuurt een sms naar het nummer wat je invult. Goed luck.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:08 schreef Eierbal het volgende:
[..]
Whatsapp laten denken dat je wel een telefoonnummer hebt?Moet vast wel mogelijk zijn op een of andere manier
En als je al een werkende Whatsapp hebt op je telefoon?quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:09 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Whatsapp stuurt een sms naar het nummer wat je invult. Goed luck.
Als t zou kunnen was t al lang gedaan op xda.
Ja dan maakt het toch allemaal niets meer uitquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:14 schreef Eierbal het volgende:
[..]
En als je al een werkende Whatsapp hebt op je telefoon?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |