SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je aanpassen.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Nou dan heb je afgelopen dinsdag goed ontweken inderdaad.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:06 schreef Renesite het volgende:
Waarom niet?
Nah, zelf was ik wat zat van de negativisme alhier! En druk met dingen en zulks. En nee, niet met mijn penissss
Kom haten op mijn Nord Huscarl danquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:05 schreef Beach het volgende:
Nordsniet kiezen voor een Rhodok kruisboogmannetje.
Okquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou dan heb je afgelopen dinsdag goed ontweken inderdaad.
Ja euh.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Waarom moet ik aan Rusland denken?
Wel chill.quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:06 schreef Renesite het volgende:
Waarom niet?
Nah, zelf was ik wat zat van de negativisme alhier! En druk met dingen en zulks. En nee, niet met mijn penissss
Ik mik wel op je hoofd.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Kom haten op mijn Nord Huscarl danLekker met je kruisboog van een afstandje staan, je komt nooit door m'n schild heen. En als je weg rent gooi ik wel een bijl in jouw richting.
Veel geluk, ik zigzag gewoon.quote:
GROEEEEEEEEEEEENquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:14 schreef HappyBob het volgende:
Ik word ongemakkelijk van die mensen bij Lingo.
Er staan daar 2 kerels waar ik een beetje bang van wordquote:
Roodquote:
Ik kijk het gelukkig nietquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Er staan daar 2 kerels waar ik een beetje bang van word
Ik gun die mensen ook niksquote:
Ik weet ook nog steeds niet waarom Lingo op staat.quote:
Blije PIquote:
stomquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:33 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Gewoon 938539583 nieuwe UI's per dag.
Ik moest gniffelen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:33 schreef Cosmo2.0 het volgende:
wrmquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:33 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Danger.Mouse zijn vriendin hoe kom je aan haar fotoquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit onze geheime lurkster of...?
Das zijn vriendin helemaal niet. Hij heeft nu met een superblond meisje.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:36 schreef Beach het volgende:
[..]
Danger.Mouse zijn vriendin hoe kom je aan haar foto
Mocht ik hem ooit weer willen gebruiken, dan moet jij wel stoppen met die gebruiken.squote:
Dan ruilen we weer ok.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:37 schreef Beach het volgende:
[..]
Mocht ik hem ooit weer willen gebruiken, dan moet jij wel stoppen met die gebruiken.s
okequote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:38 schreef 2Happy4U het volgende:
ETENSTIJD
Tot zo Beach, we gaan die smerige Swadians 't land uitschoppen
heyquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:54 schreef Angel-Joy het volgende:
Hallo
Gaan jullie zo ook The voice kijken?
Hey hoiquote:
Ja, ik ook, maar omdat het finales is, kijk ik toch ffquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:55 schreef Beach het volgende:
[..]
hey
nee, ik heb het wel gehad met al die talentenjachten
Dikzakquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hey hoi
[..]
Ja, ik ook, maar omdat het finales is, kijk ik toch ff
Ik heb te veel gegeten, boehoee![]()
picsquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Vraag maar aan K-Cash of ik een lekker lichaam heb
h3b je hyvezz?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, jwz
[..]
Ik weet niet hoe ik foto moet posten via mijn mobiel
Feestboeck?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, jwz
[..]
Ik weet niet hoe ik foto moet posten via mijn mobiel
Het punt is dat ik geen Hyves heb en er alsnog niks aan zou hebben.quote:
Voor wie ben je?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:10 schreef HappyBob het volgende:
Over 30 minuutjes is mijn lasagne klaar
En ik ga the voice morgen denk ik kijkenHeb het helemaal gevolgd.
quote:
Ik ook nietquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Het punt is dat ik geen Hyves heb en er alsnog niks aan zou hebben.
Ik ben dus absoluut niet voor Paulquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Voor wie ben je?
Ik ga voor Chris en Paul
Gewoon profielfoto zetten en klaar.quote:[..]
Ik gebruik mijn FB nooit, dus ook geen foto
Laat ook maar als je zo over mij denktquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ook nietMaar misschien heeft ze alle foto's openbaar staan.
Je weet hoe die kleine meisjes er tegenwoordig mee om gaan..
[..]
Ik ben dus absoluut niet voor PaulHij kan gewoon niet zo goed zingen vergeleken met de rest. Ik ben voor Erwin en anders voor Chris. Gewoon omdat Erwin een baas is
[..]
Gewoon profielfoto zetten en klaar.
Ik heb mijn gedachte over jou niet gepost. Het is gewoon algemeen bekend dat jongere meisjes/jongens niet zo letten op privacy op het internet. Er bestond dus een kans dat ook jij daar zo mee omging.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Laat ook maar als je zo over mij denkt
Ik ben niet naïef of domquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb mijn gedachte over jou niet gepost. Het is gewoon algemeen bekend dat jongere meisjes/jongens niet zo letten op privacy op het internet. Er bestond dus een kans dat ook jij daar zo mee omging.
Deed je dat wel op een station met veel mensen? En je vader of moeder die je van een afstandje in de gaten hield?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ben niet naïef of dom
Enge mensen op internet
Ik verbaasde me zelf ook toen ik K-Cash ging ontmoeten
Stond jouw moeder ook op een afstandje toen wij gingen meeten? Mijne wel.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:20 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Deed je dat wel op een station met veel mensen? En je vader of moeder die je van een afstandje in de gaten hield?
Amsterdam Centraal jwz, maar mijn ouders zijn op vakantie in Thailandquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:20 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Deed je dat wel op een station met veel mensen? En je vader of moeder die je van een afstandje in de gaten hield?
Mijn moeder kon die dag nietquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:23 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Stond jouw moeder ook op een afstandje toen wij gingen meeten? Mijne wel..
Wat hebben jullie gedaan de eerste date?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Amsterdam Centraal jwz, maar mijn ouders zijn op vakantie in Thailand
Ketsen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:25 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat hebben jullie gedaan de eerste date?
Gewoon wandelen hand in hand, wat wezen drinken, naar de bios, wat gegeten en op een bankje gezeten bij hem op schootquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:25 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Mijn moeder kon die dag nietIk had wel de hele tijd m'n moeder aan de lijn met videobellen. Zo kon ik de locatie doorgeven en je gezicht in beeld houden als er iets zou gebeuren.
[..]
Wat hebben jullie gedaan de eerste date?
Je vergeet cadeautje kopen voor klinksquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gewoon wandelen hand in hand, wat wezen drinken, naar de bios, wat gegeten en op een bankje gezeten bij hem op schoot
Oh ja, en een B-Day kado voor jouquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je vergeet cadeautje kopen voor klinks
Omg you dirty little girlquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gewoon wandelen hand in hand, wat wezen drinken, naar de bios, wat gegeten en op een bankje gezeten bij hem op schoot
Ik heb ook een keertje gezoendquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja hea![]()
Heb wel lekker gezoend, jullie kunnen jaloers zijn, vooral Henkie
Leugensquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja hea![]()
Heb wel lekker gezoend, jullie kunnen jaloers zijn, vooral Henkie
GTSTquote:
Waarom haten op de goede en de slechte tijden dan?quote:
Slechte soapquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:45 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waarom haten op de goede en de slechte tijden dan?
Maar heb jij het wel echt een kans gegeven?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:47 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Slechte soap
alleen maar gezeik
Niet echtquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:48 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar heb jij het wel echt een kans gegeven?
Ik denk dat wij met z'n tweetjes even alle GTST afleveringen van deze maand moeten kijken. Dan zal ik je alle ins en outs vertellen en kan je je eigen mening vormen over deze langslopende Nederlandse soap.quote:
Ga lekker terug naar je eigen SC als alleen maar zulke dingen komt posten.quote:
Welke SC?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:51 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ga lekker terug naar je eigen SC als alleen maar zulke dingen komt posten.
Terechte klacht.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:51 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ga lekker terug naar je eigen SC als alleen maar zulke dingen komt posten.
Is goedquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:51 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik denk dat wij met z'n tweetjes even alle GTST afleveringen van deze maand moeten kijken. Dan zal ik je alle ins en outs vertellen en kan je je eigen mening vormen over deze langslopende Nederlandse soap.
Ik vind het een onterechte klacht. Het wordt saai als iedereen het maar met elkaar eens is. Ik leer graag mensen kennen die andere interesses hebben of waar ik af en toe leuk een discussie mee aan kan gaan.quote:
Oke, excuseer mij.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:53 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik vind het een onterechte klacht. Het wordt saai als iedereen het maar met elkaar eens is. Ik leer graag mensen kennen die andere interesses hebben of waar ik af en toe leuk een discussie mee aan kan gaan.
"GTSTquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:53 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik vind het een onterechte klacht. Het wordt saai als iedereen het maar met elkaar eens is. Ik leer graag mensen kennen die andere interesses hebben of waar ik af en toe leuk een discussie mee aan kan gaan.
Ja okequote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:53 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Staat Radio 49 in je ondertitel, begin daar eens?
OMG ik dacht da tjij dat posttequote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:54 schreef Beach het volgende:
verwarrend dit ik denk telkens dat ik post
Geef je eigen posts een kleurtje.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:54 schreef Beach het volgende:
verwarrend dit ik denk telkens dat ik post
Natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:54 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ja oke
Moet ik hier weg?
Ik heb een leen UI.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
OMG ik dacht da tjij dat postte
yeyquote:
Maar wel gelijk duidelijk dat hij andere interesses heeft. Zo leer je elkaar snel een beetje kennen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:53 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
"GTST" is geen discussie voeren.
quote:
There's a party in my tummy. So yummy, so yummy.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:15 schreef Henkie94 het volgende:
FFFUUU-
Yum werkt niet en ls is teringtraag.Zelfs vi lijdt eronder.
Neen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
There's a party in my tummy. So yummy, so yummy.
Is iets voor nerds. :3quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:19 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan heb ik geen idee waar je het over hebt.
Ik ben dik, heb een bril met jampotglazen en heb enorm last van acne. Waarom mij buitensluiten dan?quote:
Je hebt geen quadcore processor manquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ben dik, heb een bril met jampotglazen en heb enorm last van acne. Waarom mij buitensluiten dan?
Ik heb een sneeuwschuiver tochquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:22 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Je hebt geen quadcore processor man
Ik heb dual-core en de peninvoer is beschikbaarquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:22 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Je hebt geen quadcore processor man
npquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:23 schreef 2Happy4U het volgende:
Beachy, ik ben even wat te drinken halen.
Kom neuken danquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ben dik, heb een bril met jampotglazen en heb enorm last van acne. Waarom mij buitensluiten dan?
Ik heb onze lieve Heer beloofd dat ik geen seks voor het huwelijk zal hebben.quote:
Even trouwen, ketsen en dan scheiden.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb onze lieve Heer beloofd dat ik geen seks voor het huwelijk zal hebben.
Zo gaat dat in de moslimwereld, trouwen voor een paar uurtjes om seks te hebbenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:34 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Even trouwen, ketsen en dan scheiden.
Sowieso accepteren ze geen homohuwelijk in mijn gemeenschap. Dus ik zie geen mogelijkheid in geslachtsgemeenschap.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:34 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Even trouwen, ketsen en dan scheiden.
Uh, ik speel soms BF2 mod Forgotten Hope2. En verder niet zoveel echt. Heel soms wat Left 4 Dead.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:39 schreef 2Happy4U het volgende:
En daarom speelde ik voornamelijk de SP
Speel jij wellicht nog andere MP spellen?
l4d 1 of 2? Ik heb alleen 2quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:39 schreef Beach het volgende:
[..]
Uh, ik speel soms BF2 mod Forgotten Hope2. En verder niet zoveel echt. Heel soms wat Left 4 Dead.
Beiden.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
l4d 1 of 2? Ik heb alleen 2Had 't er weer afgegooid omdat ik niemand had om mee te spelen
vooraltijdalleen.tiff
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:34 schreef Beach het volgende:
[..]
Zo gaat dat in de moslimwereld, trouwen voor een paar uurtjes om seks te hebben
Ik ben een vrouw.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Sowieso accepteren ze geen homohuwelijk in mijn gemeenschap. Dus ik zie geen mogelijkheid in geslachtsgemeenschap.
kusquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:42 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik kan 'm wel weer een keertje installeren als je eens wilt samenspelen
Daarnaast speel ik alleen spellen totdat ik een burnout krijg van te veel spelen![]()
zie SWTOR
Ik vind het prima.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:42 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik kan 'm wel weer een keertje installeren als je eens wilt samenspelen
Daarnaast speel ik alleen spellen totdat ik een burnout krijg van te veel spelen![]()
zie SWTOR
kus trg schone qnulquote:
loads of moneyyyyyyyyquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:43 schreef 2Happy4U het volgende:
Oh, en Killing Floor nog zo nu en dan, dat is zeker een aanrader.
Grab it while you canquote:
Gehoord dat die ook vrij goed is een ook goed wordt upgedate /geupdate, zelf geen ervaring mee. Was laatst wel Steam sale, 5 euro maar helaas laten liggenquote:
Is echt leuk, met 4 man max dat is wel minderquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gehoord dat die ook vrij goed is een ook goed wordt upgedate /geupdate, zelf geen ervaring mee. Was laatst wel Steam sale, 5 euro maar helaas laten liggen
Even kijken op Steam hoe veel hij kostquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:52 schreef Hakbijl123 het volgende:
[..]
Is echt leuk, met 4 man max dat is wel minder
Daarom reageer je dus sloom op whatsappquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:52 schreef Hakbijl123 het volgende:
[..]
Is echt leuk, met 4 man max dat is wel minder
Heyquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Daarom reageer je dus sloom op whatsapp
Dan ga ik ook FOK!en, hoi jongens
Ik speel het als er mensen zijn, en als ik toestemming krijg van AJquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:56 schreef 2Happy4U het volgende:
19 euro, dat is zo veel nog niet.
Speel je dit trouwens vaak, want volgens mij is dit echt zo'n spel wat je met mensen moet spelen die je kent en niet met pubs
K-Cash wordt gepussywhippedquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:57 schreef Hakbijl123 het volgende:
[..]
Ik speel het als er mensen zijn, en als ik toestemming krijg van AJ
Nu doe je net of ik alles bepaal en controleer in onze relatie...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:57 schreef Hakbijl123 het volgende:
[..]
Ik speel het als er mensen zijn, en als ik toestemming krijg van AJ
Hihiquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nu doe je net of ik alles bepaal en controleer in onze relatie...
blijfifjfijifjijfijfifjifjfjffffffquote:
Ik ben echt slecht man, speel soms wel modern warfare ofzo met mijn neefquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
blijfifjfijifjijfijfifjifjfjffffff
Ga het ook spelen
Waar is jouw grapje dan?quote:
Interesseert me niet, gewoon doenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:01 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ben echt slecht man, speel soms wel modern warfare ofzo met mijn neef
[..]
Waar is jouw grapje dan?
Brb, an hero'ing myselfquote:
Dat ik toestemming moet vragenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:01 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ben echt slecht man, speel soms wel modern warfare ofzo met mijn neef
[..]
Waar is jouw grapje dan?
Rustig tegen haar hequote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Interesseert me niet, gewoon doen
KOM DAN EYquote:
Oh, en wat zei je daarnet 20 sec geleden op whatsapp dan?!quote:
Ja baas..quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Interesseert me niet, gewoon doen
Echt hea, hoe komen ze erbijquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Die twee wel. En dan zeiden ze dat Jan onder de plak zit.
Jouw plak?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jan zit vastgebonden in een kelderquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja negeer mijn vraag maarquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:09 schreef Hakbijl123 het volgende:
[..]
Jan zit vastgebonden in een kelder
Nog een beetje koortsquote:
Laat ook maarquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:12 schreef Hakbijl123 het volgende:
[..]
Hihiik weet niet wat ik zei hoor
![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nog een beetje koortsen keelpijn en verkouden, voor de rest gaat het goed
[..]
Laat ook maar
Ga maar weer stoer doen voor jouw vriendjes
Nog beterschap danquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nog een beetje koortsen keelpijn en verkouden, voor de rest gaat het goed
Gatver ik dacht dat jouw UI van iemand anders was die ik niet zo leuk vind en ik schrok me een hoedje en ik trok een: D= hoofd.quote:
WIE WIE WIEquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gatver ik dacht dat jouw UI van iemand anders was die ik niet zo leuk vind en ik schrok me een hoedje en ik trok een: D= hoofd.
haterquote:
wellllllllllquote:
Kan natuurlijk wel even een kloonscan aanvragen en kijken onder welke kloon hij post.quote:
Moet dat nuquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:35 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Kan natuurlijk wel even een kloonscan aanvragen en kijken onder welke kloon hij post.
Trustequote:
Ik zeg doenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:10 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze plaatje als UI nemen?.
Die had ik op PTRquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:10 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit met een UI crisis, maar je mag me best een DM sturen hoor...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:18 schreef Flippiee het volgende:
Kanonnen Cosje, ik dacht dat je Beach was, had je bijna DM gestuurd
Aahwquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:20 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik zit met een UI crisis, maar je mag me best een DM sturen hoor...
[ afbeelding ]
wat nou 'joh'quote:
dan helemaal totale verwarringquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:10 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
verwarring brrrtquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dan helemaal totale verwarring
Bobjeeequote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:30 schreef HappyBob het volgende:
FlipsjeZo lang niet gezien.. zo lang moeten missen..
Druk met studeren? Of is jouw sociale leven belangrijker dan fok?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Bobjeee
Ik heb niet zo veel tijd meer voor FOK! ik zit hier nu echt vanwege pure verveling
Zo slapenIk had vanavond in je favo stad kunnen zijn, maar ik had niet zo veel zin en morgenochtend werken, dus genoeg smoesjes.
![]()
Hoe is het met jou
Sociaal leven en werken eigenlijk vooral. Mijn studie ligt op zijn gat om het zo maar te zeggen, buiten mijn schuld om en dat is het meest frustrerende aan de situatie.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:37 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Druk met studeren? Of is jouw sociale leven belangrijker dan fok?
In mijn favo stad? Of mijn favo stad in Nederland?Ik gok op dat laatste en dan heb je de juiste keuze gemaakt. Ik was er toch niet
Wat ook wel weer verklaart waarom je er geen zin in had.. hihi
Met mij gaat 't wel goed. 2012 is het jaar van de liefde voor mij, dus kan alleen maar goed zijn dan he
Hoe is het met jou? Ondanks alle drukte hoewel dat natuurlijk ook juist goed kan zijn..
![]()
Kut dat je er zelf niks aan kon doen, maar gewoon proberen van je af te zetten. Beter al je energie op het positieve en het mogelijke focussen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sociaal leven en werken eigenlijk vooral. Mijn studie ligt op zijn gat om het zo maar te zeggen, buiten mijn schuld om en dat is het meest frustrerende aan de situatie.
Favo stad in Nederland inderdaadStiekem voelde ik het aan dat je niet aanwezig was
Hahaha ben je goed in gegaan met jaar 2011 afsluiten met All you need is love en in 2012 er verder mee te gaan.Hoezo eigenlijk?
Met mij gaat het wel. De ene dag beter dan de andere
Ja ik ben al aan het kijken wat ik de komende 8 maanden ga doen zonder te veel gedemotiveerd te raken voor mijn studie. Waarschijnlijk paar maanden Australië en een cursusje weet ik veel wat in de economie volgen en veel sportenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:52 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Kut dat je er zelf niks aan kon doen, maar gewoon proberen van je af te zetten. Beter al je energie op het positieve en het mogelijke focussen.
We hebben toch wel een speciale band he..Als jij het aanvoelt waar ik mij bevind
Dat was inderdaad wel een mooi begin van mijn liefdespadMaar heb vorig jaar al besloten om in 2012 voor liefde te gaan. Tot en met afgelopen jaar zag ik alleen maar op tegen de nadelen ervan, maar nu is het wel weer tijd voor de warmte en het genot van een vrouw waar ik vlinders bij krijg.
Hoe is het trouwens afgelopen met jouw turbulente liefdespoging?
Waarom ook mindere dagen?Gewoon uit je leven bannen. Laatste jaar voor de mensheid.. dus elke dag hard genieten
Jezelf bezighouden is inderdaad wel goed idee. Vriend van mij zit momenteel ook in Australië. Best wel beetje jaloersquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja ik ben al aan het kijken wat ik de komende 8 maanden ga doen zonder te veel gedemotiveerd te raken voor mijn studie. Waarschijnlijk paar maanden Australië en een cursusje weet ik veel wat in de economie volgen en veel sporten![]()
Dan hebben we inderdaad een speciale band, niets mis meeVind ik wel leuk en handig
![]()
Wat een mooie beslissing van je, Bobje. Fijn om te horen dat je weer meer liefde wil gaan voelen.
Mijn turbulente poging gaat nu wel de goede kant op eigenlijkDus wie weet wat daar uit voortvloeit haha.
Wel binnen de familie zijn een paar nare omstandigheden. Rond kerst mijn oma overleden, daarna lag mijn opa (andere kant v'd familie) in het ziekenhuis en die wil het liefst sterven, en op dit moment ligt mijn oom eigenlijk zo goed als op sterven. En dat maakt de boel best droevig.
En dan vergeet ik nog wat andere privé-omstandigheden.
Het is cliché, maar zeker waar jaquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:13 schreef Cosmo2.0 het volgende:
De zon schijnt altijd, alleen soms zit er even een wolkje voor.
Anders verpest je mijn metafoor even helemaal..quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:13 schreef Cosmo2.0 het volgende:
De zon schijnt altijd, alleen soms zit er even een wolkje voor.
Meisje toch.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Anders verpest je mijn metafoor even helemaal..
Edit: En er staat voor jou gaat schijnenStaat niks over dat de zon nu helemaal niet schijnt
![]()
Dat begrijp ik best, ben ik ook op mijn vriendin die daar nu zitquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:11 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jezelf bezighouden is inderdaad wel goed idee. Vriend van mij zit momenteel ook in Australië. Best wel beetje jaloers
Onze speciale band is als een gps naar het hart
Heb ook sinds kort een leuk meisje op het oogHopen dat ook zij die liefde zoekt.
Hij heeft het dus nog goed weten te maken?Hoop voor je dat er iets moois uitbloeit.
Dat is allemaal wel heel kut. Dan wordt genieten altijd weer een stukje moeilijker. Nog altijd veel sterkte met dit allesHopen dat het zonnetje snel weer voor je gaat schijnen!
Jij ouwe flirtquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat begrijp ik best, ben ik ook op mijn vriendin die daar nu zit
Een hele boel liefde dus
Oei met zo een charmante jongen zoals jij moet dat vast wel lukken, sowieso al het geluk met dat meisje en desnoods haar opvolgers gewenst.
Haha, soms moet je kunnen vergeven om verder te kunnen gaan. En dank je, dat hoop ik ook.
En nogmaals dank je wel, dat zal vast wel gebeuren. Immers na elke regenbui komt er weer een zon om maar verder te gaan met gezegdes etc.
Tevens slapen, houdoe
Ik ben bang voor spoken...quote:
Heb ik je net gemist, heh jammer nouquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ben bang voor spoken...
Fijn dat jullie er zijn, ik ga slapen
Veel plezier met elkaar
En niet te laat naar bed
Slaap lekker
Wat droomde je?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 09:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Goedemorgen!
Ik droomde over je Bloempje!
Je woonde in een flat (quote:
Hahahahaquote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je woonde in een flat () en je had daar drie katten en twee labradors en die wilden mij steeds omduwen enzo en ik werd er een beetje bang van en toen riep ik bloempjeeeee (Niet D.) En toen kwam je me redden
en toen opeens waren we op mijn kamer met mijn broertje en twee laptops en het was daar warm dus jij wilde een raam open hebben en ik zo kloten met het raam alles wat maar niet vast wilde staan ofzo
maar uiteindelijk was het gelukt!
Doei...quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:31 schreef Angel-Joy het volgende:
K-Cash praat niet tegen me op whatsapp omdat ik huiswerk moet maken
Dus hoi!
Noooo ik ben lief.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ga je hw maken dan AJ!
[..]
Pestkop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |