Dat dus.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:02 schreef Pallas-Athene het volgende:
Misschien na 2 jaar niet gebruikt te zijn, opnieuw toegewezen aan iemand?
nee ik heb het niet toegewezen aan iemand anders daarom is het zo vaag en als ik vraag hoe kom je eraan zegt hij ja verwijder me nummer en hangt ie op.quote:
Ja, ben je dom of watquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:05 schreef Vinnyjones het volgende:
[..]
nee ik heb het niet toegewezen aan iemand anders daarom is het zo vaag en als ik vraag hoe kom je eraan zegt hij ja verwijder me nummer en hangt ie op.
nee ik ben niet dom, maar dat terzijde ik wist niet dat een nummer nog een keer uitgegeven kan worden. Duidelijk dankjewel! Alleen is het wel vaag dat ie wist waar ik ongeveer woonde want hij noemde het dorp naast mij.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:07 schreef knight-errant het volgende:
[..]
Ja, ben je dom of watDat nummer is gewoon opnieuw uitgegeven, snap je?
Maar wat is het probleem nou precies?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:08 schreef Vinnyjones het volgende:
[..]
nee ik ben niet dom, maar dat terzijde ik wist niet dat een nummer nog een keer uitgegeven kan worden...
Dus ben je domquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:08 schreef Vinnyjones het volgende:
[..]
nee ik ben niet dom, maar dat terzijde ik wist niet dat een nummer nog een keer uitgegeven kan worden...
oke thanks duidelijk.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:09 schreef Rimano het volgende:
Op een gegeven moment krijg je een brief thuisgestuurd dat je nummer verloopt binnen een jaar, als je er dan niks mee doet wordt het nummer inderdaad toegewezen aan iemand anders.
Dan raken de mobiele nummers wel erg snel op he?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:08 schreef Vinnyjones het volgende:
[..]
nee ik ben niet dom, maar dat terzijde ik wist niet dat een nummer nog een keer uitgegeven kan worden. Duidelijk dankjewel! Alleen is het wel vaag dat ie wist waar ik ongeveer woonde want hij noemde het dorp naast mij.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:16 schreef SillyWalks het volgende:
TS denkt dat telefoonnummers altijd van hem blijven, ook al heeft hij het telefoonnummer al lang niet meer.
Ja en je huisadres blijft ook van jou nadat je verhuisd.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:16 schreef SillyWalks het volgende:
TS denkt dat telefoonnummers altijd van hem blijven, ook al heeft hij het telefoonnummer al lang niet meer.
Ja en je huisadres blijft ook van jou nadat je verhuisd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |