SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat spuisels over de relletjes met cruijff en coSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC AJAX
Ja ok, behalve Lorenzoquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ebecilio sowieso gratis af te halen. Maar die neemt niemand natuurlijk.
Ze investeren daar niet in zolang Steven ten Have de macht nog heeft . (VU , Cees Vervoorn enzo)quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:33 schreef Pedroso het volgende:
Dat vd Wiel last van z'n lies had was toch al van voor de winterstop ?
Wat lopen er toch voor kneuzen rond bij de medische staf bij Ajax, investeer daar eerst maar in voordat je aan spelers gaat denken.
Koop desnoods Yomanda, zelfs die krijgt de spelers eerder fit.
van Basten kwam het toernooi erop geen steek verder hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit is gewoon een opbouw seizoen zoals het WK 2006 voor Marco van Basten was. Volgend jaar worden "we" ongeslagen kampioen en wordt de EL cup in eigen huis binnengehaald. (derde in de CL poule, pittige loting)
alsof we ons dit jaar voor de CL kwalificerenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit is gewoon een opbouw seizoen zoals het WK 2006 voor Marco van Basten was. Volgend jaar worden "we" ongeslagen kampioen en wordt de EL cup in eigen huis binnengehaald. (derde in de CL poule, pittige loting)
Niet met deze instelling nee.. en de club rommelt ook veel te erg.. maar je maakt wel degelijk kans hoor, Twente is ook maar afwachten hoe dat nu verder gaat met de nieuwe trainer, AZ verwacht ik nog steeds dat die gaan morsen (misschien zondag al), laatste wedstrijden hebben die veel punten laten liggen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:48 schreef muzas het volgende:
[..]
alsof we ons dit jaar voor de CL kwalificeren
Transferwindow is nog open en ik hoop echt dat Holman en Poulsen zullen vertrekken in deze window. Dan kan je AZ iig wel afschrijven voor de titel. Ik snap alleen niet waarom wij ons niet gaan versterken deze window. Het mag wel duidelijk zijn dat wij geen waardig kampioenselftal hebben staan. Haal op ze minst een verdediger of een spits erbij.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet met deze instelling nee.. en de club rommelt ook veel te erg.. maar je maakt wel degelijk kans hoor, Twente is ook maar afwachten hoe dat nu verder gaat met de nieuwe trainer, AZ verwacht ik nog steeds dat die gaan morsen (misschien zondag al), laatste wedstrijden hebben die veel punten laten liggen.
En PSV tja, kan ook alle kanten op, waarschijnlijk weer langzaam aan berg afwaarts zoals afgelopen 2 seizoenen na de winter.
Dus de spelers moeten eens laten zien hoe graag ze iets willen winnen, mentaliteit laten zien, Ajax doet nog volop mee.
Hoop ik niet. Daarbij is het seizoen sowieso verloren als je zelfs niet boven Az weet te eindigen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:46 schreef J2T het volgende:
[..]
Transferwindow is nog open en ik hoop echt dat Holman en Poulsen zullen vertrekken in deze window. Dan kan je AZ iig wel afschrijven voor de titel. Ik snap alleen niet waarom wij ons niet gaan versterken deze window. Het mag wel duidelijk zijn dat wij geen waardig kampioenselftal hebben staan. Haal op ze minst een verdediger of een spits erbij.
Hoop je niet dat Ajax zich gaat versterken of hoop je niet dat Poulsen en Holman weggaan?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoop ik niet. Daarbij is het seizoen sowieso verloren als je zelfs niet boven Az weet te eindigen.
Gereageerd? Wat moet hij zeggen ..quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:58 schreef Buitendam het volgende:
Heeft Aissati eigenlijk al gereageerd over de kansen die hij van de Boer nu krijgt?
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:58 schreef Buitendam het volgende:
Heeft Aissati eigenlijk al gereageerd over de kansen die hij van de Boer nu krijgt?
quote:'El Hamdaoui superblij voor me'
„Dankzij Gery Vink, John Bosman en Mounir El Hamdaoui kon ik het opbrengen elke dag naar Amsterdam te komen", vertelt Ajacied Ismail Aissati over de periode waarin hij geen deel uitmaakte van de eerste selectie van Ajax. "Hoe gek het ook klinkt, dankzij hen heb ik een fantastische tijd gehad. Als ik de bal aan mijn voeten had, tenminste. Dan fleurde ik op. Mounir vindt het prachtig dat ik weer bij het eerste zit; hij was superblij voor me.”
Aissati heeft een aflopend contract, maar praat niet met anderen. „Dat vind ik respectloos naar Ajax toe. Bovendien ben ik veel te blij dat ik weer kan laten zien wat ik kan. Misschien teken ik binnenkort wel bij”, lacht Aissati.
quote:Aissati: Door diepe dalen gegaan
Na het gesprek met Frank de Boer wilde Ismaďl Aissati een vreugdekreet slaken. Nadat hij weer in genade was aangenomen, besloot de Ajacied echter naar zijn auto te rennen. Ik wilde zo snel mogelijk naar huis om het goede nieuws te vertellen, zei de kleine Utrechter, die morgen tegen NEC deel uitmaakt van de Ajax-selectie en dat tot het einde van het seizoen blijft. Alleen mijn moeder weet hoe moeilijk ik het de afgelopen maanden heb gehad. Ik ben door diepe dalen gegaan. Dit is de ultieme beloning voor mezelf.
Aissati, die vorig jaar augustus tegen Vitesse (4-2) zijn laatste wedstrijd voor Ajax 1 speelde, bleek volgens De Boer veel karakter in zijn donder te hebben. ,,Hij zei te weten hoe verschrikkelijk moeilijk het is als je wordt teruggezet naar het tweede, zei Aissati.
Ismaďl heeft bij Jong Ajax getraind, gespeeld en een uitstekende indruk achtergelaten, voegde De Boer toe. Ook tijdens onderlinge partijen en als we eens een man tekort hadden, liet hij zien het niveau aan te kunnen. Aissati: Als je in Jong Ajax speelt, kun je twee dingen doen: de moed verliezen of keihard knokken. Ik heb voor de laatste weg gekozen; het ongelijk van de trainer bewijzen.
Van eind november.quote:Aissati: Was te emotioneel
Hoewel Mounir El Hamdaoui en Ismaďl Aissati vaak als duo werden gezien, was de situatie van de laatste anders. De Boer: Ik had niet meer op Ismaďl gerekend. Aissati: Ik dacht zelf ook naar Vitesse te gaan, maar de transfer ketste af. De Boer: Door omstandigheden kwam hij een week later bij de selectie en heb besloten dat hij bij Jong Ajax moest trainen. Het enige dat ik de trainer verwijt, is dat ik het liever van hem zelf had gehoord, blikte Aissati terug op het open gesprek dat eergisteren plaats had.
Mijnheer De Boer vroeg me waarom ik nooit zelf op hem ben afgestapt. Maar daar was ik te emotioneel voor. Mijn ambitie was Ajax 1. Ik zag mijn droom in duigen vallen.Met pijn in zijn hart, maar een glimlach op zijn gezicht meldde de oud-speler van PSV, FC Twente en Vitesse zich elke dag op sportpark De Toekomst. Ik wilde niet dat de mensen zagen dat ik leed. Hij zei drie mensen ongelooflijk dankbaar te zijn.
Grappig maar wel aardig dat een aanhanger van een andere club dit zegt, je hebt wel gelijk, het ligt nog helemaal open.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet met deze instelling nee.. en de club rommelt ook veel te erg.. maar je maakt wel degelijk kans hoor, Twente is ook maar afwachten hoe dat nu verder gaat met de nieuwe trainer, AZ verwacht ik nog steeds dat die gaan morsen (misschien zondag al), laatste wedstrijden hebben die veel punten laten liggen.
En PSV tja, kan ook alle kanten op, waarschijnlijk weer langzaam aan berg afwaarts zoals afgelopen 2 seizoenen na de winter.
Dus de spelers moeten eens laten zien hoe graag ze iets willen winnen, mentaliteit laten zien, Ajax doet nog volop mee.
Even nuanceren.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:47 schreef Guidetti het volgende:
Aanvoerder Vertonghen: 'Wellicht vindt Ajax het wel prima als ik hier vertrek'
Goed signaal richting de rest van de selectie
quote:Er is een tijdje geleden wel een keer gesproken over contractverlenging, maar dat was al vrij snel afgelopen. Het was snel duidelijk ik niet wilde voldoen aan de eisen die zij zouden stellen. Er waren weinig mogelijkheden om dichterbij elkaar te komen. Ik weet niet, misschien vind Ajax het ook wel prima als ik vertrek.'
Wie niet?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:10 schreef Guidetti het volgende:
Dat heeft Ajax dan goed gezien. Vertonghen is dit seizoen ver onder de maat.
Wie de fok is dat dan. Wij hebben genoeg plantagewerkersquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)ens-Park-Rangers.htm
Kom dan naar Ajax![]()
Wel verrassend dat hij het niet bij Milan heeft gered, maar dat terzijde.
Taiwoquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:54 schreef msnk het volgende:
[..]
Wie de fok is dat dan. Wij hebben genoeg plantagewerkers
Meen je dat nou?. Geweldige speler met een nog 2x zo hard schot als Vertonghenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:54 schreef msnk het volgende:
[..]
Wie de fok is dat dan. Wij hebben genoeg plantagewerkers
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:02 schreef msnk het volgende:
Nope. Buitenlands voetbal boeit mij eigenlijk geen reet.
Nee, en Fiorintina is ook al afgevallen als mogelijke koper. Dit hebben Vertonghen zijn vriend Amauri aangetrokken.quote:
Tweede divisie Engeland gok ik.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 02:43 schreef ajacied4lf het volgende:
Hij zal wel naar Spanje gaan op het laatste moment.
Ajax speelt al jaren dit niveau, t'is maar net wat je verwachtingspatroon is hé!?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:10 schreef Guidetti het volgende:
Dat heeft Ajax dan goed gezien. Vertonghen is dit seizoen ver onder de maat.
Nou ik heb in de afgelopen jaren bij vlagen wel een beter Ajax gezien dan het Ajax van dit moment, gemiddeld heb je wel gelijk.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 08:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Ajax speelt al jaren dit niveau, t'is maar net wat je verwachtingspatroon is hé!?
Met het huidige elftal wordt je geen kampioenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 09:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nou ik heb in de afgelopen jaren bij vlagen wel een beter Ajax gezien dan het Ajax van dit moment, gemiddeld heb je wel gelijk.
Het Ajax onder Jol was stukken beter. Toen werden wedstrijden vaak met een grote uitslag gewonnen. Moet je eens nagaan hoeveel wedstrijden dit seizoen er met een klein verschil zijn gewonnen. Voor het eerst in jaren zijn jullie ook weer bang voor Feyenoord.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 08:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Ajax speelt al jaren dit niveau, t'is maar net wat je verwachtingspatroon is hé!?
Dat moet je een beetje nuanceren, met het huidige elftal kan je nog wel kampioen worden maar dan moet er qua instelling wel wat veranderd worden.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 09:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Met het huidige elftal wordt je geen kampioen
Onsamenhangend zooitje met een aanvoerder die niet bepaald het goede voorbeeld geeft
Iedereen voerde toen beter zijn taken uit waardoor de resultaten inderdaad beter waren, maar het spel was niet des Ajax. Teveel ingebouwde defensieve zekerheden en te weinig spelend op positiespel, maar juist rekenend op de individuele klasse van Suarez, Pantelic en de opleving van een enkeling.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 09:41 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Het Ajax onder Jol was stukken beter. Toen werden wedstrijden vaak met een grote uitslag gewonnen. Moet je eens nagaan hoeveel wedstrijden dit seizoen er met een klein verschil zijn gewonnen. Voor het eerst in jaren zijn jullie ook weer bang voor Feyenoord.
Met het verlies van Suarez en uiteindelijk ook HamLap zijn veel doelpunten ingeleverd, dat is ook meteen het grootste probleem; het gebrek aan scorend vermogen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 09:41 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Het Ajax onder Jol was stukken beter. Toen werden wedstrijden vaak met een grote uitslag gewonnen. Moet je eens nagaan hoeveel wedstrijden dit seizoen er met een klein verschil zijn gewonnen. Voor het eerst in jaren zijn jullie ook weer bang voor Feyenoord.
Waarom moet het altijd maar des Ajax? Sinds 1995 is dat al niet meer gelukt. Het gaat toch uiteindelijk om het behalen van prijzen?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 09:46 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Iedereen voerde toen beter zijn taken uit waardoor de resultaten inderdaad beter waren, maar het spel was niet des Ajax. Teveel ingebouwde defensieve zekerheden en te weinig spelend op positiespel, maar juist rekenend op de individuele klasse van Suarez, Pantelic en de opleving van een enkeling.
Jammer genoeg niet letterlijk, die actie alleen al dat hij stiekempjes door zijn vingers kijkt om te kijken wat te scheids doet. Walg van dat ventje, kan me niks schelen dat ie ons Oranje een keer wat goeds heeft gedaan. Door hem hebben we nog steeds die finale verloren. .quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:41 schreef Kuhly het volgende:
[..]
Jammer genoeg niet letterlijk, die actie alleen al dat hij stiekempjes door zijn vingers kijkt om te kijken wat te scheids doet. Walg van dat ventje, kan me niks schelen dat ie ons Oranje een keer wat goeds heeft gedaan. Door hem hebben we nog steeds die finale verloren. .
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:03 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Het is ook allemaal zo slap. Waar Vertonghen, Erikssen en vd Wiel in het verleden misschien wel 15, 20 en 10 miljoen waard waren mag je blij zijn als je voor die 3 nu nog 5,8 en 5 miljoen kunt krijgen.
[..]
Waarom moet het altijd maar des Ajax? Sinds 1995 is dat al niet meer gelukt. Het gaat toch uiteindelijk om het behalen van prijzen?
Het is ook allemaal zo slap. Waar Vertonghen, Erikssen en vd Wiel in het verleden misschien wel 15, 20 en 10 miljoen waard waren mag je blij zijn als je voor die 3 nu nog 5,8 en 5 miljoen kunt krijgen.
[..]
Waarom moet het altijd maar des Ajax? Sinds 1995 is dat al niet meer gelukt. Het gaat toch uiteindelijk om het behalen van prijzen?
Vond jou serieus een goede user, met een realistische kijk. Maar dit is na deze post helemaal veranderd.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:03 schreef Guidetti het volgende:
[..]
FF normaal doen hoor.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:03 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Danny haalt bakzeilquote:AMSTERDAM - Ajax wil Jan Vertonghen graag langer aan zich binden. Het huidige contract van de aanvoerder loopt aan het einde van het volgende seizoen af. Als het aan de Amsterdamse club ligt, zet de 24-jarige verdediger uit België snel zijn handtekening onder een nieuwe verbintenis.
„We hebben al in de zomer uitvoerig met zijn zaakwaarnemer gesproken”, zegt technisch directeur Danny Blind. „We hebben steeds gehoord dat Jan het uitstekend bij Ajax naar zijn zin heeft, maar voorlopig niet verder wil kijken dan 2013. Mocht dat nu anders zijn, dan willen we hem uiteraard graag langer aan ons binden.”
Ik zie Daley wel weer een kans krijgen eigenlijk. Slechter dan Anita op de backpositie wordt het toch niet.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:33 schreef Tarado het volgende:
Ajax wil verder met Vertonghen
[..]
Danny haalt bakzeil, werkt dus toch wel als hij een beetje onder druk wordt gezet, laat Daley gewoon maar oprotten
Dat zou best kunnen maar het ging me er meer om dat pa voor zoonlief bezig is ipv Ajax, tenminste hij heeft bij mij de schijn tegenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie Daley wel weer een kans krijgen eigenlijk. Slechter dan Anita op de backpositie wordt het toch niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |