Dit dus. Een makkie is het de afgelopen 20 jaar niet geweest en zie ik het de komende 20 jaar ook niet worden. We zullen bijv. ook nooit ruim van ze winnen. Zelfs toen zowel kwalitatief als voetballend beter waren als hun met Kuyt en Kalou dat jaar wonnen twee keer nipt. Ajax weet zo'n krachtsverschil wel vaak in cijfers uit te drukken.. Dat is gewoon iets mentaals.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:48 schreef Caland het volgende:
Sowieso mensen die denken dat het een makkie wordt.
Ook in andere jaren waar we zwaar de favoriet waren (ok, lang geleden) kwam het vaak maar tot uiting in een nipte winst of ook een verlies.
Het cliché 'een wedstrijd opzich' gaat altijd wel op voor de klassieker in de Kuip.
Ach, ik ben als zielsgelukkig als het een nipte 1-0 wordtquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:55 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dit dus. Een makkie is het de afgelopen 20 jaar niet geweest en zie ik het de komende 20 jaar ook niet worden. We zullen bijv. ook nooit ruim van ze winnen. Zelfs toen zowel kwalitatief als voetballend beter waren als hun met Kuyt en Kalou dat jaar wonnen twee keer nipt. Ajax weet zo'n krachtsverschil wel vaak in cijfers uit te drukken.. Dat is gewoon iets mentaals.
In de thuiswedstrijd waren ze ook helemaal van slag.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:06 schreef Caland het volgende:
Tsja, ik vond Ajax echt verschrikkelijk slecht spelen tegen AZ. Werden aan alle kanten weggetikt.
Maar op één of andere manier zit het mentaal bij die gasten altijd wel prima als ze naar de Kuip komen. Hopelijk is dat dit keer anders...
True. Ze hebben er ook geen Suarez meer tussenlopen. Die vond dat altijd prachtig, die haat. Ging er alleen maar beter van spelen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:07 schreef Merkie het volgende:
[..]
In de thuiswedstrijd waren ze ook helemaal van slag.
Wat er ook gebeurd dit weekend en volgend weekend, ik zie ons sowieso kampioen wordenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:15 schreef ace_eleven het volgende:
ja, maar dat zou jouw clubje dan ook wel op nr1 zetten he...
Maar goed, dat zou de competitie wel nog spannender maken
Zie ik ook wel ja. 12 punten voorsprong op nummer 2 AZ.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:16 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Wat er ook gebeurd dit weekend en volgend weekend, ik zie ons sowieso kampioen worden
Of je verliest Utrecht uit en Vitesse thuis en je staat 4e of 5equote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:16 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Wat er ook gebeurd dit weekend en volgend weekend, ik zie ons sowieso kampioen worden
Ok.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:32 schreef Caland het volgende:
Doe dit soort geneuzel lekker in het livetopic ofzo.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:37 schreef Muto het volgende:
El Ahmadi overmorgen afwezig door een schorsing!
klopt toch?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:37 schreef Muto het volgende:
El Ahmadi overmorgen afwezig door een schorsing!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |