Sommige echografen zeggen überhaupt niets!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Anderhalve week ja. Maar goed, neem aan dat als er iets Erg Mis is, ze me wel eerder zullen contacteren.
4 uur cupasoup!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:56 schreef Perruche het volgende:
Gedver waarom krijg ik ELKE DAG rond 4 uur een middagdip die niet meer weggaat? Nou? Waarom?.
Gooit hem er nog maar eens in: ja waar ben jij niet geweest hèquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:55 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hee, daar ben ik ooit geweest in Town of 1770! Daarvandaan vertrok de boot naar Lady Musgrave Island waar ik 3 dagen heb gekampeerd. In een lekke tent. En het regende.
Ik ga voor je duimen XM.Fijn dat het nu iig achter de rug is.
Jij zou altijd wél KH's bij je avondeten moeten nemen, waarom doe je dat eigenlijk niet? Je eet nu te weinig! Het is nog geen 2000 kcals en je hebt wel 2 uur gewandeld, wat best weer een aantal van die kcals weer opeet.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:52 schreef uniekhoorn het volgende:
MOet je er bijna 2 week op wachten? wat stom !
Vervelend dat ze niks zeggen..
Lijstje:
O: boterham ham/tomaat/sla/mayo, boterham kaas, beschuit kaas, beker melk
B: 2 uur wandelen
T's: 6 dropjes, minneola
L: beschuit kaas, beschuit jam, gekookt ei
T's: kom chips, 2 merci, cola berenburg
D: gekookte prei, bak sla met blik tonijn, dop/wortelen, gebakken kipfilet
T: kwark en vla
Nou, dat zijn behoorlijk wat plaatsen! Kan ik je vertellen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gooit hem er nog maar eens in: ja waar ben jij niet geweest hè.
I know maar eet normaal gesproken ruim 2500 kcal op een dag, uitgeslapen en weer vroeg slapen.. Neem nog wel wat pasta met kaasquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:04 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij zou altijd wél KH's bij je avondeten moeten nemen, waarom doe je dat eigenlijk niet? Je eet nu te weinig! Het is nog geen 2000 kcals en je hebt wel 2 uur gewandeld, wat best weer een aantal van die kcals weer opeet.
Leuk als je voor een zwangerschapsecho gaatquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:54 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Sommige echografen zeggen überhaupt niets!
Ow shit, ik zit net allemaal toast filet americain en kaas te eten terwijl ik nog een pakje yum yum had!quote:
irritant is dat, maar ik snap t wel, want ze mogen niet de plek van de arts innemen, stel dat ze t fout doen... brrr... denk je gezond te zijn hoor je twee weken later iets anders, of andersom.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:54 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Sommige echografen zeggen überhaupt niets!
carbsquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:56 schreef Perruche het volgende:
Gedver waarom krijg ik ELKE DAG rond 4 uur een middagdip die niet meer weggaat? Nou? Waarom?.
Als jullie samen willen sporten kun je ook thuis blijven hoor /inkoppertjequote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
Omelet met champignons als avondeten is niet veel beter dan pizza
Ben vanmiddag wel lekker gaan sportenMartijn wil (over)morgen met me mee! Ben benieuwd
Ik had het ook met minder / geen carbs tijdens de lunch. Toen opperde iemand juist dat het daardoor kwamquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:55 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
carbs
Wat heb je vanmiddag gegeten?
30 sec workout?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als jullie samen willen sporten kun je ook thuis blijven hoor /inkoppertje.
hmmz, dan zou je nog kunnen kijken of wat je at een hoge GI index heeft. Producten met een hoge GI index werken op je bloedsuikerspiegel, die gaat dan omhoog en dan stort 't weer in elkaar. Kan ook een dippie veroorzaken.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:59 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik had het ook met minder / geen carbs tijdens de lunch. Toen opperde iemand juist dat het daardoor kwam. Volgens mij zit het ergens anders
.
Legally blonde?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:01 schreef Perruche het volgende:
Iemand nog een tip voor een leuke en grappige feel good movie?
Zonder KH was 2 gebakken eieren met ham en een grote bak gegrilde groenten, ofzo. Ik denk serieus niet dat het ermee te maken heeftquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:10 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
hmmz, dan zou je nog kunnen kijken of wat je at een hoge GI index heeft. Producten met een hoge GI index werken op je bloedsuikerspiegel, die gaat dan omhoog en dan stort 't weer in elkaar. Kan ook een dippie veroorzaken.
[ afbeelding ]
Soms is de echograaf de radioloog, en bij mn coschap waren die ook niet al te spraakzaam tegen de patient, maar kunnen het wel vertellen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:14 schreef MarMar het volgende:
Volgens mij mogen echografen niet eens iets zeggen.. Puff klopt mijn info hier?
ik vind 't teveel zoetigheid; hageslag, muesli, die bollen...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:26 schreef Jagärtrut het volgende:
balen mo. Wat vinden jullie van m'n lijstje?
Oh, en jas gekocht in maat kleiner. En nu weet ik nog niet of ik hem mooi vind. Twijfelkont...
Ik heb 2x hagelslag gegeten! Gister en vandaag. NOrmaal eet ik altijd muesli.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Nog wat fruit Jeager? Wat eiwitten dmv kipfilet of wat nootjes?
Oja, en waarom steeds hagelslag?
Voor de rest wel een lekker lijstje, niks geen poespas.
En die jas is mooi, gewoon nog even aan proberen
Mo, komt vast goed
Kwark en vla zit er ook in, dat is het laatste voor vandaag, over een uurtje slapen en dan morgen weer beginnen met kwark en vla
En valt het jullie wel op dat ik al tijden minstens 1 maaltijd zonder al te veel carbs eet?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:35 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik heb 2x hagelslag gegeten! Gister en vandaag. NOrmaal eet ik altijd muesli.
En muesli is toch niet zoet? Een beetje gedroogd fruit, meer niet.
[ afbeelding ]
Ik vind het een mooi en lekker lijstje! Enquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:37 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
En valt het jullie wel op dat ik al tijden minstens 1 maaltijd zonder al te veel carbs eet?
[zoekt naar complimentjes]
dezelfde, andere kleur.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
Is dat een andere jas dan laatst? Naja, ik vind m nog steeds mooi/ deze is ook nice
Nee, soms knackebrod met hagelslag, voordat ik ga hardlopen.,quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Je eet toch ook vaak beschuiten met hagelslag?
Hoe is het weer bij jou?
Mwehe ik las 'veel gezopen en weinig gedronken' en dachtquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:49 schreef Ml-etje het volgende:
olakes!
Lijstje:
O: boterham grillworst en flesje van Rootz
T: boterham filet AM
L: suikervrij krentenbroodje en bulgur met groente opgebakken
T: ja daar ging het dus mis..
T: 3 chocolaatjes en een handje met crispy's
D: salade met miniloempiaatjes
T: nog geen idee, wat fruit zou goed kunnen zijnwat thee ook en heb nog cranberry sap
Verder veel gelopen en weinig gedronken
Kijk graag "big bang theory" een meer weet ik ook nietquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:23 schreef Laureline het volgende:
Had er iemand nu nog tips voor een goede domme serie voor op de crosstrainer, via internet terug te kijken? Billy? Ik heb nog even 'Overspel' geprobeerd, maar vond het toch te tenenkrommend allemaal.
Veel te laat waarschijnlijk, maar Sideways!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:01 schreef Perruche het volgende:
Iemand nog een tip voor een leuke en grappige feel good movie?
Leverquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:46 schreef Nallie het volgende:
Voor het eerst heb ik maar 1 rood vakje op eetmeterVitamine A!
Jij leest niet echt bij he? Een paar dagen geleden noemde iemand een nieuwe pulp-iets en dat leek me geweldig geschikt voor jou tijdens trainen. Geen idee meer waar het over ging (maar wel veel dirt), volgens mij gewoon op RTL.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:23 schreef Laureline het volgende:
Had er iemand nu nog tips voor een goede domme serie voor op de crosstrainer, via internet terug te kijken? Billy? Ik heb nog even 'Overspel' geprobeerd, maar vond het toch te tenenkrommend allemaal.
Dat! En die autoquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:20 schreef Viking84 het volgende:
Sideways. Die pinot noir-scène
. Virginia Madsen
.
kipfilet grillen? Dat is niet veel en dus niet zo duf, maar je hebt nog wel wat binnen...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:02 schreef loveli het volgende:
Mijn daglijst bestaat uit veel kwark (>2x250g volle kw), honing, nootjes, atkinsreep, blauwe bessen, haringsalade, sap, chips en nog wat klein spul. Nu eten is morgen duf wakker worden, nu niet eten is te weinig (vezels).
Iemand een goede oplossing? Heb kipfilet, boerenkool, witlof/ham/kaas in de koelkast. Logisch denkvermogen is ff weg.
Hahaha, ik zou maar eens denken dat het echt was hè? Schattigquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:53 schreef kwakz0r het volgende:
http://www.jebentzelfeen.nl/
verder: Viking, ik zei expres "ik wordt blij van deze liedje" op Facebook. Geïnspireerd door mijn leerlingen jeweets!
mijn garpjes mislukken altijdquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hahaha, ik zou maar eens denken dat het echt was hè? Schattig![]()
.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:45 schreef Perruche het volgende:
Ik vindt dat ook een leuke lietje kwak
Oe, wat is dat? Wie trouwt mijn zoon? Of iets anders?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:50 schreef loveli het volgende:
[..]
Jij leest niet echt bij he? Een paar dagen geleden noemde iemand een nieuwe pulp-iets en dat leek me geweldig geschikt voor jou tijdens trainen. Geen idee meer waar het over ging (maar wel veel dirt), volgens mij gewoon op RTL.
Iets over relaties/trouwen ofzo, kansloze mensen die niet bij elkaar horen die dankzij een programma toch met elkaar trouwen.
klok/klepel
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:58 schreef Perruche het volgende:
Ik vind hem leuker zo, laat maar staan
Iets over stellen die het niet eens konden worden over belangrijke dingen ofzo. Net als dat programma dat 2 stellen gaan samenwonen en van de een mag de bank mee en van de ander de spiegel, maar nu gaat het omtrouwen en wel of geen kinderen/hond/tuinman. Of ik heb me te veel laten meeslepen door m'n fantasie en het is een stuk saaier.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:59 schreef Laureline het volgende:
[..]
Oe, wat is dat? Wie trouwt mijn zoon? Of iets anders?
SPOILER: zutOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou ja.. ik ga 's beginnen met rustig lezen.... met thee
Ja doei.
Nog wat fruit en zuivel er bij?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:32 schreef Ewelina het volgende:
Mijn dagplanning:
O: 2 boterhammen speculaaspasta
L: kliekje boerenkoolstamppot met ui en spekjes
T: stuk komkommer / wat tomaten
D: curry met kip, rijst, tomaat & sperziebonen
Zoiets zal het worden.
Zuivel komt er idd nog wel bij, fruit moet ik nog even halen (mijn mandarijnen zijn helaas niet goed meer.)quote:
Het was mijn eigen idee om daar met iemand over te gaan pratenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:28 schreef Ewelina het volgende:
Kom op mo, iedereen heeft wel eens een minder dagje.Wat XM voorstelt lijkt me een goed idee, zorg er alleen wel voor dat je een goede krijgt... ik kreeg er helaas 1 die gewoon stelde dat het allemaal wel meeviel.
![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:43 schreef MarMar het volgende:
Ons poezebeestje is geloof ik wel bijna aan z'n eindedieet en medicijnen helpen niet echt, gister hebben we ook maar pijnstillers opgehaald bij de dierenarts.
Hij doet nu niets anders dan slapen en dan soms wakker worden om te plassen waarbij hij de kattebak allang niet meer haalt... Hij zoekt wel plekken op die goed schoonmaakbaar zijn.. het plastic speelgoeddienblad van kiddo zit nu bijvoorbeeld ook weer in de vaatwasser.. Verder heb ik gelukkig nog wat van die celmatjes bewaard uit een kraamdoos.. Die komen nu goed van pas.
Ik vind het zo sneueigenlijk hoop ik heel erg dattie gewoon niet meer wakker wordt vanzelf, maar ik denk dat we toch een spuitje moeten halen bij de dierenarts van de week.
Gister zattie bij mij op schoot en gingie onverwacht nog heel hard spinnen.. heartbreaking.
en wat ik ook heel moeilijk vind: kleuter associeert nu ziek zijn ook weer met doodgaan.. en projecteert dat dan op mij :![]()
ja, was tof! Ben wel bang voor de spierpijn morgen. Voor de rest van het weekend, weinig meer doen. Straks nog even boodschappen doen, en that's it.quote:
Wow, wat een prestatie!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:08 schreef Jagärtrut het volgende:
20 km. schaastsen achter de rug. M'n eerste keer op klapschaatsen, dat wordt spierpijn morgen...
T was koud, gevoelstemperatuur is -15...Nu kopje thee, zo bak snert end an lekker in bad....
pretty!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:52 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wow, wat een prestatie!![]()
![]()
![]()
Ik heb zojuist een nieuwe winterjas gescoord.![]()
Dit model
[ afbeelding ]
Maar dan in deze kleur.
[ afbeelding ]
Dank je, het is echt een heel mooie kleur. En hij is lekker warm (en enorm in de aanbiedingquote:
Oeh waar en hoe duur enzo? Vind hem echt mooi en als ie warm is heb ik misschien ook wel interesse in die jasquote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:05 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dank je, het is echt een heel mooie kleur. En hij is lekker warm (en enorm in de aanbieding)
Kalverstraat of online? Want online is ie 130 euro en alleen nog paars (al is paars wel echt mijn kleur, al mijn jassen zijn paars)quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:14 schreef Ewelina het volgende:
In het blauw is ie er alleen nog in 36, in 't paars was ie er nog wel. 65 euro.
Wit lijkt me heel onhandig, en snel vies enzoquote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:18 schreef Ewelina het volgende:
Kalverstraat. Moest hem wel even passen (en mijn vvv-bonnen uitgeven)
Ze hadden er ook nog een schattig petrol winterjasje, alleen niet in mijn maat (en eigenlijk voor mij ietsje te kort, valt net over je kont)
En een heel mooie witte jas gezien van Jane Norman, maar die was wel weer wat duurder. In de winkel hebben ze iig meer dan op de site.
Thanks, ik ga er nog even over nadenken! Het is een mooie korting, maar nog steeds best een bedrag. En ik heb net een weekje vakantie in april geboekt!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:39 schreef Amsel het volgende:
Heb Co en Goodbye gemaild over die actie
En m'n borsten zijn gegroeid volgens de maat in m'n zojuist aangeschafte nieuwe beha's dus ik moet nu echt die knop eens vinden en gaan afvallen
Lekker, waar naar toe?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Thanks, ik ga er nog even over nadenken! Het is een mooie korting, maar nog steeds best een bedrag. En ik heb net een weekje vakantie in april geboekt!
Wel voldaan zekers?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:48 schreef Jagärtrut het volgende:
Boh, k ben wel afgepeigerd nu.
Wou ook nog even zeggen dat ik vandaag voor de eerste keer slankies-thermo-ondergoed aanheb! Lekker!
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:50 schreef uniekhoorn het volgende:
LIjstje dan maar
O: kwark en vla
T's: grote appel, grote peer, cup a soup kerrie, beker melk
L: 2 boterhammen lever, 2 boterhammen kaas, gekookt ei
T's: minneola, 2 merci, cola-bb, handje verse nootjes van de markt
D: sperziebonen, bloemkool, aardappelkroketten (4), kipfilet met ui/champ/paprika, peperrroomsaus
JALOERS!!!!!!!!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wel voldaan zekers?
[..]![]()
Ik heb net gelunched met een junglebartje filet americain en gekookt ei, ik vind die junglebartjes zo lekker
Heel erg voldaan!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wel voldaan zekers?
[..]![]()
Ik heb net gelunched met een junglebartje filet americain en gekookt ei, ik vind die junglebartjes zo lekker
Een van de dingen die jij gaat eten als je weer in NL bent?quote:
Haha, tofquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:59 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Heel erg voldaan!
Heb je dit al gezien? Je eigen uilen kalender maken...http://www.myowlbarn.com/p/owl-lover-2012-calendar.html
vraag je docenten van te voren wel even wat ze ervan vinden..quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:35 schreef motorbloempje het volgende:
Lijstje:
O: 2 geroosterde boterhammen, één met alleen boter, één met 60% cacao hagel
L: grote kom tomatensoep met ballen en vermicelli
T: banaan
D: volkorenpasta (zo even maken) met een saus van creme fraiche, parmezan, gorgonzola, peer, knoflook en walnoten
T: biertje, misschien wel een karmeliet met wat duck dumplings!
Ik ga een voicerecorder kopen, zodat ik colleges kan opnemen en terugluisteren. Dat zou wel handig zijn bij het uitwerken van aantekeningen
Tomatensoep Mo!!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:51 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, geen groentes vandaag. So be it
En ja, ik ga 't wel even vragen (gaat maar om 2 docenten) maar ga er eigenlijk van uit dat 't geen probleem zal zijn, in Nijmegen maakte ook niemand er een probleem van. En ik kan altijd nog de 'international student'-kaart spelen.
Dat hoop ik weer te worden door er 's met iemand over te pratenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mo, blijf er wel wat relaxed bij allemaal he!
Of een dubbele Leffequote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:57 schreef Laureline het volgende:
Nou, een karmeliet help ook altijd al, vind ik.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
De keukenkasten zijn voor chips! En broodbeleg! En koektrommels.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij hebben vandaag alle voorraad uit mijn keukenkastjes naar het huis van Baardmans (ik moet van hem 'ons huis' zeggen) gebracht én boodschappen gedaan voor de hele week. De voorraadkast is hier ook behoorlijk vol nu..
Hahaha, dat boek ken ik,want ik verslond ze ookquote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:03 schreef Laureline het volgende:
En ik kon er niets aan doen, maar ik moest bij Mo's verhaal ontzettend denken aan Pitty in de derde, daar zit dan ook een meisje met een studiebeurs op Malory Towers, maar omdat ze van zichzelf vindt dat ze eigenlijk geen recht heeft op die beurs (andere kinderen zijn slimmer, dus zij had zich helemaal uit de naad gewerkt) krijgt ze last van oververmoeidheid en faalangst. Met als hoogtepunt dat ze, ten einde raad, 's nachts de opgaven gaat stelen uit het lokaal, waarop Pitty haar betrapt en ze vechtend door de klas rollen! Hoogtepunt in de Enid Blytonserie![]()
Zo, ik heb ook de nuttigste dingen onthouden van mijn lagere schooltijd, dat blijkt maar weerDus, als je counsellor op afstand zou ik adviseren: 1 karmeliet, 1 zak chips (hoort bij Pitty lezen), en Pitty op kostschool. Deeltje 3 is het
Ja, wel goed op zichquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Coco, wat goed van het sporten!! Hoe gaat het nu voor de rest?
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:39 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ter informatie: je krijgt best veel volume in je haar van 20 km tegen de wind in fietsen!
Dat nog nèt niet.quote:
Als je gevoel zo sterk is dan lijkt het mij een goede beslissingquote:Op zondag 22 januari 2012 01:48 schreef Amsel het volgende:
Raad eens wie heeft besloten dat z'n toekomst in Nederland ligt?
En ja ik weet dat we hard van stapel lopen en dat we nog maar moeten zien waar het schip strandt, en ondertussen ben ik heus wel realistisch en neem ik niet onbezonnen grote beslissingen. Maar ik heb me in tijden niet zo zorgeloos gelukkig gevoeld en soms wil ik gewoon van daken schreeuwen hoe blij ik ben!
Ach. Wij waren binnen 2 weken verloofd, binnen een jaar getrouwd en binnen 9 maanden was ik zwanger. En wij hadden elkaar eigenlijk ook alleen nog maar op vakantiee gezien. En toen hadden we nog niet eens gezoend ofzo.quote:Op zondag 22 januari 2012 08:53 schreef Viking84 het volgende:
Dank voor de feli's, allen.
Wat houdt in dat zijn toekomst hier ligt, Amsel? Dat ie zn baan daar opzegt en hier komt wonen? Dat vind ik dan wel erg hard van stapel lopen. Zouden jullie niet eerst eens kijken of het buiten de vakantiecontext nog steeds leuk blijft?/nuchter. Is ie er trouwens al?
Wij ook! En het klinkt heerlijk allemaal, geniet!quote:Op zondag 22 januari 2012 10:02 schreef Amsel het volgende:
Voordat hij ging reizen heeft hij z'n huis en baan in NL opgezegd, met het idee dat hij tijdens z'n reis eens goed zou nadenken waar hij nou eigenlijk wilde gaan wonen en werken (en dat kon dus over de hele wereld zijn). En de keuze is nu dus op NL gevallen. Het is geen Grenzeloos Verliefd-verhaal waarbij iemand vanuit een totaal andere omgeving hierheen verhuist en alles daarvoor opgeeft. Hij kent het land, heeft hier vrienden. En een AH Bonuskaart!
En weet je, als ik er nu vol in duik, ontdek ik ook snel of het wel of niet werkt. En als het niet werkt, zit hij dus niet hopeloos alleen in een vreemd land. Al hoop ik
natuurlijk op een succesverhaal a la Tink
Het scheelt denk ik al heel erg dat hij naast jou ook zelf een sociaal leven heeft in Nederland!quote:Op zondag 22 januari 2012 10:02 schreef Amsel het volgende:
Voordat hij ging reizen heeft hij z'n huis en baan in NL opgezegd, met het idee dat hij tijdens z'n reis eens goed zou nadenken waar hij nou eigenlijk wilde gaan wonen en werken (en dat kon dus over de hele wereld zijn). En de keuze is nu dus op NL gevallen. Het is geen Grenzeloos Verliefd-verhaal waarbij iemand vanuit een totaal andere omgeving hierheen verhuist en alles daarvoor opgeeft. Hij kent het land, heeft hier vrienden. En een AH Bonuskaart!
En weet je, als ik er nu vol in duik, ontdek ik ook snel of het wel of niet werkt. En als het niet werkt, zit hij dus niet hopeloos alleen in een vreemd land. Al hoop ik natuurlijk op een succesverhaal a la Tink
quote:Op zondag 22 januari 2012 01:48 schreef Amsel het volgende:
Raad eens wie heeft besloten dat z'n toekomst in Nederland ligt?
En ja ik weet dat we hard van stapel lopen en dat we nog maar moeten zien waar het schip strandt, en ondertussen ben ik heus wel realistisch en neem ik niet onbezonnen grote beslissingen. Maar ik heb me in tijden niet zo zorgeloos gelukkig gevoeld en soms wil ik gewoon van daken schreeuwen hoe blij ik ben!
^^quote:Op zondag 22 januari 2012 09:08 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ach. Wij waren binnen 2 weken verloofd, binnen een jaar getrouwd en binnen 9 maanden was ik zwanger. En wij hadden elkaar eigenlijk ook alleen nog maar op vakantiee gezien. En toen hadden we nog niet eens gezoend ofzo.
Go for it amsel. Als het schip strandt, dan strandt het. Of je nu afwacht of niet.
De duutser moet nu de knoop doorhakken. Ik denk dat het binnen nu en 3 maand zeker is...quote:Op zondag 22 januari 2012 11:48 schreef _aurum_ het volgende:
wanneer hoor je meer over het samenwonen Jagar?
Er zijn vannacht 15 paarden gestorven door een brand, dus ergens had je droom wel een zeker waarheidsgehalte.quote:Op zondag 22 januari 2012 10:40 schreef Perruche het volgende:
Haha anna! Ik heb gedroomd over dat de wereld zou vergaan zonder aanwijsbare reden, en toen moesten we paarden redden en weet ik veel wat. Druk nachtje!
Amsel![]()
blijf vooral posten hoor!! En niets te hard van stapel lopen, geniet er van zou ik zeggen. Wat tink zegt, dus!! Ik zou van jouw verhalen ook zelf wel naar Aus willen gaan en er een kerel opduiken
Niet 6 x 30, hoop ikquote:Op zondag 22 januari 2012 13:10 schreef kwakz0r het volgende:
Amsel!
ik heb net vier lekker volkoren tijgeboterhammen van de bakker gegeten, en nu moet ik als een dolle gaan nakijken (dus hang ik op fok) want vanmiddag en vanavond bezoek van een vriendinnetje en morgen om 11 uur moeten alle rapportcijfers zijn ingevoerd. gelukkig hoef ik nog maar 6 toetsen
dus daaaaaag!
28 boektoetsjes (vrij simpel, brugklas), 28 eindtoetsen (brugklas), 18 SO's 3H, 25 SO's 3H, 23 SO's 3V, 22 SO's 3V.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet 6 x 30, hoop ik(vrees van wel, want 6 losse toetsen klinkt niet als heel veel
)
Wij gaan even boodschappen doen.
OMG, sorry, ik ben toch blij dat ik het onderwijs verlaten heb als ik dat zo hoorquote:Op zondag 22 januari 2012 13:16 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
28 boektoetsjes (vrij simpel, brugklas), 28 eindtoetsen (brugklas), 18 SO's 3H, 25 SO's 3H, 23 SO's 3V, 22 SO's 3V.
oh, en 30 grammaticatoetsen die al becijferd zijn verbeteren op 1 of twee punten
Ahh ook een mooie! Wel wat lastiger ben ik bang, House of The Rising Sun is tamelijk makkelijk.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:54 schreef MarMar het volgende:
Voor een echte sog pak je er beter de akkoorden van hotel california bij creepyDan weet je zeker dat je tentamens voorlopig niet geleerd worden..
iknow, als je nu bij rising sun bent dan duurt het nog wel wat weekjes voor je bij hotel california bent kwa akkoordenquote:Op zondag 22 januari 2012 14:08 schreef creepycookie het volgende:
[..]
Ahh ook een mooie! Wel wat lastiger ben ik bang, House of The Rising Sun is tamelijk makkelijk.
ehm, nee? maandag rapportdeadline, en ik heb keihard moeten werken om op tijd cijfers binnen te harken (kids lopen achter door ziekte van mij, uitvallende lessen door vergaderingen, etc.) ik heb 4 van die toetsen vrijdag pas afgenomen, en gisteren ben ik het grootste deel van de dag niet thuis geweest.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:30 schreef Perruche het volgende:
Kwak, kan je dat werk niet wat beter plannen dan ofzo?
Ml, ik vind je lijstje van vandaag raar. Je L: Als het nodig is? Whut?
nou, die 4 so's zijn wel meer dan een uurtje per stuk (=per klas) denk ik ja. maar ik dacht, laat ik het eens positiever verwoorden dan "ik heb nu pas 1 toets gedaan"quote:Op zondag 22 januari 2012 14:28 schreef Perruche het volgende:
Ah dat ging nog supersnel dan, het klonk als iets waar je 6 uur mee bezig zou zijn
Ah ok. Ik denk dat ik het niet meer volgquote:Op zondag 22 januari 2012 14:29 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nou, die 4 so's zijn wel meer dan een uurtje per stuk (=per klas) denk ik ja. maar ik dacht, laat ik het eens positiever verwoorden dan "ik heb nu pas 1 toets gedaan"
Het lijkt me geweldig. MOet ik alleen wel zeker weten dat er goedkope slaapgelegenheid ter plaatse geregeld kan worden.quote:Op zondag 22 januari 2012 14:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Dat lijkt mij doodeng, niet te weten waar je heen gaat
Paar hotels googlen per bestemming ofzo en je bent al een eind?quote:Op zondag 22 januari 2012 14:33 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het lijkt me geweldig. MOet ik alleen wel zeker weten dat er goedkope slaapgelegenheid ter plaatse geregeld kan worden.
Niet halfbakken een paar buikspieroefeningen doen, maar een half uur fullpower (doel = zweet) diverse grondoefeningen doen, o.a. pushups, buikspieren, jumping jacks en een heleboel oefeningen waarvan ik de naam niet meer weet maar waarvan mijn app zegt dat ik ze moet doenquote:Op zondag 22 januari 2012 14:34 schreef Perruche het volgende:
Tink, wat is "intensief oefeningen doen"? Intrigerend vind ik het
En als je graag wil lopen, ga dan gewoon? Plu mee, laarzen aan en hoppa.
Heb pas om iets voor enen dat stokbroodje opquote:Op zondag 22 januari 2012 13:30 schreef Perruche het volgende:
Kwak, kan je dat werk niet wat beter plannen dan ofzo?
Ml, ik vind je lijstje van vandaag raar. Je L: Als het nodig is? Whut?
Dat laatste bedacht ik me ook. Verder wel leuk ja!quote:Op zondag 22 januari 2012 14:33 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het lijkt me geweldig. MOet ik alleen wel zeker weten dat er goedkope slaapgelegenheid ter plaatse geregeld kan worden.
^^quote:Op zondag 22 januari 2012 14:33 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja hoor! Plastic naaldenquote:
mee eens, je kan beter zelf wat ingredienten los kopen.. pakje havermout van 50 ct, lijnzaad, wat fruit en noten en klaar ben je toch?quote:
Ik zag ook direct een piemel hoorquote:Op zondag 22 januari 2012 15:26 schreef Syrena het volgende:
Ik zag dus echt geen piem0l in het plaatje. Wel een hand die een cola vasthoudt.
Dat inderdaadquote:Op zondag 22 januari 2012 15:53 schreef MarMar het volgende:
[..]
mee eens, je kan beter zelf wat ingredienten los kopen.. pakje havermout van 50 ct, lijnzaad, wat fruit en noten en klaar ben je toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |