Sommige echografen zeggen überhaupt niets!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Anderhalve week ja. Maar goed, neem aan dat als er iets Erg Mis is, ze me wel eerder zullen contacteren.
4 uur cupasoup!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:56 schreef Perruche het volgende:
Gedver waarom krijg ik ELKE DAG rond 4 uur een middagdip die niet meer weggaat? Nou? Waarom?.
Gooit hem er nog maar eens in: ja waar ben jij niet geweest hèquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:55 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hee, daar ben ik ooit geweest in Town of 1770! Daarvandaan vertrok de boot naar Lady Musgrave Island waar ik 3 dagen heb gekampeerd. In een lekke tent. En het regende.
Ik ga voor je duimen XM.Fijn dat het nu iig achter de rug is.
Jij zou altijd wél KH's bij je avondeten moeten nemen, waarom doe je dat eigenlijk niet? Je eet nu te weinig! Het is nog geen 2000 kcals en je hebt wel 2 uur gewandeld, wat best weer een aantal van die kcals weer opeet.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:52 schreef uniekhoorn het volgende:
MOet je er bijna 2 week op wachten? wat stom !
Vervelend dat ze niks zeggen..
Lijstje:
O: boterham ham/tomaat/sla/mayo, boterham kaas, beschuit kaas, beker melk
B: 2 uur wandelen
T's: 6 dropjes, minneola
L: beschuit kaas, beschuit jam, gekookt ei
T's: kom chips, 2 merci, cola berenburg
D: gekookte prei, bak sla met blik tonijn, dop/wortelen, gebakken kipfilet
T: kwark en vla
Nou, dat zijn behoorlijk wat plaatsen! Kan ik je vertellen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gooit hem er nog maar eens in: ja waar ben jij niet geweest hè.
I know maar eet normaal gesproken ruim 2500 kcal op een dag, uitgeslapen en weer vroeg slapen.. Neem nog wel wat pasta met kaasquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:04 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij zou altijd wél KH's bij je avondeten moeten nemen, waarom doe je dat eigenlijk niet? Je eet nu te weinig! Het is nog geen 2000 kcals en je hebt wel 2 uur gewandeld, wat best weer een aantal van die kcals weer opeet.
Leuk als je voor een zwangerschapsecho gaatquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:54 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Sommige echografen zeggen überhaupt niets!
Ow shit, ik zit net allemaal toast filet americain en kaas te eten terwijl ik nog een pakje yum yum had!quote:
irritant is dat, maar ik snap t wel, want ze mogen niet de plek van de arts innemen, stel dat ze t fout doen... brrr... denk je gezond te zijn hoor je twee weken later iets anders, of andersom.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:54 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Sommige echografen zeggen überhaupt niets!
carbsquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:56 schreef Perruche het volgende:
Gedver waarom krijg ik ELKE DAG rond 4 uur een middagdip die niet meer weggaat? Nou? Waarom?.
Als jullie samen willen sporten kun je ook thuis blijven hoor /inkoppertjequote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
Omelet met champignons als avondeten is niet veel beter dan pizza
Ben vanmiddag wel lekker gaan sportenMartijn wil (over)morgen met me mee! Ben benieuwd
Ik had het ook met minder / geen carbs tijdens de lunch. Toen opperde iemand juist dat het daardoor kwamquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:55 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
carbs
Wat heb je vanmiddag gegeten?
30 sec workout?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als jullie samen willen sporten kun je ook thuis blijven hoor /inkoppertje.
hmmz, dan zou je nog kunnen kijken of wat je at een hoge GI index heeft. Producten met een hoge GI index werken op je bloedsuikerspiegel, die gaat dan omhoog en dan stort 't weer in elkaar. Kan ook een dippie veroorzaken.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:59 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik had het ook met minder / geen carbs tijdens de lunch. Toen opperde iemand juist dat het daardoor kwam. Volgens mij zit het ergens anders
.
Legally blonde?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:01 schreef Perruche het volgende:
Iemand nog een tip voor een leuke en grappige feel good movie?
Zonder KH was 2 gebakken eieren met ham en een grote bak gegrilde groenten, ofzo. Ik denk serieus niet dat het ermee te maken heeftquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:10 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
hmmz, dan zou je nog kunnen kijken of wat je at een hoge GI index heeft. Producten met een hoge GI index werken op je bloedsuikerspiegel, die gaat dan omhoog en dan stort 't weer in elkaar. Kan ook een dippie veroorzaken.
[ afbeelding ]
Soms is de echograaf de radioloog, en bij mn coschap waren die ook niet al te spraakzaam tegen de patient, maar kunnen het wel vertellen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:14 schreef MarMar het volgende:
Volgens mij mogen echografen niet eens iets zeggen.. Puff klopt mijn info hier?
ik vind 't teveel zoetigheid; hageslag, muesli, die bollen...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:26 schreef Jagärtrut het volgende:
balen mo. Wat vinden jullie van m'n lijstje?
Oh, en jas gekocht in maat kleiner. En nu weet ik nog niet of ik hem mooi vind. Twijfelkont...
Ik heb 2x hagelslag gegeten! Gister en vandaag. NOrmaal eet ik altijd muesli.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Nog wat fruit Jeager? Wat eiwitten dmv kipfilet of wat nootjes?
Oja, en waarom steeds hagelslag?
Voor de rest wel een lekker lijstje, niks geen poespas.
En die jas is mooi, gewoon nog even aan proberen
Mo, komt vast goed
Kwark en vla zit er ook in, dat is het laatste voor vandaag, over een uurtje slapen en dan morgen weer beginnen met kwark en vla
En valt het jullie wel op dat ik al tijden minstens 1 maaltijd zonder al te veel carbs eet?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:35 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik heb 2x hagelslag gegeten! Gister en vandaag. NOrmaal eet ik altijd muesli.
En muesli is toch niet zoet? Een beetje gedroogd fruit, meer niet.
[ afbeelding ]
Ik vind het een mooi en lekker lijstje! Enquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:37 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
En valt het jullie wel op dat ik al tijden minstens 1 maaltijd zonder al te veel carbs eet?
[zoekt naar complimentjes]
dezelfde, andere kleur.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
Is dat een andere jas dan laatst? Naja, ik vind m nog steeds mooi/ deze is ook nice
Nee, soms knackebrod met hagelslag, voordat ik ga hardlopen.,quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Je eet toch ook vaak beschuiten met hagelslag?
Hoe is het weer bij jou?
Mwehe ik las 'veel gezopen en weinig gedronken' en dachtquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:49 schreef Ml-etje het volgende:
olakes!
Lijstje:
O: boterham grillworst en flesje van Rootz
T: boterham filet AM
L: suikervrij krentenbroodje en bulgur met groente opgebakken
T: ja daar ging het dus mis..
T: 3 chocolaatjes en een handje met crispy's
D: salade met miniloempiaatjes
T: nog geen idee, wat fruit zou goed kunnen zijnwat thee ook en heb nog cranberry sap
Verder veel gelopen en weinig gedronken
Kijk graag "big bang theory" een meer weet ik ook nietquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:23 schreef Laureline het volgende:
Had er iemand nu nog tips voor een goede domme serie voor op de crosstrainer, via internet terug te kijken? Billy? Ik heb nog even 'Overspel' geprobeerd, maar vond het toch te tenenkrommend allemaal.
Veel te laat waarschijnlijk, maar Sideways!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:01 schreef Perruche het volgende:
Iemand nog een tip voor een leuke en grappige feel good movie?
Leverquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:46 schreef Nallie het volgende:
Voor het eerst heb ik maar 1 rood vakje op eetmeterVitamine A!
Jij leest niet echt bij he? Een paar dagen geleden noemde iemand een nieuwe pulp-iets en dat leek me geweldig geschikt voor jou tijdens trainen. Geen idee meer waar het over ging (maar wel veel dirt), volgens mij gewoon op RTL.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:23 schreef Laureline het volgende:
Had er iemand nu nog tips voor een goede domme serie voor op de crosstrainer, via internet terug te kijken? Billy? Ik heb nog even 'Overspel' geprobeerd, maar vond het toch te tenenkrommend allemaal.
Dat! En die autoquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:20 schreef Viking84 het volgende:
Sideways. Die pinot noir-scène
. Virginia Madsen
.
kipfilet grillen? Dat is niet veel en dus niet zo duf, maar je hebt nog wel wat binnen...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:02 schreef loveli het volgende:
Mijn daglijst bestaat uit veel kwark (>2x250g volle kw), honing, nootjes, atkinsreep, blauwe bessen, haringsalade, sap, chips en nog wat klein spul. Nu eten is morgen duf wakker worden, nu niet eten is te weinig (vezels).
Iemand een goede oplossing? Heb kipfilet, boerenkool, witlof/ham/kaas in de koelkast. Logisch denkvermogen is ff weg.
Hahaha, ik zou maar eens denken dat het echt was hè? Schattigquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:53 schreef kwakz0r het volgende:
http://www.jebentzelfeen.nl/
verder: Viking, ik zei expres "ik wordt blij van deze liedje" op Facebook. Geïnspireerd door mijn leerlingen jeweets!
mijn garpjes mislukken altijdquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hahaha, ik zou maar eens denken dat het echt was hè? Schattig![]()
.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:45 schreef Perruche het volgende:
Ik vindt dat ook een leuke lietje kwak
Oe, wat is dat? Wie trouwt mijn zoon? Of iets anders?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:50 schreef loveli het volgende:
[..]
Jij leest niet echt bij he? Een paar dagen geleden noemde iemand een nieuwe pulp-iets en dat leek me geweldig geschikt voor jou tijdens trainen. Geen idee meer waar het over ging (maar wel veel dirt), volgens mij gewoon op RTL.
Iets over relaties/trouwen ofzo, kansloze mensen die niet bij elkaar horen die dankzij een programma toch met elkaar trouwen.
klok/klepel
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:58 schreef Perruche het volgende:
Ik vind hem leuker zo, laat maar staan
Iets over stellen die het niet eens konden worden over belangrijke dingen ofzo. Net als dat programma dat 2 stellen gaan samenwonen en van de een mag de bank mee en van de ander de spiegel, maar nu gaat het omtrouwen en wel of geen kinderen/hond/tuinman. Of ik heb me te veel laten meeslepen door m'n fantasie en het is een stuk saaier.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:59 schreef Laureline het volgende:
[..]
Oe, wat is dat? Wie trouwt mijn zoon? Of iets anders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |