Ik ook niet, toen ik m'n Kindle een week voordat de Touch uit kwam kochtquote:Op donderdag 6 september 2012 22:32 schreef CherryLips het volgende:
Kak, heb die van mij net een maandvind m'n touch nog steeds geweldig maar die prijsdaling is wel gemeen
ik had niet verwacht dat ze goedkoper zouden worden.
Dat is wel handig. Want dat mis ik bij mijn Kindle: waar ik in het boek zit en hoe lang een hoofdstuk nog duurt. Maar verder ben ik er helemaal blij mee.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:43 schreef PiRANiA het volgende:
Time to Read
Time to Read is a new feature for Kindle Paperwhite that helps you know how long it will take to finish a chapter or book. Time to Read is personalized based on your reading speed and is constantly updated as your speed and habits change. With Time to Read, it's never been easier to decide when to start a new chapter or finish the chapter you're reading.
Bij amazon.co.uk betaal je geen verzendkosten bij een bestelling boven de 30 euro. Dat scheelt dus iets van 20 euro op de totale prijs.quote:
Ik vind het uitermate heerlijk lezenquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:34 schreef Pietverdriet het volgende:
Mijn man heeft een kindle gekocht, en ik moet zeggen dat het een retescherp en rustig aan de ogen scherm
Teigetjuh ookquote:Op maandag 15 oktober 2012 19:46 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik vind het uitermate heerlijk lezen
Wtf is dit dan voor onzinquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:16 schreef arucard het volgende:
http://www.bekkelund.net/2012/10/22/outlawed-by-amazon-drm/
Haha, herkenbaar. Kwam alleen m'n sheets weer tegen bij Archived Items. Dan is die wel verwijderd van m'n Kindle, maar staat die nog in de cloud @ Amazon.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:41 schreef Maraca het volgende:
Dit vind ik ook zo'n voordeel van een e-reader. Heb vandaag een tentamen gehaald, dus dan kan je alles in die reeks selecteren en verwijderen. Soort ritueel verbrandenBye bye stof
Daar zit toch ook een kopieerheffing op.quote:Op zaterdag 3 november 2012 17:31 schreef Manke het volgende:
heb netjes betaald voor m'n dvdtje met 9000 boeken
DRMquote:Op zaterdag 3 november 2012 19:27 schreef µ het volgende:
Nog een goede reden je boeken niet te kopen: DRM.
quote:Op zondag 4 november 2012 10:38 schreef MaLo het volgende:
Wij betalen wel voor het lidmaatschap aan de nieuwsgroepen.
Ja, sorry hoor, maar aankomen met 'wij betalen wel voor het lidmaatschap van de nieuwsgroepen' is toch het meest stomme argument ooit?quote:Op zondag 4 november 2012 13:01 schreef MaLo het volgende:
Doen jullie ook zo als het gaat over het downloaden van muziek of films?
Het is legaal. Je mag op die manier informatie delen. En of ik nu een boek via de bieb haal (waar ik ook lid van ben, en ook voor betaal) of via de nieuwsgroep maakt voor zo'n schrijver niks uit.quote:Op zondag 4 november 2012 13:11 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja, sorry hoor, maar aankomen met 'wij betalen wel voor het lidmaatschap van de nieuwsgroepen' is toch het meest stomme argument ooit?
Ja, daar ga je wel de mist in.quote:Op zondag 4 november 2012 13:28 schreef MaLo het volgende:
[..]
Het is legaal. Je mag op die manier informatie delen. En of ik nu een boek via de bieb haal (waar ik ook lid van ben, en ook voor betaal) of via de nieuwsgroep maakt voor zo'n schrijver niks uit.
De bieb moet het boek kopen. Je provider niet.quote:Op zondag 4 november 2012 13:28 schreef MaLo het volgende:
[..]
Het is legaal. Je mag op die manier informatie delen. En of ik nu een boek via de bieb haal (waar ik ook lid van ben, en ook voor betaal) of via de nieuwsgroep maakt voor zo'n schrijver niks uit.
Hier niet. Gewoon een maximum wat je tegelijk in bezit mag hebben.quote:Op zondag 4 november 2012 13:43 schreef CherryLips het volgende:
Hier moet je bij de bieb extra betalen als je meer dan een bepaald aantal boeken leent per jaar.
Hier ook, en terecht natuurlijk.quote:Op zondag 4 november 2012 13:43 schreef CherryLips het volgende:
Hier moet je bij de bieb extra betalen als je meer dan een bepaald aantal boeken leent per jaar.
Hier mag je wel meer huren dan het normale maximum, maar dan moet je extra betalen.quote:Op zondag 4 november 2012 13:45 schreef µ het volgende:
[..]
Hier niet. Gewoon een maximum wat je tegelijk in bezit mag hebben.
En dan nog, als je meer dan x boeken per jaar leent, gaat jouw geld ook niet naar de schrijvers toe.
Oke, indirect wel... Maar goed, het concept is alsnog apart.quote:Op zondag 4 november 2012 13:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier mag je wel meer huren dan het normale maximum, maar dan moet je extra betalen.
En indirect wel, want hoe meer mensen extra boeken lenen hoe meer ze er zullen moeten aanschaffen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |