Bol.comquote:Op zondag 29 juli 2012 14:18 schreef Stansfield het volgende:
Ik zit een beetje te rond te kijken naar e-books, maar waar heb je een groot aanbod nederlandse boeken via torrentsites?
Dat wel, maar het scheelt wel een hoop geldquote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar daarvan zou ik eerlijk gezegd wel sneller de 'hardcopy' versie kopen.
Niet altijd hoorquote:Op zondag 29 juli 2012 15:33 schreef DragonBlade het volgende:
[..]
Dat wel, maar het scheelt wel een hoop geld
Hmm, die van mij kan perfect tegen de zon. Ik heb hem eens op tafel gelegd, in de tuin. En daar heeft hij toen een uur of 3 gelegen, in de volle zon. En hij deed het nog steeds perfect. (de PRS650)quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:06 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik heb wel een sony maar die kan ook niet tegen zon.
Dan gebruik ik m'n Sony dus helemaal niet, dan moet ik weer met een lampje gaan klooien en daar heb ik geen zin in. Dan gebruik ik m'n tabletje wel (1 tabletje voor het slapen gaanquote:Op maandag 30 juli 2012 09:53 schreef computergirl het volgende:
ik heb een oude bookeen, geen idee of die tegen de zon kan want ik lees alleen voor het slapen gaan
ah dito. was ook maar een grapje en nee je kunt hem niet kopenquote:Op maandag 30 juli 2012 09:33 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Hmm, die van mij kan perfect tegen de zon. Ik heb hem eens op tafel gelegd, in de tuin. En daar heeft hij toen een uur of 3 gelegen, in de volle zon. En hij deed het nog steeds perfect. (de PRS650)
Calibre. Volgens mij moet bol.com dan ook kunnen?quote:Op maandag 30 juli 2012 20:19 schreef CherryLips het volgende:
M'n Kindle Touch is erVraagje: hij logt automatisch in op de Amerikaanse Amazon, maar kan ik ook boeken kopen op Amazon.co.uk? Zit soms aardig wat prijsverschil in.
Het is net alsof ik niks bij Amazon.co.uk mag kopen, ook niet via Calibrequote:Op maandag 30 juli 2012 20:53 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Calibre. Volgens mij moet bol.com dan ook kunnen?
Kun je het niet direct via co.uk kopen en dan uploaden via Calibre?quote:Op maandag 30 juli 2012 22:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is net alsof ik niks bij Amazon.co.uk mag kopen, ook niet via CalibreJammer, want hetzelfde boek is daar goedkoper.
Nee, na wat googlen heb ik geleerd dat die e-books niet beschikbaar zijn voor kopers buiten de UK. Dus ik moet een Brits adres invoeren. Kan er wel eentje zo van internet plukken maar dat is niet netjesquote:Op maandag 30 juli 2012 22:51 schreef Maraca het volgende:
[..]
Kun je het niet direct via co.uk kopen en dan uploaden via Calibre?
Ik heb een Brits en Amerikaans adres. Beide zijn post adressen op mijn eigen naam. Via zo'n site waarmee je producten in Amerika en Engeland kunt kopen die de winkel niet naar Nederland versturen. Die worden dan doorgestuurd naar dat Amerikaanse/Engelse adres en vanuit daar wordt alles dan gewoon verstuurd.quote:Op maandag 30 juli 2012 23:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, na wat googlen heb ik geleerd dat die e-books niet beschikbaar zijn voor kopers buiten de UK. Dus ik moet een Brits adres invoeren. Kan er wel eentje zo van internet plukken maar dat is niet netjes
Hmm.. daar gaat je voordeelquote:
Linkje?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:54 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Ik betaal er niets voor, tenzij ik iets naar Nederland laat versturen...
Ik heb m'n Amerikaanse adres als standaard ingesteld bij Amazon. Werkt perfect.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:13 schreef CherryLips het volgende:
Dank jeDus daar kan ik een account aanmaken en dat adres gebruiken bij Amazon voor e-books?
Je mag gewoon niet legaal boeken kopenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik krijg nog steeds 'pricing information not available'. Dan zal het wel ergens anders aan liggen
Ja, ze maken me het wel erg lastig zoquote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je mag gewoon niet legaal boeken kopen
Ja, dat bedoel ik dusquote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:24 schreef Sweetpea8472 het volgende:
Ik zou graag sub-categorieën willen hebben... Helaas zitten die er niet in! Met calibre heb ik wel m'n categorieën kunnen instellen zoals ik ze (dan maar) wil hebben.
Ik heb het voor elkaar: je kunt de Kindle ook aan je co.uk-account koppelen, ook al komt het apparaat zelf uit de VSquote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, ze maken me het wel erg lastig zo
Ach, het eerste wat ik doe is de DRM eraf slopen, dus mijn PC is mijn belangrijkste apparaat (heb niet eens zelf een Kindle, die is van mijn liefhebbende echtenoot en de Kindle App vind ik vreselijk om mee te lezen...)quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het voor elkaar: je kunt de Kindle ook aan je co.uk-account koppelen, ook al komt het apparaat zelf uit de VS
dat is/was het makkelijke van mijn Bookeen Opus. De folders die je in windows aanmaakt (als ereader aan je laptop hangt) zag je ook terug in de ereader.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:18 schreef Maraca het volgende:
Wat ik trouwens wel erg jammer vind is dat je niet met mapjes kunt werken op de Sony. Nu zitten de romans en wetenschappelijke literatuur een beetje vaag door elkaar. Gelukkig werken de tags prima, maar mapjes zouden perfect zijn
Ik heb hem besteld. Ik laat je weten of het wat is. Deze lijkt erg op een van de eerste uitvoeringen van Bebook. Die lompe witte dingen vond ik niks. Deze is lekker licht en heeft een mooi design. Ik krijg hem morgen binnen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:41 schreef Eugene_topspin het volgende:
Ik zat zelf te denken aan de BeBook Pure. Kan hier alleen weinig info over vinden? Vind het design erg gaaf.
quote:Own e-books? Publishers to pay back millions over price fixing charges
Another battle in the long war over who gets to set e-book prices.
The settlement is a pretty big win for Amazon, which likely will be able to drop e-book prices.
The three major publishing houses charged with e-book price-fixing have reached a settlement collectively worth $69 million with nearly all state attorneys general, the District of Columbia, and some American territories. Under the agreement, which was announced late Wednesday and still must be approved by the court, the Hachette Book Group, HarperCollins, and Simon & Schuster will award consumers monetary compensation if they purchased e-books from those publishing companies between April 1, 2010 and May 21, 2012.
The three publishing giants also agree for the next two years to terminate their existing agency model deals in which publishers set the retail price (and distributors take a percentage), rather than allowing distributors to buy the books at a set price and then charge whatever they want. That likely means that e-book prices should fall; Amazon, in particular, had subsidized e-book prices to help drive sales of Kindles, and publishers feared having consumer price expectations set too low.
...
Eens ja.. die laatst toegevoegden maakt me niet uit..quote:Op zondag 2 september 2012 22:35 schreef Jester65 het volgende:
Ik heb op vakantie erg veel plezier gehad van m'n Sony. Hij sloeg alleen op een gegeven moment op hol, maar toen ik hem gereset heb deed ie het gewoon weer. Het enige jammere vind ik dat hij maar één gelezen boek onthoudt, tegen drie laatst toegevoegde. Ik had dat liever andersom gezien.
Inderdaadquote:Op donderdag 6 september 2012 19:16 schreef automatic_ het volgende:
Die met kleurenscherm lijkt meer op een tablet dan op een ereader. Ik vind een ereader met e-ink en zonder kleuren juist ideaal
Meh, niet altijd. "de rode lijn houdt 'x' in en de blauwe lijn 'y'"quote:Op donderdag 6 september 2012 19:16 schreef automatic_ het volgende:
Die met kleurenscherm lijkt meer op een tablet dan op een ereader. Ik vind een ereader met e-ink en zonder kleuren juist ideaal
Daar heb ik mijn iPad voorquote:Op donderdag 6 september 2012 19:26 schreef Maraca het volgende:
[..]
Meh, niet altijd. "de rode lijn houdt 'x' in en de blauwe lijn 'y'"
Fffffuu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |