nee dit keer voor iedereen, ook voor de mensen die het niet nodig hebbenquote:
Inderdaad zeg! Dat is zoveel dingen nog niet geprobeert heb is een schandequote:
Met je kutplaatjesquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:52 schreef Sharana_LV het volgende:
schade van vandaag
vier broodjes met jam, een banaan, dubbele uitsmijter met kaas, cappucchino, chocolademelk, vier koppen thee en melk
Dude jij eet echt veelquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:52 schreef Sharana_LV het volgende:
schade van vandaag
vier broodjes met jam, een banaan, dubbele uitsmijter met kaas, cappucchino, chocolademelk, vier koppen thee en melk
Wat een faal schoolquote:MacBooks zijn niet geschikt
MacBooks zijn niet geschikt voor het netwerk en de software die door ROC Eindhoven wordt gebruikt. Zelfs als er Windows op je Macbook is geïnstalleerd werkt de roc-software niet! Koop daarom een laptop die voldoet aan de vereiste specificaties.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:52 schreef Sharana_LV het volgende:
schade van vandaag
Waarom eten jullie niks gezonds?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:54 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Dude jij eet echt veelik heb alleen een bak flakes/muesli met melk op, energydrank, 2 boterhammen met pindakaas en jam, 1 boterham met kaas en een mok melk
morgenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Waarom eten jullie niks gezonds?
Boterham met kaas en mok melk valt toch wel mee?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Is best gezond wat ik allemaal heb gegeten hoor, allemaal met goeden vezels und soquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
energydrank is echt rotzooiquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:56 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Is best gezond wat ik allemaal heb gegeten hoor, allemaal met goeden vezels und soZelfs de energydrank is light
ja, maar pindakaas met jam, energydrank. Geen fruit oid.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Boterham met kaas en mok melk valt toch wel mee?
Ik moet wel suikers nemen anders ga ik van m'n stokkiequote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:57 schreef PriemGirl het volgende:
Nouja... gezond... Veel suikers... Voor iemand die op suikers moet letten; niet?
Pull me close and instant chemistryquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
http://heartnat.blogspot.(...)etix-collection.html
Swatches van CG Magnetix!
Ahhh ik snap !quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:59 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik moet wel suikers nemen anders ga ik van m'n stokkieMoet per maaltijd (dus ontbijt, lunch en diner) rond de 80g aan koolhydraten eten.
Oh joh ik maak mij er niet druk over wat mensen zeggen hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, maar pindakaas met jam, energydrank. Geen fruit oid.
Maar het valt idd mee, sorry dico
Ik wil het ook wetenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:01 schreef Sharana_LV het volgende:
hoe lang zal het nog duren voor die stomme holland collectie eindelijk op td komt
Panda Express 008003 - Chinese Restaurant -quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wtf is een 008003 nummer? Die belt net
?????quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:08 schreef Joysa het volgende:
[..]
Panda Express 008003 - Chinese Restaurant -
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:07 schreef Joysa het volgende:
Ik ben richting Eindhoven![]()
[ afbeelding ]
Ik word er misselijk vanquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
Liefde voor iedereen want......het......is.....
![]()
KUSJESDAG, KUSJESDAG!
![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
Vooral die met die bewegende glittors vind ik het ergst
Lekker frisquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:24 schreef Diconnected het volgende:
Der staat weer een mannetje voor me raam de kozijnen te verven, moet het raam open
Yupquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:23 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Whahaha dat ging je paar uur geleden toch al doen?
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:35 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Yup
Maar toen bedacht ik me dat ik de kast in de slaapkamer nu éindelijk wel eens op zou kunnen ruimen, dus toen deed ik dat (en daarmee ook automatisch weer een deel van de zolder, want dat moest dan weer in die kast), en daarna heb ik de lades van mijn Helmer gelabeled () en daarna heb ik 2 blogposts geschreven en bijbehorende foto's gemaakt enz. etc., en toen ging ik nog even pinterest uitvogelen en een boterham eten en nu zit ik weer hier en is mijn cirkeltje weer rond
Wel met glitterplaatjes dan he?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:36 schreef Incantrix het volgende:
Dus nu ga ik hier weer anderhalf uur zitten zeuren dat ik nog moet douchen
Jah, wel van die dingen gedaan waar ik al eeuwen tegenaan hik enzo, dus nouja.. Onze slaapkamer is nu echt af voor zover ik dat kan regelen, we moeten alleen nog de afscheiding mooi maken en dan is onze slaapkamer ook bijna klaarquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:36 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]![]()
Maar wel lekker bezig geweest dus
Is ook wat waard
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:37 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Wel met glitterplaatjes dan he?
Bis später mopquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:39 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga maar even fietschen naar het winkelcentrum, lat0r maisjes!
Neeeeeee hoeft niet hoor!!quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:41 schreef Incantrix het volgende:
IK GA GEWOON ECHT DOUCHEN NU
[ afbeelding ]
Heb ik gehad met Some like it Haute, ineens heel mijn duim kaalquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
En OPI Excuse Moi is prachtig, maar stom.
Gisteravond gelakt, krab ik net eventjes aan m'n rug, mist er een heel stuk nagellak op mijn duim! Dus dat heb nu maar even gefixt, maar tis wel stom.
Echt stom! Zo nog maar een laag topcoat eroverheen gooien.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:07 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Heb ik gehad met Some like it Haute, ineens heel mijn duim kaal
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:12 schreef bleiblei het volgende:
Noh, heb echt nog geen reet gedaan vandaag.
DHL aangenomen?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:12 schreef bleiblei het volgende:
Wij hebben het huis gepoetst. Morgen visite dus dan is het wel weer nodigquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:12 schreef bleiblei het volgende:
oud papier buiten gezet?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:12 schreef bleiblei het volgende:
Ik heb te veel reten gedaan vandaag !!!!111!!!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:12 schreef bleiblei het volgende:
Doe het niet !!!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:24 schreef Stormqueen het volgende:
ik zit steeds mandjes te vullen bij cherryculture en boozyshop
en ik heb zin in bier
Misschien ook wel beetje door tekort aan voedsel/vocht dat je hoofdpijn hebt??quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb te veel reten gedaan vandaag !!!!111!!!
Wait.. that sounds nasty
Gruwelijk druk hier dat ik er hoofdpijn van heb
*gaat weer verder*
nietes, je bent er 1 vergetenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zo, alle vragen op mijn blog zijn beantwoord
Klinkt niet ondenkbaarquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:29 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Misschien ook wel beetje door tekort aan voedsel/vocht dat je hoofdpijn hebt??
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hij is echt briljantquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zie hem 2x ja...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:30 schreef Puckzzz het volgende:
Staat mijn blogpost nou 2 x op mijn facebook?Ik zie 'm zel fmaar 1 keer, maar op mijn timeline staat ie 2 x, waarvan eentje met een like, en die kan ik niet terugvinden
WAAR WAAR WAAR?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nietes, je bent er 1 vergeten
Wel weer gelachen
Ow die had ik gemistquote:
en zie jij die jij geliked hebt of die andere?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:31 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ik zie hem 2x ja...
Heeft mijn lijk het stuk gemaakt?
Ik zie ze allebeiquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
en zie jij die jij geliked hebt of die andere?
Patje ziet hem helemaal niet zegt ie...me no snappie anymore...
Op jouw pagina zie ik 'm overigens niet...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
en zie jij die jij geliked hebt of die andere?
Patje ziet hem helemaal niet zegt ie...me no snappie anymore...
Nou ik heb (die met jouw like) eentje verwijderd, en die ene heb ik nu op mijn tijdlijn gezet.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:44 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Op jouw pagina zie ik 'm overigens niet...
Dat bedoel ik!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:55 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Goeden idee!!
Misschien kan ik ruilen voor een lijk![]()
Wheheheh ik zal niet meer lijken dan... Anders gaat ie weer stukquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:54 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nou ik heb (die met jouw like) eentje verwijderd, en die ene heb ik nu op mijn tijdlijn gezet.
pffffff dat het nou gewoon es in 1 keer werkt ofzo
Sien ruilen tegen Dikkie op markplaats!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Maak ik wilde juist van Dikkie af
Joaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Sien ruilen tegen Dikkie op markplaats!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Oh...wacht......
Dikkie kun je krijgenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:58 schreef PriemGirl het volgende:
Ik wil sien ruilen voor het lijk die ik in mijn schuur heb staan![]()
Euh...
Yup, ik heb ze hier al staanquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
Schaar! Jij had toch die OMG's besteld? Had je die ook al ontvangen? Want die man mailt mij nu dat ze waarschijnlijk weer beschikbaar zijn
Bijna goedquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:56 schreef Stormqueen het volgende:
volgens mij is schaar een lippenfilmpjen aan het maken
GR8 vond ik erg leuk met Essence Circus Confetti eroverheen. Was m'n verjaardagsmanicure.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Yup, ik heb ze hier al staan
[..]
Bijna goed.
Heb de blogpost speciaal aangepast
Ik doe alles voor mijn volgers
Neeeheeee sien !quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Neeeheeee sien !
Alhoewel... Dikkie zal vast ook grunten als ik er op duw.. Kan ie samson bang maken
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Yup, ik heb ze hier al staan
[..]
Bijna goed.
Heb de blogpost speciaal aangepast
Ik doe alles voor mijn volgers
Ik denk dat ie eerder in je handen bijtquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Neeeheeee sien !
Alhoewel... Dikkie zal vast ook grunten als ik er op duw.. Kan ie samson bang maken
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:14 schreef Stormqueen het volgende:
sylvia van nailart creations heeft weer gelnagels gezet
[ afbeelding ]
What the fuck??quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:14 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat ik gelnagels wilquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:14 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waaaaaaaaauw!! Netjens gezet joh!!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:19 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Dezen heeft ze ook gemaakt!
Betalen mensen hier echt voorquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:19 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Dezen heeft ze ook gemaakt!
ja, naja, ze werkt in een nagelsalon en dit is dan d'r moeder ...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:20 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Betalen mensen hier echt voor
quote:La Femme Beauty
Snowflake
Silver Glitter
Gold Glitter
Green Tea
Emerald
Venus
Shocking Blue
Nr 102
Carnaval
U/Tangerine
Ultra Rasberry
Cherry
Indian
Visage
Party Pluto
Mahogany
Indian Area
Clear
Naked gloss
Spirit
Silver streak
Liberty
Techno
Petty Coat Pink
Tease
Tan
Tuscany
Sapphire
Ultra Gold
Egyptian Gold
Nr 151
Ruby Grapefruit
Angel
Raven
Paradise Dream
Ultra blue
Ultra Yellow
Ultra Green
Ultra Orange
Ultra Pink
Grey Cream
Ice Blue Cream
Blue Cream
Lime Cream
Mint Cream
Lilac Cream
Pink Cream
Rich Pink Cream
Orange Cream
Copper Dust
Cosmos
Jupiter
Disco
Iceland Pink
Touch Of Pink
Teardrop
Fiery Planets
Brown Satin
Electric Blue
Iris
Azure
White
Burst
Cool Clover
Glass Heart
Odyssey
Silky Pink
Sugar Pink
Brown Pearl
Turquoise
Fairy Dust
Visage
Fuchsia
Lilac Frost
Mocha Pink
White
Baby Blue
Reflection
Lilac
Princess
Platinum Bronze
Indian Red
Ebony
Rebel
Ultra Magenta
Hot Pink
Babe
Rosewood
Chilly
Mojo
Ultra
Ruby Sorbet
Classic Silver (crack Polish)
Violet (crack polish)
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, naja, ze werkt in een nagelsalon en dit is dan d'r moeder ...
Maar goed, 't kind is ook helemaal weg van La Femme Beauty, Safari en Paris Memories nagellak, dus dat zegt al genoeg
quote:Sinds augustus 2011 heb ik mijn certficiaat gelnagels, naast deze blog ben ik dus ook werkzaam als nagelstylist in de gelnagels
Waarom klikte ikquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
O kut, imageshack. Dan moet je zelf maar even kijken
http://img220.imageshack.us/img220/6827/img2580g.jpg (copy/paste deze link)
Edit: O kut, imageshack. Dan moet je zelf maar even klikken
mmmm lekker ding!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
Bij kennissen zetten en dan je opties zo aanpassen dat kennissen uitgesloten worden van het meeste?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:25 schreef Puckzzz het volgende:
De vrouw van mijn baas heeft me een vriendschapsverzoek gestuurd
Hoe kan ik dit accepteren (want ze is best OK hoor, leuke vrouw enzo) maar dat ze dus niet alles ziet??
*knor* wa'n lekker wief! *knor*quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
*sop*quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
hema polishes wahahaquote:
Ze is heel verlegens om english te spiekenquote:
quote:
en de kids?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh, gelukkig Schaar. Niet dat ik ze wegsnatch ofzo
Was het bij jou ook Gerard en Anja?
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh, gelukkig Schaar. Niet dat ik ze wegsnatch ofzo
Was het bij jou ook Gerard en Anja?
Every polish is in one of the sub-categories. Only one little problem, the text is in Korean, and I can't read no Korean! So I've to imagine the polishes in one of the categories, good luck I've the numbers.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik vind dit trouwens wel een mooien slekten nagellakpotje, in de categorie LIEV!
http://www.nailartcreatio(...)ng-nailpolishes.html
Ik ken heul het merk niet, jullie wel?
Nou ik vertrouw het al niet helemaal meerquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Snap dus niet helemaal waarom ze ze bij jou ook aanbieden. Zouden ze er meer dan 1 van elk hebben? Kan natuurlijk.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Every polish is in one of the sub-categories. Only one little problem, the text is in Korean, and I can't read no Korean! So I've to imagine the polishes in one of the categories, good luck I've the numbers.
Gewoon mee confronteren.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nou ik vertrouw het al niet helemaal meer
Goeden bericht, ik copy-paste m ffquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Gewoon mee confronteren.
Joh ik zit in het wereldje (soberso al eenwaard) en ik ken iemand die deze lakken bij jullie al gekocht heeft. HOE ZIT DAT STELLETJE OPLICHTERS MOET IK TROS RADAR SOMS INSCHAKELEN OFZO?????
of iets van die strekking
Je lush is binnenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:24 schreef Stormqueen het volgende:
ik zit steeds mandjes te vullen bij cherryculture en boozyshop
en ik heb zin in bier
Ik heb gepageviewdquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
ZOMG nog 1 view en ik zit op de 100 blogviews. Hashtag:mijlpaalendezo!
gepageviewedquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
ZOMG nog 1 view en ik zit op de 100 blogviews. Hashtag:mijlpaalendezo!
PS3 dood?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:53 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Je lush is binnen.
En ik vrees dat de PS3 overleden is. Dus heb al een nieuwe besteld bij mijn pa.
En geen bier dit weekend.
Hoezo geen bierquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:53 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Je lush is binnen.
En ik vrees dat de PS3 overleden is. Dus heb al een nieuwe besteld bij mijn pa.
En geen bier dit weekend.
Ze hebben om de week zondigdag volgensmij, en vorige week hebben ze die al gehad (op een verjaardag oid?). Dacht ik.quote:
quote:
Je kon er een paar kiezen. Ik had deze gekozenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb gepageviewd
Hey, jouw bloglovin ding is cooler dan de mijne, hoe komt dat?
Aaah ok dan dan PM ik je mijn idee ffquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Je kon er een paar kiezen. Ik had deze gekozen![]()
Thanks! Eerste mijlpaal is gehaald hoor!
En ooievaar, nee nog niet. Dinsdag wss!
Goedquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:10 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Aaah ok dan dan PM ik je mijn idee ff
You haz PMquote:
Is goed!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 20 januari 2012 17:11 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
You haz PM
[/quote
Ik zit mobiel en zo uiteten dus ik antwoord vanavond ff
Ik denk dat die van jou er ook bij zitquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:06 schreef BGTes het volgende:
Ohja over dat TD bestellenzouden jullie me op de hoogte willen houden als ik nog mee mag doen?
Waarbij?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:08 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ik denk dat die van jou er ook bij zit
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:49 schreef Mss het volgende:
Fuuuuuuuuuuu mijn matte topcoat is uitgedroogd
Bij de TD bestelling jij had ook wat geroepen toch?quote:
quote:
Ja klopt, maar laat maar ik begrijp het volgens mij allemaal verkeerdquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:15 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Bij de TD bestelling jij had ook wat geroepen toch?
lief gaat hier ook koken word subwayquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:19 schreef PriemGirl het volgende:
Vriendlief gaat kokenMaar moet eerst nog wat wordfeuden
Moet ja...
Ik was namelijk in de veronderstelling dat die van ons er ook bij zaten (but correct me if i'm wrong!)quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:21 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ja klopt, maar laat maar ik begrijp het volgens mij allemaal verkeerd
subway koken? Als diner??quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:22 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
lief gaat hier ook koken word subwaymaar moet eerst nog feuden?
Ja dan wel de 30 cm koken zijn definitie van koken is iets halen of genuked voerquote:
Oh in haar mandje jaquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:22 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ik was namelijk in de veronderstelling dat die van ons er ook bij zaten (but correct me if i'm wrong!)
Nee dat gaat ze dinsdag doen toch?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:25 schreef BGTes het volgende:
[..]
Oh in haar mandje jaMaar er was uberhaupt nog niet besteld toch?
Ik stiekem supernatural illegaal (sssst)quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
Subway![]()
Ik ben Koko Flanel aan het kijken, met Urbanus.
Jeugdsentiment![]()
nog choco???quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
Subway![]()
Ik ben Koko Flanel aan het kijken, met Urbanus.
Jeugdsentiment![]()
wut? zit dat in die film?quote:
En ook precies op dit moment beetje misbruik maken als jij kwetsbaar bent of weet ie er niks van?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:34 schreef Puckzzz het volgende:
Dalijk komt D'n Belg op bezoek.
Me troosten
Maar ik merk al aan alle berichtjes dat hij een tweede gedachte erbij heeft.
THINK AGAIN!!!
Als ie begint over dat ik wel bij hem terug kan komen dan waarschuw ik hem 1 keer, daarna mag die vertrekken. Ik zit dat dus al een half jaar aan te horen maarja toen was ik bij Patje.....
Gezien het "me troostenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:36 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
En ook precies op dit moment beetje misbruik maken als jij kwetsbaar bent of weet ie er niks van?
Beetje over heen gelezenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Gezien het "me troosten" denk ik wel?
Sommige mannen zijn echt heel erg ook.
Oh god zo'n type.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:47 schreef Puckzzz het volgende:
Ik geloof niet eens dat hij het bewust zou misbruiken. In zijn hoofd is alles met de beste bedoelingen.
Maar ik weet nu al dat het straks heel even over mijn verdriet gaat, daarna alleen nog maar over dat ik dan nu wel begrijp hoe hij zich voelde toen ik hem verliet. En dan dus over zijn verdriet.
We zullen zien.....
Ondertussen ben ik ff wat was aan het doen voor Patje en ik kon het niet helpen....ik heb aan zijn T-shirt geroken![]()
![]()
Aaw.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:47 schreef Puckzzz het volgende:
Ik geloof niet eens dat hij het bewust zou misbruiken. In zijn hoofd is alles met de beste bedoelingen.
Maar ik weet nu al dat het straks heel even over mijn verdriet gaat, daarna alleen nog maar over dat ik dan nu wel begrijp hoe hij zich voelde toen ik hem verliet. En dan dus over zijn verdriet.
We zullen zien.....
Ondertussen ben ik ff wat was aan het doen voor Patje en ik kon het niet helpen....ik heb aan zijn T-shirt geroken![]()
![]()
Sommige mannen....quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:34 schreef Puckzzz het volgende:
Dalijk komt D'n Belg op bezoek.
Me troosten
Maar ik merk al aan alle berichtjes dat hij een tweede gedachte erbij heeft.
THINK AGAIN!!!
Als ie begint over dat ik wel bij hem terug kan komen dan waarschuw ik hem 1 keer, daarna mag die vertrekken. Ik zit dat dus al een half jaar aan te horen maarja toen was ik bij Patje.....
Ik hoop dat het meevalt vnaaf hoe ie reageren gaat.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:47 schreef Puckzzz het volgende:
We zullen zien.....
![]()
Dátquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:07 schreef Puckzzz het volgende:
Ik lig helemaal dubbel om je blog Nagel
Ik ben hem aan het beantwoordenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:05 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Nagelschaartje heb ook een vraag voor je op je blog
Zal even kijken of ik daar werk van kan makenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:08 schreef Mss het volgende:
Kunnen we trouwens geen blogjensoverzicht in de OP maken? Of een kolom in de kalendert toevoegen (Schaar). Ik wil jullie blogs wel gaan volgen eigenlijk!
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zal even kijken of ik daar werk van kan maken
Bloglovin is nog makkelijkerquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:09 schreef Mss het volgende:
[..]. Zo kan ik jullie blogs tenminste bijhouden!
Welke kalender?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:10 schreef Jacqie1986 het volgende:
Mag ik inmiddels ook al in de kalender?
Geef je gegevens maarquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:10 schreef Jacqie1986 het volgende:
Mag ik inmiddels ook al in de kalender?
Ga ik na het ordenen van mijn Gmail doen. Maar ik denk dat het uitbreiden van de kalendert altijd mooi isquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Bloglovin is nog makkelijker
Jaar? Garpig feit?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:11 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
16-8
En uuuh... laten we het maar op 90B houden
Woont bij dolfijnen!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:14 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Jaar staat achter m'n nick
Garpig feit... Hebbikni?? Ik ben niet zo garpig
Leeftijd? (uit het verleden is gebleken dat ik te debiel ben om dat uit te rekenenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:14 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Jaar staat achter m'n nick
Garpig feit... Hebbikni?? Ik ben niet zo garpig
25quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Leeftijd? (uit het verleden is gebleken dat ik te debiel ben om dat uit te rekenen)
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Leeftijd? (uit het verleden is gebleken dat ik te debiel ben om dat uit te rekenen)
Top!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hey, we hadden nog niemand in augustus
Ga ik even kijken hoever ik kom met alle blogs hoor.
Ik zet het even als aparte kolom eronder, denk dat dat het overzichtelijkst is
April ook nog niet...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hey, we hadden nog niemand in augustus
Ga ik even kijken hoever ik kom met alle blogs hoor.
Ik zet het even als aparte kolom eronder, denk dat dat het overzichtelijkst is
Ikke ben jarig in april maar ben bang dat ik er nog niet in magquote:
Omdat we toen nog niet zo gemeen waren tegen haar.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
Waarom staat Whoop in de autistensheet?
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
Waarom staat Whoop in de autistensheet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |